بهترین ماشین شارژی دخترانه ارزان و بادوام در بازار ایران (راهنمای خرید)

0

اگر کودک شما به ماشین بازی علاقه دارد، در واقع در تخیلات، خود را راننده تصور می‌کند. حال شما با خرید بهترین ماشین شارژی برای کودک خود، می‌توانید به تحقق خیالات او کمک کرده و لذت یک بازی واقعی را به او هدیه دهید. فرزند شما می‌تواند بهترین خاطرات دوران کودکی خود را با ماشین شارژی رقم بزند و این کار میتواند با یک ماشین شارژی ارزان قیمت نیز انجام شود.

خرید یک ماشین شارژی مناسب مستلزم این است که شما اطلاعات کافی از تعداد موتور، قدرت، تعداد حالت‌های سرعت، دخترانه یا پسرانه بودن ماشین شارژی، تعداد سرنشین و امنیت آن داشته باشید. اگر قصد خرید بهترین ماشین شارژی دخترانه را دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

نکات خرید بهترین ماشین شارژی دخترانه

  • اگر نگران نوع رانندگی کودک خود هستید به شما توصیه می‌کنیم ماشین‌های شارژی با قابلیت کنترل از راه دور را خریداری نمایید، تا پیش از بروز هرگونه حادثه بتوانید از آن جلوگیری کرده و در راندن با او مشارکت کنید.

  • وزن کودک خود را با تعداد موتور و ولتاژ باتری آن مطابقت دهید تا مناسب‌ترین گزینه را برای او انتخاب کنید.

  • ماشین شارژی دارای کمک فنر به سلامت کودک شما کمک کرده و برای استفاده در خاکی نیز مناسب می‌باشد.

  • برخی از ماشین‌های شارژی دخترانه دارای حالت موزیکال و صدای استارت می‌باشند.

  • اگر فاصله شما به پارک نزدیک است دختر شما می‌تواند با نظارت شما با ماشین شارژی به پارک رفته و تغذیه خود را در صندوق ماشین شارژی قرار دهد. برای چنین امکانی لازم است به وجود کاپوت یا صندوق در محصول مورد نظر توجه کنید.

اگر با ویژگی‌های یک ماشین شارژی مناسب آشنا هستید و نیازی به توضیحات بیشتر ندارید، جهت خرید بهترین ماشین شارژی ارزان، اما با کیفیت در بازار، پیشنهاد می‌شود از طریق لینک زیر وارد سایت راهنمای خرید چی چی چی شوید و از دسته بندی سرگرمی و ورزش محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

https://chichichi

تعداد موتور ماشین شارژی دخترانه

تعداد موتور ماشین شارژی یکی از آیتم‌هایی است که می‌تواند قدرت و توان ماشین شارژی را تعیین کند. یکی از نسخه‌های اولیه این دسته از اسباب بازی‌ها، تک موتوره بودند که امروزه نیز تنوع خوبی داشته و محصولاتی بازارپسند محسوب می‌شوند. در کنار قیمت ارزان وزن این دسته از ماشین‌های شارژی سبک بوده و حمل یا بلند کردن آن آسان می‌باشد اما این نکته را در نظر بگیرید که به علت قدرت پایین‌تر این ماشین‌ها برای کودکان با وزن و سن کمتر مناسب می‌باشند.

دسته‌ای دیگر از این محصولات که قدرت قابل قبول‌تری دارند، ماشین شارژی دو موتوره هستند. این ماشین‌ها با سرعت بهتری به جلو و عقب می‌روند، کمی گران‌تر بوده و وزن آن نیز کمی بیشتر از انواع تک موتوره می‌باشد. در پایان یکی از محبوب‌ترین انواع ماشین شارژی دخترانه را داریم که شامل ماشین شارژی ۴ موتوره می‌شود. درست است که این دسته از اسباب بازی‌ها قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های ۲ و تک موتوره دارند اما می‌توانند تا بالاترین سن همراه کودک شما باشند که این استفاده بیشتر، قیمت آن را توجیه می‌کند.

سرعت حرکت ماشین شارژی دخترانه

برخی از ماشین‌های شارژی تک سرعته می‌باشند یعنی به محض گاز دادن وارد سرعت ثابتی شده و قابل کم و زیاد کردن سرعت نیستند. هرچند بازی کردن با این اسباب بازی‌ها نیز می‌تواند لذت بخش باشد اما دارای محدودیت سنی بیشتری هستند. زیرا با کمی افزایش سن کودک متوجه آن خواهد شد.

در ادامه ما ماشین شارژی چند سرعته را خواهیم داشت که سرعت آن‌ها قابل تنظیم می‌باشد. به این ترتیب رابط کاربری آن‌ها طبیعی‌تر و روان‌تر جلوه می‌کند. معمولا ماشین شارژی چند سرعته قدرت و تعداد موتور بیشتری داشته و میتواند سرعت خود را در دو تا سه سطح مختلف تنظیم کند. اگر میخواهید کودک شما برای مدت طولانی‌تری از این اسباب بازی خود استفاده کرده و لذت ببرد توصیه می‌کنیم از مدل‌های چند سرعته خریداری کنید. به لحاظ هزینه انواع ماشین شارژی چند سرعته، قیمت بالاتری نسبت به انواع تک سرعته دارند.

ولتاژ ماشین شارژی دخترانه

در کنار تعداد موتور یکی از آیتم‌هایی که می‌تواند قدرت کلی ماشین شارژی دختر شما را تعیین کند ولتاژ مورد نیاز موتورها می‌باشد. موتورهای قدرتمندتر نیاز به ولتاژ بیشتری داشته که وظیفه تامین آن با باتری ماشین شارژی است. ولتاژ ماشین‌های اسباب بازی شارژی مخصوص کودکان بسیار کوچک و با وزن سبک دارای ۶ ولت بوده که پایین‌ترین قدرت را فراهم می‌کند. این اسباب بازی‌ها همچنین پایین‌ترین سرعت را نیز خواهند داشت.

پس از آن می‌توانیم به موتورهایی با ولتاژ مورد نیاز ۱۲ ولت که قدرت متوسطی داشته و موتورهایی با ولتاژ مورد نیاز ۲۴ ولت و بیشتر اشاره کنیم که می‌توانند کودکانی با سن و وزن بیشتر را حمل کنند. اگر وزن کودک شما رو به رشد باشد، نیاز است که آینده نگری کرده و قدرت بالاتری را برای او انتخاب کنید.

تعداد سرنشین ماشین شارژی دخترانه

اکثر ماشین‌های شارژی دخترانه تک سرنشین می‌باشند. اگر شما قصد انتخاب یک ماشین شارژی تک نفره برای دختر خود را دارید به علت تنوع محصولات بالا گزینه‌های بیشتری برای انتخاب خواهید داشت اما در مواردی که فرزند شما دوقلو بوده یا سن آنها نزدیک به هم است به شما توصیه می‌کنیم به دنبال خرید ماشین شارژی دخترانه مدل دو سرنشین باشید.

سرعت شارژ ماشین شارژی دخترانه

برای این کار لازم است که به دفترچه راهنمای ماشین شارژی رجوع کنید اما به صورت کلی ماشین‌های شارژی پیش از اولین استفاده لازم است ۱۲ تا ۲۴ ساعت در شارژ اولیه باشند. البته پس از آن، برای هر بار شارژ کامل نیاز به فقط ۳ تا ۴ ساعت زمان لازم است.

برخی ماشین‌های شارژی دارای نشانگر میزان شارژ بوده که این مورد شما را از زمان پر شدن یا خالی شدن باتری مطلع می‌کند. البته امروزه بسیاری از ماشین‌های شارژی دخترانه دارای قابلیت قطع کن خودکار می‌باشند تا در صورت اتصال بیش از حد به برق، ایمنی محصول حفظ شود.

جمع‌بندی

به لحاظ مشخصات فنی از جمله میزان شارژدهی باتری و سرعت شارژ آن، تعداد موتور و قدرت هر یک از موتورهای محصول، تعداد سرنشین، نحوه استفاده و سایر مشخصات تفاوت چندانی بین انتخاب بهترین ماشین شارژی دخترانه با پسرانه وجود ندارد. ماشین شارژی دخترانه عموماً به لحاظ ظاهری رنگ بندی‌های شاداب‌تر از جمله صورتی بوده و در صورت داشتن امکانات موزیکال آهنگ‌ها معمولاً از کارتون‌های مخصوص دختران گرفته شده‌اند.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.