بهترین انیمیشن‌های جدید دوبله فارسی 2023

0

از ابتدای سال ۲۰۲۳ تا به امروز انیمیشن‌های متعددی در قالب فیلم و سریال منتشر شده‌اند که برخی از آنها موفقیت‌های فراوانی کسب کرده‌اند و در میان پربیننده‌ترین آثار سینمایی و تلویزیونی جای گرفته‌اند. اگر شما هم از طرفداران انیمیشن دیدن هستید، توصیه می‌کنیم به هیچ وجه آثاری را که ما در این مطلب معرفی می‌کنیم از دست ندهید.

سال ۲۰۲۳ قطعا یکی از جذاب‌ترین سال‌ها برای طرفداران انیمیشن‌ها بوده و طی این سال، آثار متعددی منتشر شده‌اند که هم از لحاظ تکنیک‌های سینمایی و هم از لحاظ داستانی، پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند. بهترین انیمیشن‌های جدید دوبله فارسی که در سال ۲۰۲۳ منتشر شده‌اند، عبارتند از:

 

انیمیشن Elemental 

یکی از جدیدترین انیمیشن‌های منتشر شده در سال ۲۰۲۳ که توانسته نمرات خوبی از بینندگان و منتقدان دریافت کند ” المنتال ” نام دارد. داستان این انیمیشن در یک دنیای فانتزی و زیبا روایت می‌شود. ساکنین این دنیا، آب، آتش، زمین و هوا یعنی چهار عنصر تشکیل دهنده جهان هستی هستند که در کنار هم با آرامش و صلح زندگی می‌کنند. اما زمانی که مردی شوخ و دلسوز تلاش می‌کند تا به زنی آتشین نزدیک شود آنها در می‌یابند که چقدر به هم شبیه هستند اما موانعی هم بر سر راه آنها وجود دارد. کارگردانی این انیمیشن توسط پیتر سون انجام شده و فیلم‌نامه آن را هم جان هوبرگ، کت لیکل و براندا هسوئه به رشته تحریر درآورده‌اند. این انیمیشن در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ اکران شده و مسئولیت پخش و انتشار آن بر عهده استودیو والت دیزنی بوده است.

 

انیمیشن Deep Sea

انیمیشن Deep Sea

انیمیشن دیگری که در اوایل سال جاری میلادی منتشر شد و مورد توجه اغلب بینندگان واقع شد ” Deep Sea ” نام داشت. داستان انیمیشن دریای عمیق، درباره دختری جوان است که سفری را به دنیای رویایی در اعماق دریا آغاز می‌کند تا بتواند به عمیق‌ترین نقطه دریا دسترسی پیدا کرده و اسرار پنهانی آن را کشف کند. تیان ژیائو پنگ مسئولیت کارگردانی این انیمیشن را بر عهده داشته و فیلم‌نامه اثر هم توسط خود او نوشته شده است. این انیمیشن در تاریخ ۲ بهمن ۱۴۰۱ به زبان چینی منتشر شده و توانسته تا به این لحظه فروش ۲۰۰ میلیون دلاری داشته باشد.

 

انیمیشن The Super Mario Bros. Movie

بدون شک یکی از جذاب‌ترین و خاطره‌انگیزترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۳ میلادی، انیمیشن برادران سوپر ماریو است. این فیلم پویانمایی شده محصول سینمای آمریکا می‌باشد و در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ منتشر شده است. داستان انیمیشن The Super Mario Bros. Movie در مورد یک لوله‌کش به نام ماریو است که به همراه برادرش لوئیجی وارد یک هزارتوی زیرزمینی می‌شوند تا شاهزاده خانمی که در این هزارتو اسیر شده را نجات بدهند. کارگردانی این انیمیشن توسط آرون هوروث و مایکل ژل نیک انجام شده و متیو فوگل هم فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورده است. کمپانی‌های نینتندو، ایلومینیشن و یونیورسال در ساخت این انیمیشن همکاری داشته‌اند و وظیفه پخش آن هم بر عهده کمپانی یونیورسال پیکچرز بوده است.

 

انیمیشن The Monkey King

انیمیشن جدید The Monkey King اثر دیگری است که در لیست جذاب ما جای می‌گیرد. انیمیشن شاه میمون با الهام از یک داستان حماسی چینی ساخته شده و روایت‌گر یک میمون است که به مبارزه‌ جادویی با دشمنانش یعنی خدایان، اژدهایان، شیاطین و بزرگترین دشمنش یعنی نفس خودش می‌پردازد. شاه میمون در این مسیر با یک دختر روستایی آشنا می‌شود که به او می‌فهماند حتی کوچک‌ترین مسائل هم می‌توانند تاثیر شگرفی بر جهان هستی بگذراند. کارگردانی این انیمیشن که در ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ در نتفلیکس به نمایش درآمده بر عهده آنتونی استاچی بوده و فیلم‌نامه آن را هم استیو بنکیچ، رون جی بریدمن و ریتا اچسیائو به رشته تحریر درآورده‌اند.

 

انیمیشن Miraculous: Ladybug & Cat Noir, the Movie

یکی دیگر از انیمیشن‌های جذاب سال ۲۰۲۳ تا به امروز ” Miraculous: Ladybug & Cat Noir, the Movie ” است. کارگردانی این فیلم موزیکال سه بعدی بر عهده جرمی زاگ بوده و نگارش فیلم‌نامه آن را هم خود او به همراه بتینا لوپز مندوزا انجام داده‌اند. انیمیشن دختر کفشدوزکی و گربه سیاه، داستان دو نوجوان اهل شهر پاریس به نام‌های مرین دوپن چنگ و آدرین اگرست را روایت می‌کند که به دو ابرقهرمان تبدیل می‌شوند تا از شهرشان در برابر ابرشرورها محافظت کنند. این انیمیشن توسط SND و کمپانی The Awakening Production ساخته شده و مسئولیت پخش آن هم بر عهده کمپانی SND بوده است.

 

انیمیشن Resident Evil: Death Island

انیمیشن Resident Evil: Death Island

انیمیشن ” رزیدنت اویل: جزیره مرگ ” هم یکی از جدیدترین انیمیشن‌هایی است در کشور ژاپن ساخته شده و در تاریخ ۱۶ تیر ۱۴۰۲ اکران شده است. داستان این فیلم از فرنچایز Resident Evil درباره کریس ردفیلد و تیم او است که برای پیدا کردن دلیل شیوع ویروس زامبی به شهر سانفرانسیسکو می‌روند اما خبر ندارند که خطر جدیدی در انتظار آنها است. کارگردانی این انیمیشن ۹۱ دقیقه‌ای که به زبان انگلیسی ساخته شده، توسط ائیچیرو هاسومی انجام شده و فیلم‌نامه آن را هم ماکوتو فوکامی به رشته تحریر درآورده‌ است.

 

انیمیشن Mavka: The Forest Song

آخرین انیمیشنی که در این مطلب معرفی خواهیم کرد ” ماوکا: ملودی جنگل ” است. داستان این انیمیشن روایت‌گر عشق ماوکا به لوکاش، نوازنده جوان است. ماوکا که به عنوان روح جنگل شناخته می‌شود، وظیفه دارد تا از جنگل محافظت کند و به خاطر عشقی که به لوکاش پیدا می‌کند بر سر یک دوراهی قرار می‌گیرد. او باید بین عشق و وظیفه‌ای که به او محول شده یکی را انتخاب کند. اما جادوی عشق، ماوکا را به سمت و سوی دیگری سوق می‌دهد. کارگردانی این انیمیشن جذاب بر عهده اوله مالاموژ و اولکساندرا روبان بوده و فیلم‌نامه آن را هم یاروسلاو ویتسک به رشته تحریر درآورده است. این انیمیشن ۹۹ دقیقه‌ای محصول کشور اوکراین است و توانسته تا به این لحظه فروش بسیار خوبی را تجربه کند.

 

دانلود انیمیشن‌ های جدید

همانطور که مشاهده کردید، انیمیشن‌‌های بسیار جذاب و پر بیننده‌ای در این مطلب معرفی شده‌اند که اگر طرفدار انیمیشن دیدن باشید توصیه می‌کنیم این آثار پویانمایی شده را به هیچ وجه از دست ندهید. برای دانلود انیمه و دانلود انیمیشن‌ جدید با بهترین کیفیت، کافی است به وب سایت یا یکی از اپلیکیشن‌های گپ فیلم مراجعه کنید. گپ فیلم یک سرویس استریم آنلاین است که برای دانلود فیلم‌‌ها، سریال‌ها همچنین دانلود انیمه‌ ها و انیمیشن‌های روز دنیا را در اسرع وقت و با بهترین کیفیت می‌توانید به آن مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.