چرا خرید برند اسنوا در بین مردم افزایش داشته است؟

0

احتمالا به هنگام خرید لوازم خانگی با برند اسنوا مواجه شده‌اید. برند اسنوا از جمله محبوب‌ترین برندهای ایرانی است که در زمینه فروش لوازم خانگی بسیار موفق عمل می‌کند. کیفیت بالای محصولات به همراه خدمات پس از فروش آن‌ها موجب شده که این برند طرفداران زیادی داشته باشد و فروش آن در بین مردم افزایش پیدا کند.  لوازم خانگی اسنوا از لحاظ تنوع بسیار متنوع و گسترده هستند و شما برحسب میزان بودجه و نیاز خود می‌توانید مناسب‌ترین محصول را خریداری نمایید.

آشنایی با برند اسنوا

اسنوا یک برند محبوب ایرانی است که در زمینه فروش لوازم خانگی از سال ۱۳۸۴ مشغول به فعالیت است. بهترین تولیدکنندگان، مهندسان و کارشناسان ایرانی در پدید آوردن این برند نقش داشته‌اند و تحولی در عرصه تولید ملی به وجود آورده‌اند. تعهد، کیفیت، هوشمندی و حمایت از جمله اصول اولیه برند اسنوا به حساب می‌آید. اسنوا در واقع اشاره به ارکان ساختار نوین ایرانیان دارد و از جمله زیرمجموعه‌های گروه صنعتی انتخاب به حساب می‌آید که تا به امروز موفق شده محصولات باکیفیت و مشتری ‌پسندی را به بازار عرضه کند. همین مسئله سبب شده که این گروه کاندیدای دریافت جوایز و استانداردهای بسیاری شود. از جمله این افتخارات می‌توان به کارآفرین برتر، مرکز نمونه تحقیق و توسعه، واحد برتر استاندارد، برترین نشان رعایت حقوق مصرف‌کننده و… اشاره کرد. همچنین در دهمین جشنوار ملی قهرمانان صنعت ایران که در سال ۱۳۹۲ برگزار شد، از برند اسنوا به عنوان بهترین برند یاد شد.

خدمات پس از فروش اسنوا

خدمات پس از فروش و شرایط گارانتی از جمله مهم‌ترین مواردی است که افراد به هنگام خرید لوازم خانگی آن را در نظر می‌گیرند. محصولی که از خدمات پس از فروش برخوردار باشد این اطمینان را به شما می‌دهد که از لحاظ ایجاد مشکل در کالا، فراهم آوردن قطعات آسیب‌دیده و تعمیرات آن جایی برای نگرانی وجود ندارد. برند اسنوا نیز خدمات پس از فروش را به خوبی به مشتریان خود ارائه می‌دهد و همین مورد، یکی از دلایل اصلی محبوبیت این برند در میان مردم به حساب می‌آید.

شرکت انتخاب سرویس که به عنوان نماینده رسمی برند اسنوا شناخته می‌شود، ۴۵۰ دفتر فروش و ۸۱۸ شعبه در کل کشور داشته و به شکل شبانه روزی در تمامی روزهای هفته به مشکلات مشتریان رسیدگی می‌کند. همچنین در صورت بروز مشکل در محصول می‌توانید به کارشناسان معتبر و نمایندگی‌ها جهت تعمیر لوازم خانگی اسنوا مراجعه نمایید. در صورتی که محصولات اسنوا را خریداری کنید، می‌توانید از یک محصول باکیفیت ایرانی بهره‌مند شوید که از شرایط گارانتی ویژه‌ای نیز برخوردار است. این مورد یک امتیاز بزرگ در زمینه تهیه لوازم خانگی اسنوا همچون یخچال فریزر اسنوا به حساب می‌آید.

ساخت محصولات اسنوا در کجا صورت گرفته است؟

در زمان خرید محصولات اسنوا شاید برایتان سوال پیش ییاید که ساخت این محصولات در کجا صورت می‌گیرد؟ اسنوا بعضی از قطعاتی را که به آن نیاز دارد به شکل اورجینال از سایر کشورها و عموما کشور چین و کره تهیه کرده و تنها پروسه مونتاژ کردن کالاها در ایران صورت می‌پذیرد. پروسه مونتاژ و همکاری با کمپانی‌های تولیدی خارجی منجر شده که با گذشت زمان محصولات ایرانی نیز از تکنولوژی‌های به‌روز دنیا بهره‌مند شود. البته محصولاتی همچون اجاق گاز و ماشین لباسشویی آن کاملا ایرانی به حساب می‌آید و در ساخت آن‌ها قطعات خارجی به کار نرفته است. قیمت ماشین لباسشویی اسنوا نیز با توجه به کیفیت آن بسیار مناسب بوده و شما با خیالی راحت می‌توانید برای خرید آن اقدام نمایید.

سبد کامل محصولات با برند اسنوا

شرکت‌های بسیاری هستند که در زمینه ساخت لوازم خانگی فعالیت دارند و تمرکز بیشتر آن‌ها تنها روی یک‌سری لوازم خانگی خاص است. این در حالی است که برند اسنوا سبد کاملی از اجناس را به بازار عرضه می‌کند و تنوع میان محصولات این برند نیز در گذر زمان افزایش پیدا کرده است. این مورد از جمله اصلی‌ترین علل علاقمندی مردم نسبت به محصولات اسنوا به حساب می‌آید.

فروشگاه‌های حضوری بسیاری در نقاط مختلف کشور به چشم می‌خورند که محصولات این برند را به فروش می‌رسانند. در این فروشگاه‌ها شما می‌توانید محصولات را مشاهده کرده و به مقایسه آن‌ها بپردازید. طرح‌های جدید فروش، شرایط خرید به صورت اقساطی، جشنواره‌های فصلی و تبلیغات نقش موثری در معرفی این برند به مردم داشته است. جدای از تمامی این موارد، کیفیت و اصالت اجناس از جمله امتیازات بزرگی محسوب می‌شود که افراد را به سمت خرید لوازم خانگی اسنوا سوق می‌دهد.

اسنوا؛ برنده هر رقابتی

امروزه برندهای ایرانی بیش از پیش در میان مردم محبوبیت پیدا کرده‌اند؛ چرا که در دهه‌های اخیر شاهد پیشرفت برندهای داخلی از نظر کیفیت محصول بوده‌ایم. علاوه بر این مورد، داشتن قیمت مناسب و جنبه اقتصادی، خرید لوازم خانگی ایرانی در مقایسه با مدل‌های مشابه خارجی از دیگر مزیت‌های این برند به شمار می‌روند. طراحی و تولید محصولات اسنوا به کمک تکنولوژی‌های روز دنیا صورت می‌گیرد و این برند همواره در تلاش است کیفیت محصولات خود را ارتقا دهد. یخچال و فریزر اسنوا از لحاظ کیفیت بسیار عالی است؛ چرا که در ساخت آن کمپرسورهای دیجیتال اینورتر به کار رفته و به کمک تکنولوژی‌های جدید شاهد پدید آمدن تحولی در پروسه سردسازی و انجماد آن هستیم. یخچال‌های اسنوا به‌خصوص نوع سایدبای‌ساید آن، علاوه بر اینکه از لحاظ ظاهری زیبا به نظر می‌رسد، تناسب و هم‌خوانی میان آن با دکوراسیون‌ آشپزخانه ایرانی دیده می‌شود.

ماشین لباسشویی اسنوا با سیستم قدرتمند کارکرد بالایی در شستشو دارد. در صورت تمایل برای اطلاع یافتن از قیمت ماشین لباسشویی اسنوا می‌توانید به سایت مراجعه فرمایید. هنگامی که در ساخت محصول تکنولوژی دایرکت درایو و دیجیتال اینورتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، ما در نهایت محصولی کم‌ مصرف و کم صدا را تحویل خواهیم گرفت. همه محصولات اسنوا پروسه کنترل کیفیت را پشت سر می‌گذارند و از نظر داشتن کارکرد صحیح نیز مورد سنجش و بررسی قرار می‌گیرند. شما به هنگام خرید محصولات این مجموعه، منوی کاربری و دفترچه راهنمای محصولات را دریافت خواهید کرد تا استفاده صحیحی از کالا داشته باشید. امروزه این برند را می‌توان قطب بزرگ تولید لوازم خانگی در سطح خاورمیانه دانست که کالاهایی باکیفیت تولید می‌کند و با برندهایی همانند ال جی و سامسونگ به رقابت می‌پردازد. گارانتی و خدمات پس از فروش را می‌توان تضمینی برای کیفیت محصولات دانست.

میزان رضایت مردم از اسنوا

طبق نظرسنجی‌های انجام گرفته، بیشتر افراد نسبت به خرید محصولات برند اسنوا رضایت داشته‌اند. در سال ۱۴۰۱ نهمین دوره جشنواره ملی برند محبوب ایرانی برگزار شد. در این جشنواره از مردم به صورت گسترده نظرسنجی کردند و مشخص شد که شرکت اسنوا در حوزه لوازم خانگی موفق به کسب بالاترین امتیاز شده است. در بازار لوازم خانگی، محصولات اسنوا به‌وفور دیده می‌شوند و این برند در میان افراد شناخته شده است. کیفیت محصولات تنها علت رضایت افراد نسبت به خرید محصولات این برند نبوده و قیمت اجناس اسنوا و فعالیت وسیع آن‌ها در زمینه خدمات پس از فروش نقش موثری در کسب رضایت افراد به هنگام خرید محصولات اسنوا ایفا کرده است. قیمت محصولات این برند از جمله قیمت ماشین لباسشویی اسنوا و یخچال و فریزر اسنوا در سایت موجود است.

سخن پایانی

شرکت اسنوا از جمله موفق‌ترین گروه‌های اقتصادی در سال‌های اخیر بوده که توانسته محصولات متنوعی در زمینه لوازم خانگی به فروش برساند و اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید. سهم عمده‌ای از فروش لوازم خانگی به این شرکت تعلق دارد و فروش محصولات آن در حال افزایش است. کیفیت و خدمات پس از فروش ویژه دو عاملی بوده که توانسته لوازم خانگی اسنوا را به محبوبیت برساند و به تعداد طرفداران آن بیفزاید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.