کاشت مو ترکیه {قیمت؛ روش‌ها؛ انتخاب جایگزین}

0

کاشت مو ترکیه علاوه بر اینکه برای ایرانیان جذاب بوده و سالانه بیش از 1500 تا 2000 نفر از ایرانیان آن را انتخاب می کنند ، انتخاب اول مردم خاورمیانه نیز است.

طبق آماری که سایت وب مدیکال داده است،  در سال جاری  کاشت مو در شهر استانبول ترکیه در صدر و پس از آن کاشت مو شیراز از کشور عزیزمان ایران؛ انتخاب  دوم مردم خاورمیانه بوده است.

در این محتوا کاشت مو ترکیه، انواع روش‌های کاشت مویی که در این کشور استفاده می‌شود، مزایا و معایب کاشت مو در این کشور و انتخاب جایگزینی آن یعنی کاشت مو شیراز آورده می‌شود.

همچنین به مقایسه قیمت کاشت مو ترکیه و  قیمت کاشت مو شیراز توسط تکنسینی که تجربه سال ها کاشت مو در این کشور را دارد پرداخته می شود.

کاشت مو ترکیه

ترکیه در چند سال اخیر در زمینه توریست درمانی هزینه گسترده‌ای کرده  و در تلاش است با جذب متقاضیان عمل‌های زیبایی و هم چنین درمان بیماران بتواند نقش بزرگی در این زمینه داشته باشد.

کاشت مو ترکیه نیز جزو یکی از عمل‌های زیبایی محسوب می‌شود که به‌شدت در مردم کشورهای عرب خاورمیانه و اروپا موردتوجه قرار گرفته است، زیرا ترکیه از جدیدترین تجهیزات و همچنین بهترین تکنسین‌های متخصص کاشت مو بهره برده و نسبت به هزینه کاشت مو در اروپا یک گزینه ارزان‌قیمت محسوب می‌شود.

علاوه بر این، این شهر علاوه بر اینکه دارای مجهزترین بیمارستان‌های کاشت مو در خاورمیانه است، دارای جاذبه‌های زیاد گردشگری بوده که باعث می‌شود علاوه بر اینکه فرد کاشت مو در ترکیه انجام می‌دهد، سرگرم نیز باشد و از سفر خود لذت ببرد.

پس مزایای کاشت مو در ترکیه شامل موارد  زیر است:

مزایای کاشت مو در ترکیه

همان‌طور که در بالا اشاره شد، کاشت مو در ترکیه دارای مزایای بسیاری بوده که انتخاب اول مردم خاورمیانه و یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های مهم کشورهای اروپایی است.

  • مجهزترین بیمارستان‌های کاشت مو
  • باتجربه‌ترین تکنسین های کاشت مو
  • قیمت مناسب تر نسبت به کشورهای اروپایی
  • دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیبا
  • روش های نوین کاشت مو

اما همانطور که گفته شد ترکیه علاوه بر همه مزایا دارای معایبی نیز بوده که در ادامه به آن اشاره می شود.

معایب کاشت مو در ترکیه

کاشت مو در ترکیه علاوه بر داشتن مزایای بسیار که در بالا به آن اشاره شده دارای معایبی زیر است.

  • قیمت بسیار بالا نسبت به کشور ایران
  • عدم ارائه مشاوره چندین هفته پس از کاشت
  • عدم دسترسی به تکنسین مربوطه
  • همه کلینیک‌های کاشت مو ترکیه مناسب نیست

همان‌طور که می‌دانید؛ کاشت موی فرد دو روز طول می‌کشد و پس از آن فرد باید تا چندین هفته از موهایی که کاشته مراقبت کند. اما متأسفانه پس از اینکه فرد در کشور ترکیه کاشت مو انجام داد؛ دسترسی خود را به کلینیکی که در آن کاشت مو انجام داده است از  دست داده و فرد نمی‌تواند به‌خوبی با تکنسین خود ارتباط برقرار کند.

همچنین به دلیل اینکه کشور ترکیه در زمینه کاشت مو معروف شده است، کلینیک‌های  زیادی شروع به کاشت مو کرده‌اند که اکثر آن‌ها از تکنسین متخصص کاشت مو برخوردار نبوده و کاشت موی بی کیفیتی برای فرد انجام می‌دهند.

قیمت کاشت مو در ترکیه نیز به نسبت کاشت مو  در ایران بسیار بالاتر بوده و همه افراد از عهده هزینه کاشت مو ترکیه برنمی‌آیند.

قیمت کاشت مو ترکیه

قیمت کاشت مو ترکیه در حال حاضر طبق سایت majeclinic بین 2200 یورو تا 2400 یورو است که در با قیمت یورو در حدود 55 هزار تومانی حدود 121 میلیون تا 132 میلیون تومان است. این قیمت برای کشورهای عرب حوزه خلیج فارس یک قیمت معقول است اما برای مردم ایران با میانگین حقوق ماهی 20 میلیون تومان ، قیمت بالایی محاسبه می شود.

حال به این قیمت هزینه اقامت در کشور ترکیه نیز اضافه کنید.

قیمت کاشت مو ترکیه
قیمت کاشت مو 120 تا 130 میلیون تومان
قیمت اقامت + خوردوخوراک 20 تا 30 میلیون تومان
هزینه کلی کاشت مو ترکیه 140 تا 160 میلیون تومان

 

پس به‌صورت خلاصه:

کاشت مو در ترکیه یک گزینه عالی و درجه یک محسوب می‌شود؛ اما باید هزینه کاشت مو در ترکیه را از قبل مهیا کنید. پس باید به دنبال یک گزینه جایگزین باکیفیت کاشت مو ترکیه در ایران باشید.

کاشت مو شیراز / جایگزین مناسب کاشت مو ترکیه

همان‌طور که در ابتدا گفته شد کاشت مو ترکیه یک انتخاب عالی برای افرادی است که از تمکن کافی برخوردار هستند؛ اما به دلیل قیمت بالا بهتر است کاشت مو در شیراز و آن هم به دست بهترین تکنسین کاشت مو ترکیه که در حال حاضر در شیراز اقامت دارد انجام دهید.

خانم خراسانی مدیر تیم شیراز کاشت، متبحرترین تکنسین کاشت مو در ایران بوده که سابقه سال‌ها کاشت مو در ترکیه و هم چنین کشورهای عربی را با خود به ایران آورده است.

او در حال حاضر در کلینیک کاشت مو بیمارستان مرکزی شیراز  که بهترین کلینیک کاشت مو  شیراز است و دارای رتبه کیفی A  در بین کلینیک‌های کاشت مو ایران است برای شما با جدیدترین روش، این عمل را انجام می‌دهد.

کاشت مو در ایران باکیفیت ترکیه

همان‌طور که گفته شد برای هر عمل زیبایی از جمله، کاشت مو پرتراکم تکنسین باتجربه حرف اول را می‌زند، حال این شرایط در ایران و شهر زیبای شیراز فراهم شده است.

تکنسین متخصص کاشت مویی که سال‌ها با جدیدترین متدهای کاشت در ترکیه فعالیت کرده در بهترین بیمارستان تخصصی کاشت مو شیراز در حال فعالیت است.

برای دیدن نمونه کارهای او کافی است به وب‌سایت شخصی او با نام Shirazkasht سرزده  و یا اینکه در گوگل کلمه شیراز کاشت را سرچ کنید.

قیمت کاشت مو در ایران باکیفیت ترکیه

همان‌طور که در بالا گفته شده قیمت کاشت مو ترکیه با جدیدترین روش ممکن یعنی کاشت مو میکرو اف ای تی بین 120 تا 130 میلیون تومان است اما شما می توانید با حدود 15 میلیون تومان با همان کیفیت و با هم تکنسین این کار  را انجام دهید.

جدیدترین روش کاشت مو ترکیه

در حال حاضر جدیدترین روش کاشت مو نه فقط در ترکیه، بلکه در کل دنیا روش کاشت مو میکرو اف ای تی و یا میکرو گرافت است .

در این روش:

1: موها را به صورت تک تک از پشت سر با دستگاه تمام اتوماتیک برداشت کرده

2: در محلول بیولوژیک نگهداری

3: با تیغ 9. میلی متر با جهت و خواب مناسب برای شما می کارند.

در ایران نام های بسیاری برای این روش کاشت مو آورده شده است مثل کاشت مو میکرو اف ای تی پلاس ، کاشت مو اس یو تی ، کاشت مو با دستگاه ، کاشت مو میکرو اف یو تی پلاس

اما همه و همه نام های همین روش کاشت مو است که در ایران به دلیل جذب مشتری معروف شده است .

بهترین تکنسین کاشت مو ترکیه در ایران

بهترین تکنسین کاشت مو در حال حاضر با توجه که نظر سنجی که از متقاضیان کینیک های مختلف گرفته شده است خانم خراسانی بوده که از همین روش کاشت مو میکرو اف ای تی برای کاشت مو در ایران استفاده می کند.

سخن پایانی

کاشت مو در ترکیه بهترین گزینه کاشت محسوب می‌شود، اما قیمت کاشت مو در ترکیه برای ما ایرانیان بسیار زیاد و در محدوده 120 تا 130 میلیون تومان است. پس بهتر است اگر قصد کاشت مو دارید، کاشت مو در شیراز توسط بهترین تکنسین کاشت مو که سال ها سابقه کاشت مو در ترکیه را داشته انجام دهید.

خانم خراسانی مدیر تیم شیراز کاشت تجربه سال ها کاشت مو در کشور ترکیه را داشته که دقیقاً با همان روش کاشت مو، بهترین تجربه را برای افراد ایجاد می‌کند.

5/5 - (3 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.