با این مبلمان دکوراسیونت رو خاص کن!

0

مبلمان تخت خواب شو امرزوه به عنوان پر فروش ترین و محبوب ترین مبلمان راحتی شناخته میشوند، قابلیت ها و ویژگی هایی که این مبلمان دارند آنها را خاص کرده و توجه را به خود جلب کرده است.

چند منظوره بودن، قیمت مناسب، قابلیت دمونتاژی و بهترین انتخاب برای خانه ها با فضای کوچک از جمله مزایایی است که مبل تخت خواب شو دارد.

در ادامه ما ضمن معرفی کامل مبل تختخواب شو بهترین برند مبل تخت خواب شو در ایران را نیز به شما معرفی میکنیم تا انتها این مقاله را دنبال کنید.

مبل تخت خواب شو چیست؟

مبل تخت خواب شو وسیله ای کاربردی است که میتواند به تنهایی جای ۳ وسیله حیاتی و مهم در خانه را برای شما پر کند.

شما با پرداخت یک بار هزینه هم مبل دارید، هم تخت خوابی که تشک طبی دارد و هم کمدی که میتوانید در آن کلیه وسایلی که جایی برای آن ندارید آنجا قرار دهید.

مبل تختخواب شو وسیله ای سه کاره است که به راحتی میتوانید از آن در طول روز به عنوان مبلی زیبا و شکیل استفاده کنید و همچنین در طول شب با توجه به تشک تمام طبی که در مبلمان تخت خواب شو آرا سوفا استفاده میشود میتوانید به عنوان تخت خواب از آن بهره ببرید. همچنین در اکثر مدل های مبل تخت خواب شو باکس بزرگ و جاداری تعبیه شده است که شما از آن برای نگهداری بسیاری از وسایل مثل لباس های فصل گذشته و یا حتی رخت خواب هاتون از آن بهره ببرید.

انواع مبل تخت خواب شو

مبل تخت خواب شو انواع مختلفی دارد و شما میتوانید با توجه به نوع کاربردی که دارد و همچنین میزان فضا و بودجه ای که در اختیار دارید یکی از انواع مختلف آن را انتخاب نمایید.

برای اینکه با انواع مبل تخت شو آشنا شوید ادامه مطلب را دنبال کنید.

مبل یک نفره تخت خواب شو:

مبل تخت خواب شو یک نفره یکی از انواع پر طرفدار مبل تخت خواب شو است که شما میتوانید آن را خریداری نمایید.

از پر طرفدار ترین مبلمان یک نفره میتوان به مدلv12  برند آرا سوفا اشاره داشت، این مدل دارای تخت خواب یک نفره، فضای باکس بزرگ و جا دار و همچنین دسته های مونتاژی است که با این ویژگی میتوانید به راحتی آن را بین اتاق ها جا به جا کنید و یا برای حمل و نقل امکان راحت تری داشته باشید.

مبل دو نفره تخت خواب شو:

مبلمان دو نفره تخت خواب شو امکان دراز کشیدن دو نفر را به شما میدهند و همچنین فضای باکس بزرگ تری نسبت به مبلمان یک نفره دارند شما باتوجه به فضایی که دارید و همچنین بودجه ای که در اختیار دارید میتوانید یکی از انواع مدل های دو نفره از بهترین برند مبل تخت خواب شو یعنی آرا سوفا را خریداری نمایید.

مبل راحتی تخت شو:

مبل راحتی تخت خواب شو از مبل راحتی معمولی بسیار بیشتر کاربرد دارند مبلمان تخت خواب شو برای اینکه بتوانند قد خواب کافی برای شما داشته باشند طول خواب بیشتری دارند به همین جهت امکان نشستن افراد بیشتری را مهیا میکند با این حساب شما با خرید یک ست ۸ نفره مبل راحتی تخت خواب شو میتوانید درواقع از ۱۰ نفر همزمان پذیرایی نمایید چرا که به همان دلیل تخت خواب شو بودن کاناپه ها روی یک کاناپه ۳ نفره ۴ نفر امکان نشستن دارند.

مبل ال تخت خواب شو، مبل تخت شو هتلی، مبل تختخوابشو بیمارستانی و مبل ترکیه ای از انواع دیگر مبلمان تختخواب شو آراسوفا هستند، شما میتوانید برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بهترین برند تولید کننده مبل تخت خواب شو در کشور:

بهترین برند مبل تخت خواب شو در کشور به طور قطع برندی است که استاندارد های جهانی داشته باشد و به مشتری خود اهمیت دهد، برندی که برای تولید مبلمان خود از بهترین متریال استفاده میکند و به سلامتی مخاطب خود اهمیت میدهد بدون شک میتواند بهترین برند تولید کننده باشد.

با بررسی های انجام شده از چندین تولید کننده انواع مبلمان در ایران، برند تولید کننده مبلمان تخت خواب شو در ایران به نام آرا سوفا یکی از با سابقه ترین و بهترین برند هاییی است که در ایران فعالیت میکند و تمام استاندارد های مهم برای تولید اصولی و دقیق و با کیفیت مبلمان را دارا می باشد.

این برند برای کلاف مبلمان خود از فلز سبک صنعتی استفاده میکند که هم مبلمان تولید شده با آن ها مناسب آب و هوای مرطوبی مثل شمال باشند و هم اینکه برای تولید مبلمان از درختان کمتری استفاده کنند برای ساخت کلاف مبل.

همچنین برند آرا سوفا از تشک تمام طبی یورتان برای کفی و پشتی مبلمان خود استفاده میکند تا مبلمان تخت خواب شو که تولید میکند کاملا مناسب استراحت طولانی مدت روی آن باشند و نگرانی بابت آسیب رسیدن به ستون مهره ها وجود نداشته باشد.

این برند از بهترین برندهای اروپایی مکانیزم های مبلمان خود را وارد میکند و چون خود وارد کننده مستقیم مکانیزم هاست قیمت تمام شده بسیار کمتری برای مشتری محاسبه میشود.

مکانیزم مبل تخت خواب شو مهمترین عامل در تعیین میزان طول عمر مبلمان است، یک مبل تختخوابشو با توجه به جایی که مبل برای آن خریداری شده است ممکن است در طول روز بیشتر از چندین مرتبه از حالت مبل به تخت و بالعکس استفاده شود. مکانیزم های با کیفیت که از دوام بالایی برخوردار باشند میتوانند ضامن سلامت و طول عمر طولانی مدت مبلمان شما باشند.

هنگام خرید مبل تختخواب شو به چه مواردی دقت شود؟

در هنگام خرید مبلمان تختخواب شو اینکه شما میزان فضایی که در اختیار دارید که مبل تخت خواب شو خود را برای آن خریداری میکنید، بسیار حائز اهمیت است باید در نظر بگیرید که مبلی که میخرید نه تنها مبل است بلکه فضای اضافه تری هم نیاز دارد که به تخت خواب تبدیل شود.

البته اگر مبل تختخواب شو خود را از آرا سوفا خریداری نمایید میتوانید از میان ۶۰ مدل مبل تخت خواب شو با مکانیزم ها و کاربری های مختلف مبلی را انتخاب کنید که هماهنگی بیشتری با محیط و فضای شما دارد اما لازمه خرید مبل تخت خواب شو داشتن ابعاد و اندازه های جایی است که مبل برای آن خریداری میشود.

توجه به مکانیزم مبل تخت خواب شو را دست کم نگیرید. اگر خرید حضوری انجام میدهید حتما خودتان یکبار مبل را به حالت تخت و بالعکس تغییر حالت دهید. این کار باعث میشود اگر در باز و بسته شدن مبل ایرادی داشتید توسط کارشناسان فروش راهنمایی شوید.

اگر مبل خود را آنلاین خریداری میکنید از مشاور فروش خود بخواهید که فیلم کامل باز و بسته شدن و عملکرد مبل را برای شما ارسال نمایند؛ تا به درستی با نحوه کارکرد مبلمان آشنا شوید.

هنگام خرید مبل تخت خواب شو حتما از فروشنده درباره جنس تشک سوال کنید. تشک مبل تخت خواب شو باید طبی و از بالاترین کیفیت برخوردار باشد اینکه شما از آن به عنوان تخت خواب استفاده میکنید بسیار مهم است که تشک طبی داشته باشد که هنگام خواب و استراحت طولانی مدت روی آن دچار آسیب به ستون مهره ها نشوید.

استفاده از پارچه با کیفیت که از مرغوبیت خوبی برخوردار است نکته بعدی است که باید در هنگام خرید مبل تخت خواب شو به آن دقت نمایید. مبل تختخوابشو چون هم کار مبل و هم کار تخت خواب را برای شما انجام میدهد باید پارچه باکیفیتی داشته باشد که در هنگام خواب روی آن ایجاد حساسیت برای شما ندهد و یا اینکه تغییر خواب و رنگ نداشته باشد.

سخن پایانی:

شما در این مقاله هم با مفهموم مبل تخت خواب شو به طور کامل آشنا شدین و هم بهترین برند مبل تخت خواب شو در ایران را شناختید اگر شما یا آشنایانتان تجربه خرید مبل از آرا سوفا را دارید حتما در قسمت کامنت ها تجربه خرید خود را با ما در میان بگذارید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.