مرکز خرید دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در تهران

0

دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک، دستگاهی برای تولید و تامین رطوبت در محیط های مختلف مانند گلخانه ها می باشد؛ این دستگاه با استفاده از نیروی برق روشن می شود و به وسیله تکنولوژی مدرنی به نام سیستم التراسونیک، رطوبت تولید می کند. میزان این رطوبت بسته به ظرفیت دستگاه و ابعاد محیط متفاوت است ؛ ابعاد محیط، ظرفیت دستگاه و رطوبت خروجی رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند. بدین معنی که هرچقدر محیط بزرگتری داشته باشیم، نیاز به دستگاهی با ظرفیت بیشتر برای تولید رطوبت بیشتر داریم. در این مقاله از مه اوران به بررسی جزییات مهم در خصوص دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در تهران خواهیم پرداخت.

انواع دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک بر اساس ابعاد محیط و ظرفیت های مختلف

مدل دستگاه

متراژ مناسب (مترمکعب)

ظرفیت (لیتر)

رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران مدل ۴۴۰

۴۰

۱٫۲

رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران مدل ۶۶۰

۶۰

۲

رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران مدل ۱۳۰۰

۱۰۰

۳٫۵

رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران مدل ۴۹۰۰

۳۰۰

۱۰

رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران مدل ۵۸۰۰

۴۰۰

۱۴

رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران مدل ۶۹۰۰

۷۰۰

۲۰

رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران مدل ۸۷۰۰

۱۰۰۰

۲۸

رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران مدل ۹۹۹۹

۲۰۰۰

۶۰

التراسونیک چیست؟

التراسونیک به روشی گفته می شود که در ان پیزو سرامیک ها با تولید فرکانس هایی با بیش از ۴۰ کیلوهرتز تا چندین مگاهرتز که در حیطه شنوایی انسان نمی گنجد، اب مخزن رطوبت ساز را به لرزش در اورده و با برخورد به مولکول های اب انها را به بخش های ریزتری تبدیل کرده و به صورت رطوبت به بیرون منتقل کند.

کاربردهای دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در تهران

استفاده از دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در شهری مانند تهران که  اقلیم اب و هوایی ان بسیار گرم و خشک می باشد، می تواند بسیار کاربردی باشد؛ در ادامه به بررسی کاربردهای دستگاه رطوبت ساز در تهران خواهیم پرداخت:

دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در پرورش قارچ

برای مثال دستگاه رطوبت ساز در سالن های پرورش قارچ می تواند به ابرسانی به قارچ ها کمک کرده و از خشک شدن انها در نتیجه کم ابی جلوگیری کند.

دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در پرورش قارچ

ممکن است مفید باشد: بهترین دستگاه رطوبت ساز سالن قارچ

دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در گلخانه

همچنین در گلخانه های وسیع و ایروپونیک یا هوا کاشت بسیار مفید است. گلخانه های هوا کاشت از رطوبت ساز برای افزایش میزان مولکول های اب در هوا استفاده می کنند که برای گیاهان حساس به رطوبت بسیار مفید است.

دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در نساجی

رطوبت ساز در صنعت نساجی می تواند با از بین بردن الکتریسته ساکن سبب افزایش استحکام نخ، کاهش احتمال بریده شدن نخ، افزایش سرعت کار، کاهش نیاز به تعمیر ماشین الات برقی و بهبود محیط کاری کارکنان شود.

دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در نساجی

ممکن است مفید باشد: معرفی انواع رطوبت سازهای مناسب برای کارخانه بافندگی و نساجی

دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در صنایع چاپی

استفاده از دستگاه رطوبت ساز می تواند سبب کاهش میزان خشک شدن جوهر و همچنین تسریع روند کار شود؛ تسرعی روند کار با عدم لوله شدن کاغذها در نتیجه وجود الکتریسته ساکن صورت می پذیرد.

دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در اتاق تخمیر و تولید نان و شیرینی

رطوبت در اتاق تخمیر در مرحله استراحت خمیر نقش مهمی ایفا می کند؛ بدنی صورت که با تزریق رطوبت می توان شاهد بهبود کیفیت نان و همچنین افزایش سرعت پخت نان و شیرینی بود.

دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در سردخانه مواد غذایی

رطوبت در سردخانه های مواد غذایی مانند گوشت و میوه بسیار حائز اهمیت است. رطوبت سردخانه در مرحله اول می تواند باعث جلوگیری از کاهش وزن محصولات شود؛ کاهش وزن محصول یکی از دغدغه های اصلی سردخانه داران است که مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در تهران می تواند راه حلی مناسبی برای ان باشد. لذا با نصب دستگاه رطوبت ساز در سردخانه صنعتی و رستوران، از کاهش وزن محصولات خود جلوگیری کند.

دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در سردخانه

دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک درانبار دارو

دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک درانبار دارو می تواند سبب جلوگیری از چسبیدن یا خرد شدن قرص ها شوند. این مشکل در صورت وجود بارهای الکتریکی در نتیجه ی کمبود رطوبت در محیط به وجود می اید. بارهای الکتریکی در صورت استفاده از دستگاه رطوبت ساز از بین خواهند رفت.

دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در فروشگاه های زنجیره ای

دستگاه رطوبت ساز در فروشگاه های زنجیره ای در بخش نگهداری میوه و سبزیجات، گوشت و ماهی و به منظور تازه نگه داشتن محصولات مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در ازمایشگاه

دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در تهران و در ازمایشگاه ها در بخش نگهداری نمونه ها در شرایط محیطی مناسب از لحاظ دمایی و رطوبتی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در شرکت های تولیدی چای

چای محصولی است که در طی فرایند تولید و تخمیر باید به رطوبتی حدود ۹۰ درصد برسد تا رنگ ان از سبزی به سیاهی برسد؛ رطوبت در این مرحله باعث تعیین کیفیت نهایی چای خواهد شد.

دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در سیگارسازی

تامین رطوبت در کارخانه تنباکو و تولید سیگار می تواند مزیت مهمی مانند کاهش زمان سوختن سیگار را به همراه داشته باشد.

دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در شرکت های صنعتی

کنترل کیفیت در شرکت های صنعتی مانند یخچال سازی ها ملزم به رعایت نکات مهم در خصوص دما و رطوبت در محیط می باشد. این مهم با استفاده از دستگاه رطوبت ساز قابل اجرا می باشد.

دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در خودروسازی

کنترل و تنظیم رطوبت در محیط های صنعتی مانند شرکت های خودروسازی سبب جلوگیری از حوادث ناگوار مانند اتش سوزی در نتیجه وجود بارهای الکتریکی خواهد شد؛ بارهای الکتریکی علاوه بر ایجاد حوادثی مانند اتش سوزی می تواند، به ماشین الات و تجهیزات نیز اسیب برساند، به همین دلیل بهترین کار این است که با نصب یک دستگاه رطوبت ساز از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.

ویژگی های دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک

  • جنس بدنه دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک از ABS مقاوم می باشد که در برابر رطوبت کاملا مقاوم است و دچار زنگ زدگی و… نخواهد شد.
  • دارای تعداد خروجی های متفاوت بسته به ظرفیت و ابعاد دستگاه
  • دارای ظرفیت های متفاوت برای هر محیطی
  • نوع کاربری خانگی و صنعتی
  • دارای مخزن اب
  • قابلیت تخلیه مخزن اب(در برخی دستگاه ها)
  • تایمر خودکار و قابل تنظیم برای زمان خاموش و روشن شدن دستگاه
  • قطع خودکار دستگاه برای جلوگیری از سوختگی
  • روش استفاده و نگهداری اسان
  • ولوم تنظیم رطوبت
  • قابلیت اتصال به رطوبت سنج
  • کنترل سطح اب
  • اتصال به اب شهری
  • استفاده با اب مقطر، چاه و شهری (ترجیحا از اب تصفیه شده استفاده نمایید)

مرکز خرید دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در تهران

عزیزانی که در شهر تهران زندگی می کنند می توانند جهت خرید دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در تهران به کارخانه یا وبسایت مه اوران مراجعه کرده و با مشاهده محصولات مه اوران  و دریافت کارشناسی و مشاوره رایگان نسبت به خرید دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در تهران اقدام نمایند. اما در هنگام خرید باید به نکاتی توجه نمایید:

  • انتخاب دستگاهی متناسب با متراژ محیط
  • دقت و توجه کافی در هنگام اموزش استفاده از دستگاه رطوبت ساز
  • دریافت کارت گارانتی مهر شده از کارخانه مه اوران

ایا خرید دستگاه رطوبت ساز مه اوران به صورت قسطی نیز امکان پذیر است؟

بله. مه اوران می تواند به مشتریانی که قصد خرید دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک به صورت قسطی را دارند، خدمات ارائه دهد. برای اطلاع از شرایط قسط می توانید با کارشناسان فروش مه اوران از طریق شماره تلفن ۰۹۳۵۰۶۹۴۴۰۴ در ارتباط باشید.

در این مقاله از مه اوران به بررسی موضوع مرکز خرید دستگاه مه پاش و رطوبت ساز التراسونیک در تهران پرداختیم؛ موضوعاتی همچون التراسونیک چیست، کاربردهای دستگاه رطوبت ساز، وِیژگی های دستگاه رطوبت ساز و همچنین خرید دستگاه رطوبت ساز در تهران به صورت قسطی خدمت شما عزیزان ارائه شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۳۵۱۷۸ در ارتباط باشید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.