سی پی زمانبر؛ راهی برای خرید سی پی ارزانتر

0

در بازی‌های کالاف دیوتی وازون و مدرن وارفار، نوعی ارز درون برنامه‌ای وجود که برای خرید Battle Pass یا موارد موجود در فروشگاه COD استفاده می‌شود. این امتیاز یا ارز، سی پی نام دارد. سی پی کالاف دیوتی، یک ارز پریمیوم است و برای کسب این ارز، باید آن را خریداری کنید. دریافت رایگان امتیاز COD از طریق گیم پلی نیز به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. در نتیجه، بسیاری از بازیکنان از سی پی زمانبر استفاده می‌کنند.

عده‌ای هم با روش‌های هک، این ارز را به دست می‌آورند که اکانت‌ آن‌ها توسط سرور اکتیویژن، مسدود خواهد شد. در ادامه این مطلب، با سی پی زماندار آشنا می‌شویم.

سی پی زمانبر چیست و چطور به دست می‌آید؟

سی پی زمانبر توسط گروه‌هایی در خارج از کشور تولید می‌شود و در ایران توسط وبسایت‌ها، کانال‌های تلگرامی و برخی از صفحات در اینستاگرام به فروش می‌رسند. برای خرید سی پی زمانبر، باید اطلاعات اکانت خودتان را در اختیار تولیدکنندگان این ارز بگذارید، تا حساب شما در بازی کالاف دیوتی را شارژ کنند. سی پی زماندار با سی پی‌ هایی که هکرها به دست می‌آورند، متفاوت است. لازم به ذکر است که سی پی‌های هکی کاملا غیرقانونی هستند و منجر به بن شدن اکانت شما می‌شوند.

پاسخ به سوال “سی پی زمان دار چیست” به زبان ساده

به طور کلی دو روش از لحاظ شارژ سی پی اکانت وجود دارد که در اولین روش، در کوتاه‌ترین زمان ممکن حساب کاربری شما شارژ می‌شود و می‌توانید خرید خود را انجام دهید. در روش دوم، شارژ اکانت کمی زمان‌بر خواهد بود، اما در مقابل، مبلغ کمتری را نسبت به روش اول برای شارژ و خرید سی پی پرداخت می‌کنید.

البته که ممکن است خرید این سی پی در کمتر از 24 ساعت هم انجام شود و الزاما زمان‌بر نیست. در واقع، عمده تفاوت میان این اکانت‌ها را می‌توان به نوع سی پی ارتباط داد که در نوع سیپی زمانبر، معمولا سی پی فیک و از طریق هک ارائه می‌شود. از این رو، توصیه می‌کنیم از سایت‌های اقدام به خرید خرید سی پی زمانبر کنید که از آن‌ها اطمینان دارید که اکانت شما بن نشود.

همان‌طور که گفته شد، سی پی زمانبر یک نوع روش شارژ اکانت کالاف دیوتی است که ممکن است منجر به بن شدن اکانت شما شود. حال ممکن است این سوال مطرح شود که بن شدن اکانت به چه معناست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بن شدن به فارسی معادل همان مسدود شدن حساب کاربری است.

بن شدن اکانت الزاما دائمی نیست. به این معنی که در ابتدا ممکن است حساب کاربری شما به مدت یک روز یا حتی یک ساعت بن شود. اما در صورت تکرار فعالیت‌های غیرقانونی، این مدت زمان افزایش پیدا می‌کند و به یک هفته، یک ماه و یک سال می‌رسد. در صورت تداوم استفاده از خدمات غیرقانونی، اکانت شما به صورت دائمی بن می‌شود و هیچ راهکاری هم برای بازگردانی آن وجود نخواهد داشت.

سی پی زماندار برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

به طور خلاصه، سی پی زماندار برای ارتقا ظاهر پلیر و خرید موارد فروشگاهی استفاده می‌شود. در Modern Warfare برای خرید امتیاز COD باید به فروشگاهی که در انتهای منوی Multiplayer قرار دارد، مراجعه کنید. سپس با از استفاده COD Point، موارد موجود در فروشگاه را خریداری کنید. در سوی دیگر، در Warzone، باید به تبی با عنوان “فروشگاه” بروید و سپس به پایین بروید تا به بخشی تحت عنوان “فروشگاه فرانچایز” برسید. در اینجا می‌توانید امتیاز COD را خریداری کنید و همچنین به Call of Duty League و فروشگاه فرانچایز دسترسی پیدا کنید. پس از خرید، می‌توان از سی پی زمانبر برای خرید موارد زیر استفاده کرد:

  • خرید Battle Pass هم برای Modern Warfare و هم وارزون با پرداخت 1000 سی پی
  • کسب Battle Pass Tier برای رد شدن از سطح فعلی (برای ارتقا Tier، باید 100 سی پی بپردازید
  • خرید باندل از فروشگاه (متفرقه)

برای خرید ارزانترین سی پی و ارتقاء اکانت خود از سی پی زمانبر استفاده کنید.

باندل‌ها امکاناتی هستند که می‌توانید با پرداخت سی پی کالاف دیوتی آن‌ها را خریداری کنید. این باندل‌ها در مواقعی یک اسکین را شامل می‌شوند و در مواقعی هم امکاناتی مانند پک ده‌تایی بسته‌های کمک‌های اولیه را ارائه می‌دهند. توجه داشته باشید که باندل‌ها همیشه یکسان نیستند و دائما تغییر می‌کنند. نکته‌ای که در رابطه با این آیتم‌ها وجود دارد این است که هر باندل مقدار سی پی خاص خود را نیاز دارد و باید مطابق با آن، اقدام به خرید سی پی زماندار از ارزانترین سایت سی پی کنید.

با خرید سی پی زماندار چه کارهایی در طول بازی می‌توانید انجام دهید

شخصی‌سازی کاراکتر یکی از مهم‌ترین دلایلی است که بسیاری از گیمرها به سراغ خرید سی پی کالاف دیوتی می‌روند. با داشتن سی پی می‌توانید به راحتی انواع لباس‌ها را از فروشگاه کالاف دیوتی برای خود تهیه کنید. برای مطالعه ی نسخه جامع تر این مقاله و اطلاع از قیمت سی پی زمانبر و سی پی فوری به سایت خرید سی پی کالاف دیوتی آی گیم مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.