۱۰ نکته بسیار مهم در خرید تشک طبی که باید بدانیم!

0

آیا می‌دانید نزدیک به ۹۱ درصد پزشکان و صاحب نظران صنعت تشک طبی در جهان، تأثیرات شگفت انگیز یک تشک ایده‌آل را بر سلامت جسم و روان افراد تأیید کرده‌اند؟ همه ما می‌دانیم که هیچ چیزی بهتر از یک خواب عمیق و راحت نیست که خستگی ذهن شما را خارج کرده و به بهبود عملکردتان منجر شود.

اگر شما هم صبح‌ها با خستگی زیاد یا ناراحتی عضلات بیدار می‌شوید و حس می‌کنید اصلاً خواب آرام و باکیفیتی نداشته‌اید، چرا به دنبال یافتن علت در تشک خود نیستید؟ درواقع تأثیرات تشک در داشتن یک خواب عمیق و راحت فراتر از آن چیزی است که عموم مردم فکر می‌کنند.

آیا انواع تشک طبی را می‌شناسید؟

امروزه پیشرفت تکنولوژی سبب شده است تنوع محصولات کالای خواب به ویژه تشک‌ افزایش یافته و محصولاتی با ویژگی‌ها و مزایای مختلف روی کار بیایند. هم اکنون در عرصه تولید تشک نام‌هایی همچون فنر متصل، لاتکس، مموری فوم و غیره به گوش می‌رسند که آوازه محبوبیت آن‌ها در پشتیبانی بی‌نظیر از کمر و ستون فقرات دنیا را فرا گرفته است.

درواقع تشک طبی یک تافته جدا بافته از تشک‌های معمولی است که با هدف فراهم کردن آسایش و راحتی برای خریداران در انواع مختلفی تولید می‌شود. این نوع تشک‌ها بدن شما را در طبیعی‌ترین حالت ممکن قرار داده و به بهبود درد‌های شما کمک خواهند کرد. در ادامه به معرفی مدل‌های مختلف تشک‌های طبی خواهیم پرداخت.

تشک طبی لاتکس؛ گزینه‌ای راحت و لاکچری

لاتکس نوعی صمغ گیاهی است که از درختان کائوچو به دست می‌آید و از آن برای تولید انواع تشک و بالش طبی استفاده می‌شود. این تشک‌ها در اغلب موارد برای بیماران یا افرادی که باید ساعت‌های طولانی را به استراحت روی تخت بگذرانند توصیه می‌شود؛ زیرا از تمامی‌ نواحی ستون فقرات به خوبی حمایت می‌کند.

علاوه بر این تشک‌های طبی لاتکس از روزنه‌هایی برخوردار هستند که سبب گردش هوا می‌شوند. از دیگر مزایای این تشک‌ها که به شما کمک می‌کنند سریع‌تر این دوران را گذرانده و خواب آرام‌تری داشته باشید عبارت‌اند از:

  • خاصیت ضد آلرژی و ضد باکتری
  • تسکین درد بیمار
  • عدم انتقال حرکت روی تخت
  • مقاومت بالا
  • محصولی کاملاً طبیعی و ارگانیک
  • بدون فلز

تشک طبی مموری فوم؛ یک تشک نرم و ایده‌آل

از مشخصات اصلی تشک طبی فوم یا تشک‌های مموری فوم باید به آزاد کردن نقاط فشار اشاره کنیم. این تشک‌ها نسبت به توزیع وزن فرد واکنش داده و فشار را در تمامی‌ نواحی پخش می‌کنند. وظیفه دیگر این تشک‌های طبی پشتیبانی از کمر و پشت افراد است تا مهره‌ها در یک راستا قرار بگیرند.

علاوه بر این تشک مموری فوم انتقال حرکات را محدود کرده و با حرکت فرد روی تخت، سطح تشک چندان واکنشی نشان نداده و برای فردی که در حال استراحت است مزاحمتی ایجاد نمی‌شود. این تشک‌ها در ۳ مدل مموری فوم طبیعی، مموری فوم ژله‌ای و مموری فوم صنعتی طراحی می‌شوند.

از مزایای این مدل تشک‌های طبی باید به موارد زیر بپردازیم:

  • جنس نرم و بسیار لطیف
  • جذب حرکت و داشتن خوابی آرام‌تر
  • فراوانی در بازار
  • هماهنگی بسیار سریع با فرم بدن

تشک طبی فنری؛ یک انتخاب ارزان و مناسب

از دیگر انواع تشک طبی باید به تشک‌های فنری اشاره کنیم که همه ما تجربه حداقل یکبار استفاده از آن‌ها را داریم و جزو قدیمی‌ترین تشک‌های بازار به شمار می‌آیند. این تشک‌ها نسبت به سایر تشک‌های طبی قیمت پایین‌تری داشته و از انواع ساده تشک محسوب می‌شوند.

تشک‌ها فنری شامل مدل‌های مختلفی همچون فنر متصل و فنر منفصل (پاکتی) هستند. تشک‌های فنر منفصل به تشک‌هایی گفته می‌شود که مجموعه‌ای از فنر را در خود جای داده و جابه‌جایی هر فنر به صورت مستقل صورت می‌گیرد. تشک‌های فنردار متصل نیز محصولاتی هستند که فنرهای آن به یکدیگر وصل بوده و به تنهایی قابل جدا شدن نیستند.

اگر به دنبال گزینه‌ای مقرون به صرفه با پشتیبانی مناسب هستید، تشک‌های طبی فنری انتخاب مناسبی هستند و می‌توانند به حرکت و جابه‌جایی شما جهش دهند.

تشک طبی هیبریدی؛ تجربه خوابی راحت و لذت بخش

تشک‌های طبی هیبریدی از فنر‌هایی مستقل از یکدیگر تشکیل می‌شوند و این موضوع سبب شده است زمانی که در یک قسمت از تشک تکانی ایجاد می‌شود سایر قسمت‌ها دچار لغزش نشوند. تشک‌های هیبریدی برای افرادی که تشک‌های سفت را می‌پسندند، گزینه مطلوبی هستند؛ زیرا تعداد بالایی لایه‌های اسفنجی در آن‌ها به‌کاررفته است.

از مزایای تشک‌های طبی هیبریدی باید به موارد زیر اشاره کنیم که بسیار حائز اهمیت هستند:

  • پزشکان معتقدند این تشک‌ها با ترکیب کویل و فوم می‌توانند انواع مشکلات کمر و گردن را کنترل کرده و بهبود دهند.
  • این تشک‌ها از لایه خاصی از فوم برخوردار هستند که بدون ایجاد حس فرورفتگی از شما حمایت می‌کند.
  • ازآنجایی‌که تشک‌های هیبریدی از فنر پاکتی و فوم ساخته می‌شوند، در طولانی‌مدت دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به تشک‌های تمام فوم خواهند داشت.
  • تشک‌های هیبریدی برای افراد سنگین‌وزن به علت داشتن فنر‌های پاکتی هیبریدی و چندین لایه فوم بستر ضخیم‌تری فراهم کرده و بهتر از ستون فقرات این افراد پشتیبانی می‌کنند.

تشک طبی ترکیبی؛ تلفیقی از بهترین ویژگی‌ها

در این بخش از معرفی مدل‌های مختلف تشک طبی لازم است شما را با تشک ترکیبی آشنا کنیم که از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار بوده و ترکیبی از ویژگی‌های قابل توجه سایر تشک‌های طبی است. این تشک‌ها هم راحتی تشک مموری فوم را دارند، هم پشتیبانی تشک لاتکس و هم حالت ارتجاعی تشک‌های فنری را.

تشک‌های ترکیبی ساختاری متشکل از چند متریال مختلف هستند و اگر تشکی از یک لایه لاتکس و لایه دیگر مموری فوم برخوردار باشد به آن تشک ترکیبی گفته می‌شود. این تشک‌ها از بهترین انواع تشک‌های طبی شناخته می‌شوند؛ زیرا ترکیبی از ویژگی‌های کاربردی و مهم را داشته و به بهترین نحو از سلامت شما محافظت می‌کنند.

در خرید تشک طبی از این ۱۰ نکته غافل نشوید

اگر از خوابیدن روی یک سطح نامناسب و غیراستاندارد خسته شده‌اید و دلتان می‌خواهد ازاین‌پس یک خواب راحت و لذت بخش را روی تشک‌های طبی تجربه کنید، باید به هنگام خرید تشک طبی به ۱۰ پارامتر اصلی دقت داشته باشید که تضمین‌کننده کیفیت و راحتی تشک شما خواهند بود.

با رعایت نکات مربوط به هریک از موارد زیر قطعاً انتخابی ایده‌آل داشته و از خرید خود رضایت کامل خواهید داشت. در ادامه به بررسی مهم‌ترین نکات در زمینه خرید تشک طبی خواهیم پرداخت.

به شرایط جسمانی خود توجه کنید

از مهم‌ترین موضوعاتی که شما باید در خرید انواع تشک طبی به آن توجه داشته باشید، باید به شرایط جسمانی و داشتن یا نداشتن مشکل به هنگام خواب یا بیدار شدن از خواب اشاره کنیم. اگر به هنگام بلند شدن از رخت خواب در حالت سلامت کامل قرار دارید، می‌توانید علایق شخصی خود را بیشتر موردتوجه قرار دهید.

اما اگر از مشکلات جسمی‌ مختلف همچون کمر درد یا گردن درد رنج می‌برید، اولین اولویت شما در خرید یک تشک راحت و ایده‌آل باید بهبود مشکلات جسمی‌ و کنترل آن‌ها به کمک یک تشک مناسب باشد. اگر درگیر مشکلات زیر هستید، باید تشکی که برای بهبود همان مشکل طراحی شده است را خریداری کنید:

  • صدمات و جراحی‌های مفصلی
  • دیسک کمر یا عمل آن
  • احساس درد مزمن در زمان دراز کشیدن روی تشک
  • احساس درد در ناحیه کمر به هنگام بلند شدن از خواب صبحگاهی
  • دیسک گردن و درد در ناحیه مهره‌های گردن
  • احساس خستگی و کوفتگی بعد از استراحت
  • گودی کمر
  • بیماری زخم بستر یا جلوگیری از آن برای افراد مستعد این مشکل

برای مثال اگر از مشکلات کمر درد یا آسیب به ستون فقرات رنج می‌برید، باید تشک طبی را انتخاب کنید که بتواند به خوبی از ستون فقرات، گردن و کمر شما پشتیبانی کند. نتیجه انتخاب درست شما عزیزان خوابی بدون درد و ترمیم زودهنگام مشکلات جسمی‌‌تان خواهد بود.

در این زمینه توجه داشته باشید که تشک طبی یا تشک ارتوپدی یکی از انواع تشک‌های استاندارد است که وظیفه پشتیبانی از مفاصل را بر عهده داشته و تراز نگه داشتن ستون فقرات را امکان پذیر می‌کند؛ بنابراین این نوع تشک مناسب درد کمر بوده و منجر به ایجاد کمترین فشار و کاهش درد خواهد شد.

اهمیت وزن خود را جدی بگیرید

آیا فکر می‌کنید تشک مناسب فردی با وزن ۷۰ کیلوگرم با شخصی که بالای ۹۰ یا ۱۰۰ کیلوگرم وزن دارد یکی است؟ درواقع هرچقدر وزن شما بیشتر باشد، باید از تشکی با مواد محکم‌تر و رویه‌های قوی‌تر استفاده کنید. برای وزن‌های بالاتر تراکم مواد مورداستفاده در تشک باید بیشتر باشد تا بهتر وزن را تحمل کرده و عمر طولانی‌تری داشته باشد.

اگر سنگین‌وزن هستید، حتماً به دنبال خرید تشک طبی باشید که ضخامت و استحکام بالایی داشته باشد. هرچقدر وزن بالاتری داشته باشید، احتمال فرو رفتن تشک شما بیشتر خواهد بود. امروزه تشک‌ها در طیف وسیعی از ضخامت از ۱۵ سانتی متر تا ۳۰ سانتی متر یا بیشتر طراحی می‌شوند.

بنابراین، اگر می‌خواهید راحتی بادوام و طولانی مدتی داشته باشید، به تشکی با ضخامت بیشتر نیاز خواهید داشت. از سوی دیگر اگر لاغر اندام باشید و روی تشکی با تراکم بالا استراحت کنید، شانه‌ها، باسن، ساق پا و دیگر نقاط بدن شما به اندازه استاندارد در تشک فرو نمی‌روند و ستون فقرات‌تان کاملاً صاف نخواهد بود.

درنتیجه، اگر وزن شما کمتر از ۹۰ کیلوگرم است، تشک‌های سفت و سنگین انتخاب مناسبی برایتان نخواهد بود؛ بنابراین تشک طبی با نرمی‌ مناسب خریداری کرده و نیازی نیست نگران ضخامت تشک خود باشید.

از اهمیت حالت خوابیدن خود غافل نشوید

تمامی‌ ما انسان‌ها در ۴ حالت اصلی روی تختخواب استراحت می‌کنیم و این موضوع می‌تواند نحوه انتخاب تشک ایده‌آل شما را برایتان بسیار ساده کند. برای مثال اگر جزو افرادی هستید که به پشت می‌خوابید تشک‌های نرم‌تر حمایت کافی را برای تراز ستون فقرات شما به هنگام خواب نخواهند داشت.

بنابراین، بهتر است طبق توصیه پزشکان ارتوپد تشک‌های فوم محکم‌تر یا تشک هیبریدی خریداری کنید. برای افرادی که به بغل می‌خوابند نیز به این دلیل که شانه‌ها، باسن و لگن بیشترین فشار را به تشک وارد می‌کنند تشک‌های نرم‌تر که با انحنای بدن شما شکل بگیرند توصیه می‌شوند.

معمولاً برای این افراد تشک طبی مموری فوم و بالش طبی ترکیبی ایده‌آل از راحتی و پشتیبانی کامل را فراهم می‌کند. اگر شیوه خوابیدن شما روی شکم است، باید حساسیت بیشتری در انتخاب تشک مناسب خود به خرج دهید؛ زیرا در این حالت بیشترین فشار به گردن، کمر و ستون فقراتتان وارد می‌شود.

یک تشک ایده‌آل برای این دسته از افراد باید ستون فقرات را محکم نگه دارد و اگر آن‌قدر نرم باشد که در آن فرو بروید، صبح روز بعد با درد و سفتی عضلات بیدار خواهید شد؛ با این توصیف اغلب پزشکان توصیه می‌کنند این افراد از تشک هیبریدی با فوم متراکم استفاده کنند.

اگر هم وضعیت خوابیدن شما در طول شب متغیر است و حالت ثابتی ندارید، یک تشک با سفتی متوسط بهترین انتخاب است. پیشنهاد ما به شما تشک طبی لاتکس یا تشک هیبریدی است که می‌توانند در هر حالتی پاسخگوی نیاز‌های بدن شما باشند.

به تعداد افرادی که قرار است از تشک استفاده کنند دقت کنید

اینکه چند نفر از تشک طبی استفاده می‌کنند یک پارامتر و راهنمای مؤثر در خرید تشک‌های طبی است که نباید از آن غافل شوید. در این بخش شما باید به سایز و اندازه تشک توجه ویژه‌ای داشته باشید. برای مثال اگر با فرد کوچک‌تر از خود همچون والد و فرزند می‌خوابید، بهتر است عرض تشک ۱۵۰ الی ۱۶۰ سانتی متر باشد.

اگر به همراه همسر خود قصد استفاده از تشک را دارید و وزن هر دو شما کمتر از ۹۰ کیلوگرم است، تشک‌هایی با عرض ۱۸۰ الی ۱۹۰ سانتی متر را انتخاب کنید. برای دو فرد سنگین‌وزن و قد بلند نیز تشک‌هایی با عرض ۲۰۰ سانتی متر توصیه می‌شوند.

حواستان به سایز و اندازه تشک باشد

امروزه تولید کنندگان تشک‌ها را بر اساس فاکتور‌هایی همچون سن، وزن، یک‌نفره یا دونفره بودن، تشک‌های کودک و نوجوان و دیگر عوامل در ابعاد و اندازه‌های مختلفی طراحی کرده و از مواد اولیه متفاوتی نیز در ساخت آن‌ها بهره می‌گیرند.

بنابراین، شما به هنگام خرید انواع تشک طبی باید به سایز و ضخامت تشک توجه داشته باشید. برای تعیین سایز تشک تخت خواب خود می‌توانید از جدول زیر استفاده کنید:

تشک کودک و نوجوان ۱۴۰*۶۰
تشک یک‌نفره ۲۰۰*۹۰
تشک دو نفره ملکه ۲۰۰*۱۶۰
تشک دو نفره پادشاه ۲۰۰*۱۸۰
تشک دو نفره سوپر ۲۰۰*۲۰۰

در انتخاب ضخامت ایده‌آل برای تشک طبی نیز حتماً به موارد زیر دقت داشته باشید:

  • تشک استاندارد باید از دو لایه پایه و لایه حمایتی برخوردار باشد.
  • اگر ارتفاع زیر تشکی یا کفی تخت خواب شما زیاد است، از تشک‌هایی با ضخامت کمتر استفاده کنید. اگر ارتفاع زیر تشکی تخت خوابتان کم است، از تشک‌های ضخیم استفاده کنید تا جابه‌جایی شما میان تخت خواب و زمین ساده‌تر باشد.

درنهایت طبق آخرین آمار ضخامت استاندارد تشک با توجه به لایه پایه و لایه راحتی آن در بخش داخلی، حدود ۲۵ سانتی متر عنوان شده است.

به سن خود دقت داشته باشید

اگر درگیر هیچ گونه مشکل جسمی‌ نیستید و در وزن مناسب قرار دارید، می‌توانید سن خود را نیز در انتخاب و خرید تشک طبی دخالت دهید. برای مثال برای بزرگسالان و سالمندان تشک‌های سفت‌تر و دارای مموری فوم یا لاتکس انتخاب مناسب‌تری هستند.

برای کودکان نیز اصلاً خرید تشک‌های بزرگ توصیه نمی‌شود و بهترین انتخاب برای آن‌ها تشک‌های مخصوص کودک از برند رویال هستند که اندازه و نرمی‌ متوسطی دارند. نوجوانان نیز به دلیل قرارگیری در سن رشد، بهتر است از تشک مموری، فنر متصل یا لاتکس برند رویال استفاده کنند تا تجربه بهتری از خواب داشته باشند.

علایق شخصی خود را در نظر بگیرید

اینکه شما عزیزان فکر می‌کنید روی چه سطحی راحت‌تر بوده و خواب باکیفیت‌تری خواهید داشت، کاملاً امری شخصی است. مثلاً برخی افراد خوابیدن روی سطوح سخت را ترجیح می‌دهند؛ اما توجه داشته باشید در برخی موارد که شرایط جسمانی شما تحت تأثیر استفاده از تشک قرار دارد باید استاندارد بودن تشک و تناسب آن با شرایط خود را در اولویت قرار دهید.

به‌هرحال اگر تمایل به تشک‌های نرم و راحت دارید، تشک‌های بادی، تشک‌های آبی و مموری فوم بهترین گزینه هستند. اگر هم با بستر محکم احساس راحتی بیشتری دارید، تشک‌های لاتکس را انتخاب کنید که رضایت عموم مردم را جلب کرده‌اند.

به برند سازه تشک توجه داشته باشید

امروزه برند‌های مختلفی در عرصه تولید تشک طبی فعالیت دارند و برخی از آن‌ها آوازه جهانی پیدا کرده و همه ما حداقل یکبار هم که شده نام آن‌ها را شنیده‌ایم. بهترین برند‌های تشک به سادگی به محبوبیت نرسیده و در طی سال‌های فعالیت خود کیفیت و حمایت بالایی را در اختیار خریداران قرار داد‌ه‌اند.

بنابراین، شناخت برترین برند‌های عرضه کننده تشک و کالای خواب می‌تواند در انتخاب بهتر شما بسیار مؤثر واقع شود. از بهترین برند‌های تشک در ایران باید به تشک رویال اشاره کنیم که با سابقه‌ای درخشان در این زمینه همواره توانسته است راحتی و آسایش را مهمان خانه‌های ایرانی کند.

مشخص کنید تا چه حد می‌خواهید هزینه کنید

مسلماً نمی‌توان از اهمیت فاکتور قیمت در خرید تشک طبی غافل شد و این موضوع در بیشتر موارد عامل رقم خوردن تصمیم نهایی شما خواهد بود؛ اما توجه داشته باشید که هدف اصلی از خرید تشک‌های طبی راحتی جسمی‌ و داشتن خوابی بهتر و باکیفیت‌تر است؛ بنابراین نباید کیفیت را فدای قیمت کنید.

علاوه بر این اگر بدن شما در صحت و سلامت کامل است و به دوره ناتوانی نرسیده، لزومی‌ ندارد قیمتی بیش از توان مالی خود را برای خرید تشک اختصاص دهید؛ اما اگر از مشکلات آرتروز، دیسک کمر، درد عضلانی یا کمر درد رنج می‌برید، انتخاب تشک‌های ارزان و نامناسب، تنها هزینه‌های درمانی بیشتری برای شما به دنبال خواهد داشت.

همچنین توجه داشته باشید هزینه کردن برای خرید تشک‌های طبی اصلاً جای دوری نمی‌رود و شما با خرید یک تشک مرغوب می‌توانید با خیال آسوده تا سالیان سال از آن استفاده کنید و به کنترل مشکلات جسمی‌ خود بپردازید. درنهایت شک نکنید یک تشک ایده‌آل که مناسب شرایط شما باشد، حتماً ارزش هزینه کردن را دارد.

بررسی کنید چه نوع تشکی مناسب شما است

با توجه به مطلبی که در ابتدای متن گفته شد، انواع مختلفی از تشک طبی در بازار ارائه می‌شوند که شما می‌توانید متناسب با ویژگی‌های آن‌ها و این که کدام یک برای شما مناسب‌تر هستند تشک خود را خریداری کنید. درواقع هر فرد باید با توجه به شرایط جسمانی و نیازهایش باید نوع تشک تخت خواب خود را انتخاب کند.

مثلاً فردی که عمل جراحی داشته و لازم است ستون فقرات وی در یک راستا قرار بگیرد، بهتر است تشک طبی لاتکس را انتخاب کند یا برای کسانی که عادت به خوابیدن روی سطوح سخت را دارند، تشک پاکتی انتخاب مناسبی برای آن‌ها است.

قیمت تشک طبی چگونه تعیین می‌شود؟

حال که تصمیم گرفته‌اید با خرید تشک طبی گام مهمی‌ در جهت سلامت جسم و روان خود بردارید و خواب لذت بخشی را تجربه کنید، لازم است بدانید قیمت تشک‌‌های طبی به چه عواملی بستگی دارد. در این باره باید بگوییم هزینه خرید تشک به طور مستقیم تحت تأثیر ویژگی‌های آن و برند تولید کننده تعیین می‌شود که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

اولین عامل؛ جنس تشک

نخستین و مهم‌ترین فاکتوری که روی قیمت تشک‌های طبی مؤثر است جنس آن‌ها است. امروزه تشک‌ها با جنس‌های مختلفی در بازار یافت می‌شوند و به طور معمول تشک‌های فومی‌ ارزان‌تر از سایر موارد هستند. این در حالی است که تشک‌های حافظه فشاری یا مموری فوم جزو تشک‌های گران قیمت بازار به شمار می‌آیند.

این تشک‌ها بدن شما را در راحت‌ترین وضعیت ممکن قرار داده و آسایش و راحتی را به شما هدیه می‌دهند و از این رو قیمت بالای آن‌ها ارزش هزینه کردن را دارد.

دومین عامل؛ ضخامت تشک

مورد بعدی که روی قیمت تشک طبی تأثیر می‌گذارد ضخامت این محصول است. اغلب افراد گمان می‌کنند هرچقدر تشک ضخیم‌تر باشد، بهتر و باکیفیت‌تر است؛ اما باید بدانید این باور هیچ گونه پایه و اساس علمی‌ ندارد و صرفاً برگرفته از تصورات عموم مردم است.

توجه داشته باشید ضخامت بالا در تشک‌های سفت ممکن است برای برخی افرادی که از کمر درد رنج می‌برند توصیه ‌شود و روی قیمت نهایی تشک مؤثر خواهد بود.

سومین عامل؛ اندازه و سایز تشک

امروزه تشک‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلفی طراحی می‌شوند تا پاسخگوی هر نیاز و سلیقه‌ای باشند. تشک‌های بزرگ‌تر برای تخت‌های یک و نیم نفره تا دو نفره و تشک‌هایی با سایز کوچک‌تر برای تخت خواب‌های یک‌نفره ایده‌آل هستند. به طور کلی بزرگ یا کوچک بودن تشک در ارتباط مستقیم با قیمت آن است.

طبیعی است که هرچقدر ابعاد تشک شما بزرگ‌تر باشد، مواد بیشتری برای ساخت آن استفاده شده و قیمت آن افزایش پیدا می‌کند.

چهارمین عامل؛ نوع پارچه تشک

پارچه‌هایی که در ساخت تشک طبی استفاده می‌شود باید مرغوب و باکیفیت بوده و موجب ناراحتی افراد و بروز حساسیت نشود؛ بنابراین هرچقدر پارچه تشک باکیفیت‌تر بوده و میزان چسبندگی بین بالش و تشک کمتر باشد، قیمت تشک بیشتر خواهد بود.

پنجمین عامل؛ برند تشک

برند تولید کننده تشک نیز در تعیین قیمت آن بسیار مهم و کلیدی است. برند‌های معروف تشک همچون تشک رویال کیفیت محصولات خود را تضمین کرده و بهترین خدمات پشتیبانی و پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

از این رو با وجود کیفیت قابل توجه و دوام بالای محصولات این برند قیمت بالاتر آن‌ها نسبت به اجناس معمولی منطقی است.

باکیفیت‌ترین انواع تشک طبی را با تشک رویال تجربه کنید

اگر قصد خرید تشک طبی اینترنتی را دارید و دلتان می‌خواهد کیفیت را در کنار قیمت مناسب و خدمات پس از فروش تجربه کنید، تولیدی تشک رویال با برخورداری از ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه عرضه انواع تشک طبی شامل تشک طبی فنری از نوع متصل و پاکتی، یک‌نفره، دو نفره و غیره آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

نکته‌ای که تولیدی تشک رویال را از دیگر مراکز متمایز می‌کند تنوع بالای محصولات و قیمت‌های فوق‌العاده‌ای است که در هیچ کجا نمی‌توانید مانند آن‌ها را پیدا کنید. همچنین شما می‌توانید از خدمات ارسال رایگان و پرداخت درب محل تولیدی تشک رویال بهره‌مند شده و کالای خواب خود را در کمترین زمان تحویل بگیرید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.