معرفی ۹ سایت دانلود قالب آماده پاورپوینت رایگان برای ساخت پاورپوینت

0

اگر برای ساخت پاورپوینت خود به دنبال قالب آماده پاورپو ینت هستید،  می توانید از وب سایتهایی استفاده نمایید که قالب های رایگان و حرفه ای ارائه می دهند. در این مقاله ۹ سایت برای دانلود قالب پاور پوینت به همراه لینک صفحه مربوطه ارائه می نماییم.

دپارتمان پژوهشی سفیر (safirdep.com)

یکی از سایتهایی که برای دانلود قالب آماده پاورپوینت  می توانید استفاده کنید، دپارتمان پژوهشی سفیر است. در این وب سایت انواع قالب های پاورپوینت آموزشی و دانشگاهی ، نمونه پاورپوینت پایان نامه ،قالب های مذهبی و حقوقی ، قالب پاورپوینت ساده و شیک و …. ارائه شده است. قالب های این وب سایت برای موضوعات مختلف و به صورت فارسی ارائه شده اند. در این وب سایت محدودیت دانلود وجود ندارد. این وب سایت همچنین خدمات ساخت پاورپوینت ارائه می دهد و برای کاربرانی که وقت کافی ندارند و یا برای ارائه خود نیاز به متخصص دارند، مناسب است.

قالب آماده پاورپوینت

اسلایدگو (Slidesgo.com)

اسلایدگو ، بانک گسترده ای از اسلایدهای گوگل و قالب های پاورپوینت رایگان را ارائه می دهد. این  قالبها دارای طراحی های خلاق هستند و به  موضوعات مختلفی مانند تجارت ، آموزش، پزشکی ، چندمنظوره و … طبقه بندی می شوند. دسته بندی موضوعب قالبها، به کاربران این امکان را می دهند تا به راحتی قالب های مناسب نیاز خود را پیدا کنند.  علاوه بر این، این قالب ها،  دارای طراحی منسجم با انواع طرح بندی اسلاید ، نمادها و اینفوگرافیک ها است که این نمونه پاورپوینت ها را برای ارائه های شخصی و رسمی ایده آل می کند. تعداد دانلود قالب های رایگان در این وب سایت برای هر کاربر به تعداد ۱۰ قالب می باشد. اما برای کاربرانی که اکانت پریمیوم دارند، نامحدود است. این وب سایت همچنین به هوش مصنوعی مجهز است و شما می توانید با چند دستور ساده، قالب پاورپوینت بسازید یا قالب پاورپوینت خود را سفارشی نمایید.

پارس تز (parstez.ir)

پارس‌تز یک وب سایت فارسی است که طیف گسترده ای از قالب های پاورپوینت رایگان را برای موضوعات مختلف ارائه می دهد. بازدید کنندگان می توانند از طریق دسته بندی های مختلف از جمله آموزشی و دانشگاهی ، تجاری، فانتزی ، دانلود قالب پاورپوینت پایان نامه و … . به قالب های خود دسترسی پیدا کنند. هر الگوی به گونه ای طراحی شده است که از نظر بصری جذاب باشد و ویرایش قالب به سادگی انجام شود. این سایت دارای ظاهری کاربرپسند است و به طور خاص برای مخاطبان فارسی زبان طراحی شده است.

اسلاید مدل (slidemodel.com)

اسلایدمدل در الگوهای ارائه با کیفیت بالا تخصص دارد که برای متخصصانی که به دنبال ایجاد اسلایدهای تأثیرگذار هستند ، مناسب است. این وب سایت ترکیبی از الگوهای رایگان و ممتاز را با تمرکز بر روی طرح های تجاری که شامل نمودارها ، و ابزارهای ترسیم داده ها است ، ارائه می دهد. این قالب ها قابلیت سفارشی دارند و به کاربران امکان می دهند ضمن حفظ ظاهری ، محتوای خود را به صورت منسجم آماده نمایند.   برای دانلود قالب های رایگان شما باید ثبت نام نمایید و سپس با ورد  به اکانت اقدام به دانلود نمایید.

اسلاید کارناوال (slidescarnival.com)

اسلایدکارناوال، مجموعه متنوعی از الگوهای پاورپوینت رایگان با طراحی مختلف برای موضوعات مختلف را ارائه می دهد. هر قالب به زیبایی طراحی شده است و این قالب ها قابل تنظیم بر اساس سلیقه کاربر هستند. چیدمان های اسلایدها نیز قابل تنظیم است و باعث می شود کاربران بدون نیاز به مهارت های پاورپوینت، ارائه خود را آماده نمایند.    این سایت همچنین نکات مفیدی در مورد نحوه استفاده مؤثر از قالب ها ارائه می دهد که به کاربران کمک میکند تا راحت تر بتوانند از قالبها استفاده کنند.  تعداد قالبهای این وب سایت زیاد نیست و  اگر به قالب های حرقه ای تر نیاز دارید ، ممکن است نیاز به استفاده از وب سایت های دیگر داشته باشید.

ساخت پاورپوینت

پاوردتمپلت (poweredtemplate.com)

پاوردتمپلت،  مجموعه ای از قالب های پاورپوینت حرفه ای برای کنفرانس، تجاری و آموزش و فناوری ارائه می دهد . این سایت دارای قالبهای رایگان است که به صورت ساده طراحی شده اند. اما برای دانلود اکثر قالب های حرفه ای در این وب سایت باید هزینه پرداخت کنید که برای کاربران ایرانی مناسب نیست. اما می توانید قالب های ساده را رایگان دانلود نمایید.

سایت کانوا (canva.com/presentations/templates )

سایت کانوا یک پلتفرم  ساخت و ارائه قالب پاورپوینت است و تعداد زیادی قالب پاورپوینت ارائه می دهد. کاربران می توانند به مجموعه ای متنوع از طرح های خلاقانه ، از طرح های ساده وشیک تا طرح های انتزاعی و سفارشی استفاده کنند. ویژگی اصلی سایت کانوا، سفارشی کردن الگوها با تصاویر ، متن و گرافیک است که به سادگی با هوش مصنوعی در کسری از ثانیه انجام می شود. به همین دلیل، این سایت، مورد استقبال کاربران زیادی از مبتدی تا متخصص قرار گرفته است. برخی از قابلیت های این وب سایت به صورت رایگان و برخی با خرید اکانت پریمیوم امکان پذیر است. اما نسخه رایگان Canva ، نیاز بیشتر کاربران را برطرف میکند.

اسلاید-اگ (slideegg.com/free-powerpoint-templates)

اسلاید-اگ یکی از وب سایتهای تخصصی در زمینه ارائه قالب های پاورپوینت خلاق و چندمنظوره است.  این وب سایت دارای دسته بندی های مختلفی برای قالب های پاورپوینت دارد: از جمله تجارت ، آموزش و بازاریابی. هر قالب پاورپوینت با توجه به جزئیات طراحی شده است.  طرح ها و گرافیک های جذابی در این قالب ها وجود دارد. همچنین کاربران می توانند این نمونه پاورپوینت ها  را به راحتی و بر اساس سلیقه و نیاز خود ویرایش نمایند. این سایت همچنین نکاتی در مورد نحوه ارائه موثر، ارائه می دهد.

 پاورپوینت‌اسکول (powerpointschool.com/powerpoint-presentation-templates)

مدرسه پاورپوینت قالب های  پاورپوینت رایگان به همراه آموزش هایی استفاده مؤثر از این قالب ها ارائه می دهد.   این سایت دارای طرح های خلاق و متنوعی است که برای ارائه موضوعات مختلف مناسب است.  برای هر قالب پاورپوینت، دستورالعمل های استفاده نیز ارائه شده است . این نوع خدمت متفاوت این وب سایت باعث می شود تا کاربرانی که دانش کافی در زمینه پاورپوینت و استفاده از قالب های پاورپوینت ندارند، بتوانند ارائه حرفه ای خود را آماده نمایند.

اف-پی-پی-تی (fppt.com)

fppt انواع قالب پاورپوینت برای کنفرانس، آموزش، تجارت، چندمنظوره و … اراده می دهد. این وب سایت علاوه بر قالب پاورپوینت رایگان ، پس زمینه پاورپوینت نیز ارائه می دهد.

 

جمع بندی پایانی

در این مقاله ما چند سایت دانلود رایگان قالب پاورپوینت ارائه کردیم. برخی از این سایتها مانند (slideegg , slidescarnival, Slidesgo) قالب های انگلیسی ارائه می دهند که براحتی می توانید آنها را فارسی نمایید. برخی دیگر از این وب ساتها مانند (safirdep , parstez) قالب های فارسی ارائه می هند و شما می توانید براحتی محتوای خود را داخل قالب اضافه نمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.