آشنایی با انواع جراحی مختلف زیبایی صورت

0

انواع جراحی مختلف زیبایی صورت

جراحی زیبایی صورت از اصلی ترین و مهمترین روش های ایجاد زیبایی و جوانسازی می باشد. انواع جراحی زیبایی، برای برطرف شدن مشکلات موجود در اجزای صورت انجام می شود. با انجام جراحی زیبایی، اعتماد به نفس فرد افزایش می یابد. توضیحات دکتر علی پرند فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی درباره انواج جراحی در ادامه با شما مطرح میکند که این موارد در بهبود و انتخاب روش جراحی کمک شایانی  به شما میکند.

جراحی زیبایی پلک یک روش جالب در جراحی زیبایی صورت

پف پلک موجب می شود تا چهره فرد همیشه خسته و خواب آلود به نظر آید. پف پلک ممکن است به دلیل بالا رفتن سن و یا وجود چربی های اضافی ایجاد شود. با افزایش سن و تاثیر نیروی جاذبه زمین، عضلات پلک ضعیف و پوست آن،  شل و افتاده می شود.

جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا، یک نوع جراحی زیبایی صورت است که جهت بهبود و برطرف کردن پف و بافت چربی بالای چشم، انجام می شود.

 کاربردهای جراحی افتادگی پلک بلفاروپلاستی

در برخی موارد افتادگی پلک و پف پلک آن آنقدر زیاد است که قدرت بینایی و محدوده دید فرد، را با مشکل مواجه می کند. همچنین در برخی مواقع این افراد برای استفاده از عینک با مشکل مواجه می شوند. با مراجعه به یک جراح متخصص با تجربه می توان، از فواید فراوان جراحی پلک بهره ببرید:

درمان شلی و افتادگی پوست پلک بالایی

حذف چین و چروک پوست روی پلک

درمان افتادگی پلک که به دلیل وجود پوست اضافی، موجب اختلال در بینایی بیمار شده است.

درمان تورم و پف پلک

رفع تورم و پف زیر چشم

درمان افتادگی پلک پایینی که موجب بیشتر نمایان شدن ناحیه سفید چشم در قسمت زیر قرنیه می شود.

رفع چین و چروک های بسیار کوچک پلک پایینی

لیفت ابرو یکی از روش های مختلف جراحی زیبایی صورت

با افزایش سن، عوامل ژنتیکی، تاثیر بیماری ها، نور مضر خورشید و … تغییرات زیادی در چهره فرد ایجاد می شود. دغدغه بسیاری از افراد چه خانم و آقا، این است که برای زیباتر کردن چهره خود از کدام روش جراحی زیبایی صورت استفاده کنند.

یکی از روش های جراحی زیبایی صورت، لیفت ابرو است که تاثیر زیادی بر زیبایی و جذابیت حالت چهره فرد می گذارد. لیفت ابرو یا بالا کشیدن ابرو، باعث خوش فرم شدن ابروها، برطرف شدن چین و چروک های زیر ابرو، باز شدن چهره و درشت تر دیده شدن چشم ها می شود.

 تزریق چربی صورت روشی ماندگار برای جراحی زیبایی صورت

سطح کلاژن پوست  با گذشت زمان و افزایش سن، کاهش می یابد. در نتیجه پوست خشک و شل می شود. با کاهش چربی پوست، چین و چروک های زیادی ایجاد می شود. تزریق چربی یکی از روش های جوانسازی پوست است که نتیجه ماندگاری دارد.

تزریق چربی یکی دیگر از روش های جراحی زیبایی صورت است که می تواند مشکلاتی مانند فرورفتگی گونه، حفره های موجود در صورت، نازک شدن لب ها و چین و چروک های پوست را درمان کند.

 تزریق بوتاکس و ژل از روش های پرطرفدار جراحی زیبایی صورت

تزریق ژل و بوتاکس از روش های بسیار پرطرفدار برای جوانسازی پوست و ایجاد زیبایی می باشد. تزریق بوتاکس یک روش جراحی زیبایی صورت کم تهاجم، محسوب می شود. تزریق بوتاکس برای برطرف کردن چین و چروک پوست، جوانسازی پوست، درمان سردردهای میگرنی و درمان تعریق زیاد تاثیرگذار است. ترکیب مواد بوتاکس از سمی به نام بوتولینوم تهیه شده است. به همین دلیل برخی افراد از تزریق بوتاکس ترس دارند. اما باید بدانند که این ماده در واحد های مخصوص تهیه می شود که برای بدن ضرر ندارد.

تزریق ژل از روش های غیر تهاجمی جهت جراحی زیبایی صورت به شمار می آید که کاربرد زیادی دارد. تزریق ژل یا فیلر برای برطرف کردن چین و چروک های پوست صورت، برجسته کردن و حجم دهی نواحی مختلف صورت استفاده می شود. با تزریق ژل، کلاژن سازی در محل تزریق، افزایش می یابد.

لیفت شقیقه

لیفت تمپورال یا لیفت شقیقه  از روش های مختلف جراحی زیبایی صورت است که برای بالا بردن دم ابروها و خوش حالت کردن آن ها انجام می شود. با انجام این روش لیفتینگ، فاصله بین ابروها متناسب شده و چشم ها درشت تر به نظر می آیند. لیفت شقیقه باعث حذف چروک های پنجه کلاغی هم می شود. این روش لیفت برای افراد جوان مناسب نیست. این روش برای افرادی که به دلیل افزایش سن، دارای چین و چروک های زیادی در نواحی گوشه های چشم شده اند و یا دچار افتادگی ابرو هستند، بسیار مناسب است.

خارج کردن چربی های صورت

خارج کردن چربی صورت یا چربی باکال یکی از روش های جراحی زیبایی صورت است. نوعی چربی در صورت وجود دارد که موجب پر شدگی و ایجاد چاقی در قسمت گوشه لب ها و بزرگ شدن لپ ها، می گردد. افراد خیلی چاق و یا کسانی که صورت گردی دارند، می توانند برای ایجاد زیبایی بیشتر از این روش زیبایی استفاده کنند.

جراحی بوکال بسیار آسان بوده و در یک جلسه با کمک بی حسی موضعی انجام می شود. امروزه صورت های زیبا، حالت قلبی شکل دارند. در صورت های مدلینگ گونه ها برجسته و سمت پایین صورت، لاغر مانند یک مثلث وارونه می باشد.

چربی اضافی صورت به دلایل مختلفی مانند اضافه وزن، کمبود آب در بدن، ابتلا به بیماری های خاص مانند بیماری های غده تیروئید و کلیه ایجاد می شود. همچنین مصرف بیش از اندازه مشروبات الکلی باعث کم آبی بدن شده در نتیجه موجب پف و تشکیل چربی در صورت می شود.

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.