صفر تا صد هر چیزی که باید برای امدبینگ لاغری بدانید!

0

کاشت نخ لاغری یا امبدینگ به عنوان یکی از روش‌های محبوب و کم عارضه برای رسیدن به تناسب‌اندام شناخته می‌شود. در لاغری با نخ نیازی به عمل جراحی، استفاده از تجهیزات پیشرفته و… جهت اصلاح فرم بدنتان نخواهید داشت و تنها با کاشت نخ‌های جاذب مخصوص می‌توانید شاهد کم شدن سایز خودتان و اصلاح حالت بدنتان باشید. برای انجام امبدینگ لاغری حتماً باید به مراکز معتبر مراجعه کنید، تا خیالتان از بابت کیفیت خدمات لاغری ارائه شده و عدم باقی ماندن نخ در محل کاشت یا عفونت و… راحت باشد. در این مطلب درباره لاغری با نخ و چگونگی انجام کاشت نخ لاغری نکاتی که باید بدانید را ارائه کرده‌ایم.

 

لاغری با کاشت نخ (لاغری موضعی با امبدینگ)

لاغری با نخ لاغری یا همان امبدینگ یکی از کم‌هزینه‌ترین و کم‌دردترین روش‌های لاغری شناخته شده است. البته امبدینگ به عنوان یکی از زیر شاخه‌های طب سوزنی علاوه بر کاربرد در لاغری موضعی برای رفع چین و چروک‌های صورت و همچنین کاهش درد در نقاط مختلف بدن کاربرد دارد. کاهش وزن با نخ یکی از بهترین روش‌هایی است که عوارض بسیار کمی داشته و می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد. برای آشنایی بیشتر با این روش همراه ما باشید.

امبدینگ یا کاشت نخ چیست؟

در واقع می‌توان گفت که امبدینگ زیر شاخه طب سوزنی محسوب می‌شود. در این روش بر خلاف طب سوزنی از سوزن استفاده نمی‌شود. در واقع در این روش برای تحریک نقاط خاص بدن نخ‌های مخصوص و قابل جذب وارد بدن می‌شوند. امبدینگ همان اثر طب سوزنی برای لاغری موضعی را دارد. برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره کاشت نخ، هزینه امبدینگ و قیمت آن می‌توانید مقاله امبدینگ چیست را مطالعه کنید.

درمان چاقی و کاهش وزن با امبدینگ شکم

امبدینگ شکم حدوداً از سال ۱۹۶۰ به بعد به عنوان یک روش درمانی برای درمان چاقی استفاده شد. در روش کاهش وزن با طب سوزنی از سوزن‌های بسیار نازک استفاده می‌شود. اما در روش لاغری با نخ، از نخ‌های جذب شونده استفاده می‌شود. لاغری با نخ و انجام امبدینگ امروزه به عنوان یکی از پرطرفدارترین روش‌های لاغری موضعی شکم و پهلو محسوب می‌شود.

آیا لاغری با نخ لاغری امکان پذیر است؟

به طور کلی امبدینگ شکم می‌تواند اشتها را، به خصوص در بیماران مبتلا به کم کاری تیروئید کاهش دهد. در نتیجه از تولید چربی اضافی جلوگیری می‌کند و به همین خاطر کاهش وزن با نخ لاغری روشی بسیار آسان است. همچنین در روش لاغری با نخ روند هضم و جذب مواد غذایی کنترل می‌شود؛ به‌طوری که چربی به سرعت برای سوخت و ساز و انجام فعالیت‌های بدنی مصرف می‌شود. به این ترتیب چربی بیش از حد در بدن وجود نخواهد داشت و با استفاده از کاشت نخ و امبدینگ از چاقی جلوگیری می‌شود. همچنین امبدینگ شکم می‌تواند عملکرد سیستم غدد درون ریز و عملکرد کلیه را افزایش دهد.

لاغری با نخ لاغری چگونه انجام می‌شود؟

نخ‌هایی که در فرایند امبدینگ در بدن کاشته می‌شوند با افزایش گردش خون به سوخت و ساز بیشتر چربی‌ها کمک می‌کنند. در نتیجه کاهش وزن با نخ اتفاق خواهد افتاد. جنس نخ‌های مورد استفاده در روش لاغری با نخ معمولاً از جنس کات گوت یا کرومیک بوده و قابل جذب هستند. در نتیجه نگرانی از جهت باقی ماندن نخ در بدن نداشته باشید.

از آنجا که نقاط امبدینگ و کاشت نخ همان نقاط طب سوزنی هستند، می‌توانیم بگوییم یکی از مزیت‌هایی که این روش نسبت به طب سوزنی دارد این است که با امبدینگ و کاشت نخ، آثار و نتایج طب سوزنی را به صورت بلندمدت خواهیم داشت و نیازی به مراجعه زیاد و صرف زمان نخواهد بود. جالب است بدانید که علاوه بر لاغری با نخ، می‌توان از امبدینگ در لیفت و فرم دهی باسن و سینه نیز استفاده کرد.

به یاد داشته باشید که هیچ روش لاغری تضمین ۱۰۰ درصد به شما نخواهد داد. داشتن یک سبک زندگی سالم و یک رژیم غذایی مناسب همراه با ورزش در حین انجام امبدینگ و همچنین بعد از آن توصیه می‌شود.

استفاده از امبدینگ یکی از بهترین و با صرفه ترین روش های لاغری موضعی است.

 

 

با امبدینگ چند کیلو لاغر می‌شویم؟

شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که آیا امبدینگ واقعاً موثر است؟ اصلاً با امبدینگ چند کیلو لاغر می‌شویم. باید گفت جواب سوال اول یک بله محکم است. چراکه تحقیقات نشان داده‌اند امبدینگ در بین افراد ۲۰ تا ۵۷ ساله تا ۶۷ درصد تاثیر داشته است.

اما درباره اینکه با امبدینگ چند کیلو لاغر می‌شویم؟ این سوالی است که یک متخصص پس از معاینه و بررسی وضعیت فیزیکی شما می‌تواند به آن پاسخ بگوید. اثر دهی امبدینگ به میزان چاقی و نوع آن، زمینه‌های چاقی، سن و ژنتیک افراد بستگی دارد. پس بهترین جواب برای این سؤال این است که به یک پزشک متخصص مراجعه کنید.

مراقبت‌های بعد از امبدینگ

درست است که گفتیم روش لاغری با نخ لاغری عوارضی ندارد؛ اما برای بهبود روند کاهش وزن با نخ بهتر است مراقبت‌های پیش و پس از انجام امبدینگ را رعایت کنید. برای مثال پیش از امبدینگ نباید از داروهای رقیق کننده خون استفاده کنید.امبدینگ و کاهش وزن با نخ نیز مانند همه روش‌های درمانی برای برخی افراد توصیه نمی‌شود. گروه‌های زیر از جمله افرادی هستند که نباید روش لاغری با نخ را امتحان کنند:

  • بانوانی که باردار هستند
  • افرادی که عفونت فعال دارند
  • اشخاصی که به نخ‌های بخیه قابل جذب حساسیت دارند
  • گروه‌هایی که از ناراحتی پوستی شدید رنج می‌برند.
  • افرادی که بیماری قلبی دارند و یا قلبشان با باتری کار می‌کند.

طب سوزنی بهترین روشی است که با آن می‌توانید لاغری موضعی را انجام دهید. اگر یک متخصص خوب در حوزه امبدینگ و طب سوزنی نمی‌شناسید، ما به شما دکتر سید جعفر محقق را معرفی می‌کنیم. دکتر محقق اولین مدرس رسمی حوزه امبدینگ در انجمن طب سوزنی می‌باشند. ایشان با سابقه ۱۳ ساله در درمان انواع بیماری‌ها با طب سوزنی، بهترین پزشک طب سوزنی و امبدینگ به خصوص در حوزه لاغری با نخ به شمار می‌آیند.

مزایای لاغری با نخ و درمان چاقی با امبدینگ

از بهترین مزایای کاهش وزن و درمان چاقی با امبدینگ این است که این یک روش کاملاً طبیعی است و در حالی که بدن شما فعالیتی ندارد نیز می‌توانید کاهش وزن با نخ را تجربه کنید. نخ‌های کاشته شده در این روش باعث افزایش گردش خون و در نتیجه چربی سوزی بیش‌تر می‌شود. همچنین لاغری موضعی با استفاده از امبدینگ شکم قابل انجام است. به این ترتیب که شما با مشورت پزشک، می‌توانید قسمت‌هایی از بدن که نیاز بیش‌تری به کم کردن وزن دارند را درمان کنید. معمولاً برای درمان چاقی با امبدینگ نقاطی مانند گوش، معده و نقاط درون ریز بیش‌تر استفاده می‌شود. اکثر افرادی که از روش لاغری با نخ لاغری استفاده کردند، پس از مدتی اشتهای آن‌ها برای خوردن شیرینی کاهش پیدا کرده و همین موضوع در کنترل وزن بسیار موثر واقع می‌شود و از مزایای کاهش وزن با نخ است.

اکثر افرادی که از امبدینگ سوزنیران استفاده می‌کنند نگران این موضوع هستند که آیا ممکن است نخ‌ها در بدن باقی بمانند و جذب نشوند؟ آیا عوارض نخ انداختن شکم برای لاغری زیاد است؟ باید بگوییم که خیالتان راحت باشد. این نخ‌ها پس از حدود ۲۵ الی ۳۰ روز جذب بدن می‌شوند و به هیچ وجه باعث آسیب نمی‌شوند. البته برای این که بهترین نتیجه را از روش لاغری با نخ بگیرید، بهتر است با راهنمایی دکتر خود یک رژیم غذایی مناسب نیز در نظر بگیرید. دکتر محقق پس از انجام طب سوزنی و امبدینگ، برای کم کردن وزن یک رژیم مناسب غذایی با توجه به نیاز شما لحاظ می‌کنند.

هزینه و قیمت کاشت نخ شکم برای کاهش وزن

همان‌طور که قبلاً در مقاله هزینه امبدینگ توضیح دادیم، قیمت امبدینگ به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان جنس نخ به کار رفته یا قسمتی از بدن که امبدینگ روی آن انجام می‌شود را نام برد. نمی‌توان به طور دقیق قیمت امبدینگ شکم و لاغری با نخ لاغری را مشخص کرد. قبل از انجام عمل باید با پزشک متخصص خود در این باره مشورت کنید و از قیمت امبدینگ مطلع شوید. همچنین شما می‌توانید با مطب دکتر محقق تماس بگیرید و از قیمت امبدینگ شکم مطلع شوید. دکتر محقق با نزدیک به ۱۳ سال سابقه در زمینه امبدینگ و طب سوزنی، می‌تواند درمان شما را با قیمت مناسب انجام دهد.

آیا امبدینگ بی‌خطر است؟

افرادی که تا به حال به سراغ روش‌هایی مانند کاشت نخ و امبدینگ برای لاغری نرفته‌اند نگرانی‌هایی در این رابطه دارند. از جمله این موارد می‌توان به احتمال باقی ماندن نخ یا آثار آن در بدن اشاره کرد.

نخ‌های امبدینگ در بافت چربی زیرپوستی کاشته می‌شوند و طی ۱۰ تا ۱۵ روز اولیه بعد از درمان در بدن فرد جذب خواهند شد. در نتیجه استفاده از این روش لاغری عوارض خاصی به همراه نخواهد داشت.

برای اینکه خیالتان درباره نحوه انجام این روش و عوارض و مزایای آن شناخت بیشتری پیدا کرده و با آگاهی کامل به سراغ درمان اضافه‌وزن با امبدینگ بروید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً با متخصصان فعال در این حوزه مشورت کنید.. پزشک پس از انجام معاینه و بررسی شرح حال کامل متقاضی، شرایط درمان و میزان پاسخ‌دهی این روش را به فرد توضیح می‌دهد و او می‌تواند با اطمینان خاطر بیشتری در خصوص این روش درمانی تصمیم‌گیری کند.

 

منبع : امبدینگ لاغری

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.