صفر تا صد بهترین استایل های شیک پاییزی مردانه و زنانه

0

با شروع فصل زیبای پاییز، اغلب خانم‌ها و دختران دنبال استایل های شیک پاییزی برای این فصل می‌گردند. با کمی دقت و توجه به سلیقه شخصی، می‌توانید یک استایل منحصر به فرد برای خودتان در فصل پاییز ایجاد کنید. پیشنهاد می کنیم لباس هایی را برای فصل پاییز انتخاب کنید که هم با حال و هوای این فصل همخوانی داشته باشند و هم با پوشبدن آنها شیک و جذاب به نظر برسید. در این مطلب راهنمای خرید وبزینر قصد داریم شما را در انتخاب استایل پاییزی مد سال همراهی کنیم تا ایده‌های جذابی را برای تیپ خود در این فصل به دست آورید. با ما همراه باشید.

 

مطالعه بیشتر: بهترین رنگ های رژ پاییز و زمستان متناسب با رنگ پوست

استایل های شیک پاییزی

استایل های شیک پاییزی

 

انتخاب استایل های شیک پاییزی با 6 نکته مهم و کاربردی

تغییر فصل، زمانی مناسب برای تجدید استایل شماست. معمولاً این پروسه با خانه تکانی پاییز آغاز می‌شود. ابتدا لباس‌های فصل قبل را جمع‌آوری کرده و سپس لباس‌های جدید فصل را از انبار به کمد انتقال می‌دهید. این اقدام به شما اجازه می‌دهد لباس‌ها را به دسته‌بندی‌های مختلف مثل کاربردی، بلا استفاده و آماده خروج تقسیم کنید. در این فرآیند، بسیاری از لباس‌ها از کمد شما حذف می‌شوند و حالا زمان خرید لباس‌های جدید فصلی است. پاییز یکی از این فصول است که نیاز بیشتری به دقت در تغییر استایل دارد. آماده‌سازی کمد برای روزهای سرد ممکن است هیجان‌انگیز و در عین حال وقت‌گیر باشد. خرید لباس‌های پاییزه نیز ممکن است به چالش کشیدنی به نظر آید.

اگر احساس می‌کنید همیشه بعد از خرید لباس‌های پاییزه انتخاب نادرستی داشتید، به راهنمایی برای این کار نیاز دارید. قبل از هر چیز، باید بر اساس سلیقه شخصی و ترندهای مد روز، خرید خود را انجام دهید. به عبارت دیگر، در انتخاب لباس‌های پاییزه، اولویت باید به سلیقه شما داده شود. اگر تنها ترندهای روز را بر روی خود اعمال کنید، احتمالاً رضایت زیادی نخواهید داشت. علاوه بر این، در زمان خرید لباس‌های پاییزه، باید به یاد داشته باشید که لباس‌ها مناسب روزهای گرم هم باشند. انتخاب درست می‌تواند فرآیند خرید را برای شما آسان‌تر کند.

بنابراین، در ادامه به معرفی نکاتی خواهیم پرداخت که انتخاب لباس‌های پاییزه را برای شما ساده‌تر می‌کند. خریدی که باعث رضایت شما می‌شود، در نهایت به یک استایل بهتر برای شما منجر خواهد شد. بنابراین، مطالعه ادامه این مطلب می‌تواند برای شما مفید و الهام‌بخش باشد.

 

برای استایل های شیک پاییزی لباس های گرم و سبک انتخاب کنید

در هنگام خرید لباس‌های پاییزه، یکی از نکات مهم وزن آنهاست. در این فصل، لباس‌های سنگین و گرم نیاز دارید که ممکن است آزاردهنده و سنگین باشند. اگر در مناطق گرمسیر زندگی می‌کنید، تنها نیاز به لباس‌هایی دارید که دما را به خوبی تنظیم کنند. ژاکت‌های بافتنی با توری یا لباس‌هایی که از پارچه نازک شانل دوخته شده‌اند، انتخاب‌های عالی برای شما هستند. اگر در مناطق سردسیر زندگی می‌کنید، بهتر است به دنبال لباس‌هایی با عایق‌ مصنوعی و طراحی ضد آب باشید. این لباس‌ها معمولاً وزن کمی دارند و از الیاف ترکیبی ساخته شده‌اند که گرما را حفظ می‌کنند. به عنوان مثال، شکت یا مانتوهای پاییزه که از پارچه کشمیر ساخته شده‌اند، می‌توانند گزینه‌های عالی باشند و برای دسته‌بندی لباس‌های پاییزه با وزن مناسب برای هر منطقه برای شما مناسب باشند.

 

لایه لایه لباس بپوشید

در فصل پاییز، دما ممکن است روزهایی سردتر یا گرم‌تر باشد. به همین دلیل، لایه‌لایه لباس پوشیدن یک استراتژی عالی برای مدیریت تغییرات دماست. با لباس‌های لایه لایه، می‌توانید به راحتی لباس‌های خود را افزایش یا کاهش دهید و استایلی مدرن و جذاب داشته باشید. همچنین این روش بسیار کاربردی است و به شما امکان می‌دهد به سرعت به تغییرات دما و هوا واکنش نشان دهید.

بنابراین به عنوان توصیه‌ی مهم، در فصل پاییز نیازی به لباس‌های بسیار گرم ندارید؛ زیرا این ممکن است باعث افزایش تعریق و حس ناخوشایندی شود، به خصوص اگر در منطقه‌ای با روزهای گرم و عصرهای خنک زندگی می‌کنید. بهترین روش برای مقابله با این چالش، لایه‌پوشی هوشمندانه است. در زمان خرید لباس‌های پاییزه، بهتر است به انتخاب لباس‌های نخی، سبک و گاهی حتی خنک توجه کنید. با پوشیدن چند لایه لباس نازک و سبک، علاوه بر داشتن استایل شیک، به راحتی می‌توانید لایه‌های لباس خود را تنظیم کنید تا با دما همخوانی داشته باشند.

برای روزهای کمی سرد، می‌توانید ابتدا یک تی‌شرت نخی بپوشید تا تعریق را کاهش دهید و با اضافه کردن یک لایه بسیار سبک، احساس گرمای بیشتری داشته باشید. سپس می‌توانید یک ژاکت بسیار سبک یا شومیز را به عنوان لایه‌ی بعدی انتخاب کنید. در نهایت، به سراغ لباس‌های گرم‌تر بروید، مانند کت جین یا سوییشرت با هودی که به بهترین شکل ممکن استایل لایه لایه شما را تکمیل می‌کنند. با این روش، در مکان‌های با دمای مناسب و بسته، به آسانی می‌توانید لایه‌ها را کم کنید و دمای بدن خود را با دمای محیط هماهنگ کنید. استایل لایه‌پوشی در فصول سرد، علاوه بر ایجاد ظاهر منحصر به فرد و جذابیت، بسیار کاربردی نیز است.

 

در هنگام خرید لباس پاییزه با رنگ ها آشتی کنید

یکی از اشتباهات رایج در خرید لباس‌های پاییزی، محافظه‌گری در انتخاب رنگ‌هاست. فصل پاییز فرصتی عالی‌ برای اضافه کردن تازگی و نشاط به استایل شماست. اگر حس می‌کنید استایلتان تکراری و خسته‌کننده شده، فصل پاییز به شما امکان می‌دهد که با آزمایش رنگ‌های جدید، استایل متفاوتی بسازید. می‌توانید از طبیعت الهام گرفته و از رنگ‌هایی مانند نارنجی، زیتونی، آجری، قرمز و حتی سبز استفاده کنید تا استایل پاییزی شیک داشته باشید. با خرید چند تکه لباس در این طیف رنگی، می‌توانید استایل پاییزی جذابی داشته باشید.

استفاده از پارچه‌های چهارخونه یکی از بهترین روش‌ها برای اضافه کردن پوشش‌های طرح‌دار به استایل پاییزی شماست. در واقع، این پارچه‌ها می‌توانند روح و انرژی تازه‌ای به استایل شما در روزهای سرد پاییز ببخشند. اگر انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید، حتی طرح‌های پوست حیوانات هم می‌توانند انتخاب عالی باشند. فقط به یاد داشته باشید که اگر در دو بخش از استایل خود از پارچه های طرحدار استفاده کردید، بهتر است برای سایر بخش ها مثل شومیز، کیف و کفش به سراغ پارچه های ساده و تک رنگ بروید.

 

پارچه های مختلف را ترکیب کنید

در فصول گرما، افراد عمدتاً به پوشیدن یک لایه لباس اکتفا می‌کنند و از پارچه‌های خنک و نخی استفاده می‌کنند. این لباس‌ها اغلب از پارچه‌های محدودی مانند لینن ساده یا ویسکوز ساخته می‌شوند. پارچه‌های نخی طرح‌دار نیز در برخی موارد استفاده می‌شوند. اما در فصل پاییز، امکان پوشیدن چند لایه لباس به شما داده می‌شود و میتوان از پارچه‌های مختلف با بافت‌های متنوع استفاده کرد. این انعطاف باعث می‌شود تا استایل منحصر به فرد و هنری‌ داشته باشید. با ترکیب مناسب انواع پارچه‌ها، می‌توانید سلیقه و ذوق خود را به نمایش بگذارید.

به عنوان مثال، ترکیب پارچه‌های نخی سبک با یک ژاکت بافتنی اورسایز و بافت درشت، به استایل شما زیبایی و تنوع می‌بخشد. در هنگام خرید لباس پاییزی، می‌توانید به دنبال پارچه‌های مخمل بروید. پارچه مخمل انواع مختلفی دارد و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصل پاییز، پارچه مخمل کبریتی است. پارچه چرم نیز با بافت منحصر به فردش می‌تواند به استایل شما جلوه بدهد. در صورت تمایل به استایل کژوال، پارچه‌های تدی نیز توصیه می‌شوند. همچنین، پارچه کشمیر چهارخونه یکی از بهترین گزینه‌ها برای بهبود استایل پاییزی‌تان است.

 

در زمان خرید لباس پاییزه از اکسسوری غافل نشوید

فصل سرما، زمانی است که می‌توانید با اکسسوری‌های متنوع، استایل خود را تزئین کنید. به عنوان مثال، شال گردن می‌تواند به استایل شما جلبه و جذابیتی ویژه بدهد. با توجه به دمای معمول هوا در این فصل، شما می‌توانید از شال‌های نخی یا بافتنی استفاده کنید. همچنین، شال‌های بافته شده از پارچه کشمیر نیز انتخابی شیک برای فصل سرما هستند. انواع کلاه‌های فرانسوی، دستکش‌، و روسری‌های پشمی و گرم نیز جزو اکسسوری‌های محبوب این فصل محسوب می‌شوند.

یکی از مهمترین نقش‌های اکسسوری‌ها در استایل، توانایی ایجاد تغییرات چشمگیر با هزینه کمتر است. بنابراین، توصیه می‌شود که هنگام خرید لباس‌های پاییزی، به خرید اکسسوری‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. این جزئیات کوچک می‌توانند با کم یا زیاد کردن آن‌ها، تغییرات جذابی در استایل پاییزی‌تان به وجود آورند.

 

کیف و کفش مناسب انتخاب کنید

یکی از اقلام مهم برای تکمیل استایل شما، انتخاب کفش و کیف است. اگر به استایل کلاسیک علاقه دارید، به کفش‌ پاشنه بلند نیاز دارید. با توجه به اینکه در فصل پاییز ممکن است خیابان‌ها مرطوب و لغزنده باشند، بهتر است کفش‌های با پاشنه مربعی را انتخاب کنید. کیف‌های کوچک نیز گزینه‌ مناسبی برای این استایل هستند. اما اگر استایل شما کژوال است، نیم‌بوت‌های با پاشنه تخت گزینه‌ی مناسبی خواهند بود. همچنین، انواع کیف و حتی کوله‌ها را می‌توانید در استایل‌های روزمره و اسان خود به کار ببرید.

 

مطالعه بیشتر: راهنمای خرید کادو تولد دخترانه

 

راهنمای خرید استایل های شیک پاییزی + 10 ترند پاییز 1402

در ادامه این مقاله به معرفی 10 ترند لباس برای پاییز 2023 پرداخته‌ایم که توصیه می‌شود آن‌ها را بخوانید و برای استایل پاییزی خودتان از آنها ایده بگیرید.

 

رنگ های ترند پاییز 1402 را بشناسید

اگر شما هم عاشق پاییز هزار رنگ هستید، آخرین ترندهای رنگی در لباس‌های پاییزی این اشتیاق شما را چندین برابر افزایش خواهد داد. این رنگ‌ها پر از انرژی هستند و می‌توانند در روزهای ابری و گاهی دلگیر پاییز، حال و هوای شما را تغییر دهند. در ادامه، با ترندهای رنگی برای پاییز 1402 آشنا خواهید شد.

 

1. دارچینی، رنگی برای سفیدپوستان!

رنگ دارچینی در ترندهای مدی پاییز 1402 به عنوان یک انتخاب شیک و متفاوت برای مجالس و رویدادها شناخته می‌شود. این رنگ به ویژه برای افراد با پوست سفید و پالر انتخاب بسیار مناسبی است و ترکیب آن با رنگ‌های سیاه و سبز می‌تواند استایل بسیار جذابی ایجاد کند. البته، افرادی که پوست تیره دارند نیز می‌توانند از این رنگ استفاده کنند و هیچ محدودیتی وجود ندارد. در کل، لباس‌های دارچینی را می‌توانید با شلوارهای جین و ترکیبات رنگی سفید، مشکی، کرم و برنزی ترکیب کنید تا استایلی شیک و جذاب ایجاد کنید.

 

2. زرشکی، نماد قدرت و جاه طلبی!

اگر به وضعیت اجتماعی و حضور جذاب در میان افراد دیگر اهمیت می‌دهید و می‌خواهید همیشه مرکز توجه باشید، رنگ زرشکی انتخاب مناسبی برای شماست. زرشکی انرژی و اشتیاق را به همراه می‌آورد و احساس اعتماد به نفس را تقویت می‌کند. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که استفاده از این رنگ باید به اندازه‌ و معقولانه انجام شود، زیرا ممکن است نشانه‌ای از خودنمایی و خودخواهی نیز باشد. بنابراین، بهتر است در انتخاب لباس‌های زرشکی، معتدل و متعادل عمل کنید.

 

3. زیتونی، رنگ خنثی و مکمل

بسیاری از ما دنبال پوشاکی هستیم که به راحتی با سایر لباس‌های موجود در کمدمان ترکیب شوند و با هر استایلی سازگار باشند. رنگ زیتونی یکی از رنگ‌هایی است که در دنیای مد به عنوان یک رنگ خنثی و آرامش‌بخش شناخته می‌شود. به همین دلیل می‌توانید لباس‌های زیتونی خود را با هر رنگی ترکیب کنید. این ویژگی باعث می‌شود که رنگ زیتونی به عنوان نمادی از آشتی و آرامش در طراحی استایل‌ های شیک پاییزی استفاده شود. همچنین، رنگ سبز نیز در ترندهای مد پاییز امسال جایگاه ویژه‌ای دارد و در طراحی لباس‌های مناسب فصل پاییز به کار می‌رود.

 

4. نیلی و یک استایل پاییزه متفاوت

رنگ نیلی هم به عنوان یکی از رنگ‌های مناسب برای پاییز شناخته می‌شود و امسال به طور ویژه ای جزو ترندهای مد پاییزی به حساب می‌آید. این رنگ آرامش‌بخش را می‌توان با لباس‌های کرمی و طوسی ترکیب کرده و یک استایل جدید برای خود خلق کرد. ترکیب نیلی، رنگ آبی یخی هم به عنوان یکی دیگر از ترندهای مدی در فصل پاییز امسال توجه ویژه‌ای جلب کرده است.

 

5. صورتی پاستلی، فانتزی و کژوال

رنگ صورتی پاستلی امسال به عنوان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های لباس دخترانه در فصل پاییز شناخته می‌شود. ترکیب این رنگ با مشکی یا سفید می‌تواند یک استایل فانتزی و کژوال را برای شما ایجاد کند و به عنوان یک گزینه عالی برای قرارها و دورهمی‌های دوستانه شما مناسب است.

 

6. زرد کهربایی، یار همیشگی پاییز!

رنگ زرد کهربایی و فصل پاییز دو دوست ناجی و معنی‌داری هستند. هرگاه به فصل پاییز فکر می‌کنیم، رنگ زرد کهربایی همانند رنگ خورشید است وقتی که طلوع می‌کند. یکی از ویژگی‌های مثبت این رنگ، قابلیت استفاده از آن در هر دو استایل کژوال و اسپرت است.

اکنون که این رنگ به عنوان ترند شناخته می‌شود، پیشنهاد می‌شود که از ترکیب پالتوی زرد کهربایی با شلوار و کتانی سفید در روزهای سرد پاییزی استفاده نکنید! به جز زرد کهربایی، رنگ نارنجی نیز از جمله ترندهای پاییز امسال است و در طراحی لباس‌های پاییزی 2023 بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

مطالعه بیشتر: راهنمای خرید کادو برای پسر

استایل های شیک پاییزی

استایل های شیک پاییزی

 

نکات کاربردی برای استایل های شیک پاییزی مردانه

هوای فصل پاییز، نه چندان گرم و نه خیلی سرد است، بهترین زمان برای لباس‌های چند لایه مردانه است. معمولاً توصیه می‌شود حداکثر تا سه لایه لباس بپوشید تا در شرایط متفاوت دما همیشه راحتی را تجربه کنید.

برای ایجاد استایل پاییزی مردانه، می‌توانید با ژاکت بافتنی شروع کنید و آن را با شلوار کتان، جین یا کبریتی ست کنید. برای بستن دکمه‌های ژاکت و پلیور بهترین روش این است که دکمه وسطی را ببندید و دکمه‌های بالا و پایین را باز بگذارید. اگر لباس‌تان دارای دو دکمه باشد، یکی از آنها را باز بگذارید.

پالت رنگی پاییز برای آقایان تفاوت زیادی با خانم‌ها ندارد و می‌توانید از رنگ‌های گرم مانند سبز زیتونی، نارنجی، قهوه‌ای و بورگاندی برای لباس‌های مردانه خود در فصل پاییز استفاده کنید.

 

لباس مناسب کویر در فصل پاییز کدام است؟

بسیاری از افراد تمایل دارند سفرهای خود را برای فصل بهار و تابستان برنامه‌ریزی کنند و زیبایی‌ها و مناظر فصل پاییز و زمستان را تجربه کنند. اما باید بدانید که فصل پاییز بهترین زمان برای کاوش در کویر است. شب‌های پر از ستاره و آرام کویر، به روح شما آرامش و حس رهایی می‌بخشد و تجربه‌ای خاص و فراموش‌نشدنی برایتان به ارمغان می‌آورد.

قبل از آغاز این سفر ماجراجویانه، باید لباس‌های مناسبی را تهیه کنید تا در وسعت بی‌پایان کویر به مشکل نخورید. بهتر است از لباس‌های با رنگ‌های روشن، بافت طبیعی و آستین‌ بلند استفاده کنید و همچنین ژاکت و بلوز گرمی را برای شب‌های سرد در کویر با خود داشته باشید. لباس‌های نخی، جوراب‌های بلند و کفش‌های کوه‌نوردی یا پوتین را از لیست لباس‌هایتان حذف نکنید.

 

ترفندهای شیک پوشی در پاییز 1402

برای داشتن استایل شیک و جذاب در فصل پاییز، تنها آگاهی از رنگ‌های مد روز کافی نیست؛ بلکه باید لباس‌هایی را انتخاب کنید که به بهترین شکل با اندام شما سازگاری داشته باشند تا بتوانید به خوبی برجسته شوید. در ادامه، به شش ترفند برای داشتن استایل شیک در پاییز خواهیم پرداخت:

  • اگر بالا تنه لاغری دارید، پالتو یا بارانی با یقه پهن و بزرگ برای شما مناسبتر است.
  • اگر می‌خواهیدلاغرتر به نظر بیایید، از پالتو یا بارانی با کمربند استفاده کنید.
  • افرادی که قد کوتاه‌تری دارند، می‌توانند از اکسسوری‌هایی با رنگ مشابه لباس‌های خود استفاده کنند.
  • اگر می‌خواهید قد شما بلندتر به نظر برسد، می‌توانید پالتو بلند را با شلوار و بوت با رنگ مشابه بپوشید.
  • افراد با قد بلند بهتر است شلوار و بوت با رنگ‌های مختلف را با هم ترکیب کنند.
  • برای پالتوهای طرح دار، از آیتم‌ها و اکسسوری‌های ساده استفاده کنید تا استایل شما شلوغ به نظر نرسد.

 

کدام لباس مجلسی مناسب فصل پاییز است؟

یکی از کارهای چالش‌برانگیز برای اکثر خانم‌ها، انتخاب لباس مناسب برای مراسمات مجلسی است. این انتخاب ها به یک چالش اصلی تبدیل می‌شوند، به‌ویژه زمانی که مراسم مهمی در پیش دارید و زمان کافی برای انتخاب طراحی لباس در اختیار ندارید. در مسائل خرید لباس مجلسی، عواملی مانند نوع مراسم و فصل برگزاری مراسم اهمیت زیادی دارند و بر انتخاب شما تأثیر می‌گذارند. برای مراسم‌های نیمه رسمی در فصل پاییز، مدل‌هایی از جمله پیراهن استرج انگشتی، ست بلوز و دامن چرم، پیراهن مخمل کبریتی و دامن چرم با بافت پاییزی به عنوان بهترین انتخاب‌های لباس مجلسی در نظر گرفته می‌شوند.

 

بهترین لباس مناسب نوزاد در فصل پاییز

سرمای فصل پاییز، حساسیت‌های فصلی و پوست حساس نوزاد، مواردی است که ما را ترغیب به انتخاب دقیق‌تر استایل‌ های شیک پاییزی برای نوزادان می‌کند. بهتر است برای لباس‌های زیر نوزاد که به طور مستقیم با پوست آنها در تماسند، از پارچه‌های نخی با کیفیت استفاده کنید تا از گردش هوا بهتری در اطراف بدن نوزاد اطمینان حاصل کنید.

سرهمی‌های دکمه دار و سرهمی‌های جورابدار گزینه‌های مناسبی برای نوزادان هستند که آنها را در برابر سرمای هوا و باد پاییزی محافظت می‌کنند. همچنین به‌جای لباس‌هایی که دارای زیپ و دکمه‌های زیادی هستند، تا حد امکان از آنها بپرهیزید تا پوشاندن نوزاد با آنها راحت‌تر باشد.

فراموش نکنید که به جوراب، کلاه و دستکش نوزادی هم توجه کنید و برای حفظ گرمی بدن نوزاد، از شلوارهای کرکی با کمربند کمک بگیرید.

 

مطالعه بیشتر: راهنمای خرید لباس زنانه ارزان و با کیفیت

استایل های شیک پاییزی

استایل های شیک پاییزی

 

10 ترند استایل های شیک پاییزی 2023

  • آیتم های چرم مثل کت چرم
  • آیتم های چهارخانه مثل کت پشمی چهارخانه
  • کت و هودی اور سایز
  • شکت و ترنچ کت (بارانی)
  • کت و شلوار پشمی گرم
  • جلیقه کاموایی
  • چکمه و بوت جیر
  • بامبر جکت
  • لگ دمپاگشاد
  • بافت های بزرگ و اورسایز

 

راهنمای انتخاب و ست کردن لباس پاییزی زنانه

اهمیت دادن به ترکیب لباس‌ها همیشه برای همه ما چالش است، اما در فصل پاییز، ایجاد کنتراست‌های زیبا می‌تواند استایل شما را زیباتر کند. آب و هوای پاییزی معمولاً متغیر است، اما این مسئله فرصتی است برای تجربه ترکیب‌ رنگی های مختلف. پاییز به عنوان فصلی بسیار منعطف شناخته می‌شود، زیرا تنوع رنگی بسیار زیادی در لباس‌ها ارائه می‌دهد. انتخاب صحیح ترکیب لباس می‌تواند تاثیرات مثبتی روی استایل شما داشته باشد. در پاییز، بهتر است از رنگ‌های تیره مانند قهوه‌ای استفاده کنید تا به ظاهر جذابیت بیشتری ببخشید.

نیازی نیست که از رنگ‌های تابستانی مثل سفید کاملاً دوری کنید، اما می‌توانید با ترکیب‌هایی از رنگ‌های تیره مثل نارنجی و قهوه‌ای جذابیت ظاهری بیشتری به استایل خود ببخشید.

به عنوان یک مرد یا زن، می‌توانید اهمیت بیشتری به استایل و ترکیب لباس‌هایتان در فصول مختلف بدهید. همچنین، از فروشگاه‌های معتبر برای خرید لباس‌های فصول مختلف استفاده کنید تا علاوه بر کیفیت، بتوانید از قیمت مناسبی هم استفاده کنید.

 

با چه رنگی در پاییز خوش استایل تر باشیم؟در پاییز، انتخاب رنگ‌های گرم و مناسب فصل می‌تواند به جذابین استایل شما را جانی تازه‌ ببخشد. در ادامه رنگ های مناسب لباس‌های زنانه در فصل پاییز را برایتان معرفی می‌کنیم:

  1. زرد و طوسی : رنگ طوسی به عنوان یک رنگ خنثی بسیار متداول در فصل پاییز شناخته می‌شود. ترکیب آن با رنگ زرد می‌تواند تنوع و زیبایی زیادی به استایل شما ببخشد.
  2. خردلی، سیاه، آبی : رنگ خردلی عمدتاً با رنگ‌های تیره مانند قهوه‌ای یا مشکی ست می‌شود. اگر ترکیب این دو رنگ را دوست ندارید، می‌توانید از رنگ آبی دریایی همراه با رنگ خردلی استفاده کنید.
  3. نارنجی و سبز جنگلی : رنگ‌های گرم نظیر نارنجی و رنگ‌های زمینی مانند سبز جنگلی در پاییز بسیار جذاب هستند. این دو رنگ را در کنار یکدیگر امتحان کنید.
  4. صورتی، آبی، طوسی : رنگ‌های پاستلی همچون صورتی کم‌رنگ، آبی و طوسی در کنار یکدیگر ترکیب رنگی زیبایی برای فصل پاییز ایجاد می‌کنند.
  5. سبز، صورتی، خاکستری : گاهی اوقات ترکیب رنگ‌های متضاد نیز می‌تواند زیبایی خاصی به استایل دهد. برای مثال، ترکیب سبز و صورتی با اضافه کردن رنگ خاکستری جذابیت بیشتری به لباس‌های زنانه شما می‌بخشد.

در انتخاب رنگ لباس‌های پاییزی، توجه به هماهنگی رنگ‌ها نسبت به یکدیگر نیز بسیار مهم است. همچنین، رنگ‌های دیگری مانند قهوه‌ای، مرجانی، شرابی، سبز زیتونی و آجری نیز برای فصل پاییز بسیار جذاب و مناسب هستند.

 

برای خرید ست های لباس در پاییز چه جنس پارچه مناسب ‌تر است؟خرید لباس زنانه در فصل پاییز نیازمند رعایت نکات مهمی است تا بتوانید از لباس‌های خود بهره‌وری بیشتری کسب کنید. انتخاب ست لباس پاییزی زنانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بنابراین در هنگام خرید حتماً جنس پارچه لباس را در نظر بگیرید.

1. فراموش نکردن جنس لباس پاییزی: انتخاب جنس مناسب برای لباس پاییزی بسیار اهمیت دارد. آب‌وهوای پاییز متغیر است، بنابراین انتخاب لباسی با جنس مناسب برای سردی و گرمی هوا بسیار مهم است. پیشنهادهایی برای پارچه‌های پاییزی عبارتند از:

  • میکرو : برای فصل پاییز، پارچه میکرو بسیار مناسب است. این پارچه از الیاف مصنوعی مانند پلی‌استر تهیه می‌شود و در برابر سرما مقاوم است.
  • کشمیر : پارچه کشمیر یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای پاییز و زمستان است. این پارچه از پشم بز تهیه می‌شود و دارای وزن سبک و لطیفی است.
  • سوییت : پارچه سوییت سبک، لطیف و مناسب برای پاییز است. از فروشگاه‌های معتبر بخرید تا از کیفیت بالا و مناسبی مطمئن شوید.
  • چرم : برای استایل زنانه جذاب و شیک، لباس‌های چرمی عالی هستند. از چرم معمولاً برای لباس‌ها، کیف‌ها و کفش‌ها استفاده می‌شود.

2. پارچه‌های دیگر: علاوه بر پارچه‌های فوق، پارچه‌های دیگری نیز برای لباس‌های پاییزی وجود دارند:

  • مخمل
  • فوتر
  • فاستونی
  • ابریشمی
  • پلار
  • خز
  • کتان

همه این پارچه‌ها می‌توانند به تنوع استایل پاییزی شما اضافه کنند. انتخاب پارچه بستگی به سلیقه شما و نیازهای هوا دارد.

 

 

ست‌های زیبای پاییزیبرای داشتن استایل خوش‌لباسی در فصل پاییز، توجه ویژه به جزئیاتی نظیر رنگ، جنس، و مدل لباس پاییزی بسیار مهم است. انواع مختلفی از لباس‌های مناسب پاییز وجود دارند:

1. شلوار گشاد: شلوارهای گشاد معمولاً برای تمامی فصول مناسب هستند. اما شلوار گشاد با فاقربلند در کنار یک تی‌شرت ساده و نیم‌بوت، انتخاب جذابی برای شما خواهد بود. حتی می‌توانید این استایل را با یک کت کوتاه ترکیب کنید. (توجه: کت‌های بلند مناسب این ست پاییزی نمی‌باشند.)

2. پیراهن با یقه اسکی بلند: اگر علاقه دارید پیراهن بپوشید، پیراهن مشکی ساده با یقه اسکی و آستین‌ بلند انتخاب بسیار خوبی است. این استایل به‌طور خاص جذابیت دارد. برای تکمیل آن، با نیم‌بوت و کیف چرم مشکی ترکیب کنید.

3. لباس بارانی چهارخانه: بارانی‌های چهارخانه در پاییز جذابیت خاصی دارند. با انتخاب بارانی چهارخانه و یک جفت کفش آبی بارانی، می‌توانید استایل منحصر به فردی داشته باشید. همچنین یک کیف کوچک دستی نیز می‌تواند جزء این ست باشد.

4. بلوز و دامن: برای زنانی که ساده‌پوش هستند، بلوز ساده همراه با دامن خوب است. فقط باید مراقب ارتفاع دامن باشید که بهتر است تا روی زانو باشد. این استایل را با چکمه چرمی پاشنه بلند تکمیل کرده و از رنگ‌های گرم به جای رنگ‌های تابستانی استفاده کنید.

 

مطالعه بیشتر: راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند دیجی کالا

 

استایل های شیک پاییزی

استایل های شیک پاییزی

 

چگونه استایل های شیک پاییزی جذابی داشته باشیم؟

همانطور که گفتیم برای داشتن یک استایل شیک و متناسب با پاییز، بهتر است به لباس‌هایی مخصوص این فصل مراجعه کنیم. ترنچ کت‌ها با طراحی‌های مختلف، ساعت‌های مچی چوبی، لباس‌های چهارخانه، هودی‌، شومیزهای تدی و نیم‌بوت‌ همه از انتخاب‌های عالی برای ایجاد استایل شیک و زیبایی در فصل پاییز هستند. با توجه به این نکات، می‌توانید استایل پاییزی منحصر به فرد خود را ایجاد کرده و از این فصل زیبا بهره‌برداری کنید.

 

ترنچ کت؛ انتخابی منحصر به فرد برای استایل های شیک پاییزی

ترنچ کت به عنوان یکی از مدل‌های بارانی جذاب تلقی می‌شود و تاریخچه طولانی‌ای در دنیای مد دارد که هیچگاه از مد خارج نمی‌شود. این نوع بارانی‌ها با ویژگی‌هایی چون دکمه‌های دو طرفه و رنگ‌های متنوع از کرمی تا قهوه‌ای روشن، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به مد را جلب کرده است. ترنچ کت به عنوان پوشاک بارانی کلاسیک و شیک برای فصل پاییز شناخته می‌شود و به عنوان یک انتخاب استایلی بی‌زمان محبوبیت دارد. اگر به دنبال پارچه بارانی با استایل شیک و کلاسیک هستید، ترنچ کت بهترین گزینه‌ای است که در سراسر جهان تعداد زیادی طرفدار دارد.

 

لباس های پاییزه اورسایز

در حال حاضر، با گسترش مد و فشن، انواع مختلفی از لباس‌های اورسایز به بازار عرضه شده‌اند. پیراهن‌های پشمی چهارخانه اورسایز انتخابی منحصر به فرد برای استایل پاییزی شما محسوب می‌شوند. برای تنوع استایل پاییزی شما، کت و پالتوهای اورسایز نیز به شما پیشنهاد می‌شوند. انتخاب پالتوهای بلند و همراه با نیم‌بوت می‌تواند یک استایل پاییزی ویژه را برای شما به وجود آورد.

 

لباس های گرم تدی

برای تازگی و گرمای استایل‌ های شیک پاییزی ، می‌توانید به سراغ لباس‌های تدی و هودی‌های مختلف روی بیاورید. پارچه تدی، بافتی دلچسب است که به نمایش پوست گوسفند شباهت دارد و بسیار دلپذیر است. لباس‌های تدی مانند پالتو یا هودی‌ نه تنها جذابیت دارند بلکه گرمای زیادی هم به شما می‌دهند.

می‌توانید پالتو تدی را با شلوار جین ساده ترکیب کنید و از یک جفت کفش کتونی ساده همراهی کنید. همچنین، هودی تدی را می‌توانید با شلوار جین آبی تیره ترکیب کرده و آن را با یک جفت بوت یا نیم‌بوت ست کنید.

 

پافر پاییزه

پافر، یکی از زیباترین استایل های شیک پاییزی در فصل‌های پاییز و زمستان است که به استایل خاص و شیکی تازگی می‌بخشد. انواع مختلف پافر از جمله پافرهای خز، تدی، کشمیر و غیره را می‌توانید جهت استایل پاییزی خود انتخاب کنید. در طراحی استایل‌های پاییزی با پافر، توجه داشته باشید که لباس زیر پافر با آن هماهنگ باشد. به عنوان مثال، اگر پافر دارای طرح و الگوهای متنوعی باشد، بهتر است لباس زیری را انتخاب کنید که تاکید بیشتری بر روی این طرح‌ها نکند تا زیبایی پافر به خوبی مشهود شود.

 

پانچو

استفاده از شنل یا پانچو می‌تواند به عنوان یک جزء مهم و جذاب در استایل پاییزی خانمانه تلقی شود. در این نوع استایل‌های پاییزی، می‌توانید بلوز‌ جذب انتخاب کنید. با این حال، اگر چاق هستید، بهتر است از پوشیدن پانچو پرهیز کنید؛ زیرا این نوع لباس ممکن است اندام شما را بزرگتر به نظر بیاورد.

 

انواع مانتوی بافت

فصل پاییز بهترین زمان برای پوشیدن مانتوهای بافتی است. این مانتوها بافت‌های بلند و دل‌انگیزی دارند. برای ایجاد استایل های شیک پاییزی در این فصل، می‌توانید مانتوی بافتنی را با شلوار جین جذاب ترکیب کنید. همچنین می‌توانید با انتخاب رنگ‌های هماهنگ بین مانتو و بوت خود، استایل خود را بهبود بخشید.

 

در پاییز پیراهن بلند بپوشید

پیراهن‌های بلند برای فصل پاییز انتخابی عالی هستند، زیرا علاوه بر اینکه پاهای شما را گرم نگه می‌دارند، به استایل شما جلب نظر می‌کنند. یکی از راه‌های جذاب برای ایجاد این استایل، پوشیدن ژاکت کوتاه است. این ژاکت‌ها می‌توانند به تنهایی یا در کنار یک تی‌شرت یا سویشرت مورد استفاده قرار گیرند و به شما ظاهری زیبا و مدرن بدهند.

 

اکسسوری های جذاب پاییزه

اکسسوری‌های جذاب فصل پاییز و زمستان می‌توانند استایل شما را به طرز ویژه‌ای جذاب کنند. از جمله این اکسسوری‌ها می‌توان به انواع کلاه، شال گردن، دستکش و غیره اشاره کرد که می‌توانند به لباس‌های پاییزی و زمستانه شما جلبی افزوده و دگرگونی ظاهری بخشند. شال گردن علاوه بر نگهداری گرمای شانه‌هایتان، با طراحی زیبا و جذاب خود تمامیت استایل شما را به تکمیل می‌رساند. همچنین انتخاب ساعت مچی چوبی نیز می‌تواند استایل شما را به نحوی شیک و زیبا تر کند و جزو جزئیات جذاب این فصل باشد.

 

رنگ های تیره را انتخاب کنید

رنگ‌های تیره مانند مشکی، خاکستری، دودی و دیگر گزینه‌های مشابه برای فصل پاییز و زمستان بسیار مناسب هستند. انتخاب رنگ‌های سرد و خنثی به عنوان رنگ پاییزی توصیه می‌شود. برای مثال، می‌توانید هودی طوسی بپوشید و آن را با شلوار لگ مشکی ترکیب کنید. همچنین، کت زمستانه خود را با لباس زیر بافت آبی کم رنگ ترکیب کنید و از روی آن کت زمستانه آبی با تناژ رنگی پررنگ‌تر انتخاب کنید. این ترکیب‌های رنگی شیک و مطابق با فصل پاییزی و زمستانی خواهند بود.

 

 

کفش پاییزه مناسب

در فصل پاییز، بهتر است کفش‌های جلو باز و تابستانی را کنار بگذارید. بوت‌های بلند نیز هنوز در این فصل مورد نیاز نیستند، زیرا هوا به اندازه کافی سرد نشده است. به جای این‌ها، می‌توانید از بوت‌های نیمه بلند یا چکمه‌های کوتاه استفاده کنید. همچنین، توصیه می‌شود که رنگ بوت‌های خود را با پالتو و کیف خود ست کنید تا استایل هماهنگی داشته باشید.

 

خرید لباس پاییزی

با توجه به تمام موارد مطرح شده در بالا و اهمیت انتخاب مناسب جنس و رنگ در ست کردن لباس زنانه، سوال اصلی این است که “از کجا می‌توانیم لباس‌های پاییزی زنانه را خریداری کنیم؟” معمولاً تمامی فروشگاه‌ها، علاوه بر لباس‌های خانگی و اسپرت زنانه، لباس‌های مناسب فصل پاییز را نیز عرضه می‌کنند. اگر قصد خرید آنلاین را دارید، بهتر است یک فروشگاه آنلاین معتبر مثل دیجی کالا و دیجی استایل را انتخاب کنید و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. این فروشگاه‌ها اغلب دارای تنوع در رنگ‌ها و جنس‌ها هستند و لباس‌های با کیفیت های مختلف (مواد طبیعی و مصنوعی) را ارائه می‌دهند. پیشنهاد ما این هست که قبل از هر خریدی به راهنمای خرید آنلاین وبزینر (https://webziner.ir) سر بزنید و از نقد و بررسی محصولات این سایت استفاده کنید.

 

راهنمای خرید آنلاین وبزینر

وبزینر، به عنوان راهنمای خرید آنلاین ، به کاربران خود تجربه‌ای آسان و راحت از خرید آنلاین ارائه می‌دهد. برای خرید از وبزینر، ابتدا به این وبسایت مراجعه کنید و سپس با مطالعه ی نقد و بررسی ها و راهنمایی های خرید آن، به مرور محصولات پیشنهادی این مجله اینترنتی بپردازید. با انتخاب محصولات مورد نظر وارد فروشگاه های معتبری مانند دیجی کالا، دیجی استایل و … شوید و به راحتی می‌توانید سفارش خود را ثبت کرده و از روش‌های پرداخت مختلف استفاده کنید. پس از تایید پرداخت، سفارش شما آماده ارسال خواهد شد و شما می‌توانید محصولات خود را در آدرس مشخص شده دریافت کنید. همچنین می‌توانید از طریق حساب کاربری فروشگاهی که به آن منتقل شده اید، وضعیت سفارش خود را پیگیری کرده و در صورت نیاز با تیم پشتیبانی آنها تماس بگیرید. با رعایت اصول و قوانین مشتری‌مدارانه وبزینر، تجربه خرید آنلاین خود را به تجربه ای مطمئن، لذت‌بخش و هوشمندانه تبدیل کنید.

 

 

جمع بندی

فصل پاییز با رنگ‌های جذاب و زیبای خود یکی از زمان‌های عالی برای به‌روز کردن استایل های شیک پاییزی شماست. در این فصل، می‌توانید با لباس‌های گرم و جذاب استایل‌ های شیک پاییزی داشته باشید. اما توجه به جزئیاتی چون رنگ لباس‌ها و نحوه ست کردن آن‌ها بسیار مهم است. به عنوان مثال، اگر یک پافر با طرح دار می‌پوشید، مناسب است که زیر آن یک لباس ساده و یکنواخت انتخاب کنید. بافت‌های بلند نیز یک گزینه فوق‌العاده برای استایل پاییزی هستند.

هنگام انتخاب کفش‌، نیم بوت‌ با رنگ مطابق با پالتو یا کیف شما می‌توانند جزء انتخاب‌های مهم باشند. همچنین، لباس‌های لایه‌ لایه در این فصل بسیار کاربردی هستند، چرا که می‌توانید زمانی که گرم می‌شود لباس‌های رویی را درآورید. همچنین استایل لایه لایه به شما استایل مدرن و جذابی می‌دهد. رنگ‌های تیره و خنثی در پاییز بسیار شیک و مدرن به نظر می‌آیند. همچنین، اکسسوری‌های گرم مانند شال گردن به تمام استایل‌ها جذابیت ویژه‌ای می‌دهند. ترنچ کت و هودی‌های ورزشی هم می‌توانند همراه‌های زیبا برای استایل‌های شیک پاییزی باشند.

5/5 - (3 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.