چرا به تلفن ویپ نیاز داریم؟

0

 چرا به تلفن ویپ نیاز داریم؟ سیستم تلفنی ویپ چگونه به ما کمک می کند؟ ویپ یک سرویس تلفنی در بستر شبکه است. انتقال صدا همانطور که در سیستم های تلفنی که با آن آشنا هستید اتفاق می افتد اما در این سیستم انتقال صدا بر روی بستر اینترنت صورت خواهد گرفت. صدای انسان به صورت آنالوگ بوده و برای انتقال آن روی بستر اینترنت و شبکه باید تبدیل به دیجیتال شود. ویپ از فناوری های اینترنت و یا شبکه داخلی یک سازمان یا شرکت به جای شبکه های تلفنی قدیمی همثل سانترال جهت انتقال سیگنال های صوتی استفاده می کند و نیازمند یک اتصال broadband نظیر DSL می باشد.

کاربرد های تلفن ویپ:

  • ارتباط سامانه تلفنی و CRM
  • طراحی و شخصی سازی سامانه تلفن گویا: سامانه های نظرسنجی، تلفن بانک، رزرو بلیط، اطلاع رسانی، پرداخت و …
  • یکپارچه سازی همه کانال های ارتباطی
  • توسعه مرکز تماس پرترافیک

برای مشاهده لیست قیمت تلفن ویپ اینجا کلیک کنید.

منظور از خدمات ویپ چیست؟

امکاناتی که شرکت ها ارئه می دهند شامل نصب و راه اندازی و در نهایت پشتیبانی و اضافه کردن خواسته های کارفرماست. این خدمات در اصل همه سرویس هایی بوده که یک شرکت فعال در زمینه خدمات پشتیبانی شبکه و راه اندازی سیستم های تلفنی ویپ  برای پیاده سازی به مشتریان خود ارائه می دهد.

مزایای کمک گرفتن از ویپ

حال که با ماهیت این تکنولوژی آشنا شدیم، زمان پرداختن به مزایای مختلف آن رسیده می باشد. ما در ادامه به این سوال پاسخ می دهیم که چرا باید شرکت های تجاری، ادارت و سازمان ها به فکر راه اندازی سیستم تلفن ویپ باشند؟

صرفه جویی در هزینه ها

تلفن های ویپ امکانی دارند که قادر هستند هزینه های مکالمه را مدیریت کنند. علاوه بر این، سیستم ویپ امکاناتی مثل پست صوتی، ایمیل و چت آنلاین را برای شما آماده می کنند که مجبور نباشید این امکانات را به صورت جداگانه خریداری کنید.

یکی از نقاط قوت کمک گرفتن از ویپ نسبت به تلفن های آنالوگ این بوده که هزینه های ارتباطی کمتری را شامل می شود. از طریق تماس های بین المللی، می توانید هزینه های رومینگ را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

نصب و راه اندازی آسان

در مراکز تلفن ویپ، هیچ نیاز به اتصالات فیزیکی بین سرور و تلفن های اپراتوری وجود ندارد. در واقع، همه کاری که شما باید انجام دهید این بوده که تلفن های IP را از طریق خطوط اترنت، به شبکه شرکتی متصل کنید. لذا نصب و پیکربندی سرورهای ویپ در مقایسه با مراکز تلفن سنتی، بسیار آسا ن تر می باشد.

ویژگی ها و امکانات متنوع

ضبط مکالمات، انتقال تماس ها، موزیک پشت خط، صندوق صوتی، ایجاد صف تماس، زنگ خوردن گروهی داخلی ها، اپراتور گویا و … فقط برخی از امکاناتی می باشند که به صورت رایگان، در اختیار کاربران مراکز تلفن ویپ و مبتنی بر ویپ قرار می گیرند.

سیستم های مبتنی بر ویپ امکانات و ویژگی هایی را در اختیار کاربران قرار می دهند که مراکز تلفن سنتی از آن ها برخوردار نیستند یا برای برخورداری از آن ها، باید هزینه های اضافی پرداخت شود! این ویژگی ها در بیشتر کسب  و کارها، قادر هستند کیفیت ارتباطات مجموعه را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

کیفیت بالای مکالمات

کیفیت مکالمات در سیستم های ویپ به حدی بالا بوده که حتی می توان آن را در وضعیت بهتری نسبت به مکالمات سنتی و آنالوگ قرار داد. در واقع، بسیار بعید بوده که در طول صحبت، بتوانید تفاوت این خطوط را با سیستم های قدیمی و مبتنی بر سیم، تشخیص دهید.

درصورتیکه از یک اینترنت پرسرعت و با پهنای باند بالا استفاده می کنید، اصلا نباید نگران کیفیت مکالمات در تماس های ویپ باشید. تقریبا همه شرکت هایی که خدمات مبتنی بر ویپ را ارائه می دهند، کیفیت صدای HD را برای شما تضمین خواهند کرد.

انعطاف پذیری بیشتر

این سرویس مناسب ترین انتخاب برای شرکت هایی بوده که تعداد زیادی کارمند دارند یا برای ارتباط بهتر با مخاطبان و مشتریان خود، به صورت مدام از تلفن بهره مند می شوند. شرکت ها و کسب و کارهای امروزی قادر هستند از موارد زیادی از ویژگی های سیستم ویپ بهره بگیرند و از آن در ارتباطات تجاری و عمومی خود بهره مند شوند.  مراکز تلفن ویپ از انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سیستم های سنتی برخوردار می باشند. این ویژگی موجب می شود تا با راه اندازی آن ها، نگران گسترش کسب و کار خود در آینده نباشید.

چرا سرویس تلفن ویپ به شما پیشنهاد می شود؟

نفوذ اینترنت در همه عرصه ها از جامعه گرفته تا شرکت ها و سازمان ها و … موجب شده تا تحول عظیمی در سراسر جهان و زندگی آدمیان پیش بیاید. وجود اینترنت در هر حوزه این اطمینان را می دهد که سهولت، سرعت، آسودگی در انجام همه امور وجود داشته باشد. با توجه به اینکه بر بستر اینترنت امکان برقراری سیستم تلفن ویپ میسر بوده و دیگر نیاز به استفاده یا به کار گرفتن سیستم های ارتباطی قدیمی و سیم کشی های طولانی وجود ندارد. این سیستم موجب کاهش هزینه و مشکلات می شود.

از دیگر مزایای این سیستم امکان برقراری ارتباط در میان نقاط مختلف یا مسافت بسیار می باشد. چون این سیستم با کمک اتصال به شبکه Wireless ارتباط تلفنی شما آماده آورده و دیگر نیاز به سیم کشی به موازات مسافت ندارد. با این سیستم شما دیگر نیاز به هزینه های کلان ندارید و ارتباطات شما در ارزان ترین حالت ممکن بین نقاط شهری و کشوری بر بستر اینترنت آماده شده و ارتباط برقرار می شود.

ارائه و تهیه سرویس ویپ

ارتباط و روش های ارتباطی روز به روز در حال تغییر می باشد. ویپ روشی مفید بوده که سیگنال های آنالوگ را به دیجیتال تبدیل کرده و بر بستر اینترنت یا همان شبکه داده های صوتی را انتقال می دهد. ویپ قادر است یک ارتباط اینترنت رایگان را به یک روش مجازا رایگان برای برقراری ارتباطات تلفنی در هر جای دنیا را تبدیل کند. برای در دسترس داشتن اینکار فقط کافی است هزینه ISP را بپردازید. با این کار می توانید شرکت های تلفنی را به صورت کامل کنار بگذارید. باید این را متوجه شده باشید که کمک گرفتن از سرویس تلفن ویپ سیستم های تلفنی کاملا متحول می کند. شرکت های بسیاری هم می باشند که روز به روز در حال افزایش در این زمینه سرویس ویپ را ارائه می دهند و به صورت پیوسته هم در حال افزایش می باشند.

مهم ترین ویژگی های سیستم تلفن ویپ

  • قیمت مناسب مکالمات
  • سادگی و سهولت کاربران
  • پوشش این سرویس در همه نقاط کشور
  • امکان اتصال به سانترال
  • استفاده چندین نفر از یک اکانت
  • حداقل تاخیر در زمان مکالمه
  • کیفیت بالا و کم نظیر صدای مکالمه
  • گزارش بدون تاخیر
  • امکان تماس با همه شماره ها به  صورت مستقیم و با هزینه ناچیز
  • جابه جایی آسان شماره  های تلفنی
  • امکان شماره گیری بدون نیاز به شماره گیری مرکز تلفن

تلفن ویپ چه برتری نسبت به تلفن های سانترال دارد؟

ویپ یک برگ برنده دیگر هم در دست دارد و آن ارائه مرکز تلفن های ابری می باشد. شرکت های کوچک و متوسط قادر هستند به آسانی از این پلتفرم ها بهره مند شوند و نگرانی های خود بابت خرابی های سخت افزاری و مسائل مربوط به تعمیر و نگهداری سیستم را حذف کنند. سانترال های قدیمی دارای قطعات گران قیمتی می باشند که معمولا اجازه بروزرسانی را به شما نمی دهند. به این موضوع، هزینه استخدام متخصص فنی IT را اضافه کنید تا متوجه هزینه های سرسام آور نگهداری و تعمیر سانترال های سنتی شوید.

این را در نظر داشته باشید که موارد زیادی از سیستم تلفن های دیجیتال فقط با اضافه کردن کمترین سخت افزار ها و بروز رسانی نرم افزار ها امکان آدرس دهی را دارند و این کار را برای شما آسان می کند. در صورتی که شما هم به دنبال تهیه سیستم تلفن ویپ در کسب و کار خود هستید، به شما پیشنهاد می شود تا ابتدا مشخص کنید که کدام یک از تجهیزات تلفنی خود را تصمیم دارید حفظ کنید. با این روش می توانید تا حدود بسیاری در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

نت یک شرکت ارائه دهنده خدمات ویپ و فروشگاه تلفن ویپ از شما دعوت می کند جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید تا شما را برای خرید بهترین تلفن ویپ و راه اندازی این سیستم راهنمایی کنیم. با بهترین قیمت و کیفیت خدمات در کنار شما هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.