انواع سایبان ماشین و مزیت های آن ها

0

با افزایش تعداد خودروها در شهرها و روستاها، وجود سایبان ماشین یک امر حیاتی است. شهرداری‌ها اکنون از ساختمان‌ها می‌خواهند که فضاهای پارکینگ سرپوشیده و متناسب با تعداد واحدها و خودروهای ساکنان در ساختمان ها در نظر گرفته شود.

این موضوع در ساخت و سازهای که جدیداً انجام می شود، سختگیرانه تر پیگیری می شود. ساختمان‌های قدیمی‌تر اغلب فضای پارکینگ محدودی دارند، علی‌رغم اینکه بسیاری از خانواده‌ها دارای چندین اتومبیل هستند. بنابراین، تامین پارکینگ سرپوشیده هم برای آپارتمان‌ها و هم برای ساختمان‌های ویلایی ضروری است .

سایبان ماشین

سایبان ماشین

امروزه، با توجه به این که قیمت خودرو همانند هر وسیله‌ی دیگری افزایش یافته است، محافظت از آن ها به نوعی حفظ سرمایه محسوب می شود. هنگامی که سایبانی باکیفیت و مناسب تهیه می کنیم، سبب می شود تا بتوانیم در تمام فصول سال و بدون نگرانی در برابر شرایط بد آب و هوایی آب و هوا خودرو را پارک کنیم.

چادرهای ماشین قدیمی که از جنس پارچه تهیه می شدند، ممکن است نتوانند در برابر باد و باران های شدید یا ضربه های محکم مانند پرتاب سنگ مقاومت کنند. از همین رو ممکن است خودرو را در معرض آسیب قرار دهند. برای پیشگیری از این مشکلات می توان از سایبان خودرو که از جنس های مقاومی تولید می شوند استفاده کرد.

آن ها دارای دو مدل ثابت و متحرک هستند. هر یک از این دو دارای ویژگی های است و برای محل خاصی مناسب می باشد. در قسمت های بعدی بیشتر به مزایای مزایای سایبان ماشین خواهیم پرداخت، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

سایبان پارکینگ

سایبان خودرو سازه ای غشایی است که برای پارکینگ طراحی شده و می تواند سرعت باد تا ۱۲۰ کیلومتر در ساعت را تحمل کند. آن ها می توانند در حیاط ویلاها، مجتمع های آپارتمانی، حیاط خلوت، ادارات، اماکن عمومی و فضاهای تجاری و همچنین در کارخانه ها و پارکینگ های عمومی به عنوان یک سازه دائمی و کاربردی عمل کنند. دلایلی که ما را برای استفاده از سایبان پارکینگ خودرو مجاب می کنند عبارتنداز؛

  • نصب سریع و آسان: بر خلاف وسایل قدیمی محافظت از خودرو که نیاز به صرف زمان و فضای قابل توجهی دارند، سایبان های خودرو که در پارکینگ های روباز نصب می گردند، به آسانی قابل نصب هستند.
  • قابلیت حمل: یکی از مزایای کلیدی سایبان خودرو، قابلیت جابجایی آن است. اگر مستاجر باشید و ناچار به نقل مکان، سایبان خودرو قابلیت نصب در محیط های مختلف را دارد و به شما کمک می کند تا بتوانید مجددا آن ها را در مکانی دیگر نصب کنید.
  • طراحی مختلف: نکته قابل توجه در تهیه این سایبان این است که شما می توانید آن ها را در طرح های مختلف و به شکل دلخواه سفارش دهید.
  • اثر خنک‌کننده: سایبان‌های خودرو به حفظ دمای داخل خودرو در روزهای گرم تابستان کمک می‌کنند، که برای حفظ دمای فضای داخلی خودرو و کاهش مصرف انرژی بسیار مهم است.
  • ابعاد قابل تنظیم: سایبان ها را می توان متناسب با ابعاد خاص سفارش داد و از آن برای یک یا چند وسیله نقلیه استفاده کرد.
  • محافظت: سایبان خودرو با محافظت از خودروها در برابر نور مستقیم خورشید و باران اسیدی به حفظ رنگ و ظاهر کلی خودروها کمک می کند و آنها را تمیز و بی عیب نگه می دارد.

انواع سایبان ماشین

امروزه تعداد تولید کنندگان سایبان های خودرو بسیار زیاد است و شما باید توجه داشته باشید تا در زمان خرید از مراکز خرید معتبر سایبان ها را تهیه کنید. در ادامه انواعی از نمونه های سایبان خودرو را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با توجه به نیازهایتان انتخاب مناسبی داشته باشید.

سایبان پارکینگ پارچه ای (سایبان چادر ماشین)

از مدرن ترین و زیباترین انواع سایبان خودرو می توان به سایبان پارکینگ پارچه ای اشاره کرد. این سایبان ها با پایه های فولادی ضد زنگ ساخته شده اند که مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند، به ویژه برای مناطقی که دارای رطوبت بالایی هستند. سقف سایبان با پارچه PVC پوشانده شده است و دارای یک لایه بیرونی مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است تا از خودرو شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کند.

از مزایای این نوع سایبان می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • محافظت: ماشین شما را در برابر باران، برف، بادهای موسمی، بادهای فصلی، رعد و برق، طوفان و نور خورشید که می تواند رنگ ماشین را محو کند و همچنین فضولات پرندگان و حیوانات که باعث خوردگی می شوند، محافظت می کند.
  • طراحی: این سایبان ها که به آلاچیق های چادری معروف هستند دارای شکل قوسی بدون ستون وسط هستند و فضای پارک را به حداکثر می رساند. آنها همچنین می توانند به عنوان سایبان های منطقه یا سایبان های ویلا عمل کنند و عملکرد دوگانه را ارائه دهند.
  • انتخاب همه: انتخاب این سبک از سایبان در ایران بسیار رواج دارد و می تواند نقش مفیدی در حفظ سلامت خودرو شما ایفا کند. انتخاب یک سایبان پارکینگ پارچه ای نه تنها زیبایی را برای شما به همراه دارد، بلکه از خودروی شما در برابر عوامل مختلف محیطی محافظت می کند و طول عمر آن را افزایش می دهد و وضعیت اولیه آن را حفظ می کند.

سایبان خودرو

سایبان متحرک ماشین

این روزها سایبان های متحرک به یکی از اجزا ضروری در محیط های مختلف مانند ویلا، ادارات، ساختمان های تجاری، رستوران ها و کافی شاپ ها تبدیل شده اند. کاربرد آنها به مصارفی مانند سایبان های ماشین که قابل حمل هستند بسیار رواج پیدا کرده است. قابلیت باز و بسته شدن آن ها یک مزیت محبوب محسوب می شود.

یکی از مزایای برجسته سایبان متحرک ماشین، عملکرد کنترل از راه دور آن است که به شما امکان می دهد سقف را در صورت نیاز به راحتی باز یا جمع کنید. آن ها شامل حسگرهایی هستند که بادهای پرسرعت را تشخیص می‌دهند و با بسته شدن خودکار در مواقع اضطراری، اطمینان حاصل می‌کنند که سایبان از آسیب در امان است. این سایبان ها دارای سیستم موتوری هستند که سقف را باز با بسته می کنند. سقف های این سازه بر روی یک ریل قرار دارند و با دستور موتور جابجا می شوند.

از سایبان خودرو در چه مکان های می توان استفاده کرد؟

شما می توانید سایبان ماشین را تقریباً در هر جایی که فضایی برای ماشین وجود دارد نصب کنید. برای راهنمایی کامل کافیست با کارشناسان ایران سایبان شایسته تماس بگیرید. ما در مشاوره اولیه درباره طراحی، انتخاب، ساخت، نصب و پشتیبانی مستمر برای انواع سایبان پارکینگ به شما کمک می کنیم.

سایبان خودرو همه کاره است و می تواند در مکان های مختلف از جمله حیاط خانه، باغ ویلا، پارکینگ های مسکونی و اداری، مناطق تجاری، رستوران ها، کافه ها، پارکینگ های عمومی، استراحتگاه های گردشگری، مناطق ساحلی و غیره نصب شود.

 

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.