بهترین برند دوربین مدار بسته دید در شب

0

دوربین مداربسته دید در شب یکی از محصولات نظارتی بسیار مهم و تاثیرگذار در افزایش امنیت منازل و محیط کسب و کارها است. این محصولات دارای انواع مختلفی بوده و با ویژگی‌های متنوعی عرضه می‌شوند. به همین دلیل مهم است که قبل از خرید ابتدا با نیازهای خود آشنا باشید و سپس برای خرید محصولات مورد نیاز خود اقدام نمایید. در ادامه توضیح خواهیم داد که بهترین دوربین مداربسته دید در شب چه ویژگی‌هایی دارد و در هنگام خرید باید چه ویژگی‌هایی را مد نظر قرار دهید.

در حال حاضر دوربین‌های مداربسته متنوعی با برندهای مختلف در بازار وجود دارند که دارای ویژگی دید در شب هستند؛ اما انتخاب از میان آن‌ها ممکن است کمی ابهام برانگیز باشد؛ زیرا تکنولوژی‌های متفاوتی در هر کدام از دوربین‌ها وجود دارد. به طور مثال برخی از دوربین‌های دید در شب مجهز به فناوری مادون قرمز هستند که این محصولات قادرند تصاویر سیاه و سفید از شب نشان دهند. برخی دوربین‌های دیگر مجهز به فناوری چراغ ال ای دی هستند که می‌توانند تصاویر رنگی از شب ارائه دهند؛ اما کیفیت تصاویر به نور محیط بستگی دارد و اگر نور محیط بیش از حد یا کمتر از حد استاندارد باشد، تضاد رنگی ایجاد شده و مشاهده جزییات چالش برانگیز خواهد بود؛ اما در این میان برند هایک ویژن دوربین‌ مداربسته دید در شبی را ارائه می‌دهد که مجهز به فناوری Smart Hybrid Light است و می‌تواند تصاویر با کیفیت بسیار بالا از شب ارائه دهد بدون اینکه تضاد رنگی به وجود بیاید.برای مشاهده بهترین برند دوربین مداربسته به لینک قبل مراجعه فرمایید.

این محصول بهترین برند دوربین مداربسته دید در شب است؛ زیرا دارای سه حالت نورپردازی مکمل، نور سفید و حالت هوشمنداست. برخلاف دید در شب سنتی، دوربین‌های مداربسته هایک ویژن می‌توانند تصاویر رنگی با وضوح بالا و جزئیات را حتی در شرایط نوری چالش برانگیز ارائه دهند و در عین حال تجربه کاربری خوبی را برای کاربران فراهم کنند. کاربران می‌توانند برای انتخاب حالت روشنایی ایده آل برای برنامه‌های خود از این مزیت استفاده کنند.

قطعا وضوح می‌تواند یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای انتخاب بهترین برند دوربین مداربسته باشد. در صورتی که وضوح تصاویر بالا باشد شما می‌توانید با جزییات بیشتری افراد و اشیاء را شناسایی نمایید. وضوح بالا عموما شامل تصاویر فول اچ دی یا ۴k خواهد بود.

دید در شب برای نظارت شبانه روزی

ویژگی دوم که می‌تواند به عنوان مهم‌ترین ویژگی دوربین مداربسته باشد، دید در شب است. دوربین‌هایی که دارای قابلیت دید در شب هستند، می‌توانند با تکنولوژی‌های متنوعی در دسترس باشند که شامل تکنولوژی مادون قرمز و یا LED خواهد بود.

محدوده دینامیکی گسترده (WDR) برای شرایط روشنایی چالش برانگیز

فضاهای مختلف ممکن است شرایط نوری متفاوتی را در طول روز تجربه کنند. مناطقی که کنتراست بالایی بین مناطق روشن و تاریک دارند، مانند ورودی‌ها یا پنجره‌ها، می‌توانند برای دوربین‌های مداربسته چالش ایجاد کنند. اینجاست که اهمیت محدوده دینامیکی گسترده (WDR) مشخص می‌شود. این ویژگی می‌تواند در هر شرایط نوری تصاویری با کیفیت بسیار بالا ضبط نماید.

دسترسی از راه دور و مشاهده موبایل برای نظارت در زمان واقعی

مورد بعدی دسترسی از راه دور و مشاهده با موبایل است که برای رصد کردن منزل و یا محل کار ضروری است.

برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مشاهده تلفن همراه، راحتی و انعطاف‌پذیری را فراهم می‌کنند و تضمین می‌کنند که می‌توانید همیشه ملک خود را زیر نظر داشته باشید.

ویژگی های دوربین مداربسته دید در شب

بهترین برند دوربین دید در شب

دوربین مداربسته هایک ویژن دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

چراغ هیبرید هوشمند هایک ویژن به شما امکان می‌دهد حالت روشنایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

وقتی وسیله نقلیه یا شخصی وجود ندارد، دوربین فقط از نور مادون قرمز استفاده می‌کند.

هنگامی که یک وسیله نقلیه یا شخصی ظاهر می‌شود، نور سفید به طور خودکار فعال شده و در نتیجه تصویر رنگی واضح با جزئیات واضح ایجاد خواهد شد.

هنگامی که وسیله نقلیه یا شخص خارج می‌شود، دوربین به نور مادون قرمز برمی‌گردد.

تصویربرداری خیره کننده در نور کم

لنز فوق کانفوکال F1.0

نظارت به روشی هوشمندانه‌تر

تشخیص اشیاء طبقه بندی شده

هوش امنیتی با عملکردهای هوشمند مبتنی بر AcuSense

نکات مهم درباره دوربین مدار بسته دید در شب

دوربین دید در شب

اگر این نکات را در هنگام خرید دوربین مداربسته دید در شب در نظر داشته باشید، کارایی دوربین به حداکثر رسیده و می‌توانید تصاویری بدون نقص را دریافت کنید.

وضوح دوربین امنیتی حداقل ۱۰۸۰باشد. هرچه یک دوربین دارای وضوح بالاتر باشد، جزئیات بیشتر و فیلم واضح‌‌تری می‌تواند ضبط کند.

هم‌چنین باید برد طولانی تا دوربین بتواند حداقل ۳۰ فوت را ببیند.

علاوه بر این، به یاد داشته باشید که یک دوربین معمولاً کافی نیست. برای محافظت کامل از اموال خود، به چندین دوربین برای اطمینان از پوشش کامل نیاز دارید. بهترین مکان برای نصب دوربین‌های امنیتی دید در شب، در اطراف خانه است وهم‌چنین باید به درها و پنجره‌های طبقه اول توجه ویژه‌ای داشته باشید که ممکن است شبانه سارقان را وسوسه کنند.برای انتخاب دوربین مداربسته برند های زیادی هماند www.hilvision-cctv.com یا برند داهوا یا بنفیت هستند، ولی باید قیمت دوربین مداربسته و نیاز خودتان از یک دوربین مداربسته را استخراج کنید و بعد اقدام به خرید دوربین مداربسته کنید.

خلاصه مطلب

در صورتی که قصد خرید دوربین مداربسته دید در شب را دارید، توجه داشته باشید که این محصول با نیازهای محیط شما تطابق داشته باشد. هم‌چنین باید نوع آب و هوا و سایر موارد مانند برد دوربین، نور محیط و … را در نظر بگیرید؛ زیرا هر یک از دوربین‌های مداربسته دید در شب می‌توانند تصاویر مختلفی را ارائه دهند. ما سعی کردیم بهترین دوربین مداربسته دید در شب که از برند هایک ویژن بود به شما معرفی کنیم. برای خرید این محصول باید حتما از نمایندگی های معتبر کمک بگیرید و به همراه خرید ضمانت نامه معتبر دریافت کنید. hikvision-cctv.com به عنوان یکی از نمایندگی‌های اصلی برند هایک ویژن مفتخر هستیم در این مورد به شما کمک کنیم. برای مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر برای خرید، کافی است به وبسایت ما مراجعه کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.