مناسب ترین فرم صورت برای عمل بینی نیمه فانتزی چیست؟

طرفدار کدام سبک بینی هستید؟ به بینی‌های عروسکی یا فانتزی که سر بالایی دارند علاقه دارید یا اینکه ترجیح می‌دهید بینی خود را به طبیعی‌ترین شکل ممکن جراحی کنید؟ علاوه بر عمل بینی فانتزی و طبیعی، جراحی بینی دیگری نیز وجود دارد که در واقع تعادل را بین ۲ جراحی نام برده شده، رعایت می‌کند که جراحی نیمه فانتزی خوانده می‌شود. شاید طرفدار تعادل در جراحی بینی باشید اما چیز زیادی از این نوع جراحی ندانید، در این صورت بهتر است به سراغ متخصصی بروید که سابقه خوبی در انجام جراحی‌های بینی نیمه فانتزی دارد. این متخصص با معاینه صورتتان به شما کمک می‌کند تا در مورد جراحی بینی خود تصمیم نهایی بگیرید. شاید فکر کنید عمل بینی نیمه فانتزی برای شما عملی مناسب است اما متخصص شما بعد از معاینه روش دیگری را به شما پیشنهاد کند، بنابراین نباید بی‌گدار به آب بزنید و نهایت احتیاط را به کار برید.

عمل بینی نیمه فانتزی در تهران

جراحی بینی نیمه فانتزی برای صورت من مناسب است؟

برای اینکه بفهمید جراحی بینی نیمه فانتزی برای صورت شما مناسب است یا باید از روش جراحی دیگری کمک بگیرید، بهتر است به ویژگی‌های چهره مناسب جراحی بینی نیمه فانتزی توجه کنید. البته بهترین راه برای تشخیص این موضوع کمک گرفتن از متخصص جراحی است که در این نوع جراحی‌ها سابقه و تجربه کافی دارد.

بدون شک می‌دانید که عمل بینی فانتزی بیشتر مناسب افرادی است که چهره ریز و ظریفی دارند، عمل بینی نیمه فانتزی نیز تا حدود همین شرایط را در بردارد. به این وجود انتخاب بهترین روش جراحی بینی تحت تاثیر مسائل مختلفی است که برای دستیابی به این اطلاعات بهتر است از یک متخصص حرفه‌ای نظر بگیرید.

متخصصان ویژگی‌های مختلف صورت شما را تحت بررسی قرار می‌دهند که این ویژگی‌ها را در زیر توضیح می‌دهیم:

  • اندازه بینی: در صورتی که شما بینی خیلی بزرگی دارید که قوز آن زیاد است، این روش بهترین انتخاب خواهد بود. همچنین انحراف بینی نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که در طول جراحی بینی نیمه فانتزی رفع می‌شود.
  • نوع بینی: بینی‌های استخوانی نسبت به بینی‌های گوشتی برای جراحی بینی نیمه فانتزی گزینه بهتری هستند. البته همیشه استثنائاتی نیز وجود دارد.
  • فرم و مدل چهره: جراحی بینی نیمه فانتزی برای صورت‌های ظریف و ریز نقش انتخاب مناسبی است. هر چه قوس بینی بیشتر شود، چهره شما فانتزی‌تر می‌شود.
  • تناسب بینی با سایر اجزای صورت: در صورتی می‌توانید جراحی بینی نیمه فانتزی را انجام دهید که این نوع بینی با سایر اجزای صورت شما همانند لب، دهان و چشم‌ها هم‌خوانی داشته و سازگار باشد.

بهترین کاندید برای انجام جراحی بینی نیمه فانتزی

بیشتر افرادی که چهره‌ای ظریف و کوچک دارند اما بینی طبیعی آنها بسیار بزرگ است و انحراف دارد، می‌توانند بهترین کاندید برای جراحی بینی نیمه فانتزی محسوب شوند. البته هر یک از بیماران براساس سلیقه و نیاز خود می‌تواند بهترین روش جراحی بینی را انتخاب کند.

برای اینکه بفهمید آیا کاندید مناسبی برای این نوع جراحی به حساب می‌آیید، تنها باید از متخصص جراح منتخب خود کمک، راهنمایی و مشاوره بگیرید. این موضوع مسئله‌ای نیست که شما با تماشای خود جلو آینه به آن پی ببرید؛ زیرا عمل بینی با تصورات ذهنی شما تفاوت دارد.

بهترین جراح عمل بینی نیمه فانتزی در تهران

آیا جراحی بینی نیمه فانتزی از سایر جراحی‌ها بهتر است؟

هر یک از روش‌ها و تکنیک‌هایی که برای جراحی بینی در نظر گرفته شده‌اند، با مزایا و البته معایبی همراه هستند. شما براساس هدف، سلیقه، نیاز و خواسته قلبی خود می‌توانید بهترین روش جراحی بینی را انتخاب کنید و سپس از متخصص منتخب خود در این مورد مشاوره بگیرید.

به طور معمول و واضح جراحی بینی نیمه فانتزی نسبت به جراحی بینی طبیعی از ظرافت بیشتری برخوردار است و همین امر باعث برتری آن می‌شود. در ضمن مدل بینی نیمه فانتزی برخلاف مدل فانتزی و عروسکی ظاهر طبیعی دارد و خیلی مصنوعی به نظر نمی‌رسد.

فراموش نکنید در این روش جراحی برخلاف عمل بینی فانتزی نوک بینی شما خیلی بالا نمی‌رود و بینی شما حالت طبیعی‌تری دارد. هرچه قوس بینی در جراحی بینی نیمه فانتزی کمتر باشد، زیبایی طبیعی و مسحورکننده بینی شما افزایش می‌یابد.

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی کیست؟

برای اینکه از نتیجه عمل بینی نیمه فانتزی خود مطمئن باشید و به جراحی دلخواهتان دست پیدا کنید، باید در انتخاب جراح حرفه‌ای دقت زیادی به خرج دهید. یکی از بهترین پزشکانی که در حوزه جراحی بینی نیمه فانتزی تجربه و سابقه منحصر به فردی کسب کرده، دکتر بهروز جلالی است که مطب مجهز او تا حد زیادی به انجام جراحی بینی نیمه فانتزی باکیفیت کمک می‌کند. می‌توانید همین حالا از طریق سایت دکتر جلالی زمانی را برای مشاوره خود تعیین کنید.

منبع: https://drbehrouzjalali.com

Rate this post

نظرات بسته شده است.