آیا بلیط ارزان دبی هم داریم؟

0

دبی یکی از مراکز تجاری و گردشگری مهم در خاورمیانه است و از سراسر جهان برای تفریح، گردش و تجارت به این شهر مدرن سفر می‌کنند. به همین دلیل پروازهای متعددی از ایران به سمت دبی انجام می‌شود. حال این سوال پیش می‌آید که آیا بلیط ارزان هواپیما به دبی پیدا می‌شود؟ می‌توان با هزینه کم به دبی سفر کرد؟ درست است که قیمت بلیط هواپیما طی سالیان اخیر افزایش یافته است اما هنوز هم می‌توان بلیط ارزان قیمت پیدا کرد.

چطور می‌توان بلیط ارزان هواپیما به دبی پیدا کرد؟

برای این که در هزینه سفر خود صرفه جویی کنید می‌توانید بلیط ارزان قیمت هواپیما را از سایت بلیط کده خریداری نمائید. به همین دلیل اگر می‌خواهید بلیط ارزان به دبی پیدا کنید بایستی فصول گرم را برای سفر انتخاب کنید. معمولا در فصول سرد مانند پائیز و زمستان به دلیل این که هوای دبی خنک و معتدل است، تعداد مسافران بیشتری به این شهر سفر می‌کنند و مسلما هر قدر تقاضا بیشتر باشد، قیمت بلیط رفت و برگشت دبی نیز گران‌تر خواهد بود.

به همین دلیل در فصول گرم سال چارتر کننده‌ها بلیط هواپیما را با قیمت پائین‌تر به فروش می‌رسانند. در این فصل علاوه بر این که می‌توان بلیط ارزان پیدا کرد، از تفریحات و جاذبه‌های دیدنی نیز به راحتی می‌توان دیدن کرد زیرا تعداد گردشگران کمتر از سایر فصول سال است. اما راه‌های دیگری برای پیدا کردن پرواز تهران به دبی ارزان به دبی وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

چند ترفند برای پیدا کردن بلیط ارزان دبی

در این بخش می‌خواهیم چند ترفند مفید و کاربری برای پیدا کردن بلیط هواپیما دبی ارزان قیمت به را به طور مختصر توضیح دهیم. با استفاده از این ترفندها به راحتی می‌توانید بلیط هواپیما را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنید.

  • بلیط‌های چارتری را چک کنید

در میان انواع بلیط‌های موجود در سایت بلیط کده، بلیط‌های چارتری قیمت مناسب‌تری دارند و در برخی از فصول با قیمت پائین‌تر به فروش می‌رسند. چارتر کننده‌ها برای این که بتوانند تمامی بلیط‌ها را به فروش برسانند، آنها را با قیمت کمتر عرضه می‌کنند و این فرصت خوبی است تا بتوانید بلیط ارزان پیدا کنید. قیمت بلیط‌ها را هر روز چک کنید زیرا این بلیط‌ها خیلی زود به فروش می‌رسند. تنها نکته‌ای که در مورد بلیط چارتر وجود دارد این است که بلیط چارتر برای مسافران بزرگسال و خردسال یکسان است و اگر کودک دارید شاید خرید این بلیط برای شما مقرون به صرفه نباشد. مثلاً در بسیاری مواقع بلیط چارتر دبی به شیراز را می توان به قیمت های مناسبی پیدا کرد. این اتفاق برای بلیط چارتر مشهد دبی  و بلیط چارتر دبی به تهران نیز بسیار پیش می آید.

  • از سرویس دنبال کردن قیمت استفاده کنید

راهکار دیگر برای پیدا کردن بلیط ارزان دبی، استفاده کردن از سرویس هوشمند “دنبال کردن قیمت” است. با استفاده از این سرویس شما می‌توانید از زمان ارزان شدن بلیط هواپیما به مقصد دبی مطلع شوید. برای فعال کردن این سرویس هنگامی که در سایت بلیط کده مبدا و مقصد را مشخص کردید، در کنار لیست پروازهای موجود، گزینه‌ای به نام “دنبال کردن قیمت” وجود دارد.  برای مطالعه راهنمای کامل مقالۀ آموزش پیدا کردن بلیط هوپیما در سایت بلیط کده را مطالعه نماید.

وقتی این گزینه را فعال می‌کنید از شما خواسته می‌شود تا یک شماره تلفن، درصد مورد نظر برای کاهش قیمت و مدت زمان اطلاع رسانی را مشخص کنید. پس از تکمیل این فرم شماره شما در سیستم ثبت می‌شود و به محض این که بلیط هواپیما در مسیر مورد نظر شما ارزان شده و به قیمت پیشنهادی شما برسد، پیامکی برای شما ارسال می‌شود که اطلاع می‌دهد که بلیط ارزان شده است.

این ساده‌ترین روش برای پیدا کردن بلیط ارزان دبی است و دیگر نیازی نیست پشت سیستم بنشینید و مدام قیمت‌ها را چک کنید. دقت داشته باشید که هر زمان پیامک برایتان ارسال شد سریعا از طریق لینک موجود در پیامک، وارد سایت شده و بلیط را خریداری کنید.

  • زمان مناسب را برای سفر انتخاب کنید

در صورتی که زمان سفر برایتان چندان اهمیت ندارد و به دنبال بلیط ارزان هستید، روزهایی از سال را که تقاضا برای سفر به دبی کم است را انتخاب کنید. همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم گردشگران در فصول گرم سال کمتر از سایر فصول به دبی سفر می‌کنند. این طور نیست که در این فصل گرمای هوا شما را اذیت کند. در تمامی مراکز خرید و جاهای دیدنی و تفریحی سیستم خنک کننده قوی فعال هستند و شما گرمای هوای را احساس نخواهید کرد. در این زمان قیمت بلیط‌ها به دلیل کاهش میزان تقاضا افت می‌کند و می‌توانید بلیط ارزان پیدا کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.