بهترین تکنسین کاشت ابرو شیراز انتخاب شد

0

کاشت ابرو شیراز یکی از بهترین انتخاب ها برای افردی است که قصد کاشت و یا پرپشت کردن ابروی خود را دارند. اما نکته مهم در کاشت ابرو تکنسینی است که این عمل را برای شما انجام می دهد.

زیرا در هر کلینیک یک دکتر متخصص پوست و مو وجود دارد که صرفا کار نظارت بر تکنسین ها را انجام می دهد و به شخصه برای متقاضیان کاشت ابرو انجام نمی دهد.

پس کار اصلی یعنی کاشت ابرو به عهده تکنسین های کاشت ابرو است.

در این محتوا قصد داریم، بهترین تکنسین کاشت ابرو شیراز همراه با قیمت کاشت ابرو شیراز را که توسط او انجام می شود معرفی کنیم.

بهترین تکنسین کاشت ابرو

بهترین تکنسین کاشت ابرو شیراز

زمانی که شما برای رفتن به سالن زیبایی اقدام می کنید. افراد زیادی در آن کلینیک در حال فعالیت هستند اما همه ان ها باتجربه و آرایشگر حرفه ای نیستند.

به صورت مثال:

شما به یک آرایشگاه می روید، بار اول آریشکر A موهای شما را اصلاح می کند. از دست کار او بسیار راضی بوده و مجددا به همان آرایشگاه می روید اما این بار:

آرایشگر B برای شما این عمل را انجام می دهد ، نه تنها از کار او راضی نبوده ، بلکه موها شما دچار آسیب نیز می شود.

پس:

به دنبال پیدا کردن تکنسین ماهر کاشت مو و ابرو باشید نه صرفا کلینیک.

در هر کلینیکی تعداد زیادی تکنسین با تجربه و بی تجربه در حال فعالیت هستند.

اما:

شما صرفا یک بار فرصت زیباتر شدن و داشتن ابروهای زیبا دارید. پس سعی کنید، تکنسین کاشت ابرویی برای خود پیدا کنید که دارای نمونه کارهای عالی باشد.

در انجام هر عمل زیبایی ، تجربه حرف اول را می زند. به بیان ساده  تر همیشه افراد برای انجام عمل های زیبایی به دنبال دکتر و یا تکنسین کاشت مو و ابرویی هستند که دارای نمونه کارهای زیاد و طبیعی باشد.

در حال حاضر طبق نظر سنجی که از افراد پس از کاشت ابرو انجام شده ، خانم خراسانی ، مدیر تیم شیراز کاشت باتجربه ترین تکنسین کاشت ابرو شیراز بوده که از جدیدترین روش کاشت مو و و ابرو برای بانوان و آقایان استفاده می کند.

همچنین او توانسته با استفاده از جدیدترین متد روز دنیا، زیبا ترین مدل ابرو را برای بانوان کاشت کند.

روش انتخاب بهترین تکنسین کاشت ابرو شیراز

برای انتخاب بهترین تکنسین کاشت ابرو شیراز به موارد زیر توجه کنید:

داشتن فیلم و عکس در حین کاشت

۱:  شما باید به خوبی به نمونه کار های او دقت کنید. فیلم کاشت ابرویی که خود شخص در حال انجام کاشت ابرو شیراز است از عکس نیز مهم تر است. فیلم به خوبی گویاه کیفیت کاشت ابروی انجام شده برای فرد است.

۲: داشتن فیلم رضایت مشتریان

به صورت ساده و ملموس:

اگر شما از کالا و یا خدماتی راضی نباشید، حاضرید برای او فیلم رضایت پرکنید. معمولا این کار به دلیل حس رضایت و حس تشکر فرد از عمل انجام شده توسط خود فرد گرفته می شود.

در وب سایت شیراز کاشت و در محوای کاشت ابرو شیراز ، فیلم های زیادی از رضایت مشتریان آورده شده است که یه خوبی نشان می دهد،  این تیم با چه کیفیتی کاشت ابرو انجام داده است.

حال که با روش انتخاب و همچنین بهترین تکنسین کاشت ابرو شیراز آشنا شدید، بهتر است در مورد بهترین روش کاشت ابرو نیز اطلاعات مفیدی کسب کنید.

اما چه روشی بهترین روش کاشت ابرو در دنیا است و چرا باید از این روش برای کاشت ابرو استفاده شود؟!

بهترین روش کاشت ابرو / کاشت ابرو fut شیراز

یکی از دلایل انتخاب خانم خراسانی به عنوان بهترین تکنسنین کاشت مو و ابرو بانوان روش کاشت ابرویی است که او و تیم شیراز کاشت استفاده می کنند.

کاشت ابرو fut بهترین روش کاشت ابرو در دنیا بوده که جهت خواب کاملا طبیعی داشته و هیچ کس متوجه کاشت نمی شود.

روش انجام کاشت ابرو fut  توسط بهترین تکنسین کاشت ابرو شیراز

کاشت ابرو اف یو تی به دین گونه انجام می شود:

۱: یک لایه نازک از پشت سر همراه با موها به قطر ۳ سانتی متر به صورت بلند برداشت می کنند.

۲: موها را در زیر میکروسکوپ به صورت تک تار در می آورند

۳: آنها را به ظرافت زیاد و در جهت خواب ابرو می کارند.

دلیل بهترین بودن این روش این است که موها را می توان به صورت بلند برداشت کرد ، به همین دلیل می توان آن ها را به خوبی و در جهت خواب ابرو کاشت.

پس هیچ نشانی از کاشت ابرو باقی نمانده و ابروها کاملا طبیعی رویش می کنند.

چرا بهترین تکنسین کاشت ابرو از روش FIT برای کاشت ابرو استفاده نمی کند؟!

شاید زمانی که قیمت کاشت ابرو شیراز و دیگر شهرها را جویا می شوید ، ان ها قیمت های متفاوتی را به شما می گویند، اما دلیل اصلی آن روشی است که بعضی از کلینیک ها استفاده می کنند.

کاشت ابرو اف ای تی مناسب برای کاشت مو و نامناسب برای کاشت ابرو

همانطور که در محتوای کاشت ابرو اف ای تی در وب سایت معتبر شیراز کاشت آمده است و طبق استاندار جهانی انجمن جراحان دنیا؛ کاشت مو FIT یکی از بهترین روش های کاشت مو است اما این روش برای کاشت ابرو مناسب نیست.

چرا کاشت ابرو اف ای تی پیشنهاد نمی شود؟

در روش FIT ابرو، موهای ابرو را نمی توان به صورت بلند برداشت کرد، به همین دلیل در زمان کاشت ابرو، نمی توان آن ها را به خوبی و در جهت مناسب کاشت کرد.

به بیان ساده تر جهت خواب ابرو مهم ترین دلیل نچرال بودن ان است. اما در کاشت ابرو اف ای تی، نمی توان به خوبی جهت خواب ابرو ها مشخص کرد. پس ابرو ها ممکن است در هر جهتی رویش کنند.

همچنین در این روش تراکم ابرو ها بیش از حد نرمال شده و ابرو حالت موکتی و غیر طبیعی به خود می گیرد.

کاشت ابرو اف ای تی برای ترمیم ابرو مناسب است اما این روش برای کاشت کامل ابرو به هیچ وجه توصیه نمی شود.

سخن پایانی

کاشت ابرو علاوه بر اینکه یک عمل زیبایی است ، یک هنر است، هنری که بر روی زیباترین عضو صورت شما انجام می گیرد. پس برای داشتن بهترین نتیجه سعی کنید که یک تکنسین ماهر کاشت ابرو انتخاب کنید.

در حال حاضر خانم خراسانی ماهر ترین تکنسین کاشت ابرو شیراز بوده که دارای بیشترین و در عین حال زیبا ترین کاشت ابرو شیراز است.

4.9/5 - (30 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.