خوشبوترین ادکلن مردانه با قیمت مناسب و ماندگاری بالا

0

استفاده از ادکلن با پخش بوی بی‌نظیر، نشانه‌ای از سلیقه و شخصیت شماست. در این مطلب به معرفی پرفروش ترین عطر و ادکلن مردانه با پخش بوی عالی که در بین مردان ایرانی بسیار پرطرفدار هستن می پردازیم، با این راهنما، می‌توانید با اطمینان به دنبال خرید عطر و ادکلن با ماندگاری عالی بگردید و تجربه‌ی بی‌نظیری از خوشبوترین ادکلن مردانه جذاب و جلب‌کننده را تجربه کنید.

۱٫راز جلب توجه با بهترین ادکلن مردانه با پخش بوی عالی :

در این مطلب برندهای مشهور و معتبر ادکلن مردانه با پخش بوی ماندگار را در نظر می گیریم. برندهای مانند Dior، Chanel، Creed، و Tom Ford برندهای که با تولید ادکلن‌هایی با پخش بوی قوی شناخته شده‌اند و در بازار ایران و جهان جزء بهترین ها هستند.

۲٫ انتخاب نت‌ها با دقت:

نت‌های ادکلن موثر بر پخش بو و ماندگاری آن هستند. نت‌های چوبی، مرکبات، و ترکیبات گلی معمولاً پخش بوی بسیار خوبی دارند. اطلاعاتی درباره نت‌های ادکلن مورد نظرتان بدست آورید و با ترکیبات مورد علاقه خود آشنا شوید.

۳٫ مطالعه نظرات مشتریان:

نظرات و تجربیات مشتریان در مورد ادکلن می‌توانند راهنمایی خوبی باشند. این نظرات معمولاً در سایت‌های فروش آنلاین یا انجمن‌های مرتبط با عطر و ادکلن قابل دسترسی هستند.

۴٫ انتخاب مکان‌های معتبر برای خرید:

خیلی از افراد هنگام خرید ادکلن مردانه با این جمله روبه رو می شوند (ادکلن اصل از کجا تهیه کنم؟) برای پاسخ باید بگوییم ادکلن‌های اصلی را از مراکز فروش معتبر خریداری کنید.

اگر به دنبال اطمینان از خرید ادکلن اورجینال هستید، بهترین فروشگاه عطر و ادکلن رسمی برند، بوتیک‌های مشهور، یا فروشگاه‌های اینترنتی با نام و نشان معتبر مکان‌های مناسبی برای خرید بهترین ادکلن مردانه با پخش بوی عالی و ماندگاری بالا هستند.
فروشگاه عطر و ادکلن ویولت لیدی همانند فروشگاه های عطرافشان و لیلیوم چندین سال است به صورت حضوری و اینترنتی به ارائه محصولات باکیفیت و اورجینال جهانی می پردازند و توانسته اند نظر مشتریان و مخاطبان خود را جلب کنند.

به یاد داشته باشید که خرید ادکلن اصلی نه تنها تجربه‌ی خوشایندی را برای شما به ارمغان می‌آورد بلکه از نظر بهداشتی و سلامتی نیز مهم است.

از این راهنما برای یافتن بهترین و معتبرترین منبع برای خرید ادکلن اصلی بهره ببرید و از تجربه‌ی لذت‌بخشی برای افزایش اعتماد به نفس خود بهره‌مند شوید.”

ساواچ دیور پرفروش ترین عطر مردانه از برند محبوب دیور فرانسه:

ادکلن با نام “Dior Sauvage” توسط معروفترین برند لوکس دیور (Dior) عرضه شده است. این ادکلن یکی از پرطرفدارترین و محبوبترین عطرهای مردانه در دنیا است، ساواچ رایحه ای ملایم و تلخ دارد، این عطر با داشتن ماندگاری و پراکندگی خیلی زیاد، جزء پرفروش ترین عطر مردانه در ایران محسوب می‌شود.

  • رایحه اولیه: دارچین، جوز هندی، هل، گریپ فروت
  • رایحه میانی: اسطوخودوس
  • رایحه پایه: شیرین بیان، چوب صندل، کهربا، نعناع هندی، وتیور هائیتی

توضیحات:
رایحه ی این ادکلن شیک مردانه معطر و گیاهیست. قلب این ادکلن از تنها اسطوخودوس یا لوندر پر شده است. عنصری دلنشین و آرامش بخش که قدرتش مانند طوفانی بی صداست، ترکیبات میانی ادکلن نیز احساسات مختلفی از جمله تندی و تازگی ارائه می‌دهند، بوی خس خس هایتی، عنبر، چوب صندل، نعناع هندی و چوب شیرین بیان این ادکلن را بسیار ماندگار و جذاب می‌کنند در نهایت، نت‌های چوبی و چرمی با پخش بوی قوی می توان ادکلن دیور ساواج الکسیر ادو پرفیوم را در تمامی لحظات با لذت و سرمستی استفاده کنید.

دانهیل آیکون پرفروش ترین عطر مردانه از برند محبوب دانهیل انگلستان:

برند “Dunhill” یکی از برندهای معروف در زمینهٔ عطرسازی است و چندین ادکلن مردانه از این برند در بازار عطرها به عنوان پرفروش ترین و خوشبوترین ادکلن مردانه شناخته می شود. یکی از ادکلن‌ تلخ مردانه پرفروش برند Dunhill به نام “Dunhill Icon” (دانهیل آیکون) می‌باشد.

  • رايحه اوليه: ترنج – فلفل سياه – شكوفه پرتقال
  • رايحه ميانی: هل – اسطوخودوس – فلفل سياه – مريم گلي – توت
  • رايحه پايه: چرم – عود – خس خس – خزه درخت بلوط – زنبق

توضیحات بیشتر:
Dunhill Icon یک عطر با شخصیت و شیک مردانه است. این عطر با ترکیبی از نت‌های تازه، چوبی، و گرم، جذابیت خاصی به خود می‌بخشد. نت‌های فلفل سياه – شكوفه پرتقال و ترنج در آغاز، تازگی و انرژی را به این عطر می‌بخشند، در حالی که نت‌های هل، اسطوخودوس، فلفل سياه، مريم گلي،توت در میانه، ادکلن را به یک اثر خنک و تلخ مردانه تبدیل می‌کنند. نت‌های پایانی با چرم ، خس خس و زنبق، عمق و ماندگاری برجسته به این عطر می‌دهند.

لالیک انکر نویر خوشبوترین ادکلن مردانه از برند محبوب لایک فرانسه:

برند “Lalique” یکی از برندهای مشهور در زمینهٔ عطرسازی است و تعدادی از ادکلن‌های این برند نیز در بازار به عنوان محصولات محبوب و پرفروش شناخته شده‌اند. یکی از بهترین ادکلن‌ مردانه با پخش بوی عالی این برند به نام “Lalique Encre Noire” (لالیک انکر نوآر) می‌باشد.

  •  نت‌های آغازین: جوز هندی، گریپ فوروت،ترنج
  • نت‌های میانی: اسطوخودوس، سرو، شمعدانی
  • نت‌های پایانی: چوب ماهون،مشک سفید،خس خس

توضیحات بیشتر:
انکر نویر اسپرت مانند یک عطر پرافتخار، رایحه ای تلخ و چوبی دارد اما روایح مرکباتی به آن اضافه شده اند و رنگ و بوی اسپرت و بهاری به آن بخشیده اند.  این عطر با ترکیب جوز هندی گریپ فوروت،ترنج در نت‌های آغازین، به عنوان یک عنصر اصلی، احساس رایحه ی خنک را به ارمغان می‌آورد. نت‌های میانی این عطر شامل اسطوخودوس، سرو، شمعدانی می‌شوند که عمق و حس ارقامی به این عطر می‌بخشند. در نهایت، نت‌های پایانی با چوب ماهون،مشک سفید،خس خس، این عطر را به یک ترکیب چوبی و مرموز تبدیل می‌کنند.

کارولینا هررا سی اچ پرفروش ترین ادکلن مردانه از برند محبوب کارولینا هررا ایالات متحده:

برند Carolina Herrera یکی از برندهای مشهور در عرصهٔ عطرسازی است و چندین عطر محبوب در زمینهٔ عطرهای مردانه تولید کرده است. یکی از محصولات پرفروش و خوشبوترین ادکلن مردانه در ایران و جهان، عطر “Carolina Herrera CH Men” (کارولینا هررا سی اچ مردانه) است.

  • نت اولیه : گیاهان سبز ، ترنج ، گریپ فروت
  • نت میانی : زعفران ، گل یاس ، بنفشه ، جوز هندی ، روایح چوبی
  • نت پایه : چوب کشمیر ، عنبر سائل ، شکر ، چرم ، وانیل ، جیر ، چوب صندل ، خس خس ، خزه بلوط

توضیحات بیشتر:
کارولینا هررا سی اچ مردانه یک عطر مدرن و خنک -شیرین یادآور حس آرامش و اعتماد به نفس است. این عطر با ترکیبی از گیاهان سبز ، ترنج ، گریپ فروت در نت‌های آغازین، تازگی و انرژی را به ارمغان می‌آورد. نت‌های میانی زعفران ، گل یاس ، بنفشه ، جوز هندی ، روایح چوبی، این عطر را مردانه و جذاب تر می‌کنند. در نهایت، نت‌های پایانی با چوب کشمیر ، عنبر سائل ، شکر ، چرم ، وانیل عمق و ماندگاری برجسته به این عطر اضافه می‌کنند.

سی کی ایفوریا بهترین ادکلن مردانه از برند محبوب کالوین کلین ایالات متحده:

برند “Euphoria” یکی از برندهای محبوب در زمینهٔ عطرسازی است. این برند توسط شرکت Calvin Klein ارائه می‌شود. یکی از عطرهای پرفروش و بهترین ادکلن مردانه این برند، “Calvin Klein Euphoria Men” (کالوین کلین ایفوریا مردانه) است.

  • رایحه اولیه : زنجبیل , فلفل
  • رایحه میانی : سالویا , نعناع , سدر
  • رایحه پایه : اقاقیای برزیلی , جیر , کهربا , نعناع هندی

توضیحات بیشتر:
Calvin Klein Euphoria Men یک عطر شرقی و چوبی معطر مردانه است. این عطر با ترکیب زنجبیل , فلفل در نت‌های آغازین، حس گرمای شرقی را به ارمغان می‌آورد. نت‌های میانی با سالویا , نعناع , سدر، رایحه ای تازگی و سرشار از انرژی را به عطر اضافه می‌کنند. در نهایت، نت‌های پایانی اقاقیای برزیلی , جیر , کهربا , نعناع هندی، این عطر را به یک ترکیب چوبی و تلخ مردانه جذاب تبدیل می‌کنند.

سی کی اترنتی بهترین ادکلن مردانه از برند محبوب کالوین کلین ایالات متحده:

یکی دیگر از پرفروش ترین ادکلن مردانه و مشهور این برند، “Calvin Klein Eternity for Men” (کالوین کلین اترنیتی فور من) می‌باشد.

  • اسانس اولیه: ترنج ، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، اسطوخودوس
  • اسانس میانی: سالویا ، ریحان ، شمعدانی ، یاس، گشنیز ، گل برف ، شکوفه پرتقال ، گل سوسن، دانه سرو کوهی
  • اسانس پایه: مشک ، کهربا، اقاقیای برزیلی ، خس خس ، چوب صندل سفید

توضیحات بیشتر:
کالوین کلین اترنیتی مردانه یک عطر کلاسیک و جاودانه مردانه است. این عطر با ترنج ، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، اسطوخودوس در نت‌های آغازین، حس تازگی و سرزندگی را به ارمغان می‌آورد. نت‌های میانی سالویا ، ریحان ، شمعدانی ، یاس، گشنیز ، گل برف ، شکوفه پرتقال ، گل سوسن، دانه سرو کوهی، این عطر را به یک ترکیب گلی و ملایم تبدیل می‌کنند. در نهایت، نت‌های پایانی مشک ، کهربا، اقاقیای برزیلی ، خس خس ، چوب صندل سفید، عطر را به یک تجربهٔ چوبی و خنک می‌برند.

بولگاری من این بلک خوشبوترین ادکلن مردانه از برند محبوب بولگاری ایتالیا:

برند “Bvlgari” یکی از برندهای معروف و لوکس در زمینهٔ عطرسازی است. این برند تعداد زیادی از عطرهای محبوب و با کیفیت را تولید کرده است. یکی از محصولات پرفروش در ایران و جهان این برند ، “Bvlgari Man in Black” (بولگاری من این بلک) می‌باشد.

  • رایحه اولیه : ادویه جات معطر , تنباکو
  • رایحه میانی : زنبق , گل مریم , چرم
  • رایحه پایه : دانه تونکا , لوبان , چوب گایاک

توضیحات بیشتر:
Bvlgari Man in Black در گروه بویایی شرقی گلی با طبع گرم و تلخ جذابیت زیادی دارد. نت‌های آغازین با رزماری، گلابی و تنباکو، حس غربت و دلفریبی را به این عطر می‌بخشند. نت‌های میانی با زنبق , گل مریم , چرم، این عطر را به یک ترکیب مرموز و جذاب تبدیل می‌کنند. در نهایت، نت‌های پایانی با دانه تونکا , لوبان , چوب گایاک، ادکلن گرم مردانه را به یک تجربهٔ چوبی و لوکس می‌برند.

هوگو باس باتل پرفروش ترین ادکلن مردانه از برند محبوب هوگو بوس آلمان:

برند “Hugo Boss” یکی از برندهای معروف در زمینهٔ عطرسازی است و دارای تنوع زیادی در محصولات مردانه و زنانه می‌باشد. یکی از عطرهای پرفروش مردانه این برند، “Hugo Boss Bottled” (هوگو بوس باتلد) است.

  • اسانس اولیه: ترنج ، لیمو ترش، سیب ، خزه درخت بلوط ، شمعدانی ، آلو
  • اسانس میانی: میخک صدپر ، دارچین ، چوب ماهون
  • اسانس پایه: وانیل ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید ، درخت زیتونی.

توضیحات بیشتر:
Hugo Boss Bottled یک عطر کلاسیک و مدرن مردانه است که با ترکیب میوه‌های تازه و گلهای ملایم، جذابیت و اعتماد به نفس را به ارمغان می‌آورد. نت‌های آغازین با سیب، لیمو و شمعدانی ، آلو، حس تازگی و انرژی را به این عطر می‌بخشند. نت‌های میانی با گلهای میانی میخک صدپر ، دارچین ، چوب ماهون، این عطر را به یک تجربهٔ ملایم و دلنشین تبدیل می‌کنند. در نهایت، نت‌های پایانی وانیل ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید ، درخت زیتونی.، حس ماندگاری برجسته به این عطر اضافه می‌کنند.

ورساچه اروس بهترین ادکلن مردانه از برند پرآوازه ورساچه ایتالیا:

برند “Versace” یکی از برندهای معروف در عرصهٔ عطرسازی است و تعداد زیادی از عطرهای محبوب و با کیفیت را تولید کرده است. یکی از بهترین محصولات پرفروش و مشهور این برند، “Versace Eros” (ورساچه اروس) می‌باشد.

  • نت‌های آغازین: پرتقال ماندارین، لیمو شیرین، سیب قرمز، نعناع
  • نت‌های میانی: جوز هندی،شمعدانی،مریم گلی
  • نت‌های پایانی: پرتقال تلخ،چوب ماهون،نعناع،چوب سدر،وانیل،دانه تونکا

توضیحات بیشتر:
Versace Eros یک عطر جذاب و شرقی چوبی مردانه است که با ترکیبات تازه و گرم، توجه بسیاری را جلب کرده است. نت‌های آغازین با پرتقال ماندارین، لیمو شیرین، سیب قرمز، نعناع، حس تازگی و پرانرژی را به این عطر می‌بخشند. نت‌های میانی با جوز هندی،شمعدانی،مریم گلی این عطر را به یک ترکیب ملایم و عطر شیرین مردانه تبدیل می‌کنند. در نهایت، نت‌های پایانی با پرتقال تلخ،چوب ماهون،نعناع،چوب سدر،وانیل،دانه تونکا حس گرما و ماندگاری قوی به این عطر اضافه می‌کنند.

گیلتی پور هوم خوشبوترین ادکلن مردانه از برند گوچی ایتالیا:

برند “Gucci” یکی از برندهای لوکس و مشهور در زمینهٔ عطرسازی است. این برند عطرهایی با کیفیت و طراحی‌های استثنایی ارائه داده است. یکی از محصولات پرفروش این برند در دستهٔ عطرهای مردانه، “Gucci Guilty” (گوچی گیلتی) می‌باشد.

  • اسانس اولیه: لیمو ترش، اسطوخودوس
  • اسانس میانی: ریشه زنبق، شکوفه پرتقال
  • اسانس پایه: نعناع هندی ، سدر

توضیحات بیشتر:
Gucci Guilty یک عطر شرقی و چوبی معطر مردانه است که با ترکیبات میوه‌های تازه، گیاهان خاص، یک تجربهٔ خاص و مدرن ایجاد می‌کند. نت‌های آغازین با لیمو ترش، اسطوخودوس، حس تازگی و سرزندگی را به این عطر می‌بخشند. نت‌های میانی با ریشه زنبق، شکوفه پرتقال، این عطر را به یک ترکیب مردانه و جذاب تبدیل می‌کنند. در نهایت، نت‌های پایانی با نعناع هندی ، سدر، حس گرما و ماندگاری عالی به این عطر اضافه می‌کنند.

جگوار کلاسیک پرفروش ترین ادکلن مردانه از برند جگوار انگلستان:

برند “Jaguar” یکی از برندهای معروف در زمینهٔ عطرسازی است و تولیدات متنوعی از عطرهای مردانه و زنانه دارد. “Jaguar Classic” بسیار شیک و با کلاس با طراحی خیره کننده خود توانست فروش فوق العاده ای از سهم برند جگوار را در حیطه خود قرار دهد .

  • اسانس اولیه: نارنگی ماندارین، پرتقال، سیب
  • اسانس میانی: مشک ، آب دریا ، شمعدانی ، هل ، چای
  • اسانس پایه: دانه تونکا ، مشک ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید

توضیحات بیشتر:
Jaguar Classic یک عطر خنک مردانه است که با ترکیبات میوه‌ها، گل‌ها و چوب، حس تازگی و ملایمی ایجاد می‌کند. نت‌های آغازین با نارنج، لیمون، و لیمو ترش، حس تازگی و انرژی را به این عطر می‌بخشند. نت‌های میانی مشک ، آب دریا ، شمعدانی ، هل ، چای، این عطر را به یک ترکیب مردانه و شیک تبدیل می‌کنند. در نهایت، نت‌های پایانی با دانه تونکا ، مشک ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید، عطر را به یک تجربهٔ خنک و دلنشین می‌برند.

تروساردی یومو پرفروش ترین ادکلن مردانه از برند پرآوازه تروساردی ایتالیا:

تا تاریخ آخرین به‌روزرسانی من (ژانویه ۲۰۲۲)، برند “Trussardi” یکی از برندهای مشهور در زمینهٔ عطرسازی است. این برند عطرهایی با طراحی‌ها و ترکیبات باکیفیت ارائه می‌دهد. یکی از محصولات پرفروش این برند، “Trussardi Uomo” (تروساردی اومو) می‌باشد.

  • اسانس اولیه: ترنج ، لیمو ترش، صمغ گالبانیوم، جوز
  • اسانس میانی: بنفشه ، شمعدانی ، سالویا اسکلاریا
  • اسانس پایه: نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، چرم

توضیحات بیشتر:
Trussardi Uomo یک عطر رایحه های معطر چوبی و مردانه است که با ترکیبات میوه‌های ترش و گل‌ها، حس تازگی و ظرافت را به عطر اضافه کرده است. نت‌های آغازین با ترنج ، لیمو ترش، صمغ گالبانیوم، جوز، انرژی و تازگی به این عطر می‌بخشند. نت‌های میانی با بنفشه ، شمعدانی ، سالویا اسکلاریا، عمق و شیکی به عطر اضافه می‌کنند. در نهایت، نت‌های پایانی با نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، چرم، حس معتدل و ماندگاری بالا به این عطر می‌دهند.

تام فورد نوار اکستریم خوشبوترین ادکلن مردانه از برند پرآوازه تام فورد ایالات متحده:

برند “Tom Ford” یکی از برندهای لوکس و معروف در زمینهٔ عطرسازی است. این برند تحت مدیریت طراح مشهور Tom Ford عطرهای با کیفیت و طراحی‌های استثنایی ارائه می‌دهد. یکی از محصولات پرفروش این برند در دستهٔ عطرهای مردانه، “Tom Ford Noir Extreme” (تام فورد نوار اکستریم) می‌باشد.

  • اسانس اولیه: نارنگی ماندارین، بهار نارنج، هل ، جوز ، زعفران
  • اسانس میانی: رز ، یاس، شکوفه پرتقال ، صمغ درخت مصطکی، کولفی
  • اسانس پایه: کهربا، وانیل ، چوب صندل سفید ، روایح چوبی

توضیحات بیشتر:
Tom Ford Noir Extreme یک عطر شرقی و چوبی مردانه است که با ترکیبات لوکس و مرکبات گرم، تجربهٔ غنی و شیکی را ایجاد می‌کند. نت‌های آغازین با نارنگی ماندارین، بهار نارنج، هل ، جوز ، زعفران، حس تازگی و تندی را به عطر می‌بخشند. نت‌های میانی با رز ، یاس، شکوفه پرتقال ، صمغ درخت مصطکی، کولفی، این عطر را به یک تجربهٔ گرم و ملایم تبدیل می‌کنند. در نهایت، نت‌های پایانی با کهربا، وانیل ، چوب صندل سفید ، روایح چوبی، حس چوبی و دلنشینی به این عطر اضافه می‌کنند.

مون بلان لجند پرفروش ترین ادکلن مردانه از برند مون بلان فرانسه:

برند “Montblanc” یکی از برندهای مشهور در زمینهٔ عطرسازی است که محصولات با کیفیت و طراحی‌های زیبا ارائه می‌دهد. یکی از محصولات پرفروش این برند در دستهٔ عطرهای مردانه، “Montblanc Legend” (مون بلان لجند) می‌باشد. از ویژگی های این عطر رایحه بسیار دلنشین و معتدل آن می باشد و در دسته عطر های معطر فوژه قرار می گیرد.

  • اسانس اولیه: ترنج ، اسطوخودوس ، به لیمو، آناناس
  • اسانس میانی: رز ، کومارین ، خزه درخت بلوط ، شمعدانی ، سیب سرخ ، خشکبار
  • اسانس پایه: دانه تونکا ، چوب صندل سفی

توضیحات بیشتر:
Montblanc Legend یک عطر مردانه کلاسیک و مردانه با طبع معتدل است که با ترکیبات میوه‌ها، گل‌ها و چوب، یک تجربهٔ شیک و اصیل ایجاد می‌کند. نت‌های آغازین با ترنج ، اسطوخودوس ، به لیمو، آناناس، حس تازگی و انرژی را به عطر می‌بخشند. نت‌های میانی با رز ، کومارین ، خزه درخت بلوط ، شمعدانی ، سیب سرخ ، خشکبار، این عطر را به یک تجربهٔ مردانه و ملایم تبدیل می‌کنند. در نهایت، نت‌های پایانی با دانه تونکا ، چوب صندل سفی، حس گرما و ماندگاری عالی به این عطر اضافه می‌کنند.

دیویدوف کول واتر خوشبوترین ادکلن مردانه از برند دیویدوف سوئیس:

برند “Davidoff” یکی از برندهای معروف در عرصهٔ عطرسازی است. یکی از محصولات پرفروش این برند در دستهٔ عطرهای مردانه، “Davidoff Cool Water” (دیویدوف کول واتر) می‌باشد.

  • اسانس اولیه: آب دریا ، اسطوخودوس ، ترکیبات سبز ، نعناع ، رزماری ، گشنیز ، ترکیب کالون
  • اسانس میانی: بهار نارنج، شمعدانی ، چوب صندل سفید ، یاس
  • اسانس پایه: مشک ، کهربا، خزه درخت بلوط ، سدر ، تنباکو

توضیحات بیشتر:
Davidoff Cool Water یک عطر خنک و اسپرت مردانه است که با ترکیبات اقیانوسی و ملایم، حس تازگی و احساس آزادی را به ارمغان می‌آورد. نت‌های آغازین با آب دریا ، اسطوخودوس ، ترکیبات سبز ، نعناع ، رزماری ، گشنیز ، ترکیب کالون، حس تازگی و انرژی را به عطر می‌بخشند. نت‌های میانی با بهار نارنج، شمعدانی ، چوب صندل سفید ، یاس، عطر را به یک تجربهٔ چوبی و گرم تبدیل می‌کنند. در نهایت، نت‌های پایانی با مشک ، کهربا، خزه درخت بلوط ، سدر ، تنباکو و خاصیت ماندگاری به عطر اضافه می‌کنند.

لایت بلو پور اوم خوشبوترین ادکلن مردانه از برند دولچه گابانا ایتالیا:

برند “Dolce & Gabbana” یکی از برندهای معروف در زمینهٔ عطرسازی است و تولیدات متنوعی از عطرهای مردانه و زنانه دارد. یکی از محصولات پرفروش این برند در دستهٔ عطرهای مردانه، “Dolce & Gabbana Light Blue Pour Homme” (دولچه گابانا لایت بلو پور اوم) می‌باشد.

  • اسانس اولیه: نارنگی ماندارین، گریپ فروت
  • اسانس میانی: آب دریا ، سرو کوهی
  • اسانس پایه: مشک

توضیحات بیشتر:
Dolce & Gabbana Light Blue Pour Homme یک عطر خنک و مردانه است که با ترکیبات میوه‌ها، گیاهان خنک و چوب، حس تازگی و شیطنتی را به عطر می‌آورد. معجون مرکباتی و خنکی که از گریپ‌فروت یخی و نارنگی ماندارین شکل می‌گیرد، حالتی خنک و تازه به نت‌های آغازین می‌بخشد. رایحه دانه‌های سرو کوهی هم آکورد نمکی و آبزی‌ـ‌دریایی نت‌های میانی را جذاب‌تر می‌کند و انگار آب‌های آبی و شفاف دریای مدیترانه را به شما هدیه می‌دهد.

 لیتون خوشبوترین ادکلن مردانه از برند پارفومز د مارلی فرانسه:

اما یکی از عطرهای معروف برند “Parfums de Marly” در دستهٔ خوشبوترین ادکلن مردانه ، “Parfums de Marly Layton” (پارفوم دو مارلی لیتون) می‌باشد.

  • اسانس اولیه: ترنج ، نارنگی ماندارین، سیب ، اسطوخودوس
  • اسانس میانی: بنفشه ، شمعدانی ، یاس
  • اسانس پایه: وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، هل ، فلفل ، چوب گایاک

توضیحات بیشتر:
Parfums de Marly Layton یک عطر خنک و شیرین مردانه است که با ترکیبات میوه‌ها، گیاهان خاص و چوب، حس اصالت و لوکس را به عطر می‌آورد. نت‌های آغازین با آلدهیدها، لیموی سیسیلی، و ترنج، حس تازگی و میوه‌ای را به عطر می‌بخشند. نت‌های میانی با چرم، چوب گایاک، و عنبر، این عطر را به یک تجربهٔ مردانه و گرم تبدیل می‌کنند. در نهایت، نت‌های پایانی با وانیل، اسطوخودوس، و فلفل سیاه، حس شیرینی و گرما به این عطر اضافه می‌کنند.

چگونه ادکلن اصلی را تشخیص دهیم و از کجا بخریم؟

لوازم آرایشی و انتخاب ادکلن یک جزء حیاتی از هویت شخصیتان است. اما مهمترین چالش، یافتن جایی معتبر برای خرید ادکلن اصلی است. بازار پر از تقلب‌ها و نسخه‌های کم‌کیفیت ادکلن‌هاست که ممکن است تجربه شما را آسیب بزند.

چگونه مطمئن شویم که ادکلن اصلی را خریداری می‌کنیم؟

۱٫ شناخت برند و بسته بندی: مطالعه و شناخت برند ادکلن مورد نظر، اطلاعات بیشتری را درباره‌ی اصالت محصول فراهم می‌کند. همچنین، بسته بندی محصول نیز باید دقیق و بی‌نقص باشد.

۲٫ تحقیقات آنلاین: نظرات و بازخوردهای مشتریان درباره فروشگاه‌ها و محصولات، یک منبع معتبر برای ارزیابی اصالت محصول است. از تجربیات دیگران بهره ببرید.

۳٫ قیمت مناسب: اگر قیمت ادکلن بسیار پایین یا بسیار بالا باشد، بهتر است که مشکوک شوید. قیمت مناسب، نشانه ای از اصالت محصول است.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.