خرید روتختی – مهمترین نکات برای بهترین انتخاب

0

کیفیت خواب ما تا حد زیادی به روتختی که انتخاب می کنیم بستگی دارد. از مواد مورد استفاده گرفته تا اندازه، رنگ و طرح، هر جنبه ای در ایجاد یک محیط خواب راحت و دنج نقش دارد. با این حال، با طیف گسترده ای از گزینه های موجود در بازار، پیدا کردن بهترین ملافه می تواند یک کار دلهره آور باشد.

خرید روتختی نیاز به اطلاعات ارزشمند و نکات مفیدی دارد. چه به دنبال یک روتختی لوکس باشید و چه به دنبال یک گزینه ارزان باشید، درک مواد مختلف، رمزگشایی برچسب ها، در نظر گرفتن عواملی مانند راحتی و دوام، و بررسی نکات ضروری شما را به سمت انتخاب درست راهنمایی می کند. بنابراین، بیاید به دنیای خرید روتختی شیرجه بزنیم و کشف کنیم که چگونه یک سرویس خواب عالی ایجاد کنیم.

خرید روتختی – بهترین نوع پارچه:

روتختی پنبه ای:

ملحفه های پنبه ای مانند شلوار جین کلاسیک ملافه هستند – همه کاره، راحت و همیشه شیک. آنها قابل تنفس، نرم و مناسب برای تمام فصول هستند. به دنبال ملحفه های پنبه ای باکیفیت مانند پنبه مصری یا سوپیما باشید تا نهایت تجمل را داشته باشید.

روتختی ابریشمی:

ملحفه‌های ابریشمی مظهر لذت هستند. آنها احساس صاف و لوکسی در برابر پوست دارند و در تنظیم دما عالی هستند. با این حال، آنها نیاز به مراقبت بیشتری دارند و می توانند بسیار گران باشند، بنابراین آنها را برای موقعیت های خاص یا زمانی که می خواهید با خود مانند خانواده سلطنتی رفتار کنید، ذخیره کنید.

روتختی کتان:

روتختی ساده و ملحفه‌های کتانی برای کسانی که ظاهری ملایم را ترجیح می‌دهند عالی است. آنها بافت طبیعی دارند که به اتاق خواب شما جذابیت روستایی می بخشد. کتانی همچنین قابلیت تنفس بالایی دارد و با هر بار شستشو نرم تر و راحت تر می شود و برای افراد گرم خواب گزینه ای عالی است.

روتختی هتلی:

خرید روتختی هتلی یک انتخاب عالی است؛  شاید در هتل های لوکس خارج از کشور اقامت داشته اید؛  ایجاد یک حس خوب و لذت بخش وظیفه ایست که صاحبان هتل ها همواره به فکر آن هستند و چه انتخابی بهتر از انتخاب آنها

روتختی میکرو:

ملحفه های میکرو گزینه ای مقرون به صرفه است که دوام و نگهداری آسان را ارائه می دهد. آنها از الیاف مصنوعی ساخته شده اند و به دلیل مقاوم بودن در برابر چین و چروک و ضد حساسیت شناخته شده اند. در حالی که ممکن است مانند الیاف طبیعی احساس لوکسی نداشته باشند، ملحفه های میکروفیبر یک انتخاب عملی برای استفاده روزمره هستند.

خرید روتختی – انتخاب اندازه درست:

خرید ملحفه نباید شبیه مثلثاتی باشد. درک اندازه گیری ملحفه تخت می تواند شما را از خرید ملحفه های نامناسب نجات دهد. برای اطمینان از سایز مناسب، به اندازه تشک (دوقلو، کامل، کویین، کینگ) و عمق تشک توجه کنید.

قبل از خرید روتختی سایز تشک را با یک متر اندازه بزنید. روتختی ها در سایز های یکنفره (۲۰۰×۹۰) ، سایز یک ونیم نفره (۲۰۰ × ۱۲۰)، سایز دونفره (۲۰۰×۱۴۰)، سایز کویین (۲۰۰ × ۱۶۰)، سایز کینگ (۲۰۰×۱۸۰) و سایز سوپر کینگ (۲۰۰×۲۲۰) به فروش می رسند.

خرید روتختی – انتخاب محصول مناسب:

روتختی کاوری (کاور لحاف):

این نوع روتختی شامل دو تکه است:

 

۱-لحاف لایت

 

۲-کاور لحاف

 

کاور لحاف و لحاف لایت  قابلیت جدا شدن از یکدیگر را دارا هستند. یعنی به عنوان مثال در هنگام شستشو   می توانید کاور لحاف (که بصورت یک کیسه ی دکمه دار یا زیپ دار است) را از لحاف لایت سفید رنگ جدا کنید و فقط کاور لحاف را شستشو دهید. بعد از شستشوی کاور لحاف، لحاف لایت را درون کاور قرار می دهید و مثل قبل از این سرویس استفاده می کنید.

لحاف روتختی (روتختی دوخت شده):

در این سرویس، لحاف شامل تنها یک تکه می باشد. پارچه ی طرح دار انتخابی شما در پشت و روی یک لایه الیاف قرار می گیرد و روی آن بوسیله ی دستگاه دوخت صنعتی می شود. با ایجاد این دوخت، لایه ی الیاف داخل لحاف به پارچه ی لحاف سفت و بند شده و دیگر جابجا نخواهد شد و شکل ظاهری لحاف در طول استفاده تغییر نمی کند.

خرید روتختی – انتخاب بهترین مدل:

روتختی با طراحی اختصاصی (طرح دار):

روتختی با طراحی اختصاصی پیشنهاد ماست به شما اگر یک محصول منحصر به فرد و متفاوت  انتخاب شماست که در هیچ فروشگاه دیگری بجز سپارشی قابل تهیه و خریداری نیست. صفر تا صد محصولات روتختی این آلبوم از مرحله طراحی تا تولید نهایی تحت نظارت است تا یک روتختی اختصاصی، جذاب و مطابق با استاندارد و سلیقه خاص شما  در اختیارتان قرار گیرد.

روتختی ساده و شیک:

در یک کلام زیبایی در سادگی است، تمام محصولات این آلبوم به سفارش طراحی و تولید می شوند و هر رنگ یا استایل برای یک مخاطب خاص  قابل ارائه است. اکثر محصولات این آلبوم دورنگ هستند، تم رنگی طوسی به عنوان جزء مکمل و سایر رنگها با توجه به هرآنچه مورد نظر شماست قطعا نیاز هر سلیقه ای را برآورده می کنند.

روتختی هتلی:

روتختی هتلی راه دار انتخاب جذابی است، اکثر محصولات این آلبوم دورنگ هستند، تم رنگی طوسی به عنوان جزء مکمل و سایر رنگها با توجه به هرآنچه مورد نظر شماست قطعا نیاز هر سلیقه ای را برآورده می کنند.

روتختی سفارشی:

اگر طراح یا دیزاینر هستید یا تصمیم دارید خودتان تک تک اجزای روتختی را انتخاب کنید، با استفاده از این سرویس میتوانید همه این کارها را در چند دقیه انجام و محصول نهایی را تماشا کنید.

قیمت روتختی:

قیمت روتختی با توجه به چندین مورد تعیین می شود:

  • سایز روتختی: روتختی یکنفره – روتختی یک و نیم نفره و روتختی دونفره
  • جنس روتختی: روتختی با الیاف طبیعی – روتختی با الیاف مصنوعی
  • برند روتختی: روتختی ایرانی – روتختی ترک – روتختی چینی

قیمت روتختی (دی ۱۴۰۲) تومان

روتختی طرح دار روتختی ساده کتان روتختی هتلی روتختی مخمل ابریشم
روتختی یکنفره ۱۷۵۰۰۰۰ ۱۷۵۰۰۰۰ ۱۵۵۰۰۰۰ ۲۱۰۰۰۰۰
روتختی یک ونیم نفره ۲۱۰۰۰۰۰ ۲۱۰۰۰۰۰ ۱۹۰۰۰۰۰ ۲۴۰۰۰۰۰
روتختی دونفره ۲۳۰۰۰۰۰ ۲۳۰۰۰۰۰ ۲۲۰۰۰۰۰ ۲۸۰۰۰۰۰

جدول قیمت انواع روتختی ۱۴۰۲

خرید روتختی – انتخاب بهترین رنگ:

انتخاب رنگ روتختی با توجه به دکوراسیون:

ملحفه های تخت می توانند بازتابی از سبک شخصی شما باشند و به زیبایی کلی اتاق خواب شما کمک کنند. رنگ و طرح ملحفه های خود را در ارتباط با دکوراسیون اتاق خواب خود در نظر بگیرید. رنگ‌ها و الگوهایی را انتخاب کنید که تم موجود را تکمیل یا تقویت می‌کنند، خواه مینیمالیستی، بوهمی و یا چیزی در این بین. ملحفه‌های تخت شما می‌توانند کمک‌کننده‌های کوچک اما تأثیرگذار در فضای کلی فضای خواب شما باشند!

انتخاب رنگ برای آرامش یا تحریک:

بر اساس فنگ شویی اتاق خواب رنگ ملحفه های تخت شما نیز می تواند بر خلق و خو و کیفیت خواب شما تأثیر بگذارد. رنگ‌های ملایم و بی‌صدا مانند آبی و سبز فضایی آرام ایجاد می‌کنند که برای استراحت پس از یک روز طولانی عالی است. از سوی دیگر، رنگ‌های پر جنب و جوش مانند زرد یا نارنجی می‌توانند انرژی بیشتری به شما بدهند و حواس شما را تحریک کنند. محیط مورد نظر خود را در نظر بگیرید و رنگ های ملحفه تخت را انتخاب کنید که با اهداف خواب شما هماهنگ باشد. با رنگی بخوابید که مناسب حال و هوای شما باشد!

انتخاب طرح روتختی:

چرا وقتی می‌توانید ملحفه‌های سرگرم‌کننده و گویا داشته باشید، به ساده و خسته‌کننده بودن بسنده کنید؟ الگوها و طرح ها می توانند شخصیت را به اتاق خواب شما تزریق کنند. چه به صورت گلدار، چه هندسی یا حتی یک چاپ بدیع باشد، اجازه دهید استایل شخصی شما بدرخشد. این فرصت را در آغوش بگیرید که تخت خود را بازتابی از شخصیت خود کنید. پس از همه، چه کسی گفت ملحفه تخت باید یک کار جدی باشد؟ استایل خود را با ملحفه هایی که بیانیه می‌دهند، نشان دهید!

خرید روتختی – سوالات متداول:

بهترین پارچه برای روتختی چیست؟

ملافه با کیفیت باید از الیاف طبیعی ساخته شود. باید نرم، قابل تنفس و بادوام باشد، بهترین روتختی تخت از ۱۰۰% پنبه یا کتان ساخته شده است. از این گذشته، قرن ها به دلایلی این بهترین نوع پارچه ترجیحی بوده است.

پارچه ساتین چیست؟

Sateen ابریشمی و نرم است. این یک بافت یک نخ زیر و سه نخ است که به آن روکشی صاف با درخشندگی مجلل می دهد. اتوکشی آن آسان تر از پرکال است و کمی سنگین تر است، بنابراین برای تخت خواب در تمام طول سال مناسب است. ساتین بخرید.

کلام پایانی:

با پیروی از این چک لیست نهایی برای خرید ملحفه های تخت خواب با کیفیت بالا، می توانید مطمئن باشید که تصمیمی آگاهانه گرفته و تجربه خواب خود را متحول خواهید کرد. به یاد داشته باشید، درک انواع مختلف پارچه ها، ارزیابی تعداد نخ ها و تکنیک های بافت، در نظر گرفتن تنفس و دستورالعمل های مراقبت، و حتی توجه به رنگ و طرح همگی به یافتن ملحفه های تخت مناسب برای نیازهای شما کمک می کند.

زمان خرید از سایت روتختی یا هر سایزی بنابراین، وقت بگذارید، تحقیق کنید و روی بهترین ملحفه‌های تخت سرمایه‌گذاری کنید که نه تنها راحتی را فراهم می‌کند، بلکه زیبایی‌شناسی کلی اتاق خواب شما را نیز ارتقا می‌دهد.

 

5/5 - (5 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.