نوبت بهترین دکتر عمل زیبایی واژن (لابیاپلاستی) در تهران

0

نوبت بهترین دکتر عمل زیبایی واژن (لابیاپلاستی) در تهران

 

بهترین جراح عمل لابیاپلاستی تهران، دارای بورد تخصصی زنان از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند. دکتر کریسانی فلوشیپ جراحی زیبایی زنان آکسفورد یونیورسال انگلستان و عضو انجمن متخصصین جراحان آمریکا هستند

 

لابیاپلاستی با لیزر در تهران  جراحی برای کاهش اندازه لابیا مینور – فلپ های پوست در دو طرف دهانه واژن .بهترین جراح

بهترین جراح  لابیاپلاستی . این کار نباید در دختران کمتر از ۱۸ سال انجام شود زیرا لابیاها پس از بلوغ تا اوایل بزرگسالی به رشد خود ادامه می دهند.

 

برخی از خانم ها به دلیل اینکه ظاهر لابیای خود را دوست ندارند می خواهند لابیاپلاستی انجام دهند. اما داشتن چین های پوستی قابل توجه در اطراف دهانه واژن کاملا طبیعی است. در بیشتر موارد، هیچ مشکلی ایجاد نمی کند، به همین دلیل است که لابیاپلاستی به ندرت در NHS در دسترس است.

 

قبل از انجام لابیاپلاستی به چه نکاتی باید فکر کنید . بهترین جراح لابیاپلاستی در شرق تهران .

 

انجام لابیاپلاستی تصمیم بزرگی است که باید به دقت در مورد آن فکر کنید. ممکن است گران باشد و خطرات زیادی را به همراه داشته باشد ..

 

همچنین هیچ تضمینی وجود ندارد که به نتیجه ای که انتظار داشتید دست یابید، و لزوماً احساس بهتری نسبت به بدنتان نخواهد داشت.

 

اگر به انجام لابیاپلاستی فکر می کنید، ابتدا آن را با پزشک عمومی خود در میان بگذارید.

 

ممکن است شرایطی داشته باشید که باعث ناراحتی شود که قابل درمان است. یا ممکن است دلیلی وجود داشته باشد که این عمل برای شما مناسب نیست.

 

پزشک عمومی شما ممکن است به شما توصیه کند که قبل از انجام عمل جراحی با یک مشاور یا روانشناس صحبت کنید.

 

درباره اینکه آیا جراحی زیبایی برای شما مناسب است یا خیر، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

هزینه لابیاپلاستی چقدر است؟

 

در انگلستان، لابیاپلاستی حدود ۴۰۰۰ پوند هزینه دارد. هزینه هر گونه مشاوره یا مراقبت های بعدی ممکن است در قیمت لحاظ نشود.

 

شما معمولا نمی توانید لابیاپلاستی را در NHS انجام دهید

 

لابیاپلاستی معمولاً در NHS در دسترس نیست. اما ممکن است در برخی شرایط – برای مثال، اگر لب‌های واژن غیرطبیعی است، برای ترمیم پارگی‌های بعد از زایمان یا برداشتن بافت‌های سرطانی اگر خانمی مبتلا به سرطان فرج باشد، پیشنهاد شود.

 

انتخاب جراح

 

اگر در انگلستان لابیاپلاستی انجام می دهید، با کمیسیون کیفیت مراقبت (CQC) بررسی کنید تا ببینید آیا بیمارستان یا کلینیک در آنها ثبت شده است یا خیر.

 

تمام کلینیک ها و بیمارستان های مستقلی که جراحی زیبایی را در انگلستان ارائه می دهند باید در CQC ثبت شوند.

 

هنگام جستجو در اینترنت برای جراحی لابیاپلاستی مراقب باشید. برخی از کلینیک ها ممکن است برای تبلیغ خدمات خود در لیست های جستجو هزینه پرداخت کنند.

 

بررسی کنید که جراح در شورای پزشکی عمومی (GMC) ثبت شده است. آنها باید در فهرست تخصصی ثبت شوند و مجوز فعالیت داشته باشند.

 

پاسخ کوتاه  بهترین دکتر جوانسازی واژن چیست؟

شان کلیشادی، جراح پلاستیک، بنیانگذار SSK Plastic Surgery در نیوپورت بیچ، کالیفرنیا، می‌گوید: «این روش برای اکثر افراد بهبودی سریع‌تر و روان‌تری دارد.

 

به طور معمول، بهبودی کامل لابیاپلاستی ۱۲ هفته طول می کشد. به این معنی که ۳ ماه طول می کشد تا تورم برطرف شود، بافت اسکار ته نشین شود و احساس برگردد.

 

اما باید بتوانید فعالیت جنسی و بدنی را کمی قبل از آن از سر بگیرید. معمولاً افراد می توانند در عرض ۴ تا ۶ هفته به رابطه جنسی متمرکز بر ناحیه تناسلی و ورزش های شدید بازگردند.

 

و بسته به اینکه شغل شما چقدر از نظر فیزیکی نیاز دارد، باید بتوانید ظرف ۱ هفته به سر کار خود بازگردید.

 

الکساندر زوریراین، دکتر الکساندر زوریراین، جراح پلاستیک دارای گواهی چهارگانه با جراحی پلاستیک زوری در میامی، فلوریدا، می‌گوید: «بیماران روش‌ها و فرآیندهای بهبودی متفاوتی دارند، بنابراین زمان‌های بهبودی متفاوت خواهد بود.

 

 

بلافاصله پس از لابیاپلاستی چه چیزی را باید انتظار داشت؟

الکسیس پارسلز، جراح پلاستیک مشهور و موسس مراقبت از پوست SUNNIE می گوید: “بیشتر بیماران در چند روز اول پس از جراحی درد و ناراحتی متوسط ​​را گزارش می کنند.”

 

در طول دوره بهبودی اولیه، باید از انجام هر کاری فیزیکی از راه دور خودداری کنید. احتمالاً به شما گفته می شود که دراز بکشید و یکی دو روز بعد را در رختخواب بگذرانید.

 

برخی از پزشکان حتی یک قرار ملاقات مجازی برای پیگیری برنامه ریزی می کنند تا مجبور نباشید به بیمارستان بروید.

 

پارسلز می‌گوید: «به بیماران یک کرم بی‌حس کننده موضعی تجویز می‌شود و به آنها گفته می‌شود که برای کمک به تسریع بهبودی، لباس زیر فشرده‌کننده بپوشند.

 

پزشک شما همچنین ممکن است آنتی بیوتیک ها و داروهای ضد قارچی را برای کمک به کاهش خطر عفونت در طول بهبودی تجویز کند.

 

اگر هنگام پایین کشیدن شلوارتان متوجه لکه های خونی در لباس زیر یا نوار بهداشتی شدید، نگران نباشید. مقداری ترشح یا مایع خونی پس از جراحی انتظار می رود.

 

همچنین به شما دستور داده می شود که روز اول، دوم یا سوم پس از جراحی دوش بگیرید. (از متخصص مراقبت های بهداشتی خود بپرسید که چه چیزی را توصیه می کنند).

 

۱ هفته بعد از لابیاپلاستی چه انتظاری داریم؟

احتمالاً در عرض یک هفته نمی توانید به سر کار خود بازگردید. Parcells توضیح می دهد: “معمولاً، ما می توانیم این روش را در روز چهارشنبه انجام دهیم، و شما می توانید دوشنبه آینده به سر کار خود بازگردید.”

 

با این حال، ممکن است هنوز در برخی از موقعیت ها کمی متورم و کمی ناراحت باشید.

 

در این مرحله، شما باید در انتهای داروهای مسکن خود باشید، اما می توانید در صورت نیاز به مصرف آنها ادامه دهید. همچنین باید به مصرف هر گونه آنتی بیوتیک و ضد قارچ طبق دستور ادامه دهید.

 

احساس جدیدی که ممکن است شروع به تجربه کنید، خارش است.

 

اگر تا به حال متوجه شده اید که پوسته پوسته یا برش کاغذ در حین بهبودی خارش می کند، تعجب نخواهید کرد که بدانید برخی از خارش ها در زمان بهبودی بدن شما شایع است.

 

تمام تلاش خود را برای جلوگیری از خاراندن ناحیه آسیب دیده انجام دهید. خاراندن می تواند زخم های شما را دوباره باز کند یا باکتری های ناخواسته ایجاد کند.

 

۲ تا ۳ هفته بعد از لابیاپلاستی چه انتظاری داریم؟

دو هفته بعد از عمل؟ تبریک می‌گوییم، شما سخت‌ترین و راحت‌ترین دوره بهبودی را پشت سر گذاشته‌اید.

 

Parcells می گوید، شما باید حداقل به مدت یک ماه از استخر، جکوزی و اقیانوس ها اجتناب کنید. اگر میل به غوطه ور شدن در آب دارید، یک حمام سیتز بگیرید.

 

زوریراین توضیح می دهد: «معمولاً حدود چهار هفته پس از جراحی می توانید ورزش شدید را شروع کنید. اما قبل از آن، باید به حرکات با شدت کمتر و تاثیر کمتر مانند پیاده روی و تای چی پایبند باشید.

 

بخیه های قابل حل معمولا ۳ تا ۴ هفته طول می کشد تا خوب حل شوند. بنابراین، در پایان این بازه زمانی، ممکن است متوجه شوید که رنگ و قوام بخیه‌هایتان شروع به تغییر می‌کند.

 

۴ تا ۶ هفته بعد از لابیاپلاستی چه انتظاری داریم؟

کلیشادی می گوید: «باید حداقل به مدت ۴ تا ۶ هفته از هرگونه فعالیت جنسی خودداری کنید. اما در پایان ۶ هفته، زندگی شما می تواند کم و بیش به حالت عادی بازگردد.

 

اولین باری که رابطه جنسی متمرکز بر ناحیه تناسلی دارید، می خواهید آهسته شروع کنید. وقتی با شکل یا طول متفاوت لابیای خود سازگار می شوید، ممکن است چیزها کمی متفاوت به نظر برسند.

 

اگر در حین فعالیت جنسی احساس سوزش، سوزش، خونریزی یا سایر ناراحتی ها کردید، فوراً آن را متوقف کنید.

 

در اسرع وقت با پزشک یا متخصص مراقبت های بهداشتی دیگر مشورت کنید تا در مورد علائم خود صحبت کنید و علت اصلی را تعیین کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.