معرفی محصولات نیوراک، یستار و تجهیزات شبکه

0

معرفی محصولات نیوراک و یستار، شرکت های نیوراک و یستار از معتبرترین شرکت ها در زمینه طراحی، ساخت، توسعه و فروش محصولات VOIP و برنامه های VoIP و تلفن تحت شبکه برای شرکت های کوچک تا متوسط، شرکت های حمل و نقل و ارائه دهندگان خدمات تلفن اینترنتی می باشند. برند نیوراک بر تولید دستگاه های ارتباطی ویپ متمرکز می باشد. شرکت یستار در سال ۲۰۰۶ در چین تاسیس شد. محصولات این شرکت در دو دسته سخت افزاری و نرم افزاری شامل انواع گیت وی FXO، FXS، E1، GSM و مراکز تلفن تحت شبکه های سخت افزاری، نرم افزاری و ابری می باشد و مانند بسیاری از شرکت های بزرگ تولید کننده تجهیزات VOIP، محصولاتی که تولید می کند توانایی پشتیبانی از پروتکل قدرتمند SIP را دارد.

معرفی محصولات نیوراک و یستار، شرکت نیوراک به عنوان یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان تجهیزات ویپ، اکنون محصولات زیادی برای ارائه در لیست محصولات خود دارد. انواع گوشی های VoIP، گیت وی های ویپ، مراکز تماس یا IP مرکزی و پچ پنل ها را می توانید در لیست محصولات این شرکت مشاهده کنید. امروزه نیوراک به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن و تجهیزات شبکه در شرق آسیا تبدیل شده است. از این رو این شرکت در یک سال گذشته به یکی از برندهای محبوب ویپ در ایران تبدیل شده و توانسته اعتماد مخاطبان و مصرف کنندگان ویپ را جلب کند. شرکت قدرتمند نیوراک از سال ۲۰۰۲ شروع به تولید محصولات شگفت انگیز در زمینه فناوری کرد.

 

این شرکت نمونه در اولین سال های فعالیت خود به یک برند محبوب در بین کاربران تبدیل شد و این تیم قدرتمند بیشترین تمرکز را بر روی راه حل های ارتباطی مبتنی بر سیستم تلفن VOIP داشت. شرکت قدرتمند نیوراک یکی از شرکت هایی بود که با استفاده از توانایی و هوش تیم بزرگ خود و همچنین به دلیل محصولات جدید و باکیفیت خود توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و این موج فناوری به خوبی پایان یافت. این شرکت یکی از قدرتمندترین شرکت های عصر جدید به حساب می آید و محصولات آن همچنان حرف اول را در خط تولید تجهیزات ویپ از جمله ویپ مرکزی در شرق آسیا می زند.

تلفن IP یکی از مهمترین تجهیزات ساخت شرکت نیوراک می باشد. برخی از این گوشی ها دارای قیمت های بسیار ارزان با امکانات اولیه هستند، مانند تلفن IP نیوراک مدل NRP1000 که از بیش از ۱۳۰ کاربر ویپ شاپ ۴ ستاره دریافت کرد. برخی دیگر از گوشی های ساخته شده توسط نیوراک قیمت بالاتر و امکانات بیشتری دارند. به عنوان مثال تلفن IP نیوراک مدل NRP1014P که دارای صفحه نمایش رنگی و قابلیت پشتیبانی از ۴ خط ویپ می باشد.

انواع گیت وی نیوراک، نیوراک یکی از قوی ترین تولید کنندگان گیت وی ویپ است. این گیت وی ها دارای تعدادی پورت از ۲ تا ۹۶ می باشند که برخی از این مدل ها فقط دارای پورت های FXO یا FXS می باشند. در انتهای مدل آنها، S مخفف FXS و O مخفف FXO است. به عنوان مثال مدل MX60E-48S دارای ۴۸ پورت است و حرف S نشان دهنده FXS بودن این پورت ها است. نیوراک به عنوان یکی از قوی ترین تولیدکنندگان انواع گیت وی، بسیاری از این تجهیزات را در لیست محصولات خود قرار داده است.

تلفن تحت شبکه آی پی نیوراک از نظر قیمت رقابتی سبد محصولات نیوراک یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات بازار می باشد. این گوشی ها می توانند از PoE پشتیبانی کنند. بنابراین، اگر در انتهای مدل آنها حرف P وجود داشته باشد، نتیجه می گیریم که آیفون از PoE پشتیبانی می کند. به عنوان مثال، NRP 1202P، NRP1600P و … در واقع، PoE به معنای فناوری انتقال نیرو از طریق کابل اترنت است. با فناوری PoE علاوه بر داده، برق از طریق کابل اترنت نیز به تجهیزات شبکه منتقل می شود و نیازی به کابل برق نیست. در واقع به کابل شبکه این امکان را می دهد که علاوه بر انتقال داده، انرژی الکتریکی را نیز تامین کند.

آشنایی با محصولات یستار

معرفی محصولات نیوراک و یستار، گیت وی یستار اشکال و عملکردهای متفاوتی دارند. گیت وی ها به عنوان فایروال برنامه های وب: این نوع دروازه ها ترافیک ورودی و خروجی از وب سرور را فیلتر می کند و داده های لایه برنامه را نظارت می کند. گیت وی ذخیره سازی ابری: دروازه ای که درخواست های ذخیره سازی را از طریق بسیاری از تماس های API سرویس ابری مختلف ترجمه می کند. گیت وی های API، SOA یا XML: این نوع دروازه، ترافیک ورودی و خروجی یک سرویس، معماری میکرو سرویس محور یا وب سرویس مبتنی بر XML را کنترل می کند.گیت وی های رسانه ای: این نوع گیت وی اجازه می دهد تا داده ها از فرمت مورد نیاز برای یک نوع شبکه به فرمت مورد نیاز برای دیگری تبدیل شوند.

مرکز تماس یستار دارای سه نوع کلی مرکز تماس ورودی، خروجی و ترکیبی می باشد که در ادامه توضیح داده خواهد شد. ۱٫ مرکز تماس ورودی: این مراکز تماس عمدتاً بر روی رسیدگی به تماس های دریافتی مشتریان تمرکز می کنند. آنها مسئول پاسخگویی به مشتریان و حل مشکلات مربوط به محصولات، خدمات یا حساب های ارائه شده هستند. مراکز تماس ورودی مشتری محور هستند و هدفشان ارائه راه حل های به موقع و موثر است. ۲٫ مرکز تماس خروجی: از سوی دیگر، این نوع از مرکز تماس در برقراری تماس های خروجی با مشتریان تخصص دارد. آنها معمولاً برای بازیابی تلفنی، تولید سرنخ، نظرسنجی مشتریان، برنامه ریزی قرار ملاقات و جمع آوری بدهی استفاده می شوند. مراکز تماس خروجی نقش فعالی در برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغ محصولات و خدمات آنها ایفا می کنند.

۳٫ مرکز تماس ترکیبی: مراکز تماس ترکیبی عملکردهای مرکز تماس ورودی و خروجی را ترکیب می کنند. آن‌ها ترکیبی از تماس‌های ورودی و خروجی را مدیریت می‌کنند تا سازمان بتواند ضمن تعامل فعال با مشتریان، پشتیبانی جامع از مشتری را ارائه دهد. یکی دیگر از محصولات برند یستار که در ایران به فروش می رسد و طرفداران زیادی دارد کارت شبکه یستار است. کارت شبکه یکی از محصولاتی است که امروزه در کامپیوتر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردهای فراوانی دارد. این کارت ها دارای ویژگی های زیادی از جمله سرعت، روتر و … هستند. نکته مهمی که در مورد این قسمت باید بدانید این است که معمولاً به عنوان یک لایه مدار فیزیکی به رایانه های شما اضافه می شود و از استانداردهای جهانی مانند استانداردهای اترنت یا وای فای استفاده و پیاده سازی می کند.

هر یک از کارت های شبکه موجود در حال حاضر نشان دهنده یک دستگاه است و می تواند جریان داده ها را در شبکه آماده کند و این داده ها را انتقال و کنترل کند. اگر بخواهیم تعریف دقیق تری از این قسمت ارائه دهیم، می توان گفت که کارت های شبکه به عنوان رابط و واسطه بین کامپیوتر و شبکه عمل می کنند. خود کارت شبکه انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را ارائه می دهند. در میان انواع مختلف این محصولات می توان مواردی مانند کارت شبکه بی سیم، کارت شبکه سیمی، کارت شبکه USB و … را یافت.

سرعت کارت شبکه یکی از مهمترین ویژگی های آن است. این سرعت بر حسب مگابیت بر ثانیه اندازه گیری می شود که عملکرد کلی کارت های شبکه را نشان می دهد و اینکه آیا می توانند پهنای باند مورد نیاز شما را تامین کنند یا خیر. یکی دیگر از ویژگی های این کارت ها درایور است که در واقع نرم افزاری است که اطلاعات را بین سیستم عامل کامپیوتر و کارت های شبکه انتقال می دهد. دیگر ویژگی مهم کارت شبکه آدرس MAC آن است که باید یک آدرس منحصر به فرد باشد تا کارت های شبکه بتوانند بسته های اترنت را تهیه کرده و به کامپیوتر ارسال کنند. LED اتصال از دیگر ویژگی ها و مشخصات مهم این کارت هاست که کاربر را برای اتصال به شبکه و انتقال اطلاعات راهنمایی می کند.

پرفروش ترین محصولات نیوراک و یستار

معرفی محصولات نیوراک و یستار، گیت وی نیوراک MX60E-32FXO دارای ۳۲ پورت FXO و ۲ پورت WAN می باشد. از OpenVPN پشتیبانی می کند. این پورت از فکس SIP / MGCP / IMS پشتیبانی می کند. سازگار با مایکروسافت، استریسک و سیسکو. قابلیت حذف اکو را دارد. از کدک های G.711 (a/μ)، G.729a، G.722، G پشتیبانی می کند. این پورت ۲٫۸۵ کیلوگرمی فایل های صوتی IVR از پیش آماده شده را برای آپلود فرمت می کند. دارای یک سی پی یو ۱ گیگاهرتزی. دارای ۱۲۸ مگابایت رم، ظرفیت فلش مموری ۳۲ مگابایت، در ابعاد ۴۴*۴۴۰*۲۶۰ میلی متر تولید شده است. از پروتکل های شبکه PPPo، DHCP و DNS پشتیبانی می کند.

گیت وی نیوراک مدل HX440G یک نمونه باکیفیت از تجهیزات ویپ با ۲ پورت FXO برای اتصال دو خط شهری آنالوگ به بستر ویپ می باشد و این گیت وی دارای دو پورت WAN و LAN شبکه ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ برای اتصال به شبکه IP می باشد. سیستم عامل نیوراک HX440G لینوکس بوده و از قابلیت های تلفنی مانند انتقال تماس، کنفرانس ۳ طرفه، شناسه تماس گیرنده پشتیبانی می کند. گیت وی نیوراک HX440G از پروتکل SIP MGCP به خوبی پشتیبانی می کند و بهترین کیفیت را در انتقال صدا و فکس به شما ارائه می دهد. HX440G دارای یک پردازنده اختصاصی برای لغو اکو است. همچنین می توانید تا ۵۰۰ خط مسیریابی برای حالت های مختلف برای ارتباط با سرور SIP یا انتقال خط بنویسید.

گیت وی یستار مدل TA 200 یک آداپتور تلفن آنالوگ ۱ یا ۲ پورت نسل بعدی است که به طور مقرون به صرفه تجهیزات آنالوگ را به شبکه های مبتنی بر IP تبدیل می کند. درگاه یستار مدل TA 200 قابلیت پشتیبانی از RFC2833، SIP Info و In-band DTMF را دارد و ایده آل برای کسب و کارهای کوچک برای به دست آوردن یک اتصال سریع و آسان است. این محصول برند یستار دارای ابعاد ۸۵mm x 58mm x 24mm می باشد. این گیت وی یستار دارای منبع تغذیه DC 5V, 1A نیز می باشد.

دمای کارکرد این پورت ۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد، ۳۲ درجه فارنهایت تا ۱۰۴ درجه فارنهایت و دمای ذخیره سازی ۲۰- درجه سانتیگراد تا ۶۵ درجه سانتیگراد، ۴ درجه فارنهایت تا ۱۴۹ درجه فارنهایت و رطوبت این محصول می باشد. ۱۰% تا ۹۰% (غیر متراکم). این دروازه دارای حفاظت های امنیتی مانند پروتکل های پیشرفته HTTPS، SRTP و TLS است و لغو اکو را در ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ میلی ثانیه ارائه می دهد. با توجه به پیاده سازی شبکه های کامپیوتری مبتنی بر TCP/IP، امکان استفاده از مبدل های تلفن آنالوگ یستار با ظرفیت یک یا دو پورت RJ11 نسبت به مقیاس خانگی در مشاغل کوچک وجود دارد.

کارت شبکه یستار مدل so module ابزاری چند منظوره برای نمایش ترکیبی از محتوا بر روی صفحه نقشه است. این کارت یستار یک کارت ۲ پورت است که شامل ۱ پورت FXS RJ11 و ۱ پورت FXO RJ11 می باشد. وزن این محصول ۱۰۰ گرم و دارای ابعاد ۶۰x40x3mm می باشد که با سری MyPBX و سری S PBX سازگاری دارد. همچنین این محصول قابلیت پشتیبانی از دستگاه هایی مانند گوشی آنالوگ و فکس را دارد که یکی از ویژگی های مهم این محصول می باشد. این محصول با طراحی ماژولار خود امکان برقراری ارتباط مورد نظر را برای کاربران فراهم کرده است. تشخیص فرکانس حلقه FXO این محصول کارت ماژول یستار So برابر با ۱۵ تا ۵۰ هرتز و فرکانس حلقه FXS آن برابر با ۲۵ هرتز و ولتاژ حلقه آن برابر با ۸۵ ولت و گزینه امپدانس نهایی آن ۶۰۰ اهم می باشد.

مرکز تماس یستار مدل S20FXO دارای ویژگی های خاصی است که این مرکز ویپ را برای مشاغل کوچک مناسب می کند. مرکز تماس یستار یک سیستم مستقل با طیف بی نظیری از ویژگی ها با حداکثر ۲۰ کاربر است. و این محصول قابلیت برقراری ۱۰ تماس صوتی را به صورت همزمان دارد. همچنین ظرفیت تبادل آن می تواند تا ۴ خط شهری FXO/FXS را پشتیبانی کند. این مرکز تماس از ۴ لینک BRI و ۱ پورت GSM استفاده می کند. این محصول یستار همچنین دارای مسیریابی تماس، مراقبت خودکار (IVR)، ضبط تماس سازگار با سرویس ابری لینوکس است.

کلام پایانی در خصوص معرفی محصولات نیوراک و یستار

معرفی محصولات نیوراک و یستار، شرکت نیوراک رسالت خود را طراحی، توسعه، ساخت و فروش خدمات و محصولات و برنامه های کاربردی (VoIP) برای شرکت های کوچک و متوسط ​​قرار داده است. به طور کلی ارائه خدمات تلفنی در اینترنت یکی از زمینه های فعالیت نیوراک می باشد. نیوراک یکی از ارائه دهندگان تجهیزات مبتنی بر SIP است و بسیاری از راه حل های ارتباطی رایج را با قیمت ایده آل ارائه می دهد. نیوراک به عنوان یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان تجهیزات ویپ، اکنون محصولات زیادی را در خط تولید خود دارد. در لیست محصولات این شرکت می توانید انواع گوشی های VoIP، گیت وی های IP، مراکز تماس و یا IP مرکزی و پچ پنل ها را مشاهده کنید.

سهامداران شرکت بزرگ یالینک که در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد، برای رفع نیازهای بازار، در سال ۲۰۰۶ شرکت جدید یستار را در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات ویپ راه اندازی کردند. تمامی خطوط تولید و دفاتر مرکزی این برند در شهر تجاری شیامن چین واقع شده است. یکی از مزایای این برند ارائه طیف وسیعی از محصولات یستار می باشد. به طوری که اگر مجموعه ای بر روی این برند تمرکز کند، برای تمامی پروژه ها در اندازه های کوچک، متوسط ​​و بزرگ راه حل ارائه می دهد. صرف نظر از نقاط قوت این برند از نظر مسائل فنی، طراحی مدرن و منحصر به فرد، ظاهر و بسته بندی زیبا آن را به انتخاب مصرف کننده نهایی نسبت به سایر رقبای آسیایی تبدیل کرده است.

شرکت های نیوراک و یستار از معتبرترین شرکت ها در زمینه طراحی، ساخت، توسعه و فروش محصولات VOIP و برنامه های VoIP و تلفن شبکه برای شرکت های کوچک تا متوسط، شرکت های حمل و نقل و ارائه دهندگان خدمات تلفن اینترنتی می باشند. مجموعه ایمن ارتباط با بهترین قیمت محصولات یستار و نیوراک را به مشتریان خود ارائه داده و در جهت نصب و پشتیبانی از این محصولات در حال خدمت رسانی به آن ها میباشد. همچنین شما عزیزان می توانید برای خرید و مشاهده محصولات کمپانی های نیوراک و یستار به درگاه اینترنتی ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

معرفی محصولات تجهیزات شبکه

رک شبکه چیست و چه کاربردی دارد، شبکه از تجهیزات و قطعات زیادی تشکیل شده است که برای پایداری شبکه ضروری است. یکی از ابزارهای ضروری رک است که برای مراقبت و حفظ امنیت تجهیزات کاربرد دارد. رک شبکه که با نام‌های زیادی شناخته می‌شود، یک شاسی فریم فلزی است که دستگاه‌های سخت‌افزاری مختلف شبکه‌های کامپیوتری و سرور را نگه می‌دارد، سازماندهی و ایمن می‌کند. برخی از رک های شبکه سرورها و سایر سیستم های کامپیوتری را نگه می دارند. اگرچه برخی با انواع خاصی از دستگاه ها طراحی شده اند. رک با اتصال فناوری با براکت ها، پیچ و مهره ها و سایر سخت افزارهای قفسه برای نگه داشتن تجهیزات در جای خود کار می کند.

رک شبکه چیست و چه کاربردی دارد، رک شبکه یک محفظه فلزی و یکی از مهمترین تجهیزات شبکه غیرفعال است که با قرار دادن اجزا و تجهیزات مختلف شبکه مانند سرورها، روترها، سوئیچ شبکه و پچ پنل ها به شبکه نظم می بخشد و از این ابزار و دستگاه ها در برابر آسیب فیزیکی، تهویه مناسب و کارایی بهتر و حتی سرقت محافظت می کند. استفاده از قفسه باعث می شود که وسایل زیادی در یک نقطه خاص جمع شوند که به اشغال فضای کمتر در محیط کار کمک می کند. البته اندازه قفسه ها نیز متفاوت است و با واحد اندازه گیری یونیت اندازه گیری و بیان می شود.

رک ۱۲ واحدی یکی از کوچکترین اندازه های رک است که برای شبکه های کوچک استفاده می شود. برای شبکه های بزرگ معمولا از رک های ۴۲ و ۴۸ یونیتی استفاده می شود و در صورت استفاده از چندین رک در این اندازه معمولاً فضایی به عنوان اتاق رک برای نصب این تجهیزات اختصاص می یابد. قفسه ها به دو صورت باز (بدون در و دیوار) و بسته (با در و دیوار) موجود هستند. شبکه های مجهز به رک ظاهری آراسته و شیک دارند و آرامش کاربر را بر هم نمی زنند. زیرا بسیاری از تجهیزات توزیع شده را می توان در قلب رک قرار داد. علاوه بر این، استفاده از رک شبکه با نگهداری صحیح از سرور و هارد دیسک، حفاظت از اطلاعات حساس سازمانی را فراهم می کند.

پچ کورد فیبر نوری، فیبر نوری یکی از سریع ترین روش های اتصال به شبکه های مختلف به ویژه شبکه جهانی اینترنت است. در واقع، فناوری فیبر نوری به کاربران این امکان را می دهد که داده ها را با سرعت بسیار بالا در فواصل طولانی تر انتقال دهند. پچ کورد فیبر نوری همان کابل فیبر نوری است، با این تفاوت که به دو سر سوکت متصل است، بنابراین می توان آن را به سرعت و به راحتی به تجهیزات فیبر نوری متصل کرد. به طور کلی پچ کورد یکی از تجهیزات اساسی برای راه اندازی سیستم های مبتنی بر فیبر نوری است.

آشنایی با پچ کورد فیبر نوری

پچ کورد شبکه فیبر نوری، پچ کورد فیبر نوری که اغلب با نام های جامپر نوری و لید فیبر پچ شناخته می شود، نوعی کابل نوری برای اتصالات LC، SC، MTRJ، ST و … است و در انتهای هر سیم قرار می گیرد. در واقع پچ کورد یک سوئیچ یا دستگاه های دیگر را به کانکتور متصل می کند. کانکتورها اجازه می‌دهند که پچ کورد به سرعت به یک کلید چراغ یا سایر دستگاه‌های مخابراتی/کامپیوتری متصل شود. همانطور که می دانید کابل فیبر نوری از یک یا چند رشته شیشه تشکیل شده است. این الیاف که با پوشش مناسبی پوشانده شده اند، انتقال اطلاعات را با سرعت بالا به صورت پرتوهای نور و در فواصل طولانی فراهم می کنند. یکی از تفاوت های پچ کورد و کابل شبکه، اتصالات از قبل قطع شده آن است. این کانکتورها به سیم پچ فیبر نوری اجازه می دهد تا به راحتی به یک سوئیچ نوری یا سایر تجهیزات شبکه متصل شود.

یکی از اصطلاحات رایج در فیبر نوری کلمه کر یا core است. این کلمه به معنای هسته است و به ناحیه عبور نور اشاره دارد. هسته فیبر نوری بخشی از فیبر است که نور را هدایت می کند. هرچه تعداد هسته ها بیشتر باشد، نور بیشتری از طریق کابل منتقل می شود. سه اندازه اصلی هسته عبارتند از: ۱٫قطر ۹ میکرومتر (تک حالت)، ۲٫قطر ۵۰ میکرومتر (چند حالته)، ۳٫قطر ۶۲٫۵ میکرومتر (چند حالته). این قطعات علاوه بر رنگ پچ کورد فیبر نوری، ویژگی های مشترک دیگری نیز دارند که عبارتند از: کمترین میزان تلفات انتقال یا از دست دادن قدرت سیگنال (اتلاف درج)، تلفات برگشتی بالا در برابر ناپیوستگی در سیستم انتقال نور (افت برگشتی)، تکرارپذیری، قابلیت تعویض، سازگاری محیطی بالا.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.