بهترین و کاربردی ترین شیر سینک ظرفشویی

0

شیر سینک ظرفشویی مهم ترین بخش از پنل ظرفشویی است. امروزه شیر آلات زیادی با کاربری شیر سینک ظرفشویی در بازار وجود دارند. برای آن که بهترین انتخاب را برای ظرفشویی خود داشته باشید، نیاز است که شیر آلات ظرفشویی را شناخته و نکاتی را در مورد آن ها بدانید.

شیر سینک ظرفشویی تولید شده توسط شرکت تهران برنز، از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین شیر های موجود در بازار ایران است. ویژگی های این شیر سبب شده که تقاضای آن در بازار بالا باشد. معمولا اجناس یا باید ارزان قیمت باشند، یا با کیفیت، اما تلفیق این دو ویژگی در این محصول، سبب تمایز آن در بازار می شود. وقتی شیر آلات تهران برنز با سایر محصولات مقایسه می شوند، برتری در کیفیت و قیمت این محصولات، بیشتر به چشم می خورد.

شیر آلات تولیدی تهران برنز برای ظرفشویی، برنجی با روکش کروم هستند. برنج و کروم دو فلز سازگار با آب هستند و استفاده از آن ها سبب افزایش راندمان محصول و نیز بهبود کیفیت آب خروجی از لوله می شوند.

شیر سینک

 

شیر سینک ظرفشویی چیست؟

همان گونه که مشخص است، در ساختمان برای تکمیل تاسیسات و آب رسانی، از شیر آلات مختلفی استفاده می شود. مثلا حمام دارای شیر های مختص به خود است که با شیر ظرفشویی متفاوت است. معمولا شیر های ساده و ارزان برای شیر آب حیاط مورد استفاده قرار می گیرند و شیر های فانتزی تر و کارا تر برای بخش های داخلی و پرکاربرد خانه، همچون آشپزخانه، به کار می روند.

همان گونه که مشهود است، شیر سینک ظرفشویی، یکی از پرکاربرد ترین شیر های منزل است. برای اینکه عمر شیر ظرفشویی بالا باشد و در برابر استفاده مداوم دچار آسیب نشود، لازم است که شیر های با کیفیت برای این قسمت از آشپزخانه مورد استفاده قرار بگیرند. معمولا شیر ها پس از ساخته شدن ساختمان نصب می شوند، بنابر این، قیمت نیز در انتخاب شیر آلات بسیار با اهمیت است. معمولا سازندگان ساختمان دنبال شیر های زیبا و فانتزی اما با قیمت ارزان هستند.

تهران برنز بزرگ ترین تولید کننده شیر آلات فانتزی در سطح کشور است که به انتخاب مشتری و نیاز روز بازار اهمیت زیادی می دهد. به همین دلیل تولید شیر آلاتی با کیفیت برتر و قیمتی اقتصادی، در اولویت خطوط تولید این شرکت قرار گرفته است.

تهران برنز به صورت ابتکاری، شیر های مدرن با طراحی های روز دنیا را تولید می کند. این شیر ها دوام بسیار بالایی دارند که این امر سبب رضایت مشتریان در سال های اخیر شده است.

شیر ظرفشویی دو منظوره

 

انواع شیر آلات سینک

شیر آلات سینک ظرفشویی دارای مدل و طرح های گوناگونی هستند. بسته به نوع طراحی آشپزخانه و قدیمی یا فانتزی بودن آن، می توان یکی از این شیر ها را برای ظرفشویی انتخاب کرد.

شیر ظرفشویی دیواری

شیر سینک ظرفشویی دیواری، همان شیر های قدیمی هستند که در بچگی، همه آن ها را در خانه های خود دیده ایم. این شیر ها ساده ترین نوع در بین سایر شیر آلات آشپزخانه هستند و در نتیجه هزینه آن ها نیز کم تر است.

شیر ظرفشویی ایستاده

شیر آلات ایستاده به صورت مستقیم بر روی سینک قرار می گیرند تا نصب شوند. در این گونه شیر ها فاصله لوله با سینک کم است و آب با ارتفاع پایینی به درون سینک می ریزد.

شیر آلات کابینتی

به مانند شیر ایستاده، مدل کابینتی آن نیز به صورت آماده بوده ولی بر روی کابینت نصب می گردد. شیر سینک ظرفشویی کابینتی در زمره شیر های مدرن و فانتزی قرار می گیرد. از مشکلات آن نیز می توان به جرم گرفتگی بیشتر، نسبت به سایر محصولات اشاره کرد.

شیر آشپز خانه شلنگ دار

این شیر در بین سازندگان به شیر ظرفشویی شاوری معروف است. معمولا در سر این شیر ها یک شلنگ فلزی با وزنه وجود دارد و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید شلنگ را روی سینک حرکت داده و بهترین زاویه پاشش آب برای هر لحظه را انتخاب کنید

شیر آشپزخانه دو منظوره

شیر سینک ظرفشویی دو منظوره یکی از بهترین مدل های شیر آلات آشپزخانه است. این شیر دارای دستگاه تصفیه آب است. دو خروجی جداگانه این شیر، یکی برای آب شهری و دیگری برای اب آشامیدنی است. این مزیت باعث می شود که دیگر نیازی به خرید جداگانه دستگاه تصفیه آب نباشد.

شیر سینک کلاسیک با طراحی زیبا

 

مزیت های شیر های ظرفشویی تهران برنز

شیر سینک ظرفشویی تولید شده در خطوط تولید تهران برنز، علاوه بر کیفیت بالا، از قیمت مناسبی برخوردار هستند. علت نیز در آن جاست که همه بتوانند به این محصولات دسترسی داشته باشند. تنوع رنگ در این محصولات بسیار بالا بوده و برای افزایش عمر شیر ها، از انواع پوشش های مقاوم، در بدنه آن ها استفاده می شود. پوشش سطح محصولات، آب کاری استاندارد نیکل کروم با قطر ۱۲ میکرون است.

کلیه محصولات این شرکت به سبب کیفیت و طرح های عالی، دارای استاندارد ملی ایران هستند. آلیاژ مورد استفاده در شیر ها همگی برنج هستند. برنج با آب واکنش نمی دهد و تاثیری در تغییر رنگ، بو و مزه آب ندارد.

برای این که آب رسانی با دبی بالا تری انجام شود، سایز کارتریج بکار رفته شده در شیر آلات ۳۵ است که سایز بزرگ محسوب می شود. علاوه بر خود شیر، آبفشان های موجود در آن نیز همگی از جنس برنج هستند. پس نگرانی در مورد زنگ زدن آن ها وجود ندارد.

ویژگی شاخص محصولات تهران برنز، طراحی های خاص و فانتزی محصولات است که از نظر زیبایی با محصولات روز اروپا برابری می کنند. همچنین این طراحی های مدرن، امکان رسوب پذیری بدنه شیر آلات را از بین می برد.

تمامی شیر آلات تهران برنز برای صرفه جویی در مصرف آب دارای پرلاتور کاهنده هستند.

شیر سینک ظرفشویی با کیفیت تهران برنز استاندارد های اروپا را نیز داراست. محصولات تولیدی این شرکت همه به سبب به روز بودن و کیفیت بالا، دارای تاییدیه ce اروپا هستند که خیال مصرف کنندگان را بابت خرید مطمئن و با کیفیت، راحت می کند.

شیر اهرمی ظرفشویی

 

کلام آخر

یکی از اصلی ترین خدماتی که شرکت های سازنده محصولات به مشتریان خود ارائه می دهند، خدمات پس از فروش است. بسیار مهم است که شما شیر هایی را انتخاب کنید که دارای ضمانت نامه هستند و بعد ها در صورت بروز مشکل می توان آن ها را به شرکت بازگرداند.

تمام محصولات تهران برنز از ۷ سال گارانتی و وارانتی تعویض برخوردار هستند. برای برخورداری از خدمات پس از فروش نیاز است که نکاتی را دانسته و به آن ها عمل نمایید.

هرگز برای شست و شوی شیر سینک ظرفشویی، از شوینده های اسیدی استفاده نکنید. زیرا اسید ب شدت خورنده است و سبب فرسایش شیر شده و در دراز مدت شیر را کاملا خراب می کند.

استفاده از وسایل شست و شوی سخت که باعث خراش بر روی شیر سینک ظرفشویی می شوند، از ارائه خدمات پس ار فروش توسط شرکت، ممانعت به عمل می آورد.

یکی از نکات ساده ولی مهم این است که نصب شیر آلات حتما باید توسط کارشناس نصب، انجام شود.

جهت اطلاع از شرایط تعویض محصول ، قبل از خرید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

شیرآلات اهرمی ارزان استاندارد ایرانی و با کیفیت ساخت بالا

اگر به مراکز فروش شیرآلات مراجعه کرده باشید، حتما متوجه تنوع بالای محصولات آن شده اید. شیرآلات ارزان یکی از انواع شیرآلات موجود در بازار هستند که می توانید آن ها را از طریق فروشگاه های مختلف بخرید و مورد استفاده قرار دهید. اما آن چیزی که باید در مورد خرید شیرآلات به آن توجه کنید، کیفیت است.

برخی از افراد قیمت شیرآلات را فدای کیفیت می کنند. به طور مثال به سراغ شیرآلاتی می روند که نه تنها از باکیفیت بودن آن ها مطمئن نیستند، بلکه می دانند جنس مرغوبی نیز ندارند. ولی فقط به بهانه اینکه قیمت خرید شیرآلات را پایین بیاورند، آن ها را تهیه می کنند. این شیرآلات در عرض مدت زمان کوتاهی دچار پوسیدگی می شوند و کیفیت خودشان را از دست خواهند داد.

بنابراین، خرید شیرآلات ارزان قیمت با کیفیت پایین اصلا توصیه نمی شود. زمانی خرید شیرآلات ارزان ارزش دارد که از کیفیت آن ها مطمئن باشید و با اطمینان خاطر این شیرآلات را سفارش دهید. در این صورت هم ماندگاری این شیرآلات تضمین شده است، هم با حداقل هزینه آن ها را در حد تعدادی که نیاز دارید سفارش می دهید.

شیرآلات ارزان قیمت در تهران

تهران برنز تولید کننده انواع شیرآلات ارزان قیمت با بهترین کیفیت است. این روزها بسیاری از مردم به دلیل شرایط بازار نیاز به خرید اجناس ارزان قیمت دارند. به همین خاطر برندهایی که بتوانند با حداقل هزینه، بهترین وسایل مورد نیاز مردم را تولید کنند، بسیار در میان مردم محبوب هستند. یکی از این برندها، تهران برنز است که بیش از ۳۰ سال سابقه برای تولید شیرآلات دارد.

اگر هدف شما خرید شیرآلات ارزان قیمت با بهترین کیفیت است، می توانید به فروشگاه تهران برنز مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع شیرآلات سرویس بهداشتی، سینک ظرفشویی و حمام موجود هستند. کیفیت در اولویت اول این برند برای تولید شیرآلات ارزان است. با این حال به دلیل حذف واسطه ها و امکان خرید این شیرآلات با حداقل واسطه ها، قیمت شیرآلات در این فروشگاه به حداقل رسیده است.

5/5 - (5 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.