دانلود فیلم

0

از گذشته تا به حال سریال‌های کره‌ای در سراسر جهان محبوبند و موجب گسترش موج کره‌ای شده‌اند. بعضی از آن‌ها از شبکه‌های تلویزیونی اصلی پخش شده‌اند، مثلاً )جومونگ دلها( و یا (جواهری در قصر) در سال 2003 که به 91 کشور جهان فروخته شده است.فیلمسازان کره ای در صنعت فیلم سازی پیشرفت چشمگیری داشته اند به همین دلیل طرفداران و علاقه‌مندان سریال های کره ای روز به روز در حال افزایش هستند.ممکن است دانلود سریال برای برخی از افراد دشوار باشد چرا چون انتخاب ژانر ها و موضوعات مناسب برای آنها پیچیده است.به همین دلیل سایت های مختلفی از جمله سایت عسل دانلود اطلاعات بهترین سریال ها و فیلم های روز دنیا را برای شما عزیزان در سایت خود قرار داده است تا بتوانید به راحتی سریال و یا فیلم مورد نظر خود  را دریافت نمایید.

سریال دکتر رمانتیک

سریال کره ای دکتر رمانتیک )به انگلیسی; Dr. Romantic: کره‌ای; 낭만닥터 김사부: لاتین‌نویسی اصلاح‌شده Nangmandakteo Gimsabu: ) یک مجموعهٔ تلویزیونی کره جنوبی است.بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند میتوان به نام های هان سوک-کیو به عنوان شخصیت اصلی در کنار یو یون-سوک، سو هیون-جین در فصل یک، آن هیو-سوپ، لی سونگ-کیونگ و کیم جو-هون در فصل دو اشاره کرد.فصل اول از از تاریخ 7 نوامبر 2016 تا 16 ژانویه 2017، دوشنبه و سه‌شنبه‌ها ساعت 22:00 )کی‌اس‌تی( از اس‌بی‌اس پخش شد.فصل دوم از تاریخ 6 ژانویه تا 25 فوریه 2020، دوشنبه و سه‌شنبه‌ها ساعت 21:40 )کی‌اس‌تی( پخش شد.کارگردان فصل اول و دوم این سریال یو این-شیک و لی گیل-بوک بوده اند و نویسندگی این سریال بر عهده کانگ اون-کیونگ می باشد.این سریال در دو فصل و مجموع 36 قسمت منتشر شده است که مدت زمان هر قسمت در فصل اول حدودا 60 دقیقه بوده و در فصل دوم 70 دقیقه بوده است.برای دانلود سریال کره ای دوبله فارسی می توانید به سایت های مختلفی مانند سایت عسل دانلود مراجعه نمایید.داستان سریال دکتر رمانتیک از این قرار است که بو یونگ جو یک جراح معروف است که ناگهان ناپدید می شود و هیچکس نمی‌ داند چه اتفاقی برای او افتاده است.بو یونگ جو حال به عنوان “معلم کیم” زندگی می‌کند و اسم خودش را دکتر رمانتیک گذاشته است، او از تنهایی و زندگی در انزوا لذت می‌برد.کانگ دونگ جو به خاطر اینکه کسی را زمین بزند دکتر می شود و یون سئو جون هم به خاطر اینکه توجه یک نفر را به دست بیاورد دکتر می شود.بعد از آنکه آنها با معلم کیم آشنا می شوند درباره ارزش‌های

زندگی و راحتی و آسودگی خاطری که عشق به آنها میتواند بدهد پی میبرند…

سریال انتقام از دیگران

سریال کره ای انتقام از دیگران (به انگلیسیRevenge of: Others ) در ژانر معمایی،هیجان انگیز و درام ساخت کشور کره جنوبی به کارگردانی و نویسندگی Kim Yo Jin می باشد.بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند به نام های Shin Ye-won, Lo-moon, Seo Ji-hoon, Chae Sang-woo, Lee Soo-min, Chung Soo-bin, Kim Joo-ryong و…می توان اشاره کرد.شین یه اون در نقش اوک چان می، خواهر دوقلوی اوک چان کیو بازی می‌کند که برای یافتن قاتل برادرش به دبیرستان یونگ تاک منتقل می‌شود. او نمی‌تواند باور کند که چان کیو خودش را کشته است. چان می عضو تیم تیراندازی مدرسه است و به خودش قول داده تا قاتل برادرش را خودش مجازات کند.پارک سولومون در نقش جی سو هون بازی می‌کند. او در دبیرستان یونگ تاک یکی از هم‌کلاسی چان می است.

مادر سو هون در یک آسایشگاه بستری است و سوهون برای مراقبت از مادرش شغل‌های پاره وقت مختلفی دارد. در یک باشگاه هنرهای رزمی ترکیبی آموزش دیده و یکی از قوی‌ترین دانش آموزان مدرسه است. سوهون و چان می بارها بخاطر اتفاقات مختلف سر راه هم قرار می‌گیرند و باهم دوست می‌شوند.پارک سولومون در نقش جی سو هون بازی می‌کند. او در دبیرستان یونگ تاک یکی از هم‌کلاسی چان می است. مادر سو هون در یک آسایشگاه بستری است و سوهون برای مراقبت از مادرش شغل‌های پاره وقت مختلفی دارد. در یک باشگاه هنرهای رزمی ترکیبی آموزش دیده و یکی از قوی‌ترین دانش آموزان مدرسه است. سوهون و چان می بارها بخاطر اتفاقات مختلف سر راه هم قرار می‌گیرند و باهم دوست می‌شوند.سئو جی هون در نقش سوک جه بوم، دانش آموز کلاس 4 دبیرستان یونگ تاک بازی می‌کند. تنها پسر یک خانواده ثروتمند است که اخیراً از یک کمای شش ماهه بیدار شده و بخاطر یک تصادف حافظه‌اش را از دست داده است. او از طریق تیم تیراندازی مدرسه با چان می آشنا می‌شود و می‌خواهد به او کمک کند.

سریال انتقام از ديگران در سال 2022 اکران شده و امتیاز (IMDb) 7/9 از 10 را کسب کرده است.برای دانلود سریال کره ای انتقام از دیگران می توانید به سایت عسل دانلود مراجعه نمایید و به راحتی سریال مورد نظر خود را دریافت کنید.داستان سریال انتقام از دیگران Revenge of Others از این قرار است که یک دانش‌آموز دبیرستانی به نام اوک چان می (شین یه اون) است که پس از مرگ مرموز برادر دوقلوی خود، به مدرسه او در سئول انتقالی می‌گیرد تا حقیقت را درباره پرونده‌ برادرش پیدا کند. پرونده‌ای که به دروغ به عنوان یک خودکشی در نظر گرفته شده است. او در این مدرسه با جی سو هون )پارک سولومون( و سوک جه بوم )سئو جی هون( آشنا می‌شود و ماجراهایی غیرمنتظره‌ای برای آن‌ها رخ می‌دهد…

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.