فروش عمده سنسور فیبر نوری

0

سنسور فیبر نوری آکوسنس یکی از انواع سنسور‌های نوری پرکاربرد با جنس بسیار عالی، کیفیت بالا، وزنی بسیار کوچک، انعطاف عالی و دارای سایر ویژگی‌های مختلف و مثبت می‌باشد که برای سنجیدن دما، فشار، ارتعاشات، جابجایی و سایر موارد از نمونه‌های مختلف آن کمک گرفته می‌شود. اگر قصد آشنایی بیشتر با سنسور فیبر نوری را دارید و دلتان می‌خواهد این محصول را با بالاترین درجه کیفی و به سرعت از مکانی معتبر به صورت عمده خریداری فرمایید؛ پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با این محصول بتوانید بهترین نوع آن را شناسایی و خریداری نمایید.

سنسور از نوع فیبر نوری

سنسور فیبر‌ نوری آکوسنس یکی از انواع محصولات پر‌فروش سایت پردیس کابل البرز و بسیاری سایت‌های مختلف دیگر می‌باشد که یک نوع از انواع مختلف سنسور‌های نوری می‌باشد که در واقع از یک سری رشته سیم بسیار بلند و باریک از جنس‌های مختلفی نظیر شیشه یا الیاف پلاستیکی درجه یک با وزن بسیار سبک و هم‌چنین انعطاف‌پذیری زیاد تشکیل شده است. عملکرد سنسور فیبر نوری به این صورت است که نوری که به سر ابتدایی وارد می‌شود را به سر انتهایی انتقال می‌دهد و همین امر سبب گردیده است تا از این کابل عالی و با کیفیت با وزن سبک بتوان در محیط‌ها و مصارف متعددی بهره‌مند گردید که در ادامه به طور مفصل شما را با کاربرد‌های متعدد این محصول آشنا خواهیم ساخت؛ همراه ما بمانید.

اگر بخواهیم به طور دقیق‌تر و شفاف‌تری صحبت نماییم؛ بایستی گفت که هر کدام از رشته تار‌های سنسور فیبر نوری شبیه به یک تار مو با همان نازکی و ضخامت می‌باشند که برای ارسال سیگنال در مسافت‌های طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرند و به همین خاطر امروزه این نوع کابل آکوسنس در محیط‌های بسیار مختلفی به ویژه مخابرات یا شبکه‌های کامپیوتری به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول دارای پهنای باندی بالاتر از انواع کابل‌های معمولی است که همین امر سبب مصارف متعدد از آن گردیده است.

قسمت‌های تشکیل‌دهنده سنسور فیبر نوری

هسته: هسته داخلی‌ترین لایه یک سنسور آکوسنس است که عمدتا از جنس شیشه است و نور در داخل آن تابیده می‌شود تا بتواند پیام‌های نوری مختلف را دریافت نماید.

لایه روکش: دور تا دور هسته توسط لایه روکش پوشانده می‌شود و در نتیجه این کار نور پس از انعکاس به هسته باز می‌گردد و پیام‌ها خوانده می‌شوند.

روکش محافظ: در گام آخر سنسور فیبر نوری یا همان آکوسنس را که می‌توانید برای خرید عمده آن به سایت پردیس کابل البرز مراجعه فرمایید؛ توسط یک لایه روکش حفاظت‌شده و عمدتا پلاستیکی می‌پوشانند تا در برابر تمامی خطرات تهدید‌کننده مانند رطوبت و غیره محافظت گردد.

سایت پردیس کابل البرز

در صورت تمایل به خرید انواع سنسور فیبر نوری یا حسگر فیبر نوری به صورت عمده با قیمتی بسیار عالی و مناسب شما عزیزان می‌توانید به سایت ما به نام پردیس کابل البرز مراجعه فرمایید و مقدار مورد نیاز خود از این سنسور آکو‌سنس را با بالاترین درجه کیفی، استحکام عالی، انعطاف زیاد، کیفیت بی‌نظیر و قیمتی عالی از ما تهیه فرمایید.

کاربرد‌‌های این سنسور

شاید این سوال در ذهن شما عزیزان هم شکل گرفته باشد که آیا تاکنون این محصول در کجاها به چشم ما خورده است و دارای چه کاربرد‌هایی می‌باشد؟

اگر بخواهیم تمامی کاربرد‌‌های مختلف سنسور فیبر نوری را برای شما عزیزان در این قسمت شرح دهیم؛ امری بسیار حوصله‌بر است و بنابراین در این قسمت تنها به بررسی چند نوع از آن خواهیم پرداخت تا شما عزیزان شناخت بهتری نسبت به آن پیدا کنید. برای انتقال اغلب داده‌ها در شبکه‌های کامپیوتری کابل سنسور فیبر نوری یک انتخاب بسیار عالی و بی‌نظیر است.

ویژگی‌های این محصول چیست؟

اگر بخواهیم به طور دقیق در مورد ویژگی‌های این محصول شرح دهیم؛ بایستی بگوییم که از جمله اصلی‌ترین‌ها ظاهر بسیار سبک و کم‌حجم این کابل می‌باشد که موجب گردیده است تا بتواند با سرعت بسیار بالایی و چیزی در حدود ۱۰گیگابایت در ثانیه انواع داده‌های گوناگون مانند صوت، تصویر و غیره را انتقال دهد.

از دیگر ویژگی‌های جالب توجه سنسور فیبر نوری داشتن مهره‌های شش ضلعی و در نتیجه عملیات نصب بسیار راحت و آسان آن اشاره نمود که امر بسیار مهم و بی‌نظیر محصوب می‌گردد. کابل خروجی این محصول دارای زاویه‌ای نود درجه‌ای است تا در هنگام خروج منجر به آسیب‌دیدگی‌های مختلف مانند شکستگی نگردد. پس از نصب و راه‌اندازی، این محصول از طول عمر بسیار بالایی برخوردار است و بدون نگرانی می‌توان تا مدت‌ها از آن استفاده نمود.

جالب است بدانید که برخلاف شکل ظاهری بسیار نازک سنسور فیبر نوری از چندین لایه مختلف ساخته می‌شود که در اکثر نمونه‌ها هسته یا اولین لایه داخلی دارای جنسی شیشه‌ای یا پلاستیکی و عمدتا با قطر ۱۲۵میکرون است. شما در حال مطالعه مقاله سنسور فیبر نوری از سایت پردیس کابل البرز هستید.

هم‌چنین این کابل استثنایی، دارای ویژگی‌های متفاوت و مثبتی مانند عدم تداخل در عبور و انتقال داده‌ها، مصرف برق بسیار کمتر، عدم اشتعال، پایداری بالا و عدم ایجاد نویز نسبت به انواع کابل‌های مسی و معمولی می‌باشد.

چرا این محصول طرفدار دارد؟

به طور کلی سنسور فیبر نوری نسبت به سایر سیم‌ها مانند انواع مسی دارای قیمتی بسیار پایین‌تر و ارزان‌تر است که به همین خاطر تمامی افراد می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام فرمایند. از طرفی دیگر این محصول دارای قطری کمتر از سایر سیم‌ها، ظرفیت و پهنای باند بیشتر و قدرت تضعیف پایین‌تری است که در کنار میزان مصرف برق پایین‌تر و هم‌چنین کیفیت بیشتر و طول عمر بالاتر کاربرد‌های بسیار بیشتری را دارا می‌باشد. همین حالا برای خرید عمده این سنسور آکو‌سنس می‌توانید به سایت پردیس کابل البرز مراجعه کنید.

نکات مهم قبل از خرید

حتما در زمان خرید به نوع برند سازنده محصول توجه داشته باشید و ترجیحا آن را از برند‌های نام‌آشنا و منتخب انتخاب نمایید که کیفیت محصولات آن برای شما اثبات شده باشد. هم‌چنین در زمان خرید سنسور فیبر نوری به میزان پهنای باند، جنس محصول، نوع و ساختار سنسور‌ها، مقاومت و قیمت محصولات توجه داشته باشید.

چگونه این محصول را خریداری کنیم؟

در صورت تمایل به خرید این محصول به صورت یکجا در حجم بالا و عمده شما می‌توانید به سایت پردیس کابل البرز مراجعه فرمایید و این متریال اولیه برای صنایع مختلف خودروسازی، کامپیوتری و غیره را با قیمتی کاملا استثنایی و بسیار مقرون به صرفه از ما خریداری نمایید. البته لازم به ذکر است که این نوع از سنسور آکوسنس یا همان سنسور فیبر نوری انواع مختلفی دارد که با توجه به نیازتان می‌توانید مناسب‌‌ترین آن را انتخاب نمایید.

پردیس کابل البرز با نام تجاری پکاگروپ، سال‌هاست در زمینه کابل‌های فشار قوی و ضعیف و همچنین کابل‌های آلومینیومی فعالیت داشته و یکی از برترین واردکنندگان این محصولات به شمار می‌رود. این کمپانی از بهترین و مهندسان در زمینه خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز استفاده کرده است. برای بهره‌مندی از خدمات این مجموعه و یا تهیه سنسور فیبر نوری، کافیست به سایت پردیس کابل البرز مراجعه کرده و با کارشناسان ما در تماس باشید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.