تارادیس، تولید کننده درب و پنجره دوجداره UPVC

0

مجموعه پولاد و یراق تارادیس از سال ۱۳۸۵ شمسی فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید سیستم های نوین درب و پنجره های چند جداره آغاز نمود. این مجموعه هم راستا با رشد صنعت ساختمان و بهره گیری از تکنولوژی های برتر در ساخت انواع درب و پنجره های مدرن، نسبت به ارتقای سطح کیفی محصولات خود اقدام نمود و تنوع محصولات را با تولید درب و پنجره های دوجداره UPVC ، آلومینیوم و انواع توری پنجره دوجداره گسترش داد.

تکمیل سبد محصولی تارادیس

سبد محصولات تارادیس در سال ۱۳۸۸ با افزودن انواع شیشه های دو و سه جداره، شیشه های سکوریت و لمینت تکمیل شد و این مجموعه در حال حاضر انواع سیستم های ۲ و ۳ جداره را با بالاترین کیفیت به صورت کاملا مکانیزه و به کمک ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته وارداتی تولید می نماید. تارادیس طی یک دهه گذشته به طور مستمر فعالیت های خود را ادامه داده و در سال ۱۳۹۰ نسبت به تشکیل تیم فنی و مهندسی مجرب و متخصص در حوزه اجرای نمای خشک اقدام نمود. با توجه به وضع مقررات و قوانین سختگیرانه در صنایع ساختمانی در خصوص رعایت استانداردهای لازم در نصب درب و پنجره های سازه های گوناگون، تارادیس بر آن شد تا نسبت به ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی خود بیش از پیش مبادرت ورزد. به طوری که امروزه این مجموعه انواع درب و پنجره های دو جداره و سیستم های سه جداره را با استفاده از پروفیل های یو پی وی سی و یا آلومینیومی نرمال یا ترمال بریک از بهترین و معتبرترین برندها تولید می نماید. به کار گیری بهترین متریال اولیه نظیر شیشه ها، یراق آلات مرغوب از برندهای معتبر و انجام صفر تا صد پروسه ساخت به صورت مکانیزه و به کمک ماشین آلات پیشرفته صنعتی در خط تولید اختصاصی تارادیس موجب گردیده که این مجموعه بالاترین درصد رضایت مشتریان در پروژه های مختلف را کسب نماید. پنجره دوجداره تارادیس

دارا بودن خط تولید اختصاصی

تارادیس مجهز به خط تولید اختصاصی می باشد که کلیه سفارشات ساخت درب و پنجره پروژه های گوناگون از سراسر کشور را توسط تیم خبره و متخصص خود و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته خارجی که به ایران واردات نموده است تولید می نماید. در نتیجه خیال مشتری از بابت کیفیت نهای محصول و رعایت کلیه استانداردهای لازم راحت خواهد بود. کارخانه تارادیس واقع در شهرک صنعتی شکوهیه قم است و این مجموعه دارای ۴ دفتر نمایندگی واقع در قم، کرج و تهران می باشد. کارفرمایان گرامی می توانند ضمن دریافت مشاوره های تخصص رایگان توسط کارشناسان مجرب این مجموعه، مناسب ترین سیستم را مطابق با پروژه یا سازه مورد نظر با در نظر گرفتن میزان بودجه خود انتخاب نمایند. همچنین نسبت به تخمین قیمت حدودی پس از بازدید کارشناسان و نصابان تارادیس از محل مربوطه دریافت نموده، نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایند. کلیه درب و پنجره های ساخته شده توسط تیم تارادیس در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفت تولید می شوند و در محل مورد نظر مشتری نصب و تحویل می گردند. ضمن آنکه از گارانتی معتبر طولانی مدت و خدمات پس از فروش همه جانبه برخوردار می باشند.

به کار گیری متریال اولیه با کیفیت

بسیاری از کارفرمایان بر این باورند که با انتخاب پروفیل های UPVC یا آلومینومی از برندهای معتبر و شناخته شده نظیر هافمن، ویتانوا، وین تک، ویستابست و … می توانند از کیفیت نهایی محصول خود اطمینان داشته باشند. در بسیاری موارد دیده شده است که علیرغم به کارگیری بهترین متریال اولیه از بهترین برندهای تولید کننده پروفیل های یو پی وی سی، در نهایت پنجره ساخته شده استاندارد و کیفیت لازم را ندارد. بطوریکه عمر مفید پنجره کوتاه است و یا خیلی زود به تعمیرات و رگلاژ در بازشوها یا یراق آلات نیاز پیدا خواهد کرد. مهمترین نکته در هنگام خرید و نصب پنجره های دو یا سه جداره مورد نظر برای سازه ها، بستن قرارداد و سپردن سفارش به شرکت هایی است که پروسه تولید استاندار و با کیفیتی را طی می نمایند. زیرا کیفیت متریال اولیه تنها ۵۰ درصد ماجراست و باقی عوامل کیفی وابسته به پروسه ساخت و تیم سازنده می باشد.

رضایت ۱۰۰ درصدی در بیش از ده ها پروژه اجرایی

خوشبختانه مجموعه تولیدی پولاد و یراق تارادیس مجری ده ها پروژه موفق کوچک و بزرگ در اکثر استان های کشور است و موفق به اخذ رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان و کارفرمایان و سازندگان گرامی شده است. برخی نمونه های اجرا شده تارادیس را می توانید در وبسایت این مجموعه به نشانی اینترنتی www.taradis.net مشاهده نمائید. گروه تارادیس

انتخاب به عنوان یکی از صد برند برتر سال ۱۴۰۲

تارادیس مفتخر به دریافت عنوان یکی از یکصد برند برتر سال ۱۴۰۲ و گسترش سیستم توزیع متوازن گردیده که همگی مبین این موضوع است که این مجموعه اهمیت خاصی برای تولید محصولات با کیفیت در سایه همکاری با تیم متخصص و حرفه ای و توجه به جزئیات و اهمیت به مشتریان گرامی قائل می باشد. و در نهایت در تارادیس، جزئیات، تفاوت ها را می سازند. جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت تارادیس به آدرس Taradis.net مراجعه فرمایید.

5/5 - (3 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.