مهم ترین لوازم آرایشی و بهداشتی برای خانم ها چیست؟

وقتی صحبت از لوازم آرایشی و بهداشتی خانم ها می شود، اولین چیزی که به ذهن مخاطب می رسد لوازم آرایش است. این در حالی است که تنوع محصولات بهداشتی، به ویژه برای خانم ها بسیار بالا بوده و لوازم آرایشی تنها بخشی از آن ها را تشکیل می دهند.

یکی از مهم ترین مواردی که لوازم بهداشتی بانوان را در بر می گیرد، روتین پوستی است. با گذشت زمان، تمایل به استفاده بیش از حد از لوازم آرایش کاهش یافته و در برابر ان، تمایل به رسیدگی به پوست طبیعی صورت و مراقبت از آن افزایش داشته است. لازمه این کار داشتن یک روتین پوستی درست و استفاده از لوازم آرایش سازگار با پوست صورت می باشد.

لیست مهم ترین لوازم آرایشی و بهداشتی برای خانم ها

لوازم آرایشی و بهداشتی تنوع بسیار بالایی دارند و بسته به نوع پوست صورت نیز می توانند متغیر باشند. بدون شک، داشتن تمامی محصولات پوستی، به ویژه محصولات مراقبتی، در روتین پوستی و برای استفاده روزمره واجب نیست و برخی از آن ها صرفا به عنوان یک مکمل استفاده می شوند.

علاوه بر آن، این تنوع بالا باعث شده است تا مارک های گوناگونی از لوازم آرایشی و بهداشتی و با قیمت های مختلف وجود داشته باشند. بدون شک مارک های لوکس با متریال های گرانقیمت هزینه های بالاتری را به همراه دارند، اما مارک های دیگری نیز هستند که با هزینه های پایین تری متریال های مورد نیاز پوست را به آن می رسانند.

در ادامه به معرفی لیستی از اصلی ترین لوازم آرایشی و بهداشتی می پردازیم که بدون شک برای هر خانمی واجب است.

ضد آفتاب

بدون شک ضد آفتاب مهم ترین محصول مراقبتی پوست است که برای هر فردی، به ویژه برای خانم ها ضروری است. ضد آفتاب ها مانند یک سد دفاعی در برابر اشعه های UV و مضر نور خورشید عمل کرده و آسیب رساندن آن ها به پوست صورت عمل می کنند.

بر خلاف تصور عموم، استفاده از ضد آفتاب تنها در روزهای آفتابی ضروری نیست، بلکه در تمام طول روز و حتی روزهای ابری واجب است.

به طور معمول، باید به اندازه طول دو انگشت ضد آفتاب را بر روی صورت و گردن زده و هر ۴ ساعت یک بار نیز تمدید کرد. برخی از ضد آفتاب ها رد سفیدی بر روی پوست به جا می گذارند. این ضد آفتاب ها معمولا در دسته ضد آفتاب های فیزیکی قرار گرفته و به علت جذب نشدن توسط پوست ردی از خود بر جای می گذارند. می توانید به جای ضد آفتاب های فیزیکی از ضد آفتاب های شیمیایی استفاده نمایید.

شوینده صورت

شوینده های صورت یکی دیگر از موارد مهمی هستند که برای هر خانمی واجب می باشند. پوست صورت خانم ها از حساسیت بالاتری نسبت به آقایان برخوردار است. شوینده های صابونی می توانند باعث بهم خوردن PH پوست شده و در نتیجه با بهم زدن تعادل آن به پوست آسیب می رسانند.

این در صورتی است که شوینده های مناسب پوست می توانند با حفظ تعادل پوست از آسیب رسیدن به آن جلوگیری نمایند.

آبرسان

آلودگی و گرمای هوا از مواردی هستند که می توانند باعث خشکی پوست صورت شده و به آن آسیب برسانند. زمانی که پوست دارای خشکی و کم آبی شده نیاز آبرسانی عمیق داشته که به لایه های درونی پوست نفوذ دارد. همانطور که از اسم آن پیداست، این کار توسط محصولات آبرسان انجام می شود.

دئودورانت

دئودورانت ها از مهم ترین لوازم بهداشتی هستند که برای هر فردی، چه آقایان چه خانم ها، و به ویژه در فصل های گرم سال مانند تابستان واجب می باشند.

یک دئودورانت مناسب می تواند مانع از بو گرفتن عرق شما شده و در روزهای گرم سال از آزرده کردن شما و دیگران به علت بوی بد جلوگیری کند. همچنین استقاده از دئودورانت برای کسانی که ورزش می کنند بسیار واجب است. بدون شک، بوی خوب بدن از نشانه های پاکیزگی فردی می باشد.

بادی اسپلش

بادی اسپلش می تواند به عنوان یک جایگزین دئودورانت برای کسانی باشد که از جنس صابونی و یا ژله مانند دئودورانت دوری می کنند. بادی اسپلش ها نیز مانند دیگر ضد تعریق ها مانع بوی بد عرق، به ویژه در فصل های گرم سال می شوند. از مزیت های بادی اسپش ها به دئودورانت ها می توان استفاده مجدد و آسان ها در مکان های عمومی و تنوع رایحه اشاره کرد.

رژ لب

رژ لب یکی از مهم ترین و زیبا ترین لوازم آرایشی است که می تواند به سادگی و به تنهایی به صورت رنگ ببخشد. رژ لب ها تناژهای مختلفی دارند و زیبایی ساده ای به صورت می بخشند.

امروزه برخی از تینت لب به جای رژ لب استفاده می کنند. تینت های لب رنگی طبیعی تر به لب می بخشند و به آسانی نیز پاک نمی شوند.

بدون شک، آرایش لب تاثیر بسزایی و روحیه خانم ها دارد.

از کجا لوازم آرایشی و بهداشتی معتبر بخریم؟

با وجود تعداد زیاد فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی و آنلاین شاپ ها، جنس های بی کیفیت زیادی در بازار وجود دارند که می توانند با داشتن مواد مضر به پوست آسیب برسانند. این مسئله در آنلاین شاپ ها مشهودتر است، چرا که جنس خریداری شده پیش از خرید توسط مشتری بررسی و تست نمی شود. از این رو، پیدا کردن یک آنلاین شاپ معتبر برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی سخت است.

یکی از آنلاین شاپ های قابل اعتماد، فروشگاه آنلاین بولوز است. بولوز با داشتن هوش مصنوعی در سایت خود به شما اجازه می دهد تا محصولاتی مانند رژ لب را پیش از خرید بر روی صورت خود تست کنید!

شما می توانید عینک را قبل خرید آنلاین روی صورت خود ببینید، اثر رژ لب را قبل از خرید ببینید. میتوانید بگیویید:((آقا من ۲ میلیون تومن دارم و میخوام باهاش یه تیپ مجلسی بزنم شبیه لعبتکان امروز پاریس…. یه چیزی پیشنهاد بده که حالمون اهورایی شه.))

بولوز واسه این کارا جوابه!

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات بسته شده است.