معرفی بهترین قاب‌های فنری برای بنرهای تبلیغاتی

0

از جمله سازه‌های مخصوص نمایشگاه که به طور عمده در فروشگاه‌ها، همایش‌ها و رویدادهای تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد باید به قاب فنری اشاره کنیم که امروزه به یکی از پرطرفدارترین تجهیزات برای بنرهای تبلیغاتی تبدیل شده است. این محصول به دلیل داشتن فنر از طرح تبلیغاتی محافظت کرده و پیام آن را به بازدیدکنندگان می‌رساند، همچنین در ساخت آن از لوله‌های آلومینیومی استفاده شده بدین ترتیب مقاومت زیادی دارد.

با بهرمندی از این محصول شرایطی فراهم می‌شود تا به آسانی تبلیغات خود را در معرض دید مشتریان احتمالی قرار داده و پیام خود را به شکل شفاف و واضح به آن‌ها برسانید. بر این اساس اگر به فکر سفارش قاب فنری هستید بهتر است در ابتدا با کاربردها و ویژگی‌های آن آشنا شده و سپس با توجه به بودجه‌ای که دارید بهترین محصول را بر اساس سلیقه خود خریداری کنید.

کاربردهای قاب فنری در نمایش بنر تبلیغاتی

برای افزایش بازدهی تبلیغات بهتر است از روش‌های جدید و منحصر به فرد استفاده کنید، قاب فنری را می‌توان یکی از بهترین ابزار در این زمینه در نظر گرفت که با قیمت مقرون به صرفه شرایط را برای معرفی خدمات و محصولات به مخاطبین هدف فراهم می‌کند. این محصول کاربردهای متنوعی دارد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

قاب فنری برای نمایشگاه‌ها

این محصول در نمایشگاه‌های تجاری یک انتخاب هوشمندانه بشمار می‌رود که در کوتاه‌ترین زمان نصب و راه‌اندازی می‌شود. همچنین به دلیل وزن کم و سبک بودن فرآیند جابجایی را تسریع بخشیده و این امکان را ایجاد کرده تا به راحتی آن را تکان دهید. برای تبلیغ در مورد محصول یا خدمات جدید برند فوق‌العاده به حساب آمده و نظر افراد را در زمان کوتاه به خود جلب می‌کند.

تبلیغات محیطی با قاب فنری

یکی از کاربردهای مهم این وسیله را می‌توان تبلیغات محیطی در نظر گرفت. این قاب تبلیغاتی در فضای باز از خود مقاومت زیادی نشان داده و در برابر شرایط جوی نامساعد نیز کیفیت خود را حفظ می‌کند. علاوه بر این به دلیل تعویض سریع بنرها بدون نیاز به تخصص می‌توانید در زمان تخفیفات ویژه یا جشنواره‌ها به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهید.

تبلیغات فروشگاهی با قاب فنری

این وسیله ظاهر جذابی داشته و در جلب نظر مشتریان عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد بر این اساس امروزه به یکی از بهترین گزینه‌ها در فروشگاه‌ها تبدیل شده و جدیدترین محصولات را در معرض دید مشتریان قرار می‌دهد. با توجه به این موضوع این استند تبلیغاتی فروشگاه تعاملی سازنده میان مشتری و فروشنده برقرار می‌کند.

برندینگ حرفه‌ای با قاب فنری

علاوه بر تبلیغات به منظور برندینگ در همایش‌ها و رویدادهای عمومی نیز یک راه‌حل ویژه به حساب می‌آید که برای طولانی مدت نیز کاربردی ظاهر شده است. بدین ترتیب اگر دائما در حال برگزاری کنفرانس، همایش و نمایشگاه هستید، قاب فنری می‌تواند انتخاب مناسبی برای خرید باشد.

نکات مهم استفاده از قاب فنری

به منظور افزایش بازدهی تبلیغات بنری با استفاده از قاب‌های فنری بهتر است به پارامترهای گوناگونی توجه داشته باشید. از مهمترین این فاکتورها عبارتند از:

نکات مهم استفاده از قاب فنری توضیحات
انتخاب موقعیت مناسب قاب را در فضاهای پرتردد قرار دهید.
نورپردازی در هنگام شب برای افزایش دید مخاطب از نورپردازی استفاده کنید.
ابعاد و اندازه قاب فنری با توجه به متراژ غرفه، ابعاد مناسبی برای قاب در نظر بگیرید.
تعویض مداوم طرح تبلیغاتی با توجه به تخفیفات، جشنواره‌ها و کمپین‌ها طرح گرافیکی را تعویض کنید.
پیام کوتاه و خلاقانه محتوای تبلیغ را به شکل شفاف و کوتاه در اختیار بازدیدکننده قرار دهید.

 

مزایای استفاده از قاب فنری تبلیغاتی

این وسیله تبلیغاتی به سبب ساختار منحصر به فرد خود مزایای بسیار زیادی را برای کسب‌وکار فراهم آورده است که برخی از آن‌ها به شرح زیر هستند:

  1. طراحی جمع‌وجور آن سبب شده تا به راحتی حمل‌ونقل شود، همچنین فضای زیادی را اشغال نکرده به همین دلیل هم در غرفه‌های کوچک عملکرد مناسبی دارد.
  2. این محصول به سبب نصب آسانی که دارد در زمان کوتاه راه‌اندازی می‌شود. همچنین طراحی جذاب و خاص آن شرایط را برای تعویض محتوای گرافیکی فراهم کرده است.
  3. این قاب تبلیغاتی در صورتی که از آلومینیوم ضخیم تهیه شود در برابر ضربه و خوردگی مقاوم عمل کرده و بدین ترتیب با طول عمر بالا در دسترس قرار می‌گیرد.
  4. به دلیل کاربرد متنوع، در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل می‌توانید با توجه به نیاز بیزینس در نمایشگاه، شرکت، مراکز تجاری و … به راحتی با بهرمندی از آن برندتان را تبلیغ نمایید.

سوالات متداول

چگونه می‌توان قاب فنری را به شکل ایستاده یا دیواری نصب کرد؟

برای نصب این محصول تبلیغاتی به ابزار یا تجهیزات خاص نیاز پیدا نخواهید کرد. مدل ایستاده با دو عدد پایه در اختیار قرار می‌گیرد تا بدون هیچ زحمتی در فضای مورد نظر مستقر شود. در مدل دیواری بهتر است آن را با چند عدد پیچ روی دیوار نصب کنید. برای قاب‌های دیواری بزرگ توصیه می‌شود به نکات ایمنی توجه کرده و در صورت نیاز این کار را به دست کارشناسان این حوزه بسپارید.

قیمت قاب فنری چقدر است؟

این محصول در مقایسه با سایر تجهیزات تبلیغاتی با قیمت مقرون به صرفه و مناسب در اختیار قرار گرفته است. قیمت نهایی قاب فنری به عوامل گوناگونی چون ابعاد، کیفیت متریال، نوع چاپ، نوع قاب و … بستگی دارد. همچنین در صورت سفارشی ساختن کالا قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. به این منظور بهتر است برای آگاهی یافتن از قیمت دقیق از متخصصین مشاوره دریافت کنید.

قاب فنری در چه ابعادی ساخته می‌شود؟

ابعاد مختلفی برای این قاب تبلیغاتی وجود دارد، همچنین با توجه به نظر کارفرما قابلیت شخصی‌سازی اندازه و سایز قاب فراهم شده است. از ابعاد استاندارد قاب می‌توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • ۱۱۸٫۹*۸۴٫۱ سانتی متر
  • ۸۴٫۱*۵۹٫۴ سانتی متر
  • ۵۹٫۴*۴۲ سانتی متر
  • ۴۲*۲۹٫۷ سانتی متر

برای قاب فنری از چه نوع چاپی استفاده کنیم؟

نوع چاپ انتخابی برای بنر تبلیغاتی به طور مستقیم روی دوام و کیفیت آن موثر است. یکی از بهترین روش‎های چاپ UV است که ثبات رنگی بالایی داشته و در برابر رطوبت و نور مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد. چاپ فلت بد نیز برای بنرهای ضخیم عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و اصولا برای نمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.