امکانات هتل مادی ازمیر چه هستند؟

0

هتل مادی ازمیر، یکی از بهترین هتل های کشور ترکیه واقع در قلب ازمیر است و دسترسی آسانی به بسیاری از مکان‌های مهم ازمیر همچون بازار کمرالیتی دارد. البته این هتل علاوه‌بر موقعیت مکانی عالی، امکانات و خدمات متنوع و سطح بالایی ارائه می‌دهد و بر همین اساس به انتخاب اول بسیاری از مسافران تفریحی و تجاری این شهر تبدیل شده است. در این مطلب، به‌طور کامل با امکانات هتل Madi ازمیر آشنا خواهید شد.

معرفی هتل مادی (Madi Otel Ezmir)

هتل مادی یک هتل چهارستاره در مرکز شهر ازمیر و واقع در منطقه کوناک است و امکانات درجه‌یک و متنوعی را برای اقامت آرامش‌بخش مهمانان، فراهم کرده است. این هتل فقط ۹ دقیقه با موزه فضای باز آگورا فاصله دارد؛ البته بسیاری از مکان‌های دیدنی ازمیر مانند پارک فرهنگ، نمایشگاه بین‌المللی ازمیر، موزه تاریخ و هنر و فرودگاه عدنان مندرس، در نزدیکی آن قرار گرفته‌اند. به‌طورکلی، کوناک معروف‌ترین منطقه گردشگری ازمیر است و علاوه‌بر مکان‌های مهم، دسترسی آسانی به وسایل حمل‌ونقل عمومی ازجمله تاکسی‌های شهری، ایستگاه اتوبوس Ballikuyu Gecici Son Durak و ایستگاه مترو Cankaya دارد.

زمان ورود به هتل مادی ازمیر از ساعت ۱۱:۰۰ صبح تا ۲۳:۵۹ دقیقه است و برای خروج از هتل نیز تا ساعت ۱۴:۰۰ هر روز فرصت وجود دارد؛ ازاین‌رو، می‌توانید با خیالی آسوده به برنامه سفر خود بپردازید و در زمان مناسب، مراحل چک‌این و چک‌اوت هتل را طی کنید.

امکانات رفاهی و سرگرمی هتل مادی در اتاق‌ها و بخش عمومی

هتل مادی را می‌توان یکی از هتل های خوب ازمیر با قیمت مناسب و درعین‌حال امکانات مجهز دانست. امکانات و خدمات رفاهی این هتل در بخش خصوصی و عمومی به شرح زیر هستند.

امکانات اتاق

هتل مادی دارای ۴۶ اتاق تمیز و مجهز با ابعاد استاندارد است. اتاق‌های این اقامتگاه به تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق داخل اتاق، مینی‌بار، ساعت‌زنگ‌دار، اینترنت Wi-Fi، وسایل اتو، یخچال، میز تحریر، فرش، مبل، تختخواب سفری و لوازم بهداشتی رایگان، مجهز شده‌اند.

تمام اتاق‌های هتل مادی ازمیر به سیستم تهویه مطبوع و پنجره‌های عایق صدا تجهیز شده است. سرویس بهداشتی هر اتاق شامل حمام و توالت مجزا است و امکاناتی مانند سشوار، دوش و حوله در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. اقامت در این هتل به‌دلیل چشم‌انداز مناظر شهر، دل‌نشین و لذت‌بخش است.

امکانات بخش عمومی

مهمانان هتل مادی می‌توانند مطمئن باشند که در بخش عمومی هتل نیز امکانات و خدمات کافی برای اقامتی آرام و بدون دغدغه را در اختیار خواهند داشت. در این هتل، برای تضمین امنیت وسایل مهمانان، صندوق امانات و انبار چمدان مهیا شده است. وای‌فای رایگان نیز در سراسر ملک قابل‌دسترس است.

باتوجه‌به سیاست‌های هتل مادی در جهت پاسخ‌گویی به نیازهای مهمانان، مکانی برای سیگارکشیدن در نظر گرفته شده است. کارکنان این هتل به دو زبان انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند و تعامل برای مهمانان خارجی را آسان کرده‌اند. این هتل همچنین دارای امکانات و خدمات خشک‌شویی، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)، اتاق ملاقات و آسانسور است.

درصورتی‌که با ماشین شخصی به ازمیر سفر کرده‌اید یا قصد دارید با خودروی اجاره‌ای در سطح شهر تردد کنید، با اقامت در هتل مادی، نگران امنیت خودروی خود نخواهید بود. این هتل فضای پارکینگ بزرگی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

امکانات و خدمات مربوط به غذا در هتل مادی

واحدهای اقامتی هتل مادی فقط برای استراحت و خوابیدن نیستند. در این هتل، صبحانه به‌صورت رایگان سرو می‌شود. رستوران هتل که در ۴۰۰متری آن واقع شده است، هر روز منویی از غذاهای باکیفیت و متنوع ترکی سرو می‌کند. سالن بار هتل نیز برای سپری‌کردن اوقاتی خاطره‌انگیز به‌همراه سرو نوشیدنی‌های سرد و گرم خوشمزه، در اختیار مهمانان قرار دارد. علاوه‌بر این‌ موارد، در اتاق‌های این هتل کتری برقی و وسایل دم‌کردن چای نیز فراهم است.

خدمات و امکانات سرگرمی هتل مادی

با اقامت در هتل Madi ازمیر، ضمن استراحت در فضای تمیز و آرام می‌توانید از لحظات خود به بهترین شکل ممکن بهره ببرید. علاوه‌بر تلویزیون داخل اتاق، یک تلویزیون هم در لابی هتل وجود دارد و فضا برای نشستن نیز فراهم شده است؛ همچنین، مهمانان می‌توانند اوقات خود را با خواندن کتاب‌هایی که در کتابخانه هتل وجود دارد سپری کنند. سرویس روزنامه رایگان در لابی نیز یکی دیگر از خدمات و امکانات هتل مذکور در جهت سرگرمی مهمانان است.

خدمات نظافت

نظافت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، یکی از اولویت‌های اصلی مدیران و کارکنان هتل مادی است. در این هتل، نظافت سطوح با مواد ضدعفونی‌کننده به‌طور منظم انجام می‌شود. در فضاهای اصلی ارتباطی، حفاظی بین مهمانان و کارکنان وجود دارد و پرداخت‌ها نیز به‌صورت غیرنقدی انجام می‌شود.

ارائه ماسک و دستکش، ضدعفونی‌‌کننده دست رایگان و همچنین کنترل و دمای بدن مهمانان، اقداماتی در جهت تضمین ایمنی و سلامت بدن است که در هتل مادی نیز رعایت می‌شود. باتوجه‌به این‌که ورود حیوانات خانگی در این هتل مجاز نیست، می‌توان از بابت تمیزی و بهداشت محیط، اطمینان بیشتری داشت.

صفحه رزرو هتل ازمیر فلای تودی؛ رزرو هتل با چند کلیک

درصورتی‌که به‌دنبال پیداکردن یکی از هتل های ازمیر برای اقامتی به‌یادماندنی هستید، هتل مادی می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای شما باشد. این هتل با قرارگیری در مرکز شهر، دسترسی به مکان‌های مهم را برای شما آسان می‌کند. ازطرفی، امکانات مناسبی برای استراحت و سرگرمی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. برای رزرو هتل مادی ازمیر، می‌توانید از خدمات سایت فلای تودی استفاده کنید. فلای تودی، معتبرترین آژانس مسافرتی ایران و خاورمیانه است و اطلاعات و قیمت هتل های مختلف جهان را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما ازطریق همین سایت می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما ازمیر نیز اقدام کنید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.