آنچه در مورد نصب ویندوز در منزل باید بدانید!

0

آیا رایانه شخصی‌تان دچار مشکل شده است و در زمان بوت شدن ویندوز با مشکل مواجه می‌شوید؟ هرگز نگران نباشید می‌توانید از افراد کارشناس در این زمینه کمک بگیرید و مشکل رایانه‌تان در اسرع وقت رفع کنید.

نصب ویندوز در منزل امروزه به راحتی امکان‌پذیر است و شما می‌توانید با خیالی راحت برای تعویض ویندوز از متخصصان حرفه ای کمک بگیرید و در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات رایانه‌تان را برطرف کنید. امداد رایانه تهران یکی از معتبر‌ترین مجموعه‌هایی است که خدمات کامپیوتری قابل توجهی را به مشتریان ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

نصب ویندوز در تهران

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که کاربران در دنیای دیجیتال با آن مواجه می‌شوند نصب ویندوز و انجام اقدامات مورد نیاز پس از نصب می‌باشد. برای نصب ویندوز می‌توان از روش‌های مختلف استفاده کرد در صورتی‌که شما تبحر لازم را در این زمینه ندارید بهتر است از افراد کارشناس کمک بگیرید.

نصب ویندوز در تهران در مجموعه‌های مربوط به تعمیرات کامپیوتر در تهران ارائه داده می‌شود. توجه داشته باشید که برای نصب کردن ویندوز باید به مجموعه‌های معتبر مراجعه کنید زیرا در این مجموعه‌ها هر‌گونه تعمیر رایانه توسط افراد کارشناس و با‌تجربه انجام می‌شود.

کلیه افرادی که در امداد رایانه تهران مشغول به فعالیت هستند دارای مهارت لازم برای رفع مشکلات کامپیوتر، نصب ویندوز و… می‌باشند. در صورتی‌که شما فرصت کافی برای مراجعه حضوری به مجموعه ما را ندارید می‌توانید سفارش نصب ویندوز در محل را ثبت کنید. بعد از ثبت سفارش شما، کارشناس مربوطه در سریع‌ترین زمان ممکن به محل اعزام می‌شود.

نصب ویندوز در تهران
نصب ویندوز در تهران

 

بررسی روش‌های مختلف برای نصب نسخه‌های مختلف ویندوز

ویندوز یکی از برترین سیستم عامل‌ها به شمار می‌رود که امروزه کاربران زیادی از این نوع سیستم عامل استفاده می‌کنند. امروزه سیستم عامل ویندوز در نسخه‌های مختلف XP، ویندوز 7، ویندوز 8 و 8.1، ویندوز 10 و ویندوز 11 موجود است.

نصب نسخه‌های مختلف ویندوز را می‌توان به کمک سی دی یا فلش انجام داد. رعایت برخی از نکات قبل و بعد از اجرای نصب ویندوز الزامی است. در مطلب زیر با مهم‌ترین نکات قبل و بعد از نصب ویندوز آشنا خواهید شد:

  1. قبل از نصب و تعویض ویندوز باید از مهم‌ترین اطلاعات موجود در رایانه‌تان بکاپ بگیرید.
  2. در صورتی‌که تمایل دارید نسخه جدید ویندوز را روی یکی از درایو‌های رایانه‌تان نصب کنید باید از اطلاعات موجود در حافظه درایو یک بکاپ بگیرید. با انجام این کار دیگر نگران از دست دادن اطلاعات مهم و شخصی‌تان نباشید.
  3. در صورتی‌که نرم افزار یا بازی مخصوصی را روی یکی از درایوها‌یتان نصب کرده‌اید قبل از نصب نسخه جدید ویندوز از مطابقت نرم افزار یا بازی با نسخه ویندوز مطمئن شوید.
  4. برای نصب ویندوز روشی مناسب را انتخاب کنید. همانطور که ذکر شد می‌توانید نصب نسخه‌های ویندوز را به کمک فلش یا سی دی انجام دهید.
  5. برای نصب هر نسخه‌ای از ویندوز باید ویندوز بروز‌رسانی را خریداری کنید.
  6. بعد از اینکه مراحل نصب ویندوز به اتمام رسید باید درایور‌های دستگاه را نصب کنید.
  7. بعد از نصب نمودن ویندوز بهتر است برنامه‌های محافظتی و ضروری را روی دستگاه‌تان نصب نمایید.

 

ضرورت نصب ویندوز روی رایانه شخصی

از مهم‌ترین دلایل نصب نسخه‌های مختلف ویندوز روی رایانه شخصی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نصب ویندوز در محل
نصب ویندوز در محل

 

  1. ویندوز زیر‌ساخت امنیتی بسیار قوی دارد به همین دلیل این نوع سیستم‌عامل می‌تواند از داده‌ها و اطلاعات شما در مقابل هر‌گونه ویروس و تهدیدات محافظت نماید.
  2. سیستم عامل ویندوز دارای محیط کاربر‌پسندی است.
  3. نسخه‌های مختلف ویندوز با قیمت مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار داده می‌شوند. در نتیجه شما می‌توانید نسخه مناسبی از ویندوز را برای نصب روی رایانه‌تان انتخاب کنید.
  4. مدیریت پردازنده، حافظه، دستگاه‌های مختلف ورودی و خروجی، مدیریت فایل و… بر‌عهده سیستم عامل ویندوز می باشد.
  5. سیستم عامل ویندوز با اغلب نرم افزار‌ها مطابقت و همخوانی دارد. این نوع سیستم عامل را می‌توان روی کلیه رایانه‌ها اجراء نمود.
  6. این نوع سیستم عامل دارای امنیت بالایی است و می‌توان آپدیت آن را به راحتی و با انجام چند مرحله ساده انجام داد.

آموزش نصب ویندوز در منزل با استفاده از روش های مختلف

نصب ویندوز در منزل به کمک روش های زیر قابل انجام است:

روش‌های مختلف برای نصب ویندوز
روش‌های مختلف برای نصب ویندوز

 

  1. نصب ویندوز با CD یا DVD:

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای نصب ویندوز در منزل استفاده از سی دی یا دی وی دی است. برای نصب ویندوز با سی دی طبق مراحل زیر پیش بروید:

  • برای نصب نسخه‌های مختلف ویندوز با استفاده از این روش ابتدا باید سی دی یا دی وی دی ویندوز را در قسمت درایو نوری رایانه‌تان قرار دهید.
  • در مرحله بعدی باید رایانه را ریستارت نمایید. برای ریستارت کردن رایانه می‌توانید روی گزینه start کلیک کنید سپس از منویی که باز می‌شود گزینه Restart را انتخاب کنید.
  • بعد از انجام ریستارت رایانه باید سایر مراحل نصب ویندوز را با توجه به نسخه آن انجام دهید.

 

  1. نصب ویندوز در منزل با فلش:

نصب ویندوز در منزل با استفاده از فلش به راحتی امکان‌پذیر است و طبق مراحل زیر می‌توانید نصب ویندوز را با استفاده از این روش انجام دهید:

  • ابتدا نسخه مورد نظر ویندوز را دانلود کنید. امکان دانلود نسخه ویندوز از وب سایت‌های معتبر امکان‌پذیر است.
  • فایل ویندوز را به فلش منتقل کنید. توجه داشته باشید فلش باید دارای قابلیت بوت شدن باشد.
  • برای افزودن قابلیت بوت شدن به فلش می‌توانید از نرم افزار‌های مخصوص نظیر Rufus استفاده کنید.
  • در صورت تمایل می‌توانید نرم افزار Rufus را دانلود کنید سپس این نرم افزار را روی رایانه‌تان نصب نمایید. بعد از نصب نرم افزار یک پنجره باز می‌شود که در قسمت Device باید گزینه درایو فلش را انتخاب نمایید. با انجام کلیک روی آیکون سی دی قابلیت انتخاب فایل مربوط به ویندوز برای شما فراهم می‌گردد. مسیر قرار‌گیری فایل را انتخاب کنید سپس گزینه open را انتخاب نمایید.
  • در مرحله بعدی باید روی گزینه start کلیک کنید. با انجام این مرحله امکان انتقال فایل به فلش برای شما فراهم می‌شود. علاوه بر این با انجام این مرحله قابلیت بوت شدن به فلش اضافه می‌شود.
  • کامپیوتر را روشن و خاموش کنید تا فلش را شناسایی کنید. در این مرحله یکی از کلید‌های کیبورد را فشار دهید تا صفحه مربوط به نصب ویندوز برایتان باز شود.
  • بعد از ورود به صفحه نصب ویندوز باید مراحل نصب ویندوز را ادامه دهید تا نسخه جدید ویندوز روی دستگاه‌تان نصب گردد.
نحوه نصب ویندوز
نحوه نصب ویندوز

 

نشانه‌های تعویض ویندوز

در صورت مشاهده هر یک از نشانه‌های زیر بهتر است نسبت به تعویض ویندوز و نصب نسخه جدید ویندوز اقدام کنید:

  1. کند شدن روند راه اندازی سیستم عامل ویندوز
  2. عدم اجرای اپلیکیشن‌های کاربردی به صورت صحیح
  3. راه اندازی ویندوز به همراه پیغام خطا
  4. عدم کارکرد صحیح قابلیت‌های مختلف سیستم عامل
  5. عدم نصب نرم افزار‌های جدید روی سیستم عامل ویندوز
  6. ایجاد ویروس یا بدافزار‌ها روی سیستم عامل ویندوز

مجموعه امداد رایانه معتبر‌ترین مجموعه نصب ویندوز در منزل

ایجاد مشکل در ویندوز باعث می‌شود تا قسمت‌های نرم افزاری رایانه دچار مشکلات زیادی شوند به همین دلیل در صورت بروز مشکل در سیستم عامل ویندوز باید هر چه سریع‌تر نسبت به تعویض ویندوز اقدام کنید.

نصب ویندوز در منزل یکی از بهترین خدماتی است که امداد رایانه تهران به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در نتیجه نیازی نیست که شما برای تعویض ویندوز، رایانه‌تان را به صورت حضوری به مجموعه ما بسپارید. می‌توانید بدون صرف زمان زیاد در ترافیک قسمت‌های مختلف تهران از امداد رایانه درخواست کنید که فردی متخصص را برای نصب ویندوز به منزل‌تان اعزام کند.

مجموعه ما در خصوص ارائه خدمات نصب ویندوز در منزل از مشتریان هزینه ایاب و ذهاب دریافت نمی‌کند و هزینه‌های ناشی از ایاب و ذهاب کاملا رایگان است. امداد رایانه تهران در شهر تهران و محدوده تهران دارای 14 ایستگاه کاری است.

برای ثبت سفارش خود می توانید همین حالا با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

09122654736

22387862

86029907

66919863

44100334

33529664

اگر تمایل به برقراری تماس با مجموعه امداد رایانه تهران را ندارید می‌توانید به وب سایت https://www.tamir-computer.com/ مراجعه کنید. بعد از ورود به وب سایت می‌توانید فرم مخصوص تماس با ما را پر کنید که این فرم در قسمت پایین صفحه قرار دارد. بعد از تکمیل فرم و ثبت درخواست‌تان، کارشناسان مجموعه ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و درخواست‌تان را پیگیری خواهند کرد.

 

چرا برای نصب ویندوز در منزل بهتر است امداد رایانه تهران را انتخاب کنیم؟

امداد رایانه در رده شرکت‌های معتبر برای نصب ویندوز در منزل قرار دارد. این شرکت اولین مرکز تعمیرات کامپیوتر در محل در شهر تهران می‌باشد.

امداد رایانه خدمات قابل توجهی را به مشتریان ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین خدمات مجموعه امداد رایانه تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امداد رایانه جهت ایاب و ذهاب نیرو‌های متخصص در شهر تهران هزینه ای را از مشتریان دریافت نمی‌کند.
  2. امداد رایانه در شهر تهران بیش از 14 ایستگاه کاری دارد.
  3. هر یک از متخصصان و تعمیر‌‌کارانی که در مجموعه ما مشغول به فعالیت هستند دارای سابقه طولانی و درخشان می‌باشند.
  4. متخصص یا تعمیر‌کار بعد از پیگیری سفارش در مدت کمتر از 60 دقیقه به محل اعزام می‌شود.
  5. وب سایت امداد رایانه تهران دارای نماد اعتماد اینماد ( نماد اعتماد الکترونیک ) می‌باشد. این نماد اعتماد در قسمت پایین صفحه وب سایت قرار دارد.
  6. تعمیرات کامپیوتر در تهران و نصب ویندوز در امداد رایانه توسط متخصصان حرفه‌ای انجام می‌شود.
  7. امداد رایانه در ازای ارائه خدمات به مشتریان هزینه مقرون به صرفه‌ای را دریافت می‌کند.
بررسی خدمات امداد رایانه شهر تهران
بررسی خدمات امداد رایانه شهر تهران

 

سخن پایانی:

امروزه نصب ویندوز در منزل توسط متخصصان، کار تعویض ویندوز و رفع مشکلات نرم افزاری را برای کاربران آسان‌تر کرده است. در صورتی‌که شما فرصت و مهارت کافی را برای تعویض ویندوز ندارید می‌توانید از مجموعه‌های معتبر، درخواست نصب ویندوز در محل را داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.