دیدگاه نشونت در مورد ساخت وبلاگ برای بک لینک های وبلاگی

0

در ایجاد بک لینک روش های مختلفی وجود دارند ولی ما به دنبال راه هایی هستیم که واقعی باشند و به موفقیت ما کمک کنند. روشی که در این صفحه توسط نشونت توضیح داده شده است ساخت بک لینک از طریق وبلاگ می باشد. ساخت وبلاگ در سرویس دهنده های ایرانی می تواند گزینه مناسبی باشد به شرط آنکه وبلاگ هایی که  میسازید فعال و پویا باشند و اسپم و صرفا برای لینک سازی نباشد. ما به نقل از نشونت توضیحات جالبی را برای شما گردآوری کرده ایم که بدون شک برای شما مفید خواهد بود.

رپورتاژهای وبلاگی گزارش هایی هستند که در وبلاگ های ایرانی منتشر می شوند. به عبارتی تیم نشونت شبکه ای از وبلاگ های فعال در سرویس های مختلف وبلاگ های ایرانی دارد که می توانید با خرید رپورتاژ از وبلاگ های ایرانی، رپورتاژ تبلیغاتی وبلاگی قدرتمندی تهیه کنید.

مزایای خرید رپورتاژ وبلاگی یا ساخت وبلاگ برای بک لینک چیست؟

به طور کلی انتشار رپورتاژها یکی از فعالیت های مرتبط با سئو خارجی است. یکی از منابعی که می توانید رپورتاژ بخرید وبلاگ ها هستند. البته می توانید یک وبلاگ نیز بسازید و روی آن لینک بسازید، اما نکات و فرآیندهای خاصی در این راه وجود دارد که در صورت عدم اطلاع یا بی دقتی می تواند باعث افت رتبه سایت شما شود.

به طور کلی، رپورتاژهای خود را در وبلاگ هایی منتشر کنید که:

  • در سرویس های مختلف ایرانی ساخته می شوند.
  • شامل لینک های فالو و نوفالو باشند.
  • ایجاد پیوندهای تقویت کننده برای وبلاگ ها انجام شده باشد.
  • وبلاگ ها عمر طولانی داشته باشند و به همین دلیل در گوگل از شهرت بالایی برخوردار خواهند بود.
  • وبلاگ ها به طور منظم به روز شوند و محتوای منحصر به فرد داشته باشند و محتواهایشان کپس نباشد (این بسیار مهم است).

هنگام سفارش پست مهمان وبلاگی، بسته به تعداد پست ها، به محتوای منحصر به فرد و غیر تکراری نیاز دارید. برای کاهش هزینه تولید محتوای گزارش وبلاگی کافی است از سرویس «بازنویسی متن نشونت» استفاده کنید و مطالب مختلف را بازنویسی کنید و پس از ویرایش سریع لینک ها و انکر تکست ها در محتوا و علامت گذاری آن ها در محتوا، آن را ذخیره کنید یا برای همکاران نشونت ارسال کنید تا منتشر شوند. اگر تعداد رپورتاژهای سفارش داده شده بسیار زیاد است، می توانید از هر مطلب در 3-4 رپورتاژ وبلاگی استفاده کنید.

آیا خرید بک لینک وبلاگی برای همه حوزه ها مناسب است؟

رپورتاژهای وبلاگی نوعی خرید بک لینک قوی محسوب میشوند و همیشه در صورتی که طبیعی و مناسب انتشار یابند می توانند باعث افزایش رتبه سایت شما شوند. در این مورد تیم نشونت با تجربه چندین ساله در این زمینه بهترین راهنمای شما خواهند بود. پیشنهاد میکنیم با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل نمائید. راههای ارتباطی تلفنی با مشاورین سئوی نشونت از طریق شماره های 01391012617 و 09115370900 می باشد.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید یک لینک سازی حرفه ای داشته باشید و وبلاگ هایی عالی و قوی و پویا بسازید، نه وبلاگ هایی که اسپم هستند و صرفا باعث آسیب دیدن رتبه وب سایت شما خواهند شد.

4.9/5 - (21 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.