باکس حمل غذا هیتردار چیست؟

0

باکس حمل غذا یا جعبه حمل غذا یا ترموباکس که با نام‌های هات باکس، باکس نگهدارنده غذا نیز شناخته می‌شود از تجهیزات فروش و تحویل غذای گرم و حتی سرد است. این محصول کاربردهای اساسی زیادی در کسب رضایت مشتریان رستوران‌ها، کترینگ‌ها و فست فودی‌ها دارد. مهم‌ترین دغدغه صاحبان فست فودی‌ها، رستوران‌ها ، کافه‌ها و مشاغل مشابه آن، رساندن سفارشات مشتریان با حفظ سلامت و همچنین حفظ دمای آن تا لحظه تحویل است. اگر صاحب یک رستوران لوکس و درجه یک با کادری مجرب هستید، منظور این حرف را بهتر متوجه خواهید شد.

اگر شما صاحب یک رستوران، فستفود یا کترینگ باشید، احتمالا دغدغه اصلی‌تان حفظ مشتریان‌تان و افزایش آن‌ها است. یکی از کارهایی که می‌توانید برای رسیدن به این هدف انجام دهید، استفاده از تجهیزاتی همچون باکس حمل غذا هیتر دار است. باکس حمل غذا هیتردار محصولی مناسب برای حمل و جابجایی انواع غذای گرم و سرد است. این محصول چندین طبقه دارد که با توجه به غذاهای‌تان، می‌توانید سایزهای مختلفی از سینی، بنماری و ظروف غذا را داخل آن قرار دهید. قابلیت هیتر این نوع از باکس‌های حمل غذا مناسب زمان‌هایی است که فاصله مشتری تا آشپزخانه شما زیاد است. برای آشنایی بیشتر با این محصول، کاربردها و مزایای آن با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از جعبه حمل غذا هیتردار

در حالت کلی علل متعددی برای استفاده از باکس حمل غذای هیتردار وجود دارد که شما را مجاب به خرید آن کند. در ادامه مهم‌ترین دلایل و مزایای خرید جعبه حمل غذای هیتردار را بیان می‌کنیم:

  • گرم و سالم نگه داشتن غذا تا زمان تحویل به مشتری
  • پیشگیری از عرق کردن و در نتیجه خمیر شدن غذا
  • حفظ تعادل گرمایی سریع با استفاده از هیتر
  • عدم نیاز به گرم کردن مجدد غذا
  • تامین ایمنی بیشتر غذا در جابجایی در ناهمواری های سطح خیابان
  • پیشگیری از نفوذ آلاینده‌ها و عوامل بیماری زا به داخل و یا حتی خارج ظروف سرو غذا

انواع ترموباکس حمل غذا

شاید این محصول به ظاهر یک باکس ساده برای گرم نگهداشتن غذای طبخ شده باشد، اما نباید آن را با این دید خرید کنید. در ساخت این محصول از تکنولوژی بالایی استفاده شده است و استفاده از آن بسیار ساده و کم هزینه است. طراحی و تولید ترموباکس پس از سال‌ها تولید محصولات مختلف و شکست پروژه‌های آن، در نهایت با اسفنج فشرده EPP  انجام شد.

باکس‌های گرم نگهدارنده غذا به ۳ دسته کلی تقسیم‌بندی می‌شوند، دسته اول ۳ جداره از جنس پلی ارتان است، دسته دوم از نوع دو جداره با استفاده از پلی اتیلن سنگین هستند و دسته سوم با فوم EPP تولید می‌شوند. توصیه می‌کنیم پیش از انتخاب و خرید این محصول به این سوال پاسخ دهید که چه الزامی در خرید ترموباکس و  استفاده از آن برای کسب و کارتان دارید؟ در واقع اگر شما بدانید که چرا باید به جای استفاده از یک جعبه ساده از نوع هیتردار این باکس‌ها استفاده کنید، بهترین نوع آن را انتخاب خواهید کرد.

باکس حمل غذا هیتردار از چه مشکلاتی جلوگیری می کند؟

این محصول با توجه به نوع طراحی و همچنین امکاناتی که دارد، مانع از بروز هر یک از مشکلات زیر می‌شود:

  • مانع از خراب شدن غذا می‌شود.
  • از افت کیفیت غذا جلوگیری می‌کند.
  • مانع از سرد شدن غذا می‌شود.
  • با انجام القاح گرمای مداوم از مسمومیت غذایی پیشگیری می‌کند.

با توجه به تکنولوژی که این نوع از تجهیزات دارند، در هر فصل از سال می‌توانید سفارشات مشتریان خود را در هر لوکیشنی که باشند به دست‌شان برسانید. علاوه بر این با خرید این محصول از حفظ کیفیت غذاهای خود در زمان جابجایی مطمئن خواهید بود. همچنین مشتریان شما متوجه دقت نظر شما در ارائه خدمات شما می‌شوند و همین باعث افزایش فروش‌تان خواهد شد.

منبع: آلتان آزمون

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.