۱۰ پوشاک ضروری برای تیپ مردانه زمستانی

0

یک تیپ مردانه زمستانی چیزی است که به شما کمک می کند تا در سردترین روزهای سال هم بدرخشید.

زمستان فصل زیپ های کشیده شده تا زیر یقه، کلاه های آمده تا روی ابرو و دستان پناه گرفته در جیب های گرم کاپشن و پالتو است. برای خیلی از مردان سه ماه آخر سال فصل جدایی از دنیای مد است و با تیپ مردانه زمستانی چندان آشنا نیستند. انگار همه چیز در یک شلوار جین، یک کاپشن مشکی پف کرده و یک بوت مشکی خلاصه می شود.

اما مردان خوش تیپ و خوش پوش هیچگاه دست رد به سینه پیشنهادهای جذاب نمی زنند و اتفاقا روزهای سرد سال را فرصتی می دانند تا وجهه ای دیگر از سلیقه خوب خود و وقار مردانه شان را به رخ بکشند.

با همه این ها زمستان چالش هایی هم به همراه دارد. همان طور که در زمستان ۱۴۰۲ شاهد بودیم عملا هفته های نخست خبری از سرمای همیشگی نبود و در برخی از مناطق هوا تفاوت چندانی با شهریور و مهر نداشت. این نامشخص بودن و البته تنوع وضعیت آب و هوایی شما را ناچار می سازد که طیف گسترده ای از لباس ها را برای موقعیت های گوناگون در کمد خود آماده داشته باشید.

برای اینکه خیلی دچار سردرگمی نشوید و مانند همیشه تیپ مردانه شیک خود را حفظ کنید، در این مطلب به تمام آنچه در روزهای سرد سال نیاز دارید تا یک استایل زمستانی فوق العاده داشته باشید.

۱- کاپشن پافر

چه می شد اگر در روزهای سرد زمستانی مجبور نبودیم لحاف خود را ترک کنیم؟ راه حل قدیمی ما؟ برای خود یک لحاف پوشیدنی تهیه کنید. کاپشن پافر یکی از گرم کننده ترین لباس های موجود در بازار است که به خاطر طراحی ضخیم، عایق و حجیم اش شناخته می شود. با کاپشن پافر می توانید احساس گناه خود را در خانه رها کنید، و انگار که لحافتان همه جا همراهتان هست، با خیال آسوده بیرون بزنید.

هنگام خرید پافر باید به این نکته توجه کنید که فضای کافی داشته باشد تا بتوانید یکی دو لایه لباس دیگر زیر آن بپوشید، یا اگر هوا خیلی سرد شد چیزی روی آن اضافه کنید. البته اگر با پافر خیلی ارتباط نمی گیرید، می توانید این چند مدل کاپشن مردانه را هم در نظر بگیرید.

۲- شلوار گشاد

درست مانند شلوارهایی که جاهای مختلف می پوشید، فقط کمی گشادتر. شلوار گشاد برای متعادل کردن لباس های بزرگ و برآمده نیم تنه بالایی کلیدی است. به علاوه، یک امتیاز دیگر هم دارد و آن هم این که می توانید یک لایه دیگر زیر آن بپوشید تا هنگام گردش یا دویدن در فضای باز، از گزند سرمای استخوان سوز زمستان در امان بمانید.

۳- عینک آفتابی با فریم بزرگ

فکر می کنید عینک آفتابی فقط برای تابستان است؟ اگر این طور است باید یادآوری کنیم که آفتاب زمستانی می تواند بسیار تیز باشد و محافظت در برابر اشعه فرابنفش چیزی نیست که الکی با آن مخالفت کنید. نمی توان این را هم انکار کرد که ترکیب عینک آفتابی بزرگ با کت های بزرگ، یک ترکیب واقعا جذاب است.

البته در انتخاب عینک آفتابی یا طبی، دانستن این نکته بسیار مهم است که هر فرم صورتی، فریم عینک مردانه خاص خود را می طلبد.

۴- پلیور یقه هفت

یکی از انواع پلیور مردانه که هیچ گاه از مد نمی افتد و با هر لباسی، از پیراهن گرفته تا کت و شلوار و کراوات، ست می شود. پلیور یقه هفت برای لایه بندی لباس در روزهایی که از سرمای هوا کاسته شده هم مناسب است.

البته بزرگ ترین مشکل یقه هفت این است که حتما باید زیر آن چیزی پوشید و هنگام پوشیدن یا درآوردن باعث می شود که موهایتان به هم بریزد. بنابراین شاید بد نباشد مدل های دیگر را هم مدنظر داشته باشید.

۵- جامپر کشمیر مرغوب

جامپر کشمیر نرم تر و سبک تر از همتایان پشمی خود است و تقریباً به اندازه یک لباس بافتنی، مجلل است. جامپر کشمیر سبک اما عمیقاً عایق است و گزینه ای است که به طور طبیعی میان سایر لباس های کلیدی کمد شما جای می گیرد. این لباس همچنین یک لایه بنیادین ساده را برای هماهنگی با شلوارهای گشاد و کت انتخابی شما ایجاد می کند.

۶- یک شلوار جاگر راحت

پیش از این کمتر به اهمیت لباس های راحتی در روزهای برفی زمستان بها داده می شد. در روزهای برفی و بارانی زمستان لباس های بیرون را باید بیرون در گذاشت. بنابراین یک شلوار جاگر که زیر شلوار بیرون پوشیده شده نه تنها باعث می شود گرمای بیشتری داشته باشید، بلکه در صورت نیاز می توانید لباس های خیس را درآورده و لباس راحت اما مناسب را به تن داشته باشید.

۷- بوت، اما بوت چلسی

این کفش ها خیلی قبل تر از آن که توسط بیتل ها و میک جگر معروف شوند، در دوران ملکه ویکتوریا ها به دنیا معرفی بودند. هیچ کس نمی تواند در برابر جذابیت یک بوت چلسی خوب برای تیپ مردانه زمستانی مقاومت کند. البته همان طور که درباره مد و استایل مردانه ۲۰۲۴ هم گفتیم، در سال های اخیر بوت های چلسی نوک گرد جای بوت های نوک تیز را گرفته اند. بوت های نوک کرد همه جا قابل استفاده اند، با خوبی با شلوار آزاد ست می شوند و در آب و هوای برفی هم بیشتر دوام می آورند.

۸- پالتو پشمی، معجزه تیپ مردانه زمستانی

پالتوی پشمی یک جایگزین شیک و آکادمیک برای کاپشن پافر خیابانی است و هر کمد لباسی شایسته حضور آن است. علاوه بر این، برای کسانی که باید سر کار کت و شلوار بپوشند، هرگز کاپشن یک گزینه مناسب نبوده و پالتو ظاهر رسمی تری را در بیرون از محل کار ایجاد می کند.

پالتو مدل های مختلفی دارد اما در رنگ و جنس معمولا محدود است. با توجه به این که برای این پوشاک زمستانی مبلغ قابل توجهی باید هزینه کنید، این راهنمای خرید پالتو مردانه می تواند به خوبی به شما کمک کند تا یک انتخاب مناسب برای وضعیت های مختلف داشته باشید.

۹- کتانی رنگ روشن

زمستان به اندازه کافی سفید و خاکستری است، بنابراین وقت آن است که کتانی سفید را از تیپ مردانه خود کنار بگذارید و سراغ رنگ های دیگر بروید. برای این منظور چند گزینه عالی وجود دارد. یک کتانی زرد مانند آنچه «اوما تورمن» در فیلم «بیل را بکش» به پا داشت یا یک رنگ کمی سنگین تر مانند کرم یا قهوه ای.

۱۰- در نهایت، یک جوراب کلفت

شاید جوراب خیلی در تیپ مردانه زمستانی نقش نداشته باشد، اما یک جوراب کلفت پشمی کمک می کند که تا پاهایتان که بیشترین تماس را با سرما و برف دارند، در امان بمانند.

4.6/5 - (14 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.