صفر تا صد ورود به بازار کار آرایش دائم صورت

0

آرایش دائم صورت از لاین های شلوغ و پرطرفدار آموزش آرایشگری زنانه است که در بسیاری از آموزشگاه های آرایشگری تدریس می شود. آرایش دائم در قسمت های مختلف صورت مانند ابرو، چشم، و لب انجام می شود و می تواند بسیاری از ایرادات چهره مانند عدم قرینگی اجزای صورت را برطرف کند. این روش زیبایی در واقع نوعی آرایش نیمه دائم است. اما به دلیل ماندگاری بالایی که دارد اصطلاحا به آن آرایش دائم می گویند.

تکنیک های مختلفی برای انجام تاتو صورت وجود دارد که هرکدام در دوره های آموزشی جداگانه ای مانند آموزش میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن و فیبروز تدریس می شوند. اگر شما به این حوزه آرایشگری علاقه مند هستید و دوست دارید آن را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کنید، باید اطلاعات کافی درباره رشته مورد نظر خود، آموزش و نحوه ورود با بازار کار در آن را کسب کنید. ما در این مقاله تمام این موارد را بررسی می کنیم و به شما کمک می کنیم درست ترین انتخاب را داشته باشید.

آرایش دائم صورت چیست؟

حتما تا به حال خانم هایی را دیده اید که از کم پشتی یا فرم ابروهای خود راضی نیستند و سعی دارند با روش های آرایشی مختلفی ابروهای دلخواه خود را بدست بیاورند. یکی از راه هایی که می توان برای پرپشت و زیباتر نشان دادن ابروها استفاده کرد، مداد یا سایه ابرو است. اما این روش ماندگاری ندارد و شما باید دائما در حال درست کردن فرم ابروهای خود باشید.

بنابراین باید به دنبال یک روش جایگزین باشید که ماندگاری بیشتری داشته باشد و مجبور نباشید هر روز وقت زیادی را برای آرایش کردن صرف کنید. تکنیک های مختلف آرایش دائم این کار را برای شما انجام می دهند. شما می توانید با روش های مختلفی مانند میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ یا فیبروز ابروهای دلخواه خود را داشته باشید و از آرایش کردن مداوم خلاص شوید.

کاربردهای آرایش دائم صورت

برای آنکه بدانید با یاد گرفتن این حرفه چه کارهایی می توانید انجام بدهید، باید با کاربرد آن به طور کامل آشنا شوید. تکنیک هایی که برای آرایش دائم اجزای مختلف صورت استفاده می شود عبارتند از:

  • میکروپیگمنتیشن ابرو
  • میکروبلیدینگ ابرو
  • فیبروز ابرو
  • هاشور ابرو
  • سایه ابرو
  • میکروشیدینگ ابرو
  • بن مژه
  • خط چشم
  • خط لب
  • رژ‌لب
  • شیدینگ لب

در این دوره آموزشی شما با قلم های میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن آشنا می شوید، نحوه کار با آن ها را یاد می گیرید، و به صورت عملی روی پوست مصنوعی و سپس پوست طبیعی تمرین می کنید تا تسلط لازم را بدست بیاورید.

مراحل ورود به بازار کار آرایش دائم

همانطور که می دانید، در این روش آرایشی رنگدانه ها با استفاده از سوزن های خاصی به زیر پوست تزریق می شوند. بنابراین رعایت اصول کار با ابزار تاتو و همچنین رعایت اصول بهداشتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا بدون آموزش دقیق و حرفه ای احتمال خطا در انجام کار و بروز مشکلات و عوارض جبران ناپذیر وجود دارد.

به همین دلیل، انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری معتبر در درجه اول اهمیت قرار دارد و از اولین قدم هایی است که باید در این مسیر بردارید. زیرا در چنین آموزشگاهی می توانید تمام مباحث و سرفصل های ضروری را به بهترین شکل آموزش ببینید و برای ورود به بازار کار آماده شوید.

قدم بعدی شرکت در آزمون فنی و حرفه ای و دریافت گواهینامه مهارت در این رشته است. این مدرک به عنوان مجوز فعالیت و همچنین نشان دهنده مهارت شما در کارتان است. بنابراین ضروری است آموزشگاهی را انتخاب کنید که بتواند شما را برای آزمون به سازمان فنی و حرفه ای معرفی کند.

پس از گذراندن دوره آموزشی و دریافت مدرک فنی حرفه ای، به احتمال زیاد در کار خود مهارت بالایی کسب کرده اید. اما هنوز با تسلط کامل به تمام تکنیک ها چند قدمی فاصله دارید. برای رسیدن به این هدف می توانید در یک دوره کارآموزی شرکت کنید. این کار به شما کمک می کند تا در محیط و شرایط واقعی کار قرار بگیرید، از دانش و آموخته های خود به صورت کاملا عملی و کاربردی استفاده کنید و اشکالات خود را برطرف نمایید. در نهایت می توانید با تجربیات ارزشمند و تسلط کامل کار حرفه ای خود را شروع کنید.

دترلند، بهترین انتخاب برای آموزش آرایش دائم

اگر شما قصد دارید در حوزه آرایش دائم فعالیت کنید و بتوانید به موفقیت و درآمدهای بالایی برسید، باید دوره آموزش حرفه ای آن را با موفقیت پشت سر بگذارید. اما قبل از هر چیز، ولین گامی که باید برای رسیدن به این هدف بردارید، انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری معتبر و حرفه ای است که بتواند شما را برای ورود به بازار کار آماده کند.

یکی از بهترین آموزشگاه هایی که می توانید با خیال راحت روی آن حساب کنید، آموزشگاه دترلند است. این آموزشگاه بهترین دستگاه های تاتو صورت را در اختیار شما قرار می دهد و مربیان باتجربه و حرفه ای با بهترین متدهای آموزشی تمام مباحث لازم را به شما آموزش می دهند.

حوزه کاری دترلند فقط به دوره آموزش تاتو و آرایش دائم محدود نمی شود. بلکه تمام دوره های پرطرفدار و مهم آرایشگری مانند دوره مراقبت از پوست فنی حرفه ای، کاشت مژه، فیبروز ابرو، طراحی و کاشت ناخن و … نیز با بالاترین کیفیت آموزشی در این آموزشگاه برگزار می شوند.

از سایر ویژگی های منحصر به فرد این آموزشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش سرفصل های آموزشی استاندارد که توسط کارشناسان سازمان فنی و حرفه ای تعیین می شود
  • ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس ها به صورت عملی و با بهترین متدهای آموزشی
  • همکاری با مربیان حرفه ای و مجرب
  • ارائه تجهیزات و ابزار با کیفیت و به روز
  • پشتیبانی ۶ ماهه پس از پایان دوره آموزشی به منظور مشاوره و رفع اشکال
  • شهریه مناسب  مقرون به صرفه با توجه به کیفیت بالای آموزش ها

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.