بهترین مدل های شورت زنانه و کاربرد آنها

0

لباس زیر از جمله ضروری ترین انواع پوشاک برای همه ی افراد در تمام سنین است. انواع لباس زیر زنانه شامل شورت و سوتین می شود که خود تنوع مدل های بسیاری دارد. با توجه به در تماس بودن شورت با نواحی بهداشتی بدن، ضروری است تا به کیفیت و جنس شورت اهمیت بیشتری داده و از هر یک از مدل ها، با توجه به ویژگی و کارایی آن استفاده کنید. جنس شورت زنانه باید ضد حساسیت و نرم و لطیف باشد. هم چنین دوخت با دوام و مناسبی داشته باشد. این ویژگی ها به علاوه مدل و برند شورت، در قیمت شورت زنانه هم موثرند. در این مطلب بهترین مدل های شورت زنانه را به شما معرفی می کنیم و ویژگی ها و کاربرد هر یک را نیز شرح می دهیم.

 قیمت شورت زنانه

انواع مختلف شورت زنانه کدام اند؟

چه مدل های زنانه و چه مردانه ی شورت تنوع زیادی دارند. دلیل آن توجه به سلیقه و راحتی افراد و هم چنین کاربرد های مختلف در شرایط متفاوت است. به طور کلی شورت ها یا مدل های راحتی و رومزه دارند و یا مدل های فانتزی و مجلسی. برخی مدل ها هم نیمه فانتزی هستند که ضمن زیبایی، نسبتا راحت هم هستند. هر یک از مدل های شورت زنانه را می توانید به صورت تکی یا همراه با سوتین تهیه کنید. برای دیدن انواع لباس زیر زنانه و اطلاع از قیمت ست شورت و سوتین یا مدل های تک، می توانید به فروشگاه اینترنتی تیدامی مراجعه کنید و تنوع بی نظیری از مدل ها را با بهترین قیمت تهیه کنید.

 

شورت زنانه لامبادا

یکی از مدل های فانتزی شورت زنانه که بسیار جذاب و پرطرفدار است، شورت لامباداست. این مدل شورت پوشش دهی حداقلی داشته و برای استفاده ی روزمره مناسب نیست؛ اما برای زمانی که می خواهید از شلوار یا دامن های جذب استفاده کنید و قصد دارید رد خط شورت مشخص نباشد، گزینه ی ایده آلی است. شورت لامبادا را با نام شورت بندی هم می شناسند. در کنار بسیاری از ست های فانتزی یا ست های لباس خواب زنانه نیز از شورت لامبادا استفاده می شود.

 

شورت زنانه مدل کلاسیک

ضروریست تا همه ی افراد در کشو خود چند مدل شورت کلاسیک داشته باشند. این مدل شورت حلقه ای است و پوشش دهی خوبی در قسمت فاق و باسن دارد. معمولا شورت راحتی کلاسیک جنس نخی و ضد حساسیت هم دارد تا برای استفاده ی روزانه مناسب باشد. در هر موقعیتی می توانید از شورت های کلاسیک نخی استفاده کنید. توصیه می کنیم حتما مدل هایی را تهیه کنید که کیفیت تولید و جنس مرغوبی دارند، تا دچار مشکلات سلامتی و بهداشتی نشوید.

 

شورت زنانه هیپسترز

هیپسترز از مدل های نیمه فانتزی است، چرا که هم طرح جذابی دارد و هم راحت است. مدل هیپسترز ساختار V شکل دارد و فاق آن هم کوتاه است، اما قسمت های اطراف ران به خوبی جمع می کند و برای پوشیدن با شلوار های فاق کوتاه یا لباس های مجلسی مناسب است.

 

شورت زنانه اسلیپ

شورت مدل اسلیپ بسیار راحت بوده و می توانید به صورت روزانه هم از آن استفاده کنید. مدل اسلیپ تقریبا شبیه به شورت کلاسیک است، اما فاق آن کوتاه تر بوده و مدل جذب تری دارد. هم چنین پوشش دهی به پهلو ها هم کمتر است. قیمت شورت زنانه اسلیپ هم تفاوت چندانی با مدل کلاسیک ندارد، اما باید توجه کنید که حتما جنس با کیفیت و فاق نخی داشته باشد تا موجب حساسیت نشود.

 

شورتکس یا شورت پریودی

شورت قاعدگی، شورتکس یا شورت پریودی، همانطور که از نام آن مشخص است برای دوران قاعدگی خانم ها مناسب است. این شورت فاق چند لایه دارد، معمولا سه یا چهار لایه. در لایه ی داخلی شورتکس از انواع پارچه های مصنوعی استفاده شده است که ترشحات و خون قاعدگی را در خود نگه می دارد و به لایه های دیگر نفوذ نمی دهد. شورتکس ها فاق بلندی هم دارند و پوشش دهی بسیار خوبی در تمام قسمت های باسن، شکم و پهلو دارند. با پوشیدن این شورت ها در دوره قاعدگی، احساس راحتی و ایمنی بیشتری خواهید داشت و امکان نفوذ خون یا جابجایی نوار بهداشتی هم از بین می رود. توصیه می شود همه ی خانم ها حداقل یک یا دو عدد شورتکس در کشوی لباس های خود داشته باشند.

 

شورت های فرم دهنده

بعضی از مدل های شورت زنانه نیز کاربرد های متفاوتی دارند و برای زمانی استفاده می شوند که می خواهید بدن فرم گرفته تر و زیباتر باشد. از جمله شورت گنی که شکم و پهلو ها را جمع می کند و فرم می دهد. از دیگر مدل های فرم دهنده، مدل پروتز دار است که در قسمت باسن دارای پروتز های اسفنجی یا سیلیکونی بوده و باسن را برجسته تر نشان می دهد. این شورت ها برای زمانی که می خواهید از لباس های مجلسی استفاده کنید مناسب هستند، اما نباید به طور مرتب و روزانه استفاده شوند.

 

خرید شورت زنانه از فروشگاه اینترنتی تیدامی

با آشنایی با مدل های مختلف شورت زنانه و ویژگی های آن ها، می توانید مناسب ترین مدل برای خود را خریداری کنید. در فروشگاه قدیمی و معتبر تیدامی (https://tidame.co/) مجموعه ی بی نظیری از انواع شورت و سوتین و دیگر لباس های زنانه، از برند های ایرانی و خارجی در قیمت های مختلف، با تضمین اصل بودن کالا تهیه شده است که می توانید با مقایسه ی مدل ها و قیمت ها، با کیفیت ترین انواع لباس زیر زنانه را تهیه کنید.

5/5 - (15 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.