درآمد ماهیانه کارگاه بلوک زنی با ۱۰۰ میلیون سرمایه (مشاوره با نخست ماشین)

0

درآمد ماهیانه کارگاه بلوک زنی چقدر است؟ مدتی است که بسیاری از کارآفرینان کشور راه اندازی خط تولید بلوک زنی با ۱۰۰ میلیون سرمایه را به عنوان یکی از فرصت های راه اندازی کسب و کار معرفی می کنند و خیلی از افراد به دنبال راه اندازی این کسب و کار هستند. اما سوال این جا است آیا این کسب و کار سود خوبی دارد که ۱۰۰ میلیون سرمایه را صرف این نوع کسب و کار نماییم. مسلما زمانی که از درآمد زایی بعضی از مشاغل شروع به صحبت می کنیم با واکنش های بسیاری از صاحبان آن شغل رو به رو می شویم. در بسیاری از مواقع با این سخن رو به رو می شویم که اطلاع رسانی شما باعث می شود دست در بازار زیاد شود و این عامل سبب می شود سود کمتری نصیب ما شود. اما به نظر ما این طور نیست و بهتر است مردم این سرزمین از این فرصت درآمد زایی نیز اطلاعات کافی داشته باشند که در صورت نیاز بتوانند یک خط تولید زود بازده با سرمایه حداقلی برای خود راه اندازی کنند.

در ابتدا باید گفت که درآمد ماهیانه کارگاه بلوک زنی چیزی حدود ۳۰ تا ۳۰۰ میلیون است که بستگی به وسعت کار، ظرفیت تولید و بازاریابی تولید کنندگان دارد. تنها چیزی که هم اکنون بسیار مور توجه قرار گرفته این است که این بازار بسیار بکر است و هنوز راه اندازی این نوع کسب و کار نوعی فرصت تلقی می شود. در صورت تمایل برای راه اندازی کارگاه بلوک زنی می توانید کلمه نخست ماشین را در گوگل سرچ کنید و یا این که با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۵۵۰۴۸۹۶۳

۰۲۱۹۱۶۹۴۶۷۸

۰۵۱۳۶۶۷۲۹۵۷-۹

تجهیزات مورد نیاز برای کارگاه بلوک زنی

تجهیزات مورد نیاز برای کارگاه بلوک زنی

برای رسیدن به درآمد ماهیانه کارگاه بلوک زنی نیاز است که در ابتدا تجهیزات لازم را برای راه اندازی کارگاه بلوک زنی تهیه نمایید. تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی این کسب و کار شامل موارد زیر است که هر کدام را در ادامه توضیح خواهیم داد:

  1. دستگاه بلوک زنی؛
  2. دستگاه میکسر بتن؛
  3. فرغون بلوک زنی.

برای راه اندازی کارگاه بلوک زنی علاوه بر زمین نیاز به تجهیزات فوق نیز می باشد که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

دستگاه بلوک زنی چیست و انواع آن

دستگاه بلوک زنی چیست و انواع آن

دستگاه بلوک زنی دستگاهی است که توسط آن به ساخت انواع بلوک می پردازند این دستگاه دارای انواع مختلف با ویژگی های مختلفی نیز می باشد. شرکت ماشین سازی نخست ماشین یکی از تولید کنندگان مطرح دستگاه بلوک زنی است که هم اکنون در شرق کشور فعالیت می کند. انواع دستگاه بلوک زنی به شرح زیر است:

  1. دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک که به صورت ۶ قالبه، ۸ قالبه و ۱۲ قالبه تولید می شود؛
  2. دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک؛
  3. دستگاه بلوک زن میزی؛
  4. دستگاه بلوک زن فرمان متحرک؛
  5. دستگاه بلوک زن دو موتوره؛
  6. دستگاه بلوک زن تک موتوره؛
  7. دستگاه بلوک زن بلوک زن اتوماتیک بدو سیلو.

در صورت تمایل به مشاهده قیمت دستگاه بلوک زنی کلیک کنید.

دستگاه میکسر بتن چیست و انواع آن

دستگاه میکسر بتن چیست و انواع آن

میکسر بتن یا بتونیر دستگاهی است که عملیات مخلوط کردن مصالح ساختمانی از جمله شن، ماسه و سیمان را انجام می دهد و بتن مورد نیاز را با بالاترین کیفیت ممکن برای ساخت بلوک آماده می کند. دستگاه میکسر بتن انواعی دارد که به شرح زیر می باشد:

  1. دستگاه میکسر بتن ۳۵۰ لیتری؛
  2. دستگاه میکسر بتن ۵۰۰ لیتری؛
  3. دستگاه میکسر بتن ۱۰۰۰ لیتری.

تنوع دستگاه های میکسر با توجه به حجم آن سنجیده می شود. در صورت تمایل به دریافت قیمت دستگاه میکسر بتن کلیک کنید تا لیست قیمت را مشاهده نمایید.

فرغون بلوک زنی

فرغون بلوک زنی یکی از انواع فرغون ها می باشد که از نظر ظاهری کمی با فرغون های معمولی متفاوت می باشد. فرغون های بلوک زنی نیز در کارگاه های ساخت بلوک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در صورت تمایل به خرید فرغون بلوک زنی کلیک کنید و قیمت را نیز مشاهده کنید.

خط تولید با ۱۰۰ میلیون برای کارگاه بلوک زنی

بسیاری از افراد سوال می پرسند که حداقل سرمایه برای رسیدن به درآمد ماهیانه کارگاه بلوک زنی چه مقدار است. اول از همه یک زمین در ابعاد مناسب باید تهیه کنید که می توانید در حاشیه شهر آن را اجاره کنید. حداقل سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه بلوک زنی ۱۰۰ میلیون تومان می باشد که هزینه صرف تهیه دستگاه های زیر می شود:

  1. دستگاه بلوک زنی ۵ قالب دو موتور: یکی از انواع دستگاه بلوک زنی است که مناسب برای راه اندازی خط تولید بلوک است؛
  2. دستگاه میکسر بتن ۳۵۰ لیتری: این دستگاه با ظرفیت ۳۵۰ لیتر مناسب با سرمایه ۱۰۰ میلیونی می باشد و می توان در کارگاه بلوک زنی از آن استفاده کرد؛
  3. دو عدد فرغون بلوک زنی نیز در خط تولید مورد نیاز می باشد.

آیا کارگاه بلوک زنی مجوز می خواهد؟

به طور کلی هر کسب و کاری در کشور که قصد درآمد زایی داشته باشد باید نسبت به اخذ مجوز اقدام نماید اما شرکت های تولیدی در مقایسه با یکدیگر با توجه به اهمیتی که دارد نظارت روی آن صورت می گیرد به عنوان مثال شرکت های تولیدی مواد غذایی نظارت بسیاری روی آن وجود دارد به همین دلیل بدون اخذ مجوز کار بسیار سخت است. در مقابل شرکت های تولیدی مواد شوینده با توجه به این که اهمیت کمتری نسبت به غذایی دارد نظارت کمتری دارد. خط تولید بلوک سازی در مرحله سوم قرار می گیرد به همین دلیل به نظارت روی آن کمتر است چرا که نیازی به درج لیبل و فروش به صورت فروشگاهی یا بسته بندی ندارد. اما به طور کلی اخذ مجوز را اگر در برنامه کاری خود قرار دهید با اطمینان بیشتری می توانید فعالیت خود را انجام دهید.

شرکت ماشین سازی نخست ماشین به عنوان تولید کننده انواع دستگاه بلوک زنی، انواع دستگاه میکسر بتن و فرغون بلوک زنی فعالیت می کند. جهت راه اندازی خط تولید بلوک و بهره مندی از درآمد ماهیانه کارگاه بلوک زنی می توانید کلمه نخست ماشین را در گوگل سرچ کنید و ضمن مشاوره با کارشناسان با تجربه این شرکت نسبت به استعلام قیمت و خرید تجهیزات اقدام نمایید.

تمامی تجهیزات نخست ماشین با دو سال گارانتی بدون قید و شرط و خدمات پس از فروش مادام العمر به دست مشتریان تحویل داده می شود و صفر تا صد راه اندازی خط تولید توسط نخست ماشین انجام می شود.

جهت مشاوره رایگان برای خرید تجهیزات می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۵۵۰۴۸۹۶۳

۰۲۱۹۱۶۹۴۶۷۸

۰۵۱۳۶۶۷۲۹۵۷-۹

جمع بندی

درآمد ماهیانه کارگاه بلوک زنی با توجه به بکر بودن بازار آن بسیار مطلوب می باشد زیرا با توجه به انواع ساخت و ساز در شهرها یکی از مصالح پرکاربرد در پروژه های عمرانی بلوک ها می باشد. تولید بلوک هزینه چندانی ندارد و با سرمایه ۱۰۰ میلیونی می توانید اقدام به راه اندازی آن کنید ضمن این که مواد اولیه برای ساخت بلوک شن، ماسه، سیمان و آب می باشد که به سادگی پیدا می شود. این محصول تاریخ انقضا ندارد و به راحتی می توانید بخشی از زمان خود را صرف تولید و بخشی دیگر را صرف بازاریابی و فروش نمایید. یکی از شرکت های مطرح در ایران شرکت ماشین سازی نخست ماشین است که تجهیزات خود را با بهترین قیمت ممکن به دست کارآفرینان در سطح کشور می رساند.

 

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.