سترن، سیاره‌ای که زندگی معنوی شما را تغییر می‌دهد!

0

سترن یا سیاره زحل یکی از مهمترین صورت‌های فلکی است که انرژی کیهانی بسیار بالایی دارد و می‌تواند به افراد کمک کند تغییرات زیادی را در زندگی معنوی خود به وجود بیاورند. این سیاره نمادی از کارما است و می‌تواند مشخص کند که هر فرد در زندگی با کدام مسئولیت‌ها و درس‌هایی روبرو است. برای اینکه بتوانید از اثرات آن استفاده کنید، باید دوره آسترولوژی را زیر نظر کسی که در این کار تخصص و مهارت دارد، بگذرانید. همچنین، باید بدانید که عصر آکواریوس می‌تواند به تنظیم فرکانس کمک کند و تغییرات زیادی را در زندگی به وجود بیاورد.

نمادی از کارما

سترن نمادی از کارماست. همانطور که می‌دانید هر کاری که در این دنیا انجام می‌دهیم، بازتابی دارد که به خودمان باز می‌گردد. اگر کار خوبی انجام دهیم، در دنیا خوبی می‌بینیم و اگر کارهای ناپسند انجام دهیم، اتفاقات بدی برای ما رخ خواهند داد. زمانی که بتوانیم آثار و انرژی مثبت کارما را وارد زندگی خود کنیم، می‌توانیم احساسات مثبت زیادی را تجربه کنیم و حتی ممکن است تغییرات زیادی را در مدل زندگی خود به وجود بیاوریم. تنها شخصی که در این زمینه تخصص دارد، می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

مسئولیت و درس‌های زندگی

سترن به شما نشان می‌دهد که چه چالش‌ها و مسئولیت‌هایی در زندگی پیش روی شما قرار دارد و شما چگونه باید از پس از این مسئولیت‌ها و چالش‌ها بربیایید. بهتر است بدانید آگاهی از این موارد، باعث می‌شود انسان در حالت آمادگی قرار گیرد و این موضوع می‌تواند فواید مثبت زیادی را به همراه داشته باشد. زیرا زمانی که با چالش‌های زندگی روبرو می‌شود، از قبل خود را آماده کرده است و این چالش‌ها دیگر شما را شگفت‌زده نخواهند کرد و به خوبی می‌توانید از پس آنها بر بیایید.

چرا تعیین دوره آسترولوژی در زندگی مهم است؟

تعیین دوره آسترولوژی در زندگی بسیار مهم است و می‌تواند نشان دهد که هر یک از سیارات و ستاره‌ها چه نقشی در زندگی شما دارند و چگونه با استفاده از انرژی بالایی که دارند، می‌توانند مسیر زندگی شما را تغییر دهند. دوره آسترولوژی نوعی نقشه راه ستارگانی است که بر اساس جایگاه ستارگان و ورود انرژی به بدن زمین مشخص می‌شود. البته باید بدانید که آسترولوژی نوعی شبه علم است و هنوز از نظر علمی اثبات نشده است. اما باید به این مسئله توجه داشته باشید که تاریخ باستان سرشار از پادشان و کسانی است که برای تجربه زندگی بهتر به این شبه علم تکیه می‌کرند.

عصر آکواریوس و تنظیم فرکانس

با مشخص کردن عصر آکواریوس می‌توانید تغییراتی را در عقیده‌ها، فرهنگ و ارزش‌های انسان به وجود بیاورید و به سمت مفاهیم مهمی از جمله آرامش، عدالت و تجربه زندگی بهتر حرکت کنید. یکی از مهمترین مورادی که باعث می‌شود افراد در زندگی خود مشکلات زیادی را تجربه کنند و به هر کاری دست می‌زنند، کارشان نگیرد، عدم هماهنگی فرکانس‌هاست. اما باید به این مسئله توجه داشته باشید که با تنظیم فرکانس، بخش عمده‌ای از مشکلات زندگی رفع می‌شود و افراد می‌توانند در مسیر درستی پیش بروند و به اهداف مثبتی در زندگی خود برسند. با توجه به این موارد، بهتر است به یک مرکز معتبر بروید و برای تعیین آکواریوس اقدام کنید.

برای بررسی نقش سترن در زندگی به کجا مراجعه کنیم؟

سترن نوعی صورت فلکی است که نماد کارما در زندگی است و می‌تواند مسئولیت و درس‌های زندگی را نشان دهد. زمانی که در دوره آسترولژی، این صورت فلکی مشخص می‌گردد، می‌تواند نشان دهد فرد در زندگی با کدام مسئولیت‌ها سروکار دارد و چه کارهایی را باید انجام دهد تا بتواند بر آنها غلبه پیدا کند. بهتر است بدانید عصر آکواریس نیز می‌تواند نقش موثری در تنظیم فرکانس داشته باشد که تمامی این موارد می‌توانند منجر به بروز تغییرات عمیق در زندگی شوند. برای اجرا و تحلیل هر یک از این موارد، باید به کسی مراجعه کنید که تخصص زیادی دارد.

در صورتی که به دنبال یک مرکز معتبر برای دریافت خدمات آسترولوژی، چارت ماه تولد، مثبت اندیشی، هوروسکوپ ازدواج و چاکرالوژی هستید، می‌توانید به آسترولوژی فارسی با سالی مراجعه کنید. سالی بانو مربی مدیتیشن در ایران و نپال است و مستر EFT را دریافت کرده است. همچنین، ایشان مدرک مستر آسترولوژی تروپیکال را از آکادمی لندن گرفته است و می تواند به صورت قوی در این زمینه کار کند.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.