ژنراتور دیزلی موتورسازان ایرانی بهتر است یا ولوو سوئدی؟

0

دیزل ژنراتور از پرفروش ترین تجهیزات صنعتی هستند که انرژی الکتریکی تولید می کنند. در میان برندهای مطرح موجود در بازار، دیزل ژنراتور موتور سازان و دیزل ژنراتور ولوو به چشم می‌خورد. این دو برند از بهترین نمونه های موجود در بازار هستند و کیفیت تضمین شده ای دارند. برای اینکه بتوانید یکی از این دو محصول معتبر را انتخاب و خریداری کنید، لازم است تا در ابتدا با ویژگی های هر کدام آشنا شوید.

ژنراتور دیزلی ولوو

ژنراتور دیزلی برند موتور سازان تبریز

موتور سازان تبریز یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی ترین شرکت های تولید کننده موتورهای دیزلی و گازی در کشور است و محصولاتی باکیفیت را مطابق با استانداردهای جهانی روانه بازار می کند. دیزل ژنراتور موتور سازان در بازه توانی ۳۵ تا ۱۵۰ اسب بخار تولید می شوند و بسیاری از استانداردهای جهانی را دارند. این دستگاه عملکردی مداوم و بدون وقفه را ارائه می دهد و در ارگان هایی که نباید برق آن ها برای لحظه ای قطع شود، مورد استفاده قرار می گیرد.

از آنجایی که این محصول تولید داخلی است، قابلیت سفارشی سازی بر اساس نیاز مشتری را دارد. علاوه بر این قابلیت اتصال به تابلو کنترل اتوماتیک را نیز می توان از جمله مهم ترین مزایای آن برشمرد. همچنین این دستگاه کاربردی در انواع موتورهای سه، چهار و شش سیلندره ساخته می شوند و برای مصارف کشاورزی، صنعتی، ماشین آلات راه سازی، خودرویی و… استفاده می شوند. مشخصات فنی این موتور برق به شرح زیر است:

  • کسب گواهینامه استاندارد بین‌المللی ۹۰۰۲ ISO مدیریت کیفیت ایزو
  • داشتن بودن گواهینامه ۱۴۰۰۰ ISO استاندارد زیست محیطی
  • کسب گواهینامه های معتبر و بین المللی DNV و SGS
  • دارای سیستم خنک‌کننده موتور به وسیله آب
  • داشتن سیستم تنفس طبیعی

ژنراتور دیزلی برند موتور سازان تبریز

ژنراتور دیزلی برند ولوو سوئد

برند ولوو سوئدی از مطرح ترین برندهای خارجی تولیدکننده دیزل ژنراتور است. برند ولوو به دلیل طراحی بسیار مدرن و پیشرفته خود معروف است. در آنها از پیستون و سیلندرهای بسیار پیشرفته استفاده شده که سبب راه‌اندازی بسیار سریع دستگاه می شوند؛ از همین رو محصولات ولوو با عنوان Diesel Generator Fast Start نیز شناخته می شوند.

ولوو مصرف سوخت بسیار پایینی دارد که خود سبب کاهش آلودگی هوا و صرفه جویی در مصرف سوخت می شود. این دیزل ژنراتور مطابق با آخرین استانداردهای اروپا تولید شده و دارای واحد کنترل موتور یا ECU است. ECU کنترل میزان بار و همچنین مصرف سوخت در دیزل ژنراتور را بر عهده دارد. دیزل ژنراتورهای ولوو در توان های مختلفی تولید شده اند تا برای طیف وسیعی از صنایع مورد استفاده قرار بگیرند. از دیگر مزایای این موتور برق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارایی بالا و عملکرد بدون نقص
  • قابلیت سازگاری با انواع شرایط محیطی
  • قابلیت کنترل از راه دور
  • تطبیق پذیری بالا با فناوری های هوشمند

دیزل ژنراتور ولوو پنتا سوئدی

مقایسه ژنراتورهای دیزلی برند موتور سازان و ولوو

دیزل ژنراتور موتور سازان تولید کشور ایران است؛ بنابراین برای خرید آن نیازی به پرداخت هزینه های واردات نیست. علاوه بر این قطعات این دیزل ژنراتور به راحتی در بازار ایران یافت می شود و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد. نصب و راه‌اندازی این دیزل ژنراتور نیز توسط مهندسان موتور سازان به صورت کامل آموزش داده می شود. هزینه های نگهداری و تعمیر دیزل ژنراتور موتور سازان نیز با توجه به داخلی بودن محصول، بسیار کم است.

در مقابل برای خرید دیزل ژنراتور ولوو باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید؛ زیرا محصول از کشورهای خارجی به صورت وارداتی تأمین می شود. تأمین قطعات آن نیز ممکن است چالش انگیز باشد؛ چون برخی از قطعات حساس آن در کشور ما یافت نمی شود و پیدا کردن آن سخت است. با توجه به موارد یاد شده هزینه تعمیر و نگهداری آن نیز بالاتر از دیزل ژنراتور موتور سازان خواهد بود.

از لحاظ توان و مدرنیته بودن محصول نیز باید گفت دیزل ژنراتور ولوو در رده اول قرار داشته و عملکرد بهتری نسبت به نمونه های ایرانی دارد؛ زیرا شرکت ولوو بسیار قدیمی است و مهندسان آن تجربه بیشتری در زمینه تولید دیزل ژنراتور دارند؛ اما این امر به این معنی نیست که دیزل ژنراتورهای ایرانی عملکرد قابل قبولی ندارند. مهندسان ایرانی امروزه به پیشرفت های چشمگیری در این زمینه دست یافته اند که نمونه بارز آن دیزل ژنراتور موتور سازان است.

دریافت مشاوره رایگان خرید بهترین دستگاه های ژنراتور دیزلی

برای خرید بهترین دیزل ژنراتور موجود در بازار در ابتدا باید نیاز خود را در نظر بگیرید و دیزل ژنراتور را با توجه به آن انتخاب کنید. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا می خواهید به پاسخ سؤالات خود دست یابید، با کارشناسان راد دیزل تماس بگیرید.

راد دیزل ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور با توان های مختلف و از بهترین برندها است. راد دیزل این محصولات را با قیمت های بسیار مناسب برای شما عزیزان عرضه کرده تا بدون هیچ نگرانی بتوانید تجهیزات صنعتی مورد نیاز خود را خریداری کنید؛ پس فرصت را از دست ندهید و همین امروز برای خرید دیزل ژنراتور مناسب خود از فروشگاه راد دیزل، اقدام نمایید.

5/5 - (4 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.