درمان انواع بیماری با دستگاه آر تی ام اس

0

شیوه‌ای نوین، کم تهاجم و بدون هرگونه عوارض جانبی در درمان بیشتر مشکلات مرتبط با مغز و اعصاب استفاده از دستگاه آر تی ام اس است که از طریق ایجاد تحریکات مغزی به روش و متدی کاملا جدید و با کمک افزایش سطح دوپامین به درمان مشکلات مغزی می‌پردازد. اگر در رابطه با دستگاه آر تی ام اس و چگونگی درمان توسط آن اطلاعات چندانی ندارید و تمایل دارید تا به طور مفصل با این تجهیز درمانی و کاربردهای بی‌‌شمار آن آشنا گردید؛ تا پایان مقاله همراه ما بمانید.

تحولی نو در درمان مشکلات اعصاب و روان ؛ آر تی ام اس

بشر روز به روز دست به تولید تجهیزات مختلف می‌زند. در این میان تجهیزات پزشکی هم به دلیل کمک به بهبود بیماران، روز به روز در حال افزایش هستند. در گذشته برای درمان عمده مشکلات مغز و اعصاب از قبیل انواع افسردگی‌ها، اضطراب، استرس، پانیک، آلزایمر و غیره اغلب دکتر‌ها پس از عکس‌برداری و ام آر آی دارو‌‌های مختلف شیمیایی با عوارض بسیار زیاد و طول دوره بهبودی بالا را تجویز می‌کردند. امروزه یکی از جدیدترین متد‌‌های درمانی کم تهاجم بدون خطرات جانبی زیاد؛ استفاده از دستگاه آر تی ام اس است. کلینیک راه احیا تنها مرکز موجود در ایران است که دارای شش مدل از نوع جدید این دستگاه برای کمک به درمان بیماران مختلف می‌باشد.

آر تی ام اس چیست؟

اما اصلا این دستگاه چیست؟

این محصول در واقع یک تجهیز پزشکی می‌باشد که شامل یک‌سری قطعات و الکترود‌ها و کویل‌های مختلف است که بیمار برای بهبود به کمک آن بایستی قبل از شروع درمان حمام رفته و سر خود را کاملا شستشو دهد تا دستگاه با دقت بیشتری بتواند درمان را آغاز نماید. برای درمان توسط دستگاه آر تی ام اس تنها کافی است که بیمار بر روی صندلی و در وضعیتی راحت بنشیند. آنگاه پزشک متخصص بنا بر وضعیت بیمار تعداد کویل‌های دستگاه را قه قسمت‌های مختلفی از مغز بیمار وصل می‌کند که در نهایت با اتصال این قطعات یک سری تحریکات مغزی در مغز بیمار اتفاق می‌افتد و به این ترتیب مشکل بیمار بسته به طول دوره درمان مورد نیاز بهبود پیدا می‌کند.

چند جلسه برای درمان نیاز است؟

تعداد جلسات درمان توسط دستگاه آر تی ام اس با توجه به بررسی وضعیت بیمار توسط پزشک متخصص صورت می‌گیرد و از این رو تعداد جلسات مشخصی را نمی‌توانیم برای بهبود ذکر نماییم.

لازم به ذکر است که بگوییم طول هر جلسه درمان بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه است که در کلینیک راه احیا به دلیل وجود شش دستگاه، شش بیمار به طور همزمان می‌توانند پروسه درمان خود را آغاز نمایند.

نکات مهم قبل از انجام این کار

همان طور که اشاره نمودیم قبل از انجام این روش درمانی به وسیله دستگاه آر تی ام اس، سر بیمار بایستی از هرگونه چربی اضافه پاک گردد و بایستی بیمار کلیه محصولات فلزی مورد استفاده خود از قبیل گوشواره، انگشتر، انواع اکسسوری سر، گردنبند و حتی کارت‌های بانکی و الکترونیکی خود را به فردی مطمئن بسپارد تا در اثر درمان اختلالی ایجاد نگردد.

چه بیماری‌هایی با آر تی ام اس درمان می‌شوند؟

بیماری‌های بسیار مختلف و رایجی در حوزه مغز و اعصاب توسط دستگاه آر تی ام اس بهبود می‌یابند که می‌توان از جمله مهم‌ترین آن‌ها به ذکر موارد زیر پرداخت:

  • کمک به بهبود و درمان انواع سطوح مختلف بیماری افسردگی
  • درمان استرس و اضطراب
  • پارکینسون و انواع اختلالات آن
  • درمان اختلال دو قطبی
  • کمک به درمان صرع
  • رفع و بهبود کلیه توهمات از قبیل توهمات صوتی
  • درمان اسکیزوفرنی

شما در حال مطالعه مقاله معرفی دستگاه آر تی ام اس از کلینیک راه احیا هستید.

  • رفع دیسفاژی در مبتلایان به سکته مغزی
  • بهبود سر‌درد‌های میگرنی
  • کمک به بهبود آسیب‌های پیش آمده از سکته مغزی
  • رفع توهمات بیمار
  • درمان و بهبود فلج صورت
  • ترک اعتیاد

چه کسانی می‌توانند از این روش درمانی کمک بگیرند؟

این روش درمانی کاملا بی‌خطریا با خطر‌هایی بسیار کم می‌باشد و از این رو تمامی افراد در گروه‌های سنی مختلف می‌توانند برای درمان از آن کمک بگیرند. البته لازم به ذکر است که ابتدا بایستی پزشک متخصص شما این روش درمان را برای کمک به بهبود شما پیشنهاد دهد و در صورت صلاحدید وی اقدام به انجام آن نمایید. در صورت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره، ویزیت در خصوص انجام درمان توسط دستگاه آر تی ام اس در پیشرفته ترین کلینیک مجهز به شش عدد از این تجهیز درمانی می‌توانید با کارشناسان ما در سایت کلینیک راه احیا در ارتباط باشید.

مزایا درمان به کمک این متد جدید

اولین و مهم‌ترین مزایای درمان توسط این روش نوین را بایستی در طول دوره درمان کمتر دانست که قادر است به راحتی مشکلات و بیماری‌های بسیار زیادی را بهبود بخشد. درمان توسط دستگاه آر تی ام اس اصلا و ابدا درد ندارد و در نتیجه بیمار در زمان قرارگیری زیر این دستگاه کاملا در وضعیت ریلکس و آرامش قرار می‌گیرد تا تحریکات مغزی کار خود را برای درمان آغاز نمایند.

از طرفی دیگر درمان در این روش برخلاف مصرف دارو خطری برای بیمار به همراه ندارد. هیچگونه عارضه‌های مختلف از قبیل افزایش یا کاهش وزن، خواب آلودگی، بی‌حالی بر خلاف مصرف قرص و دارو برای درمان توسط دستگاه آر تی ام اس گزارش نشده است. بهبود در این روش از بین رفتنی نیست و بیمار با یکبار طی کردن پروسه درمان تا ابد از این بیماری در امان می‌ماند و یا آن را در مرز کنترل قرار می‌دهد. درمان کاملا سرپایی، تهاجمی و بی‌خطر است و همه می‌توانند از آن کمک بگیرند.

معایب درمان با آر تی ام اس

تنها ایرادی که در این روش درمان وجود دارد که البته بعد از یک ساعت از بین می‌رود را بایستی حس خارش، قرمزی و کمی سوزش در نقاط اتصال کویل به پوست سر دانست که البته بهبود سریع با دستگاه آر تی ام اس ارزش بیشتری دارد.

کلینیک راه احیا چه خدماتی در این زمینه به متقاضیان ارائه می‌دهد؟

در مرکز کلینیک راه احیا زیر نظر دکتر ابوالفضل احیایی و با کمک شش دستگاه به‌روز و جدید آر تی ام اس بیماران بهبود پیدا می‌کنند. پاسخ به این سوال که چرا بهتر است کلینیک راه احیا را برای استفاده از دستگاه آر تی ام اس انتخاب کنیم؟ در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است.

چرا کلینیک راه احیا را انتخاب کنیم؟

  • داشتن کادر تخصصی حرفه‌ای
  • مجهز به شش دستگاه آر تی ام اس
  • داشتن بخش‌های درمان مختلف
  • هزینه اقتصادی
  • رضایت بالای مشتریان

و سایر موارد را بایستی از جمله نکاتی دانست که اغلب افراد کلینیک راه احیا را برای درمان انتخاب می‌کنند.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.