قیمت گرین وال متری چند است

0

قیمت گرین وال متری چند است؟ قیمت گرین وال با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود که یکی از مهم ترین آن ها نوع مصنوعی یا طبیعی بودن این محصولات می باشد؛ معمولا گرین وال های طبیعی به دلیل شرایط نگهداری سختی که دارند با قیمت بالاتر به عرضه می رسند؛ در این مقاله قصد داریم به طور جامع به شما بیاموزیم که قیمت گرین وال متری چند است اگر می خواهید که سطح دانسته های خود را در این باره افزایش دهید، تا انتها همراه ما باشید و به خواندن مطالبی که در اختیارتان قرار می دهیم روی آورید.

گرین وال چیست؟

قبل از آن که بخواهیم به شما بگوییم قیمت گرین وال متری چند است باید بدانید که اصلا گرین وال چیست؟ گرین وال، حصاری با پوشش انواع مختلف گیاهان به صورت طبیعی یا مصنوعی می باشد که در مدل های مختلفی وجود دارد و امروزه برای دیزاین طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و زیبایی و جذابیت مکان های مختلف را چند برابر می کند.

دیوار سبز از چه جنسی ساخته می شود و چه ابعادی دارد؟

دیوار سبزهای طبیعی از گل و گیاهان مختلف به تولید می رسند؛ اما گرین وال های مصنوعی متریال ساختارشان را مواد پلاستیکی مانند نایلون، پلی اتیلن، پی وی سی و پلی پروپیلن تشکیل می دهند که این حصارهای سرسبز و زیبا با ابعاد مختلفی همچون ۲۵ در ۲۵، ۵۰ در ۵۰ و ۴۰ در ۳۰ سانتی منتر قابل تولید هستند.

دیوار سبز از چه جنسی ساخته می شود

معرفی مشخصات و ویژگی های گرین وال

در معرفی مشخصات و ویژگی های گرین وال می توانیم به موارد زیادی اشاره کنیم که برخی از مهم ترین آن ها شامل موارد زیر هستند.

  • گرین وال ها از جذابیت بصری چشمگیری برخوردار هستند و می توانند و شادابی و نشاط را به یک محیط ببخشند و جذابیت آن را چند برابر کنند.
  • دیوار سبز مصنوعی از امکان شست و شو برخوردار است و در برابر نور مقاوم می باشد.
  • گرین وال مصنوعی تغییر رنگ نمی دهد و به آب و خاک نیازی ندارد.
  • دیوار سبز طبیعی از سیستم آبیاری پیشرفته برخوردار است و شما دغدغه ای از این بابت نخواهید داشت.
  • از هر نوع گیاهی که تمایل دارید می توانید برای پوشش این دیوارها استفاده کنید.

نحوه نصب گرین وال به چه صورت است؟

در این مقاله قیمت گرین وال متری چند است به این موضوع می پردازیم که گرین وال چگونه نصب می شود؛ کار نصب این حصارها بسیار آسان بوده و شما می توانید که بدون داشتن هیچ مهارتی آن ها را بر روی دیوار به شکل عمودی فیکس کنید؛ برای این کار کافیست که در ابتدا مساحت دیوار را به دست آورید و تایل هایی که نیاز دارید را تعدادشان را تعیین کنید، سپس هر تایل را متناسب با جنسی که دارد با استفاده از ابزارهای مختلف به دیوار فیکس کنید؛ دقت کنید که تایل ها کاملا بر روی دیوار و در کنار یکدیگر فیکس شده باشند.

نصب گرین وال

نکات خرید و اجرای دیوار سبز

در زمان خرید و اجرای دیوار سبز مصنوعی باید به نکات زیادی توجه داشته باشید که برخی از آن ها عبارت اند از:

  • به جنس و نوع برگ ها دقت کافی داشته باشید؛ مواد اولیه و پلیمرهایی که در ساخت دیوار سبز استفاده می شوند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بتوان از این دیوارهای دکوری برای سالیان سال استفاده کرد بدون این که دغدغه ای بابت خراب شدنشان داشته باشید.
  • گرین وال های ایده آل باید پر پشت به نظر برسند؛ از این رو به پر پشتی برگ و گل گیاهانی که قصد انتخاب آن ها را دارید دقت داشته باشید و بهترین شان را انتخاب نمایید.
  • در زمان نصب گرین وال نباید به دیوار آسیب جدی وارد شود و اگر قصد دارید این نمونه از المان های دکوراسیون داخلی را در محیط بیرون از خانه استفاده کنید، باید از گرین وال های مصنوعی که در برابر اشعه های افتاب مقاوم هستند استفاده نمایید.
  • کار سفارش و خرید گرین وال را از فروشگاه های معتبر انجام دهید.
  • اگر خودتان نمی توانید که به نصب گرین وال بپردازید، حتما از افراد حرفه ای کمک بگیرید.

قیمت گرین وال متری چند است؟

قیمت گرین وال با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می شود که مهم ترین آن ها، نوع گیاه می باشد؛ در ادامه جدولی را بریتان طرح می کنیم که نشان دهنده قیمت متری انواع گرین وال براساس نوع گیاه می باشد.

مدل گرین وال قیمت متری گرین وال
گرین وال نارون ژاپنی ۱۹۵۰۰۰ تومان
گرین وال پونه ۲۴۰۰۰۰ تومان
گرین وال رزماری ۱۹۰۰۰۰ تومان
گرین وال سیکاس ۲۰۰۰۰۰ تومان
گرین وال کاج ۲۵۰۰۰۰ تومان
گرین وال نیلوفری ۲۲۰۰۰۰ تومان
گرین وال ترخون ۲۰۰۰۰۰ تومان

توجه داشته باشید که قیمت های فوق ثابت نیستند و می توانند که متاثر از عوامل مختلفی دچار نوسان شوند؛ از این رو شما می توانید برای دریافت اطلاعات دقیق تر درباره قیمت گرین وال با شماره تلفن هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده ایم تماس بگیرید.

خرید گرین وال

خرید گرین وال

حالا که دانستید قیمت گرین وال متری چند است شاید تمایل به خرید و سفارش این حصارهای زیبا برای جذابیت بخشیدن به دکوراسیون منزل یا محل کار خود داشته باشید؛ فروشگاه های زیادی وجود دارند که شما می توانید از آن ها کار خرید دیوار سبز طبیعی و مصنوعی را انجام دهید؛ اما یکی از معتبرترین آن ها فروشگاه طراحی دکوراسیون داخلی آریاپود می باشد که به مدت چند دهه است در زمینه تولید، فروش و عرضه این محصولات به صورت کاملا حرفه ای فعالیت دارد و بهترین ها را با تضمین کیفیت و قیمت به طور آنلاین یا حضوری در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

برای خرید گرین وال مصنوعی  و یا چمن مصنوعی به طور آنلاین کافیست که وارد سایت آریاپود شوید و با مشاهده نمونه های مختلف این دیوارها آنچه که مدنظر دارید را به سبد خرید خود بیفزایی و منتظر تحویل آن درب منزل باشید؛ اما چنانچه تمایل نداشتید که خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید، پل های ارتباطی زیر شما را به تیم فروش ما در آریاپود وصل می کنند.

شماره تلفن: ۰۹۹۲۴۰۴۰۸۷۱

 آدرس دفتر:شهر قدس میدان آزادی (سرقنات) خیابان پاسداران پلاک ۱۱ ساختمان پلیس + ۱۰ طبقه دوم

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.