چطور با تبلیغات متنی، مشتری بیشتری جذب کنیم؟

0

تبلیغات متنی جزوی از برنامه های بازاریابی محتوایی است و یک استراتژی خوب برای جذب مشتریان در فضای آنلاین محسوب می شود. اساس تأثیرگذاری این روش تبلیغاتی مدرن به این صورت است که مخاطبان هدف از طریق مطالعه پست های وبلاگی در سایت ها و مقالاتی که درباره یک موضوع صحبت می کنند، به خرید محصول یا خدمات یک برند علاقه مند می شوند.

با انتشار منظم محتوا، شرکت ها و برندها می توانند به یک منبع معتبر و قابل اعتماد در یک حوزه تبدیل شوند؛ پس مشتریان که به آن وبسایت مراجعه می کنند، بهتر برای خرید کردن تصمیم می گیرند. بازاریابی محتوایی در حقیقت به جای اینکه مخاطب را خسته کند، او را با محتوای آموزنده، سرگرم کرده و بر اطلاعات او می افزایید. به این ترتیب است که برندها به محبوبیت می رسند و فروش خود را افزایش می دهند.

در دنیای بازاریابی آنلاین، هدف تلاش ها در واقع جذب مشتریان بالقوه است تا با سایت برند یا سایت شرکت آشنا شوند و سپس ارتباط برقرار کنند. هدف از بازاریابی محتوایی و تبلیغاتی متنی این است که یک وبسایت بتواند رابطه قوی با مشتریان خود ایجاد نموده و سرنخ فروش را تشکیل دهد.

نقش بازاریابی محتوایی در جذب مشتری

بازاریابی محتوایی به مشتریان کمک می کند در مسیر خریدشان حرکت کنند؛ زیرا خرید محصولات یا خدمات به تصمیم گیری در لحظه نیاز دارد. برخی از مشتریان، این کار را سریع انجام می دهند اما عده دیگری ممکن است نیاز داشته باشند تا اطلاعات بیشتری جمع‌آوری کنند. لذا یک متن محتوایی حرفه ای و جذاب می تواند مشتریان را در مسیر درست قرار دهد.

تبلیغات متنی از طریق ایجاد آگاهی از برند، مشتریان را جذب می کند تا خرید کنند؛ به همین سادگی! محتوای متنی می تواند باعث تعاملات بین مشتریان و برندها شود اما اگر همین روش تبلیغاتی به درستی اجرا نشود، تأثیر چشم گیری نخواهد داشت! گاهی خواندن یک متن به قدری بر مخاطب اثر می گذارد که سایر روش های تبلیغاتی نمی توانند این کار را انجام دهند!

بنابراین زمان آن رسیده که نسبت به تولید محتوای متنی حرفه ای برای وبسایت خود و کمپین های تبلیغاتی، دقیق تر فکر کنید.

چطور با کمپین بازاریابی محتوایی، مشتریان آنلاین را برای کسب و کار خود پیدا کنیم؟

بازاریابی محتوایی حرفه ای

در فضای دیجیتال امروز، پیدا کردن مشتریان آنلاین از طریق کانال های بازاریابی مختلف، از طریق تولید محتوا شروع می شود. بهینه‌سازی وبسایت نزد موتورهای جستجوگر، تعامل در رسانه های اجتماعی و انتشار مقالات محتوایی در سایت، اقداماتی هستند که نقش بسزایی در جذب مشتریان و جلب توجه آنها دارند.

با این مقدمه می خواهیم بگوییم اگر کسب و کار شما دارای وبسایت است، به راحتی از طریق سئو سایت و سئو محتوا می توانید حجم زیادی از مشتریان را در فضای آنلاین جذب کنید. بسیاری از افراد برای خرید کردن، سایت های اینترنتی مختلف را بررسی می کنند؛ پس اگر محتواهای باکیفیت و کاربردی را منتشر کرده باشید، در نگاه اول، نظر آن ها را جلب می کند.

یکی از رمز و رازهای جذب مشتری با تبلیغات متنی و محتوایی این است که از کلمات کلیدی پرمخاطب و پرجستجو در نوشتن متن خود استفاده کنید. این کار به بهبود رتبه محتوا در موتور جستجوگر کمک زیادی می کند. ابزارهای رایگان و ساده ای برای استخراج کلمات کلیدی محتوا وجود دارد و کار کردن با آنها نیز بسیار آسان است. این ترفند را حتماً به کار ببرید و خواهید دید که چطور باعث افزایش مشتریان و سودآوری سایت شما خواهد شد.

چطور متن های تبلیغاتیِ مشتری پسند بنویسیم؟

نوشتن محتوای تبلیغاتی برای انتشار در کمپین های رپورتاژ آگهی از اهمیت زیادی برخوردار است. تکنیک های حرفه ای برای تولید محتوای متنی با اهداف تبلیغاتی در این مورد به کمک برندها می آیند و باعث می شوند اعتبار یک سایت، افزایش داشته باشد و مشتریان به تدریج به آن سایت علاقه مند خواهند شد.

برای اینکه بتوانید از طریق بازاریابی محتوایی، مشتریان بیشتری جذب کنید باید متن های مشتری پسند بنویسید. بنابراین یک سری نکات مهم هست که بهتر است در حین نوشتن محتوا به آنها توجه ویژه داشته باشید. این موارد عبارتند از:

  • جمع‌آوری اطلاعات جامع از مشتریان هدف و دسته بندی آنها
  • شناسایی نیازها، خواسته ها، سلیقه ها و ترجیحات آنها برای خرید
  • برنامه ریزی برای اجرای روش های بازاریابی آنلاین متنوع
  • تنظیم سوالات متنوع برای نظرسنجی ها و برقراری ارتباط با مشتریان
  • تنظیم و نوشتن مزایا و ویژگی های جامع محصولات یا خدمات برای معرفی بهتر به مشتریان
  • ارائه متن آموزنده و کاربردی برای مشتریان
  • مشاوره دادن به مشتریان از طریق محتوای متنی تبلیغاتی
  • در نظر گرفتن اهداف برند یا وبسایت برای جذب مشتری به سمت یک یا چند نمونه محصولات
  • توجه به فرآیند “دعوت برای اقدام” در طول نوشتن متن

محتوای متنی تبلیغاتی را در سایت های برتر منتشر کنید

با فرض اینکه محتوای کاربردی و آموزنده در سایت شرکتی یا وبسایت فروشگاهی خود منتشر کرده اید و مشتریان اکنون به شما اطمینان کرده اند، اما باید بدانید یکی از اهرم های موفقیت شما در جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر، انتشار کمپین های تبلیغاتی در سایت های برتر است. منظور ما همان رپورتاژ آگهی است که بر ترویج و تبلیغ کسب و کار شما در سایت های دیگر نیز تأثیر مثبت دارد.

با توجه به نوع و مدل کسب و کار خود و بر اساس محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید می توانید چند سایت برتر مجله ای و خبری را انتخاب کنید. فهرست وبسایت های پذیرنده رپورتاژ آگهی، متنوع و گسترده است و آوردن نام آنها از حوصله این مطلب خارج می باشد. با این حال، در این قسمت چند مثال برایتان می آوریم که قطعاً مفید خواهد بود.

۲ تا از بهترین سایت های محتوایی برای تبلیغات متنی تخصصی

بهترین سایت های محتوایی

یکی از بهترین سایت ها برای انتشار رپورتاژ آگهی و متن های تبلیغاتی هدفمند، سایت کافه محتوا با آدرس اینترنتی www.cafe-mohtava.ir است. این وبسایت با اهداف بازاریابی محتوایی فعالیت می کند که مطالب اختصاصی را در حوزه تبلیغات صنعتی، تولید محتوای صنعتی، تولید محتوای گردشگری، ترجمه اختصاصی، تولید محتوا سایت فروشگاهی و …، تهیه و منتشر می سازد. از مهم ترین امتیاز این وبسایت، خدمات ویژه برای کسب و کارها جهت نگارش رپورتاژ آگهی تخصصی و تنظیم تقویم محتوایی و کمپین های رپورتاژی است. شما می توانید برای خرید رپورتاژ آگهی در سایت کافه محتوا به وبسایت اینترنتی آن مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های ۰۹۱۳۸۶۵۱۲۲۵ و ۰۹۱۳۳۶۶۸۹۱۲ تماس حاصل فرمایید.

یکی دیگر از وبسایت های تخصصی برای انتشار رپورتاژ آگهی صنعتی، ویژه صنایع گلخانه ای، باغبانی و کشاورزی، سایت همیار گلخانه به آدرس اینترنتی www.hamyar-golkhane.ir می باشد. این وبسایت، مرجع تخصصی صنعت گلخانه است و تمامی حوزه های زیرشاخه آن را بررسی می کند. اگر در زمینه تجهیزات گلخانه، محصولات گلخانه، صادرات و واردات، انواع کود و سم و بذر، کشت گلخانه و هر حوزه مرتبط با این موارد فعالیت دارید، همیار گلخانه، بهترین بستر برای خرید تبلیغات متنی – محتوایی و بنری است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به این وبسایت مراجعه نموده و بخش تبلیغات ویژه را مطالعه نمایید.

در کلام آخر، خدمات تولید محتوای متنی را هر چند کوچک و محدود، جدی بگیرید و برای آن برنامه ریزی کنید. ما در کنار شما هستیم تا بتوانید برنامه ریزی منظمی را برای تولید و انتشار متن های تبلیغاتی داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.