خرید در تخفیفات سال نو میلادی با ویزا کارت مجازی

0

ویزا کارت مجازی امکانی هوشمند و کاربردی برای پرداخت در تمام پلتفرم‌هایی است که امکان اتصال به شبکه پریپید رادارند؛ در سال نوی میلادی بسیاری از پلتفرم‌های پشتیبان ویزا کارت مجازی تخفیف‌های بی‌نظیری را برای فروش محصولات خود در نظر گرفته‌اند.

در این مطلب معرفی پلتفرم‌هایی می‌پردازیم که شما می‌توانید با تهیه ویزا کارت مجازی از اُستیگان خرید انجام دهید و مبلغ بسیار پایینی را برای خرید در تخفیفات سال نوی میلادی بپردازید.

اگر نمی‌دانید ویزا کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد پیش از معرفی پلتفرم‌هایی که تخفیف در نظر گرفته‌اند بهتر است با مفهوم و کاربرد اصلی این راه‌حل مجازی برای کاربران ایرانی که درگیر محدودیت پرداخت بین‌المللی هستند آشنا شوید.

ویزا کارت مجازی درواقع مجموعه اطلاعاتی است که در قالب یک ایمیل یل پیامک در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ اگر فقط یک‌بار قصد خرید از یک سایت یا نرم‌افزار خارجی نظیر App Store، Spotify و… را داشته‌اید می‌دانید که به دلیل محدودیت بین‌المللی کاربران ایرانی امکان پرداخت مستقیم را ندارند.

شاید تا چندی پیش بسیاری از کاربران ایرانی حتی تصور خرید از پلتفرم‌های خارجی را نداشته‌اند و یا هر محصولی را با چندین برابر هزینه از واسطه‌ها دریافت خریداری می‌کردند؛ اما اکنون به کمک راه‌حل‌های پرداخت آنلاین بین‌المللی نظیر خرید گیفت کارت، ویزا کارت مجازی و… تمام افراد می‌توانند تجربه خریدی آسوده در سطح بین‌المللی را به دست آورند.

بنابراین برای حل مسئله پرداخت بین‌المللی اُستیگان افتخار دارد تا به شما کاربران ایرانی خدماتی را ارائه کند تا با آسوده‌ترین و به‌صرفه‌ترین راه ممکن پرداختی شیرین را تجربه کنید.

خوشبختانه خدمات اُستیگان به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات پرداخت آنلاین در سطح بین‌المللی امتحان خود را پس داده و دارای اینماد از سامانه تایید هویت فروشگاه‌های اینترنتی است و امکان این را به شما می‌دهد تا بتوانید با تهیه آنی ویزا کارت مجازی اقدام به خرید و پرداخت هزینه موردنیاز خودکرده و از تخفیفات کریسمس تا سال نو میلادی بهره‌مند گردید.

این کارت مجازی یعنی Visa Card یک‌بارمصرف بوده و این امکان را به شما می‌دهد تا در بیشتر درگاه‌های‌ پرداخت جهانی خرید انجام داده و بدون مشکل با واردکردن اطلاعات این کارت اعتباری مجازی محصول موردنظر خود را تهیه کنید.

یکی از اصلی‌ترین امکاناتی که این کارت اعتباری در اختیار شما قرار می‌دهد پرداخت هزینه آزمون‌هایی نظیر آیلتس، دولینگو، تافل و… هست که به همین دلیل از محبوبیت بالایی در میان کاربران ایرانی برخوردار است.

در ادامه به معرفی پلتفرم‌هایی می‌پردازیم که در سال نو میلادی تخفیف‌های جذابی را برای مشتریان و کاربران خود در نظر گرفته‌اند.

 

تخفیف ویژه پلتفرم استیم در سال نو میلادی

استیم یک پلتفرم بی‌نظیر برای خرید تمام ویدیوگیم‌هایی است که برای PC به بازار ارائه می‌گردد؛ اگر شما یک گیمر باشید، قطعا نام این پلتفرم را شنیده‌اید و یا حتی در حال حاضر از آن استفاده می‌کنید.

استیم یک پلتفرم  بی‌نظر از ویدیوگیم‌هایی است که برای هر سلیقه‌ای بازی دارد . برای پرداخت هزینه ویدیوگیم‌های موجود در Steam در ایران باید از ویزا کارت مجازی یا گیفت کارت استیم استفاده کرد.

به دلیل تنوع قیمت ویزا کارت مجازی به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید از این پلتفرم از ویزا کارت مجازی استفاده کنید.

استیم در سال نو میلادی ۲۰۲۴ تخفیف‌های چشمگیری را به شما ارائه کرده تا با تخفیفی شگفت‌انگیز هر ویدیوگیم را که می‌خواهید تهیه کنید.

در آذرماه سال ۱۴۰۲ شمسی جشنواره گیم اواردز ۲۰۲۳ برگزار شد و ویدیوگیم‌ها برای تصاحب عنوان بهترین بازی سال رقابتی تنگانگ را با یکدیگر تجربه کردند.

در این میان عنوان بهترین بازی سال به Bulder’s Gate3 رسید، این بازی در حال حاضر در تخفیف سال نو میلادی با تخفیف ۱۰ درصدی به قیمت ۵۳ دلار به فروش می‌رسد.

داستان بازی درباره نیروی اهریمنی است که دنیا را نابود خواهد کرد، پیش از اینکه شیطان پیروز گردد و شمارا شکست دهد او را نابود کنید.

شما در بالدرز گیت ۳ یک ویدیوگیم نقش‌آفرینی را بازی خواهید کرد، که توسط Larian Studios منتشر و هم‌اکنون برنده بهترین بازی سال از گیم اواردز گردیده است.

اگر به سبک نقش‌آفرینی و ماجراجویی علاقه دارید و حتما Baldur’s Gate 3  را تجربه کنید، زیرا با رویکردی تازه توانسته ژانر ویدیوگیم D&D را که تا چندی پیش به‌عنوان یک بردگیم شناخته می‌شد را وارد دنیای بازی ویدیویی کند.

در جهانی فرا انسانی موجودی ذهن انسان و دیگرگونه‌های زیستی را مسموم کرده و این رویداد باعث شده تا دنیا رو به ویرانی پیش برود، شما باید برای محافظت از بالدرز گیت بین بُعد‌های مختلف universe سفر کنید و اهریمن را نابود کنید.

این ویدیوگیم برای کنسول PlayStation ، Xbox و همچنین PC راهی بازار شد و هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان به ویدیوگیم قرار گرفته است.

برای ساخت این ویدیوگیم جذاب از مکانیزم D&D استفاده‌شده تا گیمر‌ها بتوانند تجربه یک بازی نقش‌آفرینی را در یک بازی ویدیویی به‌خوبی تجربه کنند؛ یعنی شما با ریختن تاس مخصوص بازی دی‌اند دی می‌توانید روایت این بازی درباره دنیایی خیالی را تغییر دهید و برای گفتگو با هر شخصیت و نوع برخورد با آن تصمیمات دلخواه خود را بگیرید.

شما در این ویدیوگیم برای محافظت از Bulder Gate آماده‌ شده و به‌عنوان گروه نجات دنیا را از نابودی نجات خواهید داد.

این ویدیوگیم تنها مثالی کوچک از تخفیف ویدیوگیم در سال نو میلادی بود؛  بعضی بازی‌ها تا ۹۴ درصد تخفیف در دسترس کاربران استیم قرار گرفته و شما می‌توانید هم‌اکنون ویدیوگیم موردعلاقه خود را با خرید ویزا کارت مجازی از اُستیگان تهیه کنید.

برای مثال شما می‌توانید ویدیوگیم GTA V را هم‌اکنون در تخفیف سال نو میلادی Steam با تخفیف ۶۳ درصدی به قیمت ۱۵ دلار تهیه کنید.

از دیگر پلتفرم‌های فروش ویدیوگیم که در سال نو میلادی تخفیف‌های جذابی را در اختیار شما قرار داده‌اند پلی‌استیشن استور و مایکروسافت استور هستند.

هردوی این پلتفرم‌ها برای تخفیف‌های کریسمس تا سال نو میلادی تخفیف‌های چشمگیری را در نظر گرفته‌اند.

که برای پرداخت هزینه می‌توانید هم با گیفت کارت پلی‌استیشن و ایکس باکس و همچنین با ویزا کارت مجازی اقدام به تهیه و پرداخت هزینه ویدیوگیم موردنظر خود کنید.

 

خرید اکانت گیم پس ۱دلاری در سال نو میلادی

در حال حاضر شما می‌توانید اکانت گیم پس ایکس باکس را فقط با ۱ دلار به مدت ۱۴ روز در اختیار داشته و از بازی هزاران ویدیوگیم لذت ببرید؛ پس از گذشت زمان تعیین‌شده امکان شارژ اکانت برای شما وجود داشته و می‌توانید اشتراک Game Pass را به کمک ویزا کارت مجازی تهیه کنید.

Xbox گیم پس درواقع یک اشتراک ماهیانه برای دسترسی شما به هزاران ویدیوگیم است و با توجه به افزایش قیمت دلار و بالا بودن هزینه خرید تک‌به‌تک ویدیوگیم‌ها بسیار به‌صرفه است که شما این اشتراک را تهیه کنید و به کمک ویزا کارت مجازی هزینه آن را پرداخت کنید.

این اشتراک بر روی کنسول‌های سری S و X و Xbox One در دسترس کاربران قرارگرفته و ویژگی‌های منحصربه‌فردی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما می‌توانید اکانت گیم پس را به‌صورت Unlimited تهیه کنید که به شما دسترسی دانلود و بازی برای PC را هم می‌دهد؛  اگر به‌عنوان یک گیمر حرفه‌ای هم‌زمان با کنسول Xbox با PC هم‌بازی می‌کنید شک نکنید و با تهیه ویزا کارت مجازی همین حالا اکانت خود را فعال کنید.

https://ostigan.com/

تخفیف کریسمس تا سال نو میلادی آمازون

در دنیای امروز تمام مردم جهان بزرگ‌ترین فروشگاه خرده‌فروشی آنلاین Amazon را می‌شناسند، این پلتفرم مانند بسیاری از فروشگاه‌ها و پلتفرم‌ها در سال نو میلادی تخفیف‌های شگفت‌انگیزی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است که پیشنهاد می‌کنیم این فرصت را از دست ندهید.

اگر هیچ‌وقت به دلیل بالا بودن قیمت‌ها نتوانستید از بزرگ‌ترین فروشگاه خرده‌فروشی آنلاین جهان خرید کنید و هزینه آن را پرداخت کنید حالا فرصت آن رسیده تا بتوانید با تهیه ویزا کارت یا گیفت کارت آمازون از اُستیگان تجربه خریدی دل‌چسب را در تخفیف کریسمس تا سال نو میلادی Amazon تجربه کنید.

دسته‌بندی‌های فراوان و محصولات متنوعی برای خرید از آمازون وجود دارد که هم‌اکنون در بعضی قسمت‌ها تا ۹۰ درصد تخفیف برای مشتریان آمازون در نظر گرفته‌شده است.

 

تخفیف ویژه پلی‌استیشن در تعطیلات کریسمس

یکی از بهترین راه‌های خرید به‌صرفه بازی‌های PlayStation استفاده فرصت تخفیف‌های سال نو میلادی است؛ از کریسمس تا سال نو میلادی فرصت عالی است که شما تا ۷۵ درصد تخفیف برای خرید ویدیوگیم از پلی‌استیشن استور بگیرید.

برای پرداخت هزینه می‌توانید به کمک گیفت کارت PSN و یا ویزا کارت مجازی اقدام به خرید از پلتفرم فروش ویدیوگیم شرکت سونی کنید.

در ادامه بهترین ویدیوگیم‌های سال را که می‌توانید با تخفیف شگفت‌انگیز تهیه کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.

یکی از بهترین ویدیوگیم‌های سال ۲۰۲۳ که در حال حاضر با تخفیف ۲۰ درصدی در اختیار علاقه‌مندان به بازی قرارگرفته است Alan Wake 2 نام دارد.

ویدیوگیمی که در ژانر وحشت سروصدایی عجیب را به پا کرد و همه توقع داشتند به‌عنوان بهترین ویدیوگیم سال از طرف جشنواره گیم اواردز شناخته شود اما این عنوان را به ویدیوگیم Bulder’s Gate 3 باخت.

بالدرز گیت را بالاتر به شما معرفی کردیم ویدیوگیمی نقش‌آفرینی که سبک و سیاق خاص خود را دارد و به‌نوبه خود جذابیت و جزئیات فراوانی را در این دنیا آفریده است.

بازگردیم به الن ویک؛ این ویدیوگیم در اولین نسخه خود داستان مردی را روایت می‌کند که نویسنده است که دیگر خلاقیتی برای نگارش داستان جدید خود احساس نمی‌کند به همین دلیل به پیشنهاد همسر خود به شعری سفر می‌کنند که زندگی او را برای همیشه در تاریکی و توهمی ترسناک قرار خواهد داد.

شاید به توان گفت ۱۳ سال فاصله در ساخت نسخه دوم الن ویک بی‌دلیل نبوده و شما با داستانی پیچیده و مرموز  روبرو خواهید شد که از روایت چند کاراکتر جلو رفته و در نقطه‌ای برای باز کردن گره داستان شمارا شگفت‌زده خواهد کرد.

بدون شک از خرید این ویدیوگیم جذاب و مهیج در تخفیف سال نو میلادی پشیمان نخواهید شد؛ بنابراین همین حالا با خرید ویزا کارت مجازی از اُستیگان اقدام به تهیه Alan Wake 2 از پلی‌استیشن استور کنید.

اگر بدانید FC24 هم‌اکنون در تخفیف سال نو میلادی ۶۰ درصد تخفیف خورده است بدون شک صبر نمی‌کنید و همین حالا با خرید ویزا کارت مجازی اقدام به تهیه این ویدیوگیم محبوب خواهید کرد.

قیمت ابتدایی این بازی ۷۰دلار بوده که هم‌اکنون به قیمت ۲۷ دلار در اختیار کاربران کنسول پلی‌استیشن قرارگرفته است.

در تخفیف سال نو میلادی می‌توانید با ورود به سایت PlayStation Store دودسته بندی Best Sales و Games Under 20$ را مشاهده کنید؛ اطمینان داشته باشید که با ورود به این دو بخش شگفت‌زده خواهید شد.

پس همین حالا ویزا کارت مجازی را از اُستیگان با به‌ صرفه‌ترین قیمت ممکن تهیه‌کرده و از این فرصت بی‌نظیر استفاده کنید.

شاید باور نکنید اما در بخش بازی‌های زیر ۲۰ دلار ویدیوگیم‌های نظیر:

  • Red Dead II
  • GTA V
  • ۲K23
  • The Elder Scrolls
  • Horizon Forbidden
  • Assassin’s Creed Valhalla
  • Gotham Knight
  • The Witcher 3
  • Final Fantasy
  • و…

به فروش می‌رسد که امکان پرداخت هزینه آن‌ها به کمک ویزا کارت مجازی برای شما ممکن هست.

ویزا کارت استیگان

کلام آخر

انتهای سال میلادی فرصت مناسبی است تا از پلتفرم‌هایی نظیر آمازون، مایکروسافت استور و… با تخفیف خرید کنید؛ اما تنها پلتفرم‌هایی که در این مطلب از آن‌ها یاد شد تخفیف‌های شگفت‌انگیزی را برای خود در نظر نگرفته‌اند و هزاران هزار فروشگاه آنلاین یا پلتفرم در کریسمس تا سال نو میلادی برای کاربران و مشتریان خود با کاهش هزینه  می‌کنند سال جدید برای آن‌ها مهیج و جذاب آغاز گردد.

شما با خرید ویزا کارت مجازی می‌توانید از بیشتر سایت‌های برون‌مرزی خرید انجام دهید فقط پیش از خرید ویزا کارت از این موضوع اطمینان حاصل کنید که از درگاه پرداخت پریپید پشتیبانی می‌شود یا نه.

ویزا کارت مجازی را از اُستیگان تهیه کنید تا از اعتبار و صحت اطلاعات این کارت اعتباری مجازی مطمئن باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.