فروش انواع داکت اسپلیت های معتبر آکس ، زانتی ، سامسونگ ،‌ال جی و …… در مایسا

0

داکت اسپلیت یکی از جدیدترین انواع سیستم تهویه مطبوع است که توان تولید باد ( خنک و گرم) به وسیله کویل آبگرم یا هیت پمپ را دارد. از این رو هنگام استفاده از این سیستم دیگر نیازمند وسایل سرمایشی و گرمایشی دیگری چون رادیاتور و بخاری را نخواهید داشت. این تجهیزات سرمایشی گرمایشی با نام دیگر اسپلیت کانالی نیز شناخته می شوند. که این نام گذاری به دلیل استفاده از کانال هایی از جنس گالوانیزه، فلکسی بل و یا پلی یورتان برای انتقال هوا به محیط برای این سیستم انتخاب شده است. داکت اسپلیت تا حد کمی به کولرهای گازی شباهت دارد، با این تفاوت که به جای اسپیلت یا پنلی که روی دیوار نصب می شود و روکار است، از یک یونیت داخلی توکار برای تهویه هوا در این سیستم استفاده می شود و از طریق دریچه ریزش هوا، باد تولید شده به محیط می رسد.

امروزه برند های شناخته شده زیادی در سراسر جهان در زمینه طراحی و ساخت انواع سیستم های تهویه مطبوع، خصوصا داکت اسپلیت فعالیت می کنند و در جهت بالا بردن کیفیت محصولات و بهبود راندمان دستگاه ها با یکدیگر در حال رقابت هستند، از این رو انتظار می رود که شرکت های تولید کننده داکت اسپیلت، برای طراحی و تولید سری جدید داکت اسپلیت ها بیش از پبش به سازگاری محصولات خود با محیط زیست و کم مصرف بودن دستگاه ها ، افزایش طول عمر، استفاده راحت تر از آن ها و… دقت و توجه داشته باشند، و واضح است که برندهای معتبر جهانی در حال بهبود انواع دستگاه های تهویه مطبوع تولیدی خود و ارائه خدمات بهتر برای باقی ماندن در این رقابت و حتی پیشی گرفتن از دیگر برندها هستند.

از داکت اسپلیت ها می توان به راحتی برای محیط های گوناگونی چون مسکونی، اداری و تجاری استفاده کرد. در این سیستم تهویه مطبوع به دلیل بهره مندی از کانال کشی می توان تهویه چند اتاق را به صورت همزمان داشت، که این ویژگی به عنوان یکی از بزرگترین مزایای استفاده از این سیستم نصب به کولر های گازی در نظر گرفته می شود. همچنین استفاده از کانال‌های تهویه در این سیستم سبب شده است که هوای مطبوع (سرد یا گرم) به‌طور یکسان و متوازن در تمام قسمت‌های درون ساختمان توزیع شود.

داکت اسپلیت آکس

داکت اسپلیت از دو بخش یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل شده است. یونیت داخلی در زیر سقف کاذب ساختمان‌ها نصب می‌شود. یونیت داخلی داکت اسپلیت درون محیط تهویه شونده و یونیت خارجی در بیرون از محیط تهویه شونده قرار می‌گیرد. یونیت داخلی، هوای محیط را دریافت کرده (توسط کانال برگشت) و پس از خنک یا گرم کردن هوا، توسط کانال رفت آن را توزیع می‌کند. یونیت خارجی نیز متشکل از یک کندانسور، کمپرسور و یک فن انتقال هوا بوده و غالبا در قسمت پشت بام، تراس و یا حیاط درون یک کابینت فلزی در بسته قرار می گیرد. یونیت خارجی با در انتقال گاز مبرد به اواپراتور هوا را خنک می‌کند و سپس به وسیله یک فن انتقال هوا به شبکه کانال‌های هوای مرکزی پمپ می‌کند. در نتیجه هوای خنک و یا گرم ایجاد شده به وسیله مجاری و دریچه ها ی بخصوصی در سراسر ساختمان پراکنده شده و هوای مناسب را ایجاد می نماید.

یکی از برند های معتبر تولید کننده این سیستم که در انواع محصولات وارداتی گروه مایسا است، داکت اسپلیت آکس (AUX) می باشد. در حال حاضر شرکت آکس این محصول را هم در نوع اینورتر ( دور متغیر ) و هم نوع معمولی ( دور ثابت ) و در ظرفیت های گوناگون تولید می کند.

داکت اسپلیت زانتی (Zaneti) از دیگر داکت اسپلیت هایی است که د فروشگاه اینترنتی مایسا به فروش می رسد. این برند به دلیل ارائه محصولات خود در کیفیت های بالا و قیمت مناسب به یکی از بهترین تولید کنندگان داکت اسپیلت تبدیل شده است. در مجموعه مایسا این سیستم در ظرفیت های 24000، 30000، 36000، 48000 و 60000 موجود می باشد که بایستی نوع ظرفیت متناسب با فضای در دسترس مشتری انتخاب شود.

داکت اسپلیت زانتی

برای خرید انواع سیستم های تهویه مطبوع مطمئن از برند های شناخته شده به همراه گرانتی معتبر و خدمات پس از فروش می توانید به وب سایت فروشگاهی مایسا https://maysa-co.com/ مراجعه فرمایید. همچنین در این وب سایت می توانید مشخصات کامل تمامی انواع داکت اسپلیت های برند های مختلف در ظرفیت های گوناگون را به همراه به روز ترین قیمت آن ها مشاهده نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تلفن 87700962-021 با کارشناسان مایسا تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.