روش های جدید و مطمئن حذف فالوور فیک در اینستاگرام

0

در این مقاله قصد دارم نحوه حذف دستی فالوور فیک، حذف فالوور فیک در اینستاگرام، پاک کردن فالوورهای فیک پیج اینستاگرام را به شما آموزش دهم و شما را با ربات حذف فالوور فیک اینستاگرام اینبو آشنا کنم.

حدود دو سال پیش من نرم افزارهای مختلفی را برای افزایش دنبال کنندگان اینستاگرام (به صورت رایگان) دیدم و تصمیم گرفتم یک سری از آنها را مورد هدف قرار دهم ، این واقعا از روی کنجکاوی در مورد چنین نرم افزاری نبود ، اما مثل همه ما انسان ها ، دلیل این تصمیم شدید من بود علاقه درونی برای مشهور شدن.

خلاصه اینکه ، تصمیم گرفتم از این نرم افزار استفاده کنم و ببینم چه اتفاقی می افتد.

در ماه اول استفاده ، من از عملکرد آن بسیار راضی بودم زیرا در عرض چند روز می توانم هزاران دنبال کننده داشته باشم و تنها شکایت من این بود که چرا نمی توانم دنبال کننده بیشتری داشته باشم؟

اما بعد از چند ماه که متوجه مشکل بزرگ این سیستم شدم ، مشکل این سیستم این بود که شما می توانید هر تعداد دنبال کننده داشته باشید ، اما آن دنبال کنندگان از صفحه شما بازدید نکردند و در واقع فقط شما را دنبال می کنند. باغها

برای من دشوار بود که دلیل این را پیدا کنم ، دلیل اینکه من به آنها مراجعه نکردم این بود که در پشت هیچ یک از این صفحات هیچ شخص واقعی وجود نداشت و این صفحات (مانند من) فقط برای جمع آوری سکه ها و پس از هدایت آنها ایجاد شده بودند به آنها بیایند و این صفحات را ترک کنند.

اینستاگرام این روزها به یک اپلیکیشن محبوب برای ایرانیان تبدیل شده است ، به طوری که همه به دلایلی می خواهند فالوورهایشان را در صفحه های خود افزایش دهند تا بازدیدکنندگان زیادی را برای پست ها و استوری های خود جذب کنند. در همین حال ، برخی از افراد در حال خرید فالوور هستند ، بنابراین فالوورهای جعلی اینستاگرام فالوئرهای ناخواسته آنها را افزایش می دهد.

البته افزایش فالوور جعلی در هر صفحه فقط خرید فالوور نیست و اگر به عنوان مثال یکی از کاربران قدیمی اینستاگرام هستید ، قطعاً در صفحه خود فالوورهایی دارید که فعال نیستند یا برای آنها آنلاین بوده اند ماه ها.

به طور کلی ، حساب هایی را که غیرفعال هستند و ماه هاست آنلاین هستند می توان پیرو تقلبی نامید. روش های مختلفی برای از بین بردن فالوورهای جعلی وجود دارد که در هنگام بروزرسانی جدید اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که با رفتن به قسمت دنبال کنندگان صفحه خود ، آنها را به سادگی از صفحه خود حذف کنید.

 

مزایای حذف فالوورهای فیک و غیر واقعی

همانطور که گفتیم ، برای اینکه بفهمید صفحه جعلی است یا نه؟ شما باید به موارد زیادی توجه کنید ، از جمله آخرین فعالیت این حساب اینستاگرام ، تعداد دنبال کنندگان و دنبال کنندگان این صفحه ، عکس پروفایل و غیره. اگر مطابق موارد فوق پیروان دروغین خود را شناسایی و حذف کرده باشید ، می توانید اثربخشی صفحه خود را بیشتر کنید.

یکی از الگوریتم های اصلی اینستاگرام برای دریافت پست در صفحه اکسپلورر. نسبت تعداد دنبال کنندگان این صفحه به نسبت تعداد کل دنبال کنندگان آن صفحه.

اگر فکر می کنید تعداد دنبال کنندگان حساب شما 10 هزار نفر است و بعید است تعداد لایک ها یا بازدیدهای پست های شما به 100 نفر برسد.

فالوورهای تقلبی زیاد یا همان فالوورهای غیرفعال می توانند دلایل زیادی مانند خرید فالوور ، فعالیت کم در صفحه شما و عدم فعالیت فالوورهای شما و .. البته ، البته با گذشت زمان ، حتی اگر در اینستاگرام فرد فعالی باشید ، تعداد دنبال کنندگان غیرفعال دوباره افزایش می یابد.

اگر تاکنون دنبال کننده ای خریداری کرده اید ، مطمئناً تأثیر بدی را که روی حساب خود گذاشته است ، احساس کرده اید. به طور کلی ، اینستاگرام با خرید فالوور مخالف است و سیاست اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگر این است که فالوئرهای یک صفحه به طور طبیعی افزایش می یابد ، بنابراین تا حد امکان از خرید و افزایش فالوور خودداری کنید.

از آنجا که اینستاگرام با افزایش جعلی بودن فالوور مخالف است ، قطعاً با حذف جعلی بودن فالوور موافق است و احتمالاً دلیل بروزرسانی جدید ما را به روز می کند ، که می توانیم با استفاده از این ویژگی فالوورهای اینستاگرام را حذف کنیم.

علاوه بر این ، مزایای حذف یک دنبال کننده جعلی عالی خواهد بود ، با این تفاوت که پست های شما به صفحه Explorer می رود. می توان یادآور شد که صفحه شما واقع گرایانه تر است و این تنها اعتبار شما را از نظر ربات های اینستاگرام معتبر می کند و هر روز به تعداد بازدید کنندگان شما افزوده می شود.

 

راه های حذف فالوور در اینستاگرام

پیش از این ، تنها راه حذف دنبال کنندگان خود مسدود کردن این صفحه برای حذف حساب از لیست دنبال کنندگان بود. اما همانطور که در به روزرسانی جدید گفتیم ، با افزودن گزینه هایی با عنوان شما حتی می توانید فالوورهای جعلی خود را حذف کنید ، فالوورها را در اینستاگرام حذف کنید

البته قبل از حذف حساب ابتدا وارد صفحه حساب آن شوید و بررسی های لازم را که در محتوای فوق به شما گفتیم انجام دهید و در صورت مشاهده جعلی یا غیرفعال بودن حساب ، آن را حذف کنید.

برای این کار ، برای حذف دنبال کنندگان جعلی خود ، با رفتن به صفحه حساب و ضربه زدن روی پست ها ، لیست حساب پیروان خود را وارد کنید.

 

روش های تمیز کردن

سپس ، هنگامی که بررسی های لازم را برای تعیین واقعی یا جعلی بودن آنها انجام دادید ، کافیست روی نماد سه نقطه مقابل هر حساب در آن لیست در جعبه باز ضربه بزنید و حذف را انتخاب کنید.

به این ترتیب می توانید حساب های مورد نظر خود را از لیست دنبال کنندگان خود حذف کنید. البته همانطور که گفتیم ، این روش دارای یک اشکال است و هنگامی که تعداد دنبال کنندگان شما بسیار زیاد باشد ، اشکال خود را نشان می دهد.

 

صرفاً استفاده دستی از این روش زمانی مفید است که به دلایلی بخواهید صفحه خاصی را از لیست دنبال کنندگان خود حذف کنید.

 

اما نگران نباشید ، اگر تعداد فالوورهای شما زیاد است ، دیگر نیازی به حذف فالوورهای جعلی خود به صورت دستی و جداگانه نیست. زیرا بعداً شما را با سیستم رباتیک اینستاگرام آشنا خواهیم کرد. با تنظیم آن ، می توانید به راحتی از دنبال کنندگان ربات جعلی خود خارج شوید.

 

برنامه حذف فالوور اینستاگرام

اگر مطالب فوق را بخوبی بخوانید ، متوجه خواهید شد که حذف فالوورهای جعلی و تمایز این صفحات از صفحات واقعی تر ، کمی دشوار و زمانبر است ، خصوصاً وقتی تعداد زیادی فالوور دارید.

بنابراین ، می توانید از ربات Instagram Inbo برای حذف حساب دنبال کنندگان جعلی خود استفاده کنید. در هنگام بروزرسانی ، که 2 ماه پیش در هسته ربات Inbo انجام شد. ویژگی جدیدی به نام Deleting Fake Followers به ​​قسمت Add Activity ربات Inbo اضافه شده است که به شما امکان می دهد به راحتی از شر همه دنبال کنندگان جعلی خود در اینستاگرام خلاص شوید.

 

خرید ربات اینستاگرام

برای استفاده از ربات اینستاگرام اینبو ، شما یک کار بسیار ساده دارید ، ابتدا با ورود به پنل ربات ، در ربات ثبت نام کنید و سپس ، با ورود به پنل ربات ، از روز آزمایشی ربات استفاده کنید ، و سپس خودتان این کار را ادامه دهید . یک ربات در اینستاگرام بسازید و گزینه حذف فالوورها را فعال کنید.

برای ساخت یک ربات در اینستاگرام ، می توانید مقاله مربوطه را بخوانید و از سایر ویژگی های ربات استفاده کنید که باعث افزایش دنبال کنندگان واقعی می شود. اما اگر قصد دارید از این ربات برای حذف حساب دنبال کننده جعلی خود استفاده کنید. تمام کاری که باید بعد از ثبت یک صفحه در خزنده انجام دهید این است که به برگه تنظیمات خزنده خود در صفحه بروید ، کلید حذف دنبال کننده را روشن کنید و خزنده خود را روشن کنید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.