مزایای دستگیره هوشمند هتلی (کارتی) و میزان امنیت قفل های هوشمند

0

از مزیت های این قابلیت همین هست که شما نیازی به حمل کلید ندارید یا دیگر نگرانی برای گم شدن کلید خود ندارید. همچنین، امنیت این نوع دستگیره و قفل هوشمند هتلی بسیار بالا است و امکان دسترسی غیرمجاز به اتاق شما تقریباً ناممکن است.

امروزه بیشتر اقامتگاه ها و هتل ها برای اتاق های خود از دستگره های هوشمند هتلی استفاده میکنند تا علاوه برامنیت، راحتی و آسایش را به مسافران خود هدیه دهند و تجربه سفر بهتری را برایشان رقم بزنند.

قفل هوشمند هتلی و دستگیره هوشمند هتلی، نوعی قفل دیجیتال است. تمامی این قفل ها دارای قابلیت های مشترکی همچون بازگشایی با پسورد، کارت هستند. مهمترین و پرکاربرد ترین قابلیت برای هتلداران و مسافرین بازگشایی با رمز یا کارت میباشد. اما دستگیره های هتلی هم با قابلیت های بیشتر مانند اثر انگشت، اپلیکیشن موبایل و کلید مکانیکی نیز وجود دارند.

قفل هوشمند هتلی bmsbox

مزایای قفل هوشمند هتلی

با وجود قفل های هوشمند کارتی دیگر نیازی به کلید نخواهد بود. کافیست هتلداران به مسافرین خود کارت (تگ) یا رمزی مخصوص بدهند که مسافرین با استفاده از آن بتوانند با امنیت و به آسانی به اتاق و سوئیت های رزرو کرده خود تردد کنند و درب را باز کنند. با هربار بستن درب، دستگیره به صورت اوتومات قفل میشود که برای مسافرین واتاق هایشان امنیت بیشتری را فراهم میسازد.

از مزیت های این قابلیت همین هست که شما نیازی به حمل کلید ندارید یا دیگر نگرانی برای گم شدن کلید خود ندارید. همچنین، امنیت این نوع دستگیره و قفل هوشمند هتلی بسیار بالا است و امکان دسترسی غیرمجاز به اتاق شما تقریباً ناممکن است. حتی در روش های ورود با رمز اگر مسافرین نگران لو رفتن رمز ورود خود باشند میتوانند به سادگی از قابلیت رمز مجازی دستگیره استفاده کنند و رمز اصلی خود را میان یک رمز دروغین وارد کنند تا درب را باز کنند بدون آنکه رمز اصلیشان لو برود.

قفل هوشمند دیجیتال هتلی برند بی‌ام‌اس باکس از تنوع زیادی برخوردار است:

البته تمام این دستگیره ها قابلیت های مشترکی مانند بازگشایی با اثر انگشت، اپ موبایل و کلید مکانیکی هم نیز دارند اما این کاربرد ها مناسب مسافرین نمیباشد. همچنین از المان های تاثیر گذار در قیمت و تفاوت قیمت این محصولات هوشمند هتلی میتوان به متریال، جنس ساخت، زیبایی ، طراحی آرگونومیک و منحصر به فرد دستگیره ها اشاره داشت. رنگ بندی، کاربری آسان سیستمی، چشمی دیجیتال و نمایشگر داخلی یکی دیگر مباحث تاثیرگذار در قیمت آنان است.

هر چند دستگیره های دارای چشمی دیجیتال یا نمایشگر داخلی مناسب سوئیت و اتاق های ویژه و VIP هر مجموعه میتواند باشد اما به صورت معمول مدل های ساده تر جوابگوی نیاز مسافرین و هتل داران عزیز میباشد.

قفل هوشمند هتلی با قابلیت بازگشایی با کارت و پسورد

قیمت دستگیره هوشمند هتلی

در ادامه باید بگویم قیمت دستگیره هوشمند هتلی برند BMSBOX چیزی بین ۶,۰۰۰,۰۰۰ تا ۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان میباشد. برای مجموعه های اقامتی و هتل ها قیمت قفل کارتی هتلی به نوع قفل انتخابی، تعداد اتاق ها بستگی دارد و قیمت نهایی کمتر خواهد بود. از طرفی مدت زمان تأمین و تقاضای نصب نیز از فاکتور های دیگریست که میتواند در این قیمت تاثیرگذار باشد. پیشنهاد میکنیم اگر قصد دارید برای مجموعه یا هتل خود یا یکی از پروژه هایتان قفل هوشمند هتلی تهیه کنید، به صورت مستقیم با تیم کارشناسان فروش BMSBOX در ارتباط باشید تا انتخاب نوین و بهتری را تجربه کنید. جهت ارتباط کلیک کنید.

سخن آخر

در صنعت هتلداری، رفاه و رضایت مشتریان بسیار مهم است. بنابراین مدیران این کسب وکارها به تمامی جزیئاتی که موجب تجربه بهتر مشتریانشان خواهد شد بسیار اهمیت میدهند. دستگیره هتلی، از جمله عناصر اصلی در طراحی داخلی یک هتل می‌باشد که معمولا روی درب اتاق ها نصب میشود. دستگیره هوشمند هتلی باعث می‌شود که اقامت کنندگان بتوانند به راحتی و با سرعت به وسیله کارت یا رمز وارد اتاق خود شوند و موقع بیرون رفتن درب مجددا به صورت خودکار قفل شود.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.