برترین شرکت‌ های اتوبوسرانی بین‌ شهری

0

بیشترین وسیله نقلیه‌ای که مسافران هنگام سفرهای بین‌شهری از آن استفاده می‌کنند، اتوبوس است. دلیل این امر، سهل‌الوصول بودن و همچنین هزینه پایین سفر با این وسیله نقلیه است. هرکس به‌راحتی می‌تواند با خرید آنلاین بلیط اتوبوس از اسنپ تریپ سفر خود را انجام دهد. سوال این جا است که برترین شرکت‌های اتوبوسرانی بین‌شهری کدامند؟ تفاوت آن‌ها با یکدیگر چیست؟ آگاهی از پاسخ این پرسش‌ها برای کسانی که زیاد از این وسیله نقلیه استفاده می‌کنند، بسیار اهمیت دارد.

شرکت اتوبوسرانی ایران پیما

ایران پیما از جمله معروف‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های اتوبوسرانی در ایران به حساب می‌آید. این شرکت در سال 1385 فعالیت خود را در کشور آغاز کرد و در مدت زمان کوتاهی، به دلیل به‌کارگیری اتوبوس‌های اروپایی به شهرت رسید. ایران پیما به مرور ناوگان حمل‌و‌نقل جاده‌ای خود را ارتقا داد و نمایندگی‌هایی را در کل کشور راه‌اندازی کرد.

افزودن اتوبوس‌های باکیفیت باعث افزایش اعتبار این شرکت شد. تقریبا تمامی مسافران جاده‌ای، نام ایران پیما را شنیده بودند. این شرکت رفته‌رفته اتوبوس‌های وی آی پی را نیز به ناوگان خود اضافه کرد. سال‌ها تجربه و کار در این زمینه باعث شد سفر با اتوبوس‌های ایران پیما، راحت و آرام باشد. رانندگان این شرکت نیز در میان مسافران به برخورد مناسب و اخلاق خوب شهرت دارند.

امروزه بسیاری از سفرهای جاده‌ای درون کشور توسط شرکت ایران پیما انجام می‌شوند. از هرمزگان تا مازندران و از خراسان تا کرمانشاه می‌توانید با اتوبوس‌های ایران پیما همسفر باشید. برای خرید بلیط اتوبوس کرمانشاه تهران کلیک کنید.

شرکت اتوبوسرانی همسفر

شرکت اتوبوسرانی همسفر نسبت به سایر شرکت‌های اتوبوسرانی کشور، تازه تاسیس به حساب می‌آید. این شرکت از سال 1378 با تعداد 100 اتوبوس فعالیت خود را آغاز کرد و با گذشت چند سال، توانست اعتبار کسب کند و تعداد ناوگان جاده‌ای خود را افزایش دهد. امروزه شرکت همسفر بیش از 600 دستگاه اتوبوس در ناوگان خود دارد.

همسفر از شرکت‌های پیشرو در به‌کارگیری اتوبوس‌های وی آی پی در کشور محسوب می‌شود. بسیاری از مسافران اتوبوس‌های این شرکت را به برخورداری از صندلی‌های تخت خوابشو می‌شناسند. از دیگر امکانات اتوبوس‌های وی آی پی همسفر می‌توان به سیستم صوتی تصویری، پریز برق و دستگاه تهویه اشاره کرد. برخی افراد راحتی سفر با ناوگان همسفر را با قطار مقایسه می‌کنند.

از دیگر دلایل محبوبیت این شرکت، تسهیلاتی است که در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. به عنوان مثال، کسانی که در یک سفر 7 بلیط خریداری کنند، می‌توانند یک بلیط رایگان دریافت کنند. این مزیت برای سفرهای خانوادگی یا دوستانه پرتعداد، مفید است.

شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر

شرکت سیر و سفر جزء پرسابقه‌ترین شرکت‌های اتوبوسرانی در کشور است. فعالیت این شرکت از سال 1369 آغاز شد و بسیاری از افراد اتوبوس‌های بنز سیر و سفر را هنگام سفرهای جاده‌ای خود به یاد دارند. در ناوگان این شرکت علاوه بر اتوبوس‌های عادی، اتوبوس‌های وی آی پی نیز وجود دارند.

از مزایای شرکت سیر و سفر می‌توان به خدمات‌رسانی به تمام نقاط کشور، پرسنل حرفه‌ای و پاسخ‌دهی مناسب اشاره کرد. با خرید آنلاین بلیط اتوبوس از اسنپ تریپ می‌توانید به تمامی شرکت‌های مسافربری دسترسی داشته باشید. در صورت بروز هرگونه مشکل هنگام خرید بلیط از این سامانه، می‌توانید با گروه پشتیبانی مجموعه در تماس باشید. واحد پشتیبانی به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته پاسخگوی شما خواهند بود.

شرکت اتوبوسرانی رویال سفر

شرکت اتوبوسرانی رویال سفر یکی دیگر از شرکت‌های مسافربری خوشنام در کشور محسوب می‌شود که فعالیت خود را از 1385 آغاز کرد. این شرکت توانسته است نسبت به دیگر رقبا، شهرت بیشتری کسب کند. دلیل این امر، به‌کارگیری نوآوری و کیفیت در سیستم حمل‌و‌نقل خود است.

اتوبوس‌های وی آی پی رویال سفر که تعدادشان نیز زیاد است، راحتی و آسایش را به مسافران هدیه می‌کنند. بسیاری از مسافران بین‌شهری برای انجام یک سفر راحت، بلیط اتوبوس‌های رویال سفر را خریداری می‌کنند.

شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما

گیتی پیما جزء شرکت‌های اتوبوسرانی است که همواره سعی کرده است اتوبوس‌های باکیفیت و راحتی را در اختیار مسافران قرار دهد. در حال حاضر، این شرکت در ترمینال غرب تهران فعالیت می‌کند و بیشتر به استان‌ها و شهرهای غربی کشور سرویس‌دهی دارد. به همین دلیل، مسافرانی که قصد سفر به استان‌های غربی مانند آذربایجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان و … را دارند، می‌توانند از ناوگان گیتی پیما بهره ببرند. برای خرید بلیط اتوبوس کرمانشاه تهران کلیک کنید.

شرکت آریا سفر آسیا

یکی دیگر از شرکت‌های اتوبوسرانی برتر در کشور، شرکت آریا سفر آسیا است. این شرکت بیشتر به مرکز، شمال، جنوب و جنوب شرقی کشور سرویس‌دهی دارد و جزء شرکت‌های مسافربری خوشنام محسوب می‌شود. نمایندگی شرکت آریا سفر آسیا در ترمینال غرب و ترمینال جنوب تهران است.

از مزایای شرکت آریا سفر آسیا می‌توان به پرسنل حرفه‌ای و همچنین ناوگان مجهز آن اشاره کرد. اتوبوس‌های وی آی پی این شرکت بسیار راحت و مدرن هستند. مزیت دیگر استفاده از این شرکت اتوبوسرانی، قیمت مناسب بلیط‌های آن است. با وجود کیفیت بالای سفر، هزینه تهیه بلیط چندان زیاد نیست. به کسانی که قصد سفر به شمال یا جنوب را دارند، پیشنهاد می‌کنیم از ناوگان آریا سفر آسیا استفاده کنند.

گفته شده است که یکی از اهداف شرکت، گسترش تعداد سفرها و پوشش نواحی بیشتری از کشور است. خرید آنلاین بلیط اتوبوس از اسنپ تریپ یکی از روش‌های تهیه بلیط‌های شرکت آریا سفر آسیا است.

جمع‌بندی

شرکت‌های مسافربری مختلفی در کشور فعالیت می‌کنند که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. شناخت بیشتر این شرکت‌ها به تصمیم‌گیری بهتر در هنگام سفرهای جاده‌ای کمک می‌کند. برای تهیه بلیط هرکدام از شرکت‌های اتوبوسرانی، فقط کافی است به وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ مراجعه کنید. در صورت استفاده مستمر از این سامانه می‌توانید در سفرهای بعدی خود کد تخفیف بگیرید. برای خرید بلیط اتوبوس کرمانشاه تهران کلیک کنید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.