بهترین دستگاهها برای خرید فلزیاب

1

فلزیاب‌ها ابزارهای مفید و ضروری برای شناسایی و پیدا کردن اشیای گرانبها، باستانی و ارزشمند هستند. هر یک از این دستگاه‌ها دارای مکانیزم منحصر به فردی هستند و به شیوه‌ای خاص عمل اسکن و ردیابی را انجام می‌دهند.

ضرورت وجود فلزیاب در اینجا نمایان می‌شود! با خرید فلزیاب شما می‌توانید انواع مختلف فلزاتی مثل طلا، سکه نقره، مس و هرگونه فلزی در اعماق زمین باخبر شوید. این دستگاه ها با تکنولوژی پیشرفته‌ و با ارسال و دریافت سیگنال و امواج الکترومغناطیسی از زمین، به شما خبر از وجود هر نوع فلزی می‌دهد. اما کدام دستگاه مناسب من است؟ کدام دستگاه نتیجه مطلوبی می‌دهد؟ در ادامه به معرفی و بررسی چندین دستگاه برای خرید فلزیاب می‌پردازیم.

۱ . فلزیاب OKM Exp 6000

بدون شک، فلزیاب OKM 6000 اولین و قدرتمند ترین دستگاه در فهرست “بهترین دستگاه‌های فلزیاب” است! این فلزیاب آلمانی تولید شرکت OKM، از زمان تأسیس خود فلزیاب‌های فوق‌پیشرفته و قدرتمندی را با فناوری روز دنیا ساخته است. فلزیاب OKM 6000 دارای قابلیت‌های اسکن سه بعدی و نقطه‌زنی است.

این دستگاه می‌تواند تا عمق ۲۵ متر نفوذ کند و از امکانات متنوعی همچون جستجو به‌صورت اسکن سه‌بعدی، سیستم مغناطیس‌سنج، پین‌پوینتر، اسکن مواد معدنی، اسکن تالار و تونل‌های زیرزمینی و اسکن زنده برخوردار است.

دستگاه پروتون ۱۶ سنسور

پروتون ۱۶ سنسور یکی دیگر از دستگاههای جدید و پیشرفته کمپانی Assuva Dedector در کشور ترکیه است. پروتون ۱۶ سنسور دارای ۴ ردیف سنسور در ۴ ستون است که به شما در جستجو و اسکن منطقه مورد نظر کمک بزرگی می‌کند. این دستگاه قادر است در برخی موارد به عمق ۵۰ متر در زمین نفوذ کند، هرچند که این عمق به شرایط خاک و محیط منطقه بستگی دارد. قدرت فلزیاب‌های سری پروتون به‌قدری اثبات‌شده است که تا به امروز در معادن و باستان‌شناسی در کشورهای مختلف نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

۳ . فلزیاب GPZ 7000

با نقطه‌زن GPZ 7000 می‌توانید تا عمق ۵ متر جستجو کنید. این دستگاه به دلیل مجهز بودن به فناوری ZVT، واکنش بهتری نسبت به فلزات باارزش مانند طلا دارد. با ارسال فرکانس‌های کم اما باکیفیت به اعماق زمین، این ردیاب شما را از وجود ارزشمندترین فلزات آگاه می‌سازد.

معرفی فلزیاب‌ میان رده

تا به اینجا بهترین دستگاههای فلزیاب را از نظر قدرت و کیفیت بالا بررسی کردیم. البته که دستگاههای باکیفیت بسیاری هستند که در این مقاله نمیتوان گنجاند و معرفی کرد.

اما شاید قصد داشته باشید تا فلزیابی ارزان تر و یا با قدرت کمتر خریداری کنید و چندان این شغل را به صورت حرفه‌ای نخواهید دنبال کنید. در ادامه چند فلزیاب میان رده مناسب با بودجه و اهداف شما معرفی خواهیم کرد:

۱ . فلزیاب Conrad Gr3-puls

اسکنر کنراد محصول کشور ترکیه است و در لیست فلزیاب های میان رده قرار دارد. این دستگاه عمق نفوذ حدودا ۱۰ متری دارد و استفاده از آن راحت است. حجم و وزن سبکی که فلزیاب کنراد دارد، حمل دستگاه را برای شما آسان تر می‌کند. این دستگاه انواع فلزات را جستجو و اسکن می‌کند.

۲ . ردیاب Br 50 Target Max

BR 50 یک دستگاه آمریکایی از شرکت BR است که به تولید انواع مختلف ردیاب‌ها شهرت دارد. این دستگاه از دو سیستم جستجوی یونی و Long Range Locator (شعاع‌زنی) بهره‌برداری می‌کند و عمق اسکن این ردیاب معمولاً به ۲۰ متر می‌رسد، هرچند که این میزان به شرایط خاک و منطقه بستگی دارد. همچنین، ردیاب BR 50 target max قادر است به مدت ۲۰ ساعت فعالیت مستمر و مداوم داشته باشد اما بهتر است به دستگاه در حین کار کمی استراحت دهید.

۳ . ردیاب Gold Legend

ردیاب گلد لجند یکی دیگر از دستگاه‌های معتبر آلمانی در صنعت فلزیابی است و همان‌طور که اشاره شد، فلزیاب‌های آلمانی معمولاً به عنوان باکیفیت‌ترین و بهترین گزینه‌ها در دنیا شناخته می‌شوند. این ردیاب شامل پنج نوع سیستم تشخیص است: سیستم برد بلند، حالت آزاد، عمق هوشمند، یونی و بیونیک. طبق اعلام شرکت آلمانی Geo Ground، عمق نفوذ این دستگاه به ۴۰ متر می‌رسد!

فلزیاب ارزان

نگران قیمت تمام شده نباشید! ما در ادامه ۲ نوع فلزیاب قوی و ارزان را به شما معرفی خواهیم کرد که تا حدود زیادی همان کار دستگاههای دیگر را انجام می‌دهد. اما باید توجه داشته باشید که قطعا این دستگاهها امکانات و قدرت کمتری نسبت به بقیه دستگاهها دارند. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که برای جستجو با این فلزیابها، باید از منطقه مورد هدف خود، اطمینان کامل داشته باشید.

۱ . فلزیاب Impact Pro

۲ . فلزیاب مانتیکور

فلزیاب ایمپکت پرو

فلزیاب ایمپکت پرو محصول ترکیه می‌باشد و در بهترین حالت عمق نفوذ ۳ متری دارد. این فلزیاب ترکیه ای از نوع VLF بوده و همچنین در زیر دسته انواع فلزیاب نقطه زن قرار میگیرد. این دستگاه در بدترین شرایط محیطی و منطقه‌ای ۴۰ سانتی متر و در بهترین شرایط ۳ متر را عمق زنی می‌کند. این اعداد محاسبه شده طبق گفته های شرکت نوکتا ماکرو است.

فلزیاب مانتیکور

فلزیاب مانتیکور محصول استرالیا بوده و عمق نفوذ نهایتا ۳ متری دارد. این فلزیاب با اینکه عمق نفوذ ۳ متری دارد، در عین حال ضد آب هم بوده و تا ۵ متر زیر آب هم به خوبی کار می‌کند. مانتیکور تقریبا همه فلزات را ردیابی می‌کند.

هرکدام از این دستگاهها از قیمت مناسب تری برخوردار هستند اما قابلیت‌های آنها با سایر فلزیابها قابل مقایسه نیست. در نتیجه این مورد را حتما باید در نظر داشته باشید.

بهترین روش خرید فلزیاب!

خرید دستگاه فلزیاب اصل، نیاز به دریافت مشاوره، تحقیق و بررسی اصالت کالا است و باتوجه به اینکه در ایران شرایط دسترسی به دستگاههای باکیفیت کمی دشوار است، باید مراقب افراد سودجو باشید. خرید فلزیاب از فلزیاب مارکت برای شما یک تیر و چند نشان است. این مجموعه به مشتریان و خریداران واقعی، مشاوره رایگان و آموزش به همراه تست دستگاه ها را ارائه خواهد داد.

5/5 - (3 امتیاز)
1 نظر
  1. محمدمهدی می گوید

    فلزیاب های ترکیه ای کلا خوبن. و ماینلب استرالیا. مرسی از مطلب مفیدتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.