دلیل ارزان تر بودن قیمت قلیان در فروشگاه های اینترنتی نسبت به سایر فروشگاه ها

0

از آنجایی که در حال حاضرانواع قلیان در بازار با قیمت ‌های متنوع و بعضا چشمگیری به فروش می ‌رسند؛ شاید برایتان جالب باشد که بدانید چگونه می توان فهمید که در فروشگاه های فروش قلیان ، بهترین و گرانترین و یا ارزان‌ ترین  قلیان ‌ها آیا از کیفیت مطلوب برخوردار می‌ باشند یا خیر؟ و کلا با صرف چه مبلغ هزینه ای می توان یک قلیان همه چیز تمام خرید؟

امروزه فروشگاه‌ های آنلاین بسیاری در جهت فروش محصولات در فضای مجازی به وجود آمده ‌اند که با نگاهی اجمالی در این فروشگاه‌ های مجازی، می ‌توانید تفاوت قیمت محصولات آن ها را نسبت به محصولات ارائه شده در سطح شهر، متوجه شوید. حال ممکن است برایتان این سوال پیش آید که آیا کم بودن قیمت قلیون یا زیاد بودن آن در برخی از این فروشگاه ها ، به خاطر چیست و یا متاثر از کیفیت بالا یا پایین آنهاست یا خیر؟ برای یافتن پاسخ سوال خود، بهتر است تا پایان این مقاله همراه ما باشید:

آیا قلیان های ارزان در فروشگاه های اینترنتی از کیفیت پایینی برخوردار هستند؟

همان طور که گفته شد در بسیاری از سایت ‌ها، بهای قلیون نسبت به نمونه های موجود در بازار، بسیار منصفانه بوده به گونه ‌ای که می ‌توان از آن ها به عنوان بهترین و ارزان‌ ترین گزینه برای انتخاب و خرید نام برد.

اما اگر نگران این هستید که آیا این تفاوت قیمت، منجر به کاهش کیفیت قلیان شده است اما در پاسخ به این سوال، باید گفت  تفاوتی در کیفیت این قلیان ‌ها وجود نداشته و تنها به دلیل حذف واسطه ‌های بین تولید کننده و مصرف کننده، قیمت این محصول در فروشگاه ‌های آنلاین منصفانه تر می باشد.

به طور معمول، عوامل زیادی وجود دارد که تاثیر بسیار زیادی در تعیین نرخ دارد که از جمله این موارد، می ‌توان به تنه قلیان، نوع سری، جنس و سایز مخزن و همچنین نوع شلنگ آن، اشاره کرد.

برای مثال بهتر در این مقاله چندین فروشگاه متنوع اینترنتی در این حوزه مورد بررسی قرارگرفته است.در میان این فروشگاه های آنلاین فعال در زمینه فروش قلیان فروشگاه دوسیب کالا بهترین قیمت و ارزان ترین قیمت را به همراه بالاترین کیفیت و تنوع ،به مشتریان خود عرضه می کند.

معرفی بهترین و ارزان‌ ترین مدل های قلیان

اگر به دنبال خرید قلیان ‌هایی با کیفیت مطلوب و هزینه مناسب می‌ باشید؛ ما به نیاز شما پاسخ خواهیم داد به صورتی که در زیر به تعدادی از این قلیان ‌ها، اشاره خواهیم کرد:

قلیان مسافرتی

قلیان مسافرتی یکی از انواع این محصول می ‌باشد که علاوه بر کاربرد بسیار فراوان آن در پیک نیک ‌ها و مسافرت ‌ها از قیمت بسیار مناسبی، برخوردار است.

این قلیان از ابعاد کوچکی برخوردار بوده و قابلیت حمل آن به دلیل برخورداری از وزن بسیار کم و اشغال کمترین فضا، آسان می ‌باشد.

این محصول با اینکه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده، اما به عنوان یکی از بهترین و ارزان‌ ترین گزینه ‌ها شناخته می ‌شود.

قلیان چوبی

قلیان چوبی از جمله قلیان ‌هایی می‌ باشد که طرفداران مخصوص به خود را دارد و جهت استعمال قلیان با تنباکوی خوانساری و برازجانی، مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

این قلیان به نسبت دیگر قلیان ‌های موجود در بازار از قیمت متناسبی برخوردار بوده و دلیل این امر، استفاده از چوب در ساخت تنه قلیان و ساده بودن ساختار این قلیان می‌ باشد.

قلیان شیشه ‌ای:

قلیان شیشه ‌ای نیز از جمله قلیان ‌هایی می‌ باشد که در دسته بهترین و ارزان‌ ترین قلیان عرضه شده در فروشگاه ‌ها، قرار می‌گیرد.

البته لازم به ذکر است که جهت عرضه این محصول با قیمت مناسب، مخزن آن به صورت ساده طراحی شده و جنس شیلنگ آن از فوم می ‌باشد؛ زیرا بسیاری از قلیان ‌های شیشه ‌ای که از مزایایی مانند طراحی ‌های خاص بر روی شیشه و تجهیزات جانبی مانند سوپاپ و شیلنگ ‌های پشمی، برخوردار می ‌باشند؛ قیمت بالاتری را به خود اختصاص می ‌دهند.

سخن پایانی

همان طور که در این مقاله خواندید، پایین بودن بهای قلیان هیچ تاثیری در کیفیت قلیان نداشته و تنها حذف شدن برخی از تجهیزات جانبی مانند سوپاپ، سینی و جنس سری و شیلنگ قلیان، می ‌تواند در افزایش و کاهش  این محصول، تاثیرگذار باشد.

با این وجود، اگر می ‌خواهید بهترین و ارزان ‌ترین قلیان ‌ها را که در فروشگاه‌ ها با قیمت گزافی به فروش می ‌رسند را با مناسب ‌ترین قیمت، خریداری کنید؛ بهتر است به پیج دو سیب کالا مراجعه کرده و نسبت به خرید خود، اقدام نمایید.

نویسنده مقاله : مصطفی خوشرام

3.7/5 - (3 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.