آشنایی با بهترین لپ تاپ ها از نظر طول عمر باتری

0

در دنیای امروز بدون لپ تاپ نمی توان بسیاری از امور را انجام داد، از نوشتن متن ساده و ثبت نام های اینترنتی تا انجام طراحی و برنامه نویسی های حرفه ای همه و همه به وسیله این جعبه کوچک و ظریف صورت می گیرد. لپ تاپ ها از قطعات ریز و درشتی ساخته شده اند که کارایی هر کدام از آنها به یکدیگر وابسته است. یکی از قطعات مهم که در لپ تاپ به عنوان منبع تغذیه عمل می کند، باتری نام دارد. از گزینه های اصلی برای کاربران در هنگام خرید لپ تاپ، توجه ویژه به باتری و میزان شارژدهی آن می باشد. اگر شما لپ تاپی تهیه کنید که باتری آن از لحاظ کارکرد عالی باشد و بتواند بدون نیاز به اتصال مستقیم به برق تا ساعت های متوالی و طولانی پاسخگوی نیازهای شما باشد، دیگر دغدغه و نگرانی بابت انجام کارهای خود را ندارید و می توانید به راحتی لپ تاپ خود را به این طرف و آن طرف ببرید. در این مقاله قصد داریم چند مورد از بهترین لپ تاپ های بازار تکنولوژی از نظر طول عمر باتری را عنوان کنیم، پس با ما همراه باشید.

شرکت ساختار دیجیتال از مجموعه های برتر و وارد کننده انواع لپ تاپ و قطعات جانبی آن به صورت اورجینال می باشد. از ویژگی های برتر این شرکت مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید باتری لپ تاپ و … به کاربران عزیز به صورت آنلاین است. همچنین شما جهت خرید هر نوع لپ تاپ و قطعات جانبی آن نیاز به مراجعه حضوری ندارید و می توانید با خرید اینترنتی، سفارش خود را در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر تحویل بگیرد.

چرا باتری لپ تاپ مهم است؟

قبل از اینکه لپ تاپ های برتر از نظر طول عمر باتری را بیان سازیم، این نکته را عنوان می کنیم که بر اساس نظرسنجی، لپ تاپ هایی که دارای طول عمر باتری بالایی هستند و میزان نگهداری شارژ آنها در مکان هایی همچون پرواز طولانی، کلاس درسی، جلسات کاری و … زیاد باشد، حس خوب به کاربر القا می کند. همچنین باتری با شارژدهی بالا از تعداد سلول های بیشتری تشکیل شده است و با مصرف انرژی کمتر و بازدهی بالا، موجب آسیب رساندن به دیگر قطعات لپ تاپ نمی شود و در نتیجه لپ تاپ نیز کارکرد و طول عمر بیشتری پیدا خواهد کرد.

معرفی لپ تاپ های برتر از نظر طول عمر باتری و شارژدهی

لپ تاپ های متفاوتی در انواع مدل و برند در بازار تکنولوژی موجود است که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند و می تواند نظر خریدار را به سوی خود جلب نمایند. لپ تاپ هایی که در ادامه عنوان می کنیم؛ باتری های آنها طول عمر و کارکرد بسیار مناسبی دارند.

لپ تاپ دل مدل XPS 13

باتری لپ تاپ دل مدل XPS 13 توانایی شارژ تا نصف شبانه روز یعنی دوازده ساعت را دارا می باشد. این لپ تاپ وزن سبکی دارد و با رم 8 گیگابایت می تواند کارکردن برای شما را لذت بخش سازد.

لپ تاپ ایسوس مدل ExpertBook B9450

کارکرد باتری لپ تاپ ایسوس مدل ExpertBookB9450به نحوی است که عملا و با استفاده درست و استاندارد می تواند تا دو روز شارژ را نگه دارد. وزن این لپ تاپ نیز بسیار پایین است و توانسته است با داشتن حافظه یک ترابایتی و همچنین طراحی زیبا و اثر انگشت مادون قرمز در بین کاربران بسیار محبوب واقع گردد.

لپ تاپ اچ پی EliteBook x360 1040 G7

لپ تاپی است که دارای عملکرد فنی بسیار خوبی می باشد و بدنه محکمی دارد. باتری لپ تاپ اچ پی مدلEliteBook x360 1040 G7 نزدیک به 16 ساعت شارژدهی دارد.

لپ تاپ ایسوس ZenBook UX325

این لپ تاپ که به لپ تاپ دانشجویی معروف است دارای باتری با قدرت 67 وات است که قادر به نگهداری شارژ تا 14 ساعت را دارد. لپ تاپ عنوان شده دارای قیمت مناسبی است و برای دانشجویان بهترین گزینه می باشد.

لپ تاپ لنوو مدل لژیون ۷

اگر اهل بازی و یا به اصطلاح گیمینگ هستید، پیشنهاد ما به شما این مدل لپ تاپ از برند مطرح لنوو می باشد. این لپ تاپ دارای پردازنده های قوی است و ارزش خرید را دارد.

از دیگر مدل های لپ تاپ از نظر طول عمر باتری می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • لنوو ThinkBook 15-HK
  • اچ پی Victus 15-FA0032DX
  • اچ پی Omen 16-K0013DX-A
  • لنوو Legion 5 Pro-GB
  • دل Latitude 9510
  • ایسوس Chromebook Flip

در آخر این نکته را عنوان می کنیم که از آنجایی که طول عمر باتری های لپ تاپ متفاوت می باشد، شما باید لپ تاپ را بر اساس کارکرد و میزان کارایی که از آن انتظار دارید، انتخاب کنید. اگر بابت این موضوع سردرگم هستید، دیگر نگران نباشید و با خاطری آسوده جهت مشاوره و خرید مقرون به صرفه و منحصر به فرد انواع لپ تاپ های عنوان شده در این متن و یا نمونه های دیگر، با کارشناسان شرکت ساختار دیجیتال به صورت آنلاین صحبت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.