دانلود فیلم

0

ساخت سریال با پیدایش فیلم‌های ادامه‌دار (سریالی) در اوایل قرن بیستم آغاز شد.سریال در تلویزیون، رادیو و رسانه خانگی، یک برنامهٔ ادامه‌دار است که پی‌درپی و به صورت قسمت به قسمت پخش می‌شود. سریال‌ها اساساً برمبنای پنهان کردن داستان استوار هستند، تا بتوانند با این کار مخاطبان خود را که به‌صورت فصلی و دوره‌ای این مجموعه را پیگیری می‌کنند  حفظ کنند. برخی سریال‌ها، در پایان هر قسمت پخش‌شده خود، خلاصه‌ای از قسمت پیشین و بعدی را پخش می‌کنند. یک سریال می‌تواند از تلویزیون، رادیو، اینترنت یا رسانه خانگی پخش شود. سریال‌هایی که از رسانه خانگی پخش می‌شوند، افزون بر انتشار بر روی دی‌وی‌دی، می‌توانند از اینترنت و سایت های مختلف مانند سایت ناب مووی یا سرویس‌های رسانه جاری دیگر نیز پخش شوند.

سریال حمله به تایتان ها

حمله به تایتان (به ژاپنی: 進撃の巨人، Shingeki no Kyojin)، (به انگلیسی: Attack on Titan)، یک مجموعه مانگایی ژاپنی در ژانر اکشن و انیمیشن است که توسط هاجیمه ایسایاما نوشته و طراحی شده‌است. این مجموعه از 9 سپتامبر 2009 در مجله بساتسو شونن منتشر می‌شد و در 21 آوریل 2021 با 34 جلد و 139 قسمت پس از 11 سال به اتمام رسید. پخش فصل اول مجموعه تلویزیونی انیمه آن از 6 آوریل 2013 در ماینیچی برودکاستینگ سیستم شروع شد و تا 28 سپتامبر 2013 به طول انجامید. فصل دوم انیمه نیز از آوریل 2017 پخش شد. عرضهٔ بخش نخست از فصل سوم این انیمه نیز از ژوئیه 2018 آغاز شد و بخش دوم آن نیز از 29 آوریل 2019 پخش شد. فصل چهارم انیمه نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا از قسمت 17 به بعد در زمستان 2022 ساخته خواهد شد. تایتان ها غول‌هایی هستند که ظاهری بسیار شبیه به انسانها دارند با این تفاوت که فاقد قدرت گوارش و تولید مثل هستند. بیشتر تایتان‌ها جنسیت مرد دارند با این‌حال تایتان‌های زن نیز دیده شده‌اند. مردم داخل دیوار آموخته بودند که 107 سال قبل از سال  850تایتان‌ها ظاهر شدند و بشریت را به سرعت در معرض نابودی قراردادند. بعدها مشخص می‌شود که آنها نزدیک به 2000 سال قبل وجود داشته‌اند. نام تایتان از اساطیر یونانی برگرفته شده‌است. حمله به تایتان بیشترین اثرپذیری را از یوتون یکی از معروف‌ترین اساطیر اسکاندیناوی داشته‌است. هر دو افسانه «تایتان» و «یوتون» از موجودی بنام یمیر به‌وجود آمده‌اند. در قسمت 96 مانگا حمله به تایتان، چندین شخصیت تایتان با اقتباس از شخصیت‌های سریال بازی تاج‌وتخت طراحی شده‌اند. بی شک  دانلود سریال  attack on titan می تواند پیشنهاد خوبی برای سپری کردن اوقات شما دوستداران این ژآنر از فیلم هاست .

از شخصیت های اصلی این مجموعه میتوان به ارن یگر(تنها فرزند مشترک گریشا یگر فردی آلمانی و الدیایی و کارلا یگر است، گفته می‌شود کارلا فردی با اصالت مدیترانه‌ای و الدیایی است و همسر دوم گریشا یگر است) ، میکاسا آکرمن (میکاسا آکرمن، دوست کودکی «ارن یِگر» و «آرمین آرلرت» است. به ظاهر مادرش تنها فرد ژاپنی و پدر او غربی بوده‌است. میکاسا از خاندان «آکرمن‌ها» می‌باشد که به نظر می‌رسد دارای قدرت جسمی فوق‌العاده‌ای هستند) ، آرمین آرلرت (نوجوانی با چشمانی آبی و موهای زرد و لاغر اندام است. دوست صمیمی و دوران بچگی میکاسا و ارن است. آرمین در بچگی کتابی از پدربزرگش نشان ارن داد که دربارهٔ دنیای بیرون از دیوارها بود) ، لیوای آکرمن (وی تنها و آخرین عضو اصیل از خاندان آکرمن است) ، اروین اسمیت (فرمانده گروه شناسایی و مردی با تدبیر و باهوش. او شخصیتی متفکر و خونسرد دارد) ، هیستوریا ریس (کریستا لنز) (در فصل اول با نام کریستا لنز شناخته می‌شد. هویت اصلی او هیستوریا ریس، دختر راد ریس از خاندان سلطنتی است) ، کنی آکرمن (دایی لیوای آکرمن که بعنوان یک قاتل بزرگ و حرفه ای شناخته می‌شود و بیش از صد نفر از سربازان ژاندارمری را کشته‌است) و … اشاره کرد. مانگای حمله به تایتان برنده 35 امین جایزه مانگای کودانشا در سال 2011 شد و برای دوره چهارم جایزه مانگای تایشو و دوره شانزدهم جایزه فرهنگی تازکو اوسامو نامزد شد. شش جلد از هفت جلد مانگای منتشر شده آن در آمریکای شمالی، در لیست پرفروش‌ترین مانگای نیویورک‌تایمز در 13 اکتبر  2013بود و جلد اول آن نیز برای  31هفته متوالی در این لیست قرار داشت. حمله به تایتان، با فروش 15 میلیونی دومین مانگای پرفروش سال 2013 بود و تا ژوئیه 2013، بیش از 22 میلیون نسخه از آن در ژاپن به فروش رسیده بود. با دانلود سریال جدید حمله به تایتان میتوان علت فروش خوب این سریال را پی برد .

داستان این سریال حول اِرن یِگِر (Eren Jaeger)، خواهرخوانده اش میکاسا اَکِرمَن (Mikasa Ackerman) و دوست این دو با نام آرمین آرلرت (Armin Arlert) می‌گذرد. پس از سقوط دیوار ماریا و شهر شیگانشینا (Shiganshina)توسط تایتان‌ها، مادر اِرن به دست یک تایتان کشته می‌شود و او قسم می‌خورد که انتقام مادرش را از تایتان‌ها بگیرد. او به همراه دوستانش به هنگ اکتشاف(Scout Regiment) ملحق می‌شوند تا تایتان‌ها را از بین ببرند…

 

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.